Αξιολόγηση από τα ΚΔΑΥ
Θα μπορούσε κάποιος να μου απαντήσει στα παρακάτω ερωτήματα; 1. Είναι υποχρεωτική η αξιολόγηση ή επαναξιολόγηση από τα ΚΔΑΥ σε άτομο που ήδη φοιτεί από το Δημοτικό σε ΣΜΕΑ και απλά αλλάζει βαθμίδα εκπαίδευσης ή βρίσκεται ήδη? 2. Τι περιλαμβάνει το Standard Progressive Matrices για την ψυχομετρική εκτίμηση? 3. Ποια είναι τα άτυπα τεστ σχολικών γνώσεων με τα οποία γίνεται η εκπαιδευτική αξιολόγηση? 4. Τι σημαίνει φωνημική επίγνωση; 5. Με βάση ποιων τεστ αξιολογείται ένα άτομο αν κατ` αρχήν έχει νοητική ανεπάρκεια, αυτισμό κλπ. και πώς αξιολογείται ο "βαθμός" της ανεπάρκειας; 6. Είναι δυνατόν η αξιολόγηση από τα ΚΔΑΥ να γίνεται μόνο σε μια επίσκεψη και μάλιστα μιας ώρας μαξ. Δηλαδή είναι απλά μια διαδικασία τυπική/ ρουτίνας η οποία στηρίζεται στις όποιες πληροφορίες που δίνονται από το σχολείο του μαθητή και την εκτίμηση του γονιού και απλά μπαίνει μια σφραγίδα ή μια διεπιστημονική έρευνα για την διάγνωση και αξιολόγηση του ατόμου; 7. Η γνωμάτευση αυτή, ποιον άλλον ρόλο εκτός του σχολείου μπορεί να παίξει για το ατόμο που αξιολογείται; 8. Ποιος απόφασίζει σε ποιο τμήμα π.χ. ενός ΕΕΕΕΚ θα ενταχθεί το συγκεκριμένο άτομο. Π.Χ. το άτομο φοιτεί σε ΕΕΕΕΚ με σκοπό να αποκτήσει επαγγελματική κατάρτιση για την ανάπτυξη ΥΠΟΤΙΘΕΤΑΙ προεπαγγελματικών δεξιοτήτων στην κηπουρική, είναι ενταγμένο (έτσι αποφάσισε το σχολείο, χωρίς ενημέρωση του γονιού) σε τμήμα καλλιτεχνικών. Τελικά το άτομο όταν αποφοιτήσει από το συγκεκριμένο ΕΕΕΕΚ τί επαγγελματική κατάρτιση θα έχει; Σας ευχαριστώ
Σχόλια
ΚΔΑΥ
Απαντήσεις
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΚΔΑΥ
Φωνημική επίγνωση λέγεται