Το λοιπον ... Συνεργάζομαι με ενα ΚΕΔΔΥ ποίο θεωρώ οτι δεν λειτουργεί ορθά... Ειμαι δασκάλα ειδικής αγωγης. Δεν εγκρίνει παράλληλες στηρίξεις και με ελαφρά την καρδια σπρώχνει τα παιδιά και τους γονείς στα ειδικα σχολεια ! Εχω εντοπίσει περιπτώσεις παιδιών που μιλάνε κανονικά αλλα αργα ειναι περιπατητικά ή εχουν Down με κανονική νοημοσύνη ή ελαφρα που πανε στο ειδικο. Δεν ειναι κρίμα;
Τι μπορω να κανω για να πάρουν τουλάχιστον κάποια παιδακια παραλληλη σε γενικό;
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικέςεμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.
Δημιουργική απασχόληση για αγόρι 5 ετών με ΔΑΦ (Μαρούσι)
Ζητείται εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής για κατ' οίκον δημιουργική απασχόληση σε αγοράκι 5 ετών, μη λεκτικό αλλά συνεργάσιμο, με ΔΑΦ. Περίοδος: 8 ημέρες τον Ιούλιο και 8 τον Αύγουστο, από 5 ημέρες Χριστσύγεννα και Πάσχα, συν ένα Σάββατο κάθε 15 μέρες. Απαραίτητη προϋπηρεσία ενός έτους σε παιδί με ΔΑΦ. Περιοχή: Αμαρουσίου.
Επικοινωνία: Sot Mil
Αναζήτηση παράλληλης στήριξης για Α' Γυμνασίου (Μεταμόρφωση)
Αναζητώ παράλληλη στήριξη για παιδί μου που βρίσκεται στο φάσμα του Αυτισμού υψηλής λειτουργικότητας, να τον συνοδεύει στην Α' Γυμνασίου την σχολική χρονιά 2024 - 2025. Ιδανικό θα ήταν να μπορεί να σταθεί δίπλα του και στα μαθηματικά αλλά και στα φιλολογικά μαθήματα. Για περισσότερες πληροφορίες παρακαλώ πολύ επικοινωνήστε μαζί μου.
Επικοινωνία: Σόνια Βρετού
Πρόσφατα σχόλια