Τι κάνουμε όταν δεν αποδέχονται οι νηπιαγωγοί το παιδί στο σχολείο;

Εικόνα Mariass
Δεν αποδέχονται οι νηπιαγωγοί το παιδί στο σχολείο. Και τι κάνουμε όταν οι νηπιαγωγοί δέχονται τα παιδί στο σχολείο ω καταναγκαστικό έργο; ΟΤΑΝ ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΦΙΛΙΚΟΤΗΤΑ, ΕΝΔΕΙΞΗ ΑΠΟΔΟΧΗΣ ΤΟΥ ΚΑΙ ΚΑΜΙΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΕΝΤΑΞΗΣ. ΤΟ ΚΡΑΤΑΝΕ ΑΠΛΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΤΟ ΔΙΩΞΟΥΝ? ΤΙ ΚΑΝΟΥΜΕ ΤΟΤΕ?

Σχόλια

Ελα ντε τι κανουμε;

Εικόνα Αννα Ζ
Μηπως να αδιαφορησουμε και να βρισκουν μπροστα τους ενα τοιχο; Μηπως να φερθουμε αποτομα και με τσαμπουκα για να καταλαβουν οτι πρεπει να κανουν απλως τη δουλεια τους;Μηπως πρεπει να τους χαιδεψουμε τ'αυτια για το δυσκολο λειτουργημα που εκτελουν και να φιλησουμε τις... μουτζουρομενες ποδιες τους; Τι κανουμε αναρωτιεμαι και γω, τι ειναι καλυτερο για το παιδι;
like2

Θα σας μιλήσω σαν Νηπιαγωγός

Εικόνα Eidiki Paidagwgos
Θα σας μιλήσω σαν Νηπιαγωγός γενικής αγωγής αλλά και σαν νηπιαγωγός ειδικής αγωγής: Αν είμαι σε ένα γενικό σχολείο τοποθετημένη και έχω ένα (ή και παραπάνω παιδιά) με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δυστυχώς δεν μπορώ να κάνω πολλά για να βοηθήσω το παιδί με τις ιδιαιτερότητες. Θα είμαι μία εκπαιδευτικός για 25 παιδιά, χωρίς βοηθητικό προσωπικό με αποτέλεσμα να παραγκονίσω το παιδάκι με αποτέλεσμα ακόμα και να κινδυνέυει η σωματική του ακαιρεότητα και εσείς να πρέπει να είστε συνεχώς στο σχολείο σε περίπτωση που το παιδί δεν αυτοεξυπηρετείται. Επίσης δεν μπορώ να του κάνω ιδιαίτερο πρόγραμμα για τις εκπαιδευτικές ανάγκες του παιδιού, θα πρέπει να μπορεί να ακολουθεί αυτό της τάξης. Για τους παραπάνω λόγους υπάρχουν Νηπιαγωγεία ειδικής αγωγής μέσα στα Δημοτικά ειδικής αγωγής ή ακόμα και τμήματα ένταξης στο γενικό νηπιαγωγείο οπου η/ο συνάδελφος είναι εκπαιδευτικός Ε.Α και μπορεί να παρέχει ένα πρόγραμμα εξειδικευμένο για το συκεκριμένο παιδί. Φυσικά έχει ιδιαίτερη σημασια το πιο είναι το πρόβλημα του παιδιού......
like5

Με την έναρξη του τρέχοντος

Εικόνα ανώνυμο
Με την έναρξη του τρέχοντος σχολικού έτους, ήρθε κάποιος γονέας, απελπισμένος θα έλεγα και όχι άδικα, από την συμπεριφορά συναδέλφων εκπαιδευτικών, για την εγγραφή του παιδιού του σε νηπιαγωγεία και παιδικούς σταθμούς μιας επαρχιακής πόλης. Συγκεκριμένα το παιδάκι του δεν έχει το ανάλογο ύψος και βάρος για την ηλικία του – δεν γνωρίζω εάν έχει και κάποια μορφής καθυστέρησης . Επίσης έχει πρόβλημα λόγου, με ειδικές παρακολουθήσεις από λογοθεραπευτές σε νοσοκομεία των Αθηνών. Ερχόμενος σε μένα ο γονέας, επειδή το παιδάκι του λογικά ανήκει στην περιφέρεια του νηπιαγωγείου μου και συζητώντας μαζί μου το πρόβλημά του, μιας και δεν έχω γνώσεις ειδικής αγωγής και μη μπορώντας να βοηθήσω το παιδάκι αυτό ώστε να ενταχθεί στο σχολικό περιβάλλον και να τον κάνω να νιώσει ψυχικά ήρεμο μέσα στο κανονικό τμήμα, τον παρέπεμψε στο Δ/ντή Π.Ε., ο οποίος τον έστειλε στο Ειδικό Νηπιαγωγείο που λειτουργούσε στην πόλη μας. Η δε νηπιαγωγός του συστεγαζόμενου νηπιαγωγείου του είπε ότι δεν θα λειτουργήσει φέτος το ειδικό νηπιαγωγείο και εκείνη δεν μπορεί να τον δεχθεί γιατί δεν είναι της περιφέρειάς της και τον άνθρωπο τον έστειλε ξανά σε μένα. Ο δε Δ/ντής Π.Ε, ασπαζόμενος την συνάδελφο μου είπε, ότι αν δεν θελήσει ο γονέας να το γράψει στο ειδικό θα τον κρατήσω εγώ. Από τη θέση του Διευθυντή μπορείς να τα ξέρεις και να τα κάνεις όλα!!! Εμένα ποιός θα μου πει πως θα μπορέσω να βοηθήσω αυτό το παιδάκι που δεν έχω τις γνώσεις και την κατάλληλη εκπαίδευση; Πως θα μπορέσω να προσφέρω μέσα στην αίθουσα τις γνώσεις που επιβάλλεται να αποκτήσουν τ’ άλλα νήπια και προνήπια; Τι θα πω στους γονείς αυτών των παιδιών, ότι το νηπιαγωγείο κατάντησε σκέτη φύλαξη των παιδιών σας; Γιατί το συστεγαζόμενο νηπιαγωγείο με ειδικό να απορρίπτει τα παιδιά του ειδικού, ενώ ο Δ/ντής Π.Ε μας είχε διαβεβαιώσει σε σχετική συνάντηση με τις Προϊσταμένες των Νηπιαγωγείων, ότι τα παιδιά με τις ‘’ιδιαιτερότητες’’ κάποιες από τις δραστηριότητες θα γίνονται στο κανονικό τμήμα και για κάθε περίπτωση θα υπάρχει ειδική συνάδελφος που θα απασχολείται μαζί του; Πέρυσι είχα ανάλογη περίπτωση μέχρι τα Χριστούγεννα με 12 ζωηρά νήπια και άλλες 3 περιπτώσεις με μαθησιακές δυσκολίες, υπερκινητικότητα και διασπάσεις προσοχής και από διαφορετικές περιφέρειες της πόλης και πάλευα μόνη μου. Ο πρώην Δ/ντής Π.Ε και η νυν σύμβουλος το μόνο που είχαν πει ‘’ έ μωρέ το ειδικό είναι για βαριές περιπτώσεις’’. Όταν το παιδί έχει πρόβλημα λόγου και ιατρικό ιστορικό τότε γιατί υπάρχουν τα ειδικά νηπιαγωγεία; Γιατί οι συναδέλφισσες εκπαιδεύονται πάνω σ’ αυτό το αντικείμενο χωρίς να στο τέλος να προσφέρουν αυτό το λειτούργημα για το οποίο εκπαιδεύτηκαν; Γιατί ο γνωστός του γνωστού να βολεύεται είτε αυτός είναι εκπαιδευτικός είτε γονέας με ένα επίσημο πρόσωπο να μπορεί να γράφει το παιδί του σε όποιο σχολείο θέλει, χωρίς στην πραγματικότητα να βοηθάει αυτό το παιδί του όταν κρίνει το σχολείο από την εμφάνιση του κτιρίου και όχι από το σκοπό που λειτουργούν τα κλασσικά, τα ολοήμερα και τα ειδικά σχολεία; Άραγε είμαστε μόνο εμείς εκείνη που χρίζουμε ειδική εκπαίδευση ή αγωγή ή όλοι μαζί όταν πρέπει να μάθουμε να σεβόμαστε τις ανάγκες και τις ιδιαιτερότητες του κάθε παιδιού, θέτοντας σε λειτουργία τη σκοπιμότητα της ίδρυσης του κάθε σχολείου.
like5

Αν δεν αλλάξετε πορεία θα καταλήξετε εκεί όπου πηγαίνετε

Εικόνα Άγγελος Κουτουμάνος
Αν τα ειδικά νηπιαγωγεία είναι για τα ειδικά νήπια και οι νηπιαγωγοί για τα νήπια, όπως λέτε, θα σας φαίνονταν παράλογο την επόμενη φορά που θα έχετε ενα παιδί να έχετε αφιερώσει χρόνο να διαβάσετε, να εκπαιδευτειτε, να ρωτήσετε, να μάθετε, πώς να αντιμετωπίζετε συνθήκες, συμπεριφορές, διαταραχές της ανάπτυξης, παρά να χωριζετε τα παιδιά σε αυτά που έχετε εκπαιδευτεί να βοηθάτε και σε αυτά που δεν έχετε εκπαιδευτεί άρα δεν είναι της αρμοδιοπτητάς σας; Αν ένας Δ/ντης αποφασίζει σε ποιο σχολείο θα πάει ενα παιδί... Τότε πρέπει να προετοιμαστειτε να δεχτειτε όλα τα παιδιά που θα σας στείλουν. Και αν δεν μπορείτε να το αλλάξετε αυτό, τότε πρέπει να προετοιμαστειτε καλύτερα.
like3

Συμφωνώ απόλυτα για την αλλαγή πορείας

Εικόνα Λένα Γκαντιά
...πρέπει να προετοιμαστείτε να δεχτείτε όλα τα παιδιά που θα σας στείλουν, πρέπει να προετοιμαστείτε καλύτερα και να μην ξεχνάτε ότι με την αγάπη και το σεβασμό στη διαφορετικότητα και την αγάπη... εκπαιδεύονται ψυχές, προετοιμάζονται σωστά παιδιά, αυριανοί καλοί άνθρωποι. Κάποια σπουδαία πράματα μαθαίνονται απ'τη ζωή...
like2

Απίστευτο!!!!

Εικόνα ανώνυμο
Διαβαζα το μηνυμα σας και ομολογω οτι εμεινα... αφωνη!!!Εχοντας γνωρισει καλα την απορριψη και την αρνηση μιας νηπιαγωγου να βοηθησει τον γιο μου, η οποια μας παρεπεμψε σε κεδδυ και αναπτξιολογους γιατι δεν "μπορουσε να ενταχθει στο συνολο", εχοντας ζησει ωρες αγωνιας για το τι συμβαινει στο παιδι μου, δεν μπορω παρα να μην απαντησω σε εσας αγαπητη δασκαλα!!! Δεν θα σας πω πολλα, αφου πραγματικα δεν νομιζω να καταλαβατε αλλα το μονο που χρειαζονται τα παιδια ειναι ΑΓΑΠΗ και ΑΠΟΔΟΧΗ. Τις γνωσεις που εσεις με τοσο ζηλο θελετε να μεταδωσετε στο παιδι... κρατηστε τις για τον εαυτο σας!!! Αν εσεις ως εκπαιδευτικος δεν αποδεχτειτε αυτα τα παιδια και απλα θελετε να τα ... "πασαρετε" σε καποια ειδικο για να εχετε το κεφαλι σας ησυχο (ελατε τωρα, αυτο δεν ειναι το προβλημα σας? Μεταξυ μας μιλαμε...) εχετε χασει ηδη το παιχνιδι!!! Αν χωριζετε τα παιδια σε παιδια "ειδικα" και "φυσιολογικα", μηπως δεν κανετε την καταλληλη για εασς δουλεια??? Και αν ολα αυτα σας φαινονται λιγο επιθετικα, καθιστε και αναρωτηθειτε τι θα κανατε εσεις αν βρισκοσασταν στη θεση του γονεα??? Ποσες απορριψεις θα αντεχατε? Ποσες πορτες θα κλεινανε με θορυβο και πως θα αντιδρουσατε??? Λυπαμαι πολυ που σε αυτη την χωρα υπαρχουν εκπαιδευτικοι που σκεφτονται με αυτον τον τροπο! Υ.Γ. Παρεπιπτοντως ο γιος μου παει τωρα β' δημοτικου, αριστος μαθητης και εξαιρετικο παιδακι!!! Σε αυτο βεβαια συνεβαλε και το γεγονος οτι την δευτερη χρονια στο νηπιαγωγειο ειχε μια καταπληκτικη δασκαλα, η οποια πανω απ' ολα ηταν ΑΝΘΡΩΠΟΣ!!! Μηπως αυτο λεει κατι????
like3

Είναι δικά μας παιδιά μάλλον ...

Εικόνα Ιωάννα

γι αυτο και το βλεπετε ετσι....αν ηταν ομως το δικο σας παιδι στην θεση των δικων μας τι θα κανατε αν τρωγατε την απορρηψη στην μαπα οπως την τρωμε πολλες φορες εμεις....ελατε και στην απεναντι οχθη....βγειτε απο τον εαυτο σας και κοιταξτε γυρω σας....στο κατω κατω της γραφης σας δινεται η ευκαιρια να βαλετε ενα στοιχημα με τον εαυτο σας οτι ειστε για τα δυσκολα και τα καταφερνετε...απλα θελει ταπεινοτητα υπομονη αγαπη ..με τον ορο αγαπη δεν σας ζηταει κανεις να αγαπησετε το καθε παιδι...αλλα να αγαπησετε την δουλεια σας....

like1

Σύμβαση για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία

Εικόνα Λένα Γκαντιά
διαβάστε κι αυτό: Την υιοθέτηση, σε όλα τα επίπεδα του εκπαιδευτικού συστήματος, που θα συμπεριλαμβάνει όλα τα παιδιά από νεαρή ηλικία, μιας συμπεριφοράς σεβασμού γιατα δικαιώματα των ΑμεΑ. από το άρθρο 8 της Σύμβασης. Καλό είναι να ''Τι θα πω στους γονείς αυτών των παιδιών, ότι το νηπιαγωγείο κατάντησε σκέτη φύλαξη των παιδιών σας;''να σκεφτόσαστε ότι όλα τα παιδιά έχουν τα ίδια δικαιώματα,όλα! http://www.unric.org/el/human-rights-greek/46
like3

To θέμα είναι πιο είναι το

Εικόνα Eidiki Paidagwgos
To θέμα είναι πιο είναι το μέγιστο το οποίο μπορεί να πάρει το παιδί με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες απο το σχολείο, ποιά είναι η ποιότητα της εκπαίδευσης! Ειδικά όταν μιλάμε για την ηλικία των 5-6 και για εκπαίδευση αυτης της ηλικίας, πρέπει να είμαστε προσεκτικοί γιατί έχει καθοριστική σημασία για την περαιτέρω πορεία του παιδιού. Το Νηπιαγωγειο δεν είναι ένας παιδικός σταθμός. Έχει πρόγραμμα δομημένο, με συγκεκριμένους στόχους. Τι μπορεί να πάρει ένα παιδί απο έναν εκπαιδευτικό (που μπορεί να είναι εξαιρετικός στη γενική αγωγή) αλλά δεν έχει σπουδάσει σοβαρα το αντικείμενο της ειδικής αγωγής;; Που ουτε να επικοινωνήσει μαζί του ο δάσκαλος του δεν μπορεί (πχ αυτισμός)!! Τι μπορεί να πάρει απο ένα σχολείο στο οποίο δεν μπρορεί να κινηθεί(βλέπε κινητικά προβλ ή τύφλωση);;; Τι μπορεί να πάρει το παιδί το οποίο παθαίνει επιληπτικές κρίσεις και δεν υπάρχει στο σχολείο νοσοκόμα ή έστω κάποιος που να έχει γνώση του θέματος. Ας δούμε λίγο τα πράγματα όπως είναι και όχι όπως θα θέλαμε να είναι και ας δούμε σοβαρά την εκπαίδευση και όλες τις εναλλακτικές που έχουμε (πχ τμήματα ένταξης, που προσωπικά θεωρώ ιδανικά) Αυτό νομίζω πως δείχνει το ενδιαφέρον και το σεβασμό για αυτά τα παιδιά...
like3

τι ειναι τα τμηματα ενταξης???

Εικόνα Ιωάννα
μπορειτε να μου πειτε γιατι ειμαι νε μαμα στο...χωρο και στον ...χορο!!
like2

συμφωνω αλλα....

Εικόνα Ιωάννα
αυτα τα λετε εσεις...και πολυ σωστα τα λετε και τα πιστευετε...αλλα εδω δεν τιθεται θεμα του τι λετε εσεις...αλλα του τι κανει η πολιτεια...που μαλλον δεν σεβεται τα παιδια μας...οποτε δεν μιλαμε για σεβασμο των δασκαλων στα παιδια ...διοτι τι να σου κανει και η δασκαλα...μονη με ενα σκασμο παιδακια που μπορει το καθενα να εχει το θεματακι λιγο πολυ η καθολου...απλα ξερετε τι συμβαινει εδω???εχουμε μεινει στο ΦΙΛΟΤΙΜΟ...κοινως η πολιτεια εχει τα παιδια ψιλογραμμενα...και εμεις οι γονεις στηριζομαστε στο φιλοτιμο του καθε δασκαλου...που και ορεξη να εχει δεν φτανει μονο αυτο...συμφωνω...αλλα πες μου εσυ...οταν βαλουν σε μια ταξη ενα παιδακι με νταουν συνδρομο...ενα με ασπεργκερ ...ενα με κινητικη αναπηρια χωρις νοητικη στεριση..ενα με σοβαρο αυτισμο...ενα με ηπια νοητικη στεριση και κινητικα μαζι προβληματα...και ενα με ημιπληγια που περπαταει χωρις να εχει νοητικη στεριση αλλα μια ανωρημοτητα αλλα που δεν εχει λογο αλλα που καταλαβαινει τα παντα....πες μου εσυ...τι να παρει ποιο παιδι απο ποιον εκει μεσα??????στο αναφερω γιατι εχω παραδειγμα που συμβαινει κατι τετοιο εδω στην πολη μου....αι πες μου εσυ ποιο παιδακι θα δωσει σε ποιο τι και ποιο θα παρει ερεθισματα απο ποιο???!!!
like1

Τμήμα Ένταξης στο Νηπιαγωγείο

Εικόνα Eidiki Paidagwgos
To τμήμα ένταξης στο Νηπιαγωγείο είναι ένα ξεχωριστό τμήμα μέσα στο κανονικό νηπιαγωγείο στο οποίο ο εκπαιδευτικός είναι ειδικής αγωγής. Σ'αυτο φοιτούν παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Τα παιδιά είναι απο 3 και πάνω (συνήθως μέχρι 5). Ο εκπαιδευτικός κάνει εξατομικευμένα προγράμματα ειδικής αγωγής για το καθένα ξεχωριστά αλλά και ομαδικά. Κάποιες ώρες της ημέρας τα παιδιά παρακολουθούν και την γενική τάξη. Επίσης όλα τα παιδιά προαυλίζονται μαζί. Για να γραφτεί ένα παιδί σε Τ.Ε πρέπει να έχει γνωμάτευση απο ΚΕΔΔΥ ή ιατροπαιδαγωγίκό κέντρο. Επειδή όμως δεν έχουν όλα τα σχολεία Τ.Ε ο γονιός πρέπει να ψάξει να βρει το κοντινότερο για να κάνει αίτηση και φυσικά να πιέσει το Υπουργείο (τα γραφεία της Α/βαθμιας.) Επόμενη επιλογή το "ειδικό σχολείο" .Και η τελευταία επιλογή: ένα παιδί με σοβαρά προβλήματα αν δεν μπορεί να μετακινηθεί απο το σπίτι του ή απο το νοσοκομείο μπορεί να πάρει "παράλληλη στήριξη" και να πηγαίνει ο εκπαιδευτκός στο παιδί. Αυτό όμως γίνεται σε πολύ εξαιρετικές περιπτώσεις.
like4

Σίγουρα και το ειδικό σχολείο έχει τα αρνητικά του

Εικόνα Eidiki Paidagwgos
Καλά τα λέτε σίγουρα και το ειδικό σχολείο έχει τα αρνητικά του. Και ένα είναι αυτό που λέτε,γιατι η μίμηση είναι βασικότατο θέμα. Μπορείτε όμως να βοηθησετε στην κοινωνικοποιηση εσεις η ίδια. Να συναναστρέφεται το παιδί άλλα παιδιά της ηλικίας του. Όμως να σας δώσω και εγω ένα παραδειγμα; Εγω σπουδάζω ειδική και λογοθεραπεία 4 χρόνια+ 4 χρόνια γενική αγωγή. Τόσα πολλά χρόνια που πλεον τραυλίζω και έχω εικόνα δυσγραφίας! Όμως επειδή θέλω τα βράδια να κοιμάμαι ήσυχα δεν αναλαμβάνω ειδική αγωγή σε όλα τα παιδιά, γιατί απλά δεν γνωρίζω όλα τα περιστατικά(αμέτρητες διαφορετικές περιπτώσεις) και τον ανάλογο τρόπο εκπαίδευσης! Στο σχολείο φυσικά είμαι υποχρεωμένη να "ξεστραβωθώ" να ψάξω και να εκπαιδευτώ, να βοηθηθώ απο κάποιο συνάδερφο εξειδικευμένο στο ανάλογο θέμα για να μπορέσω να βοηθήσω όλα τα παιδιά ένα-ένα ξεχωριστά. Επίσης το κάθε παιδί πέρα απο μένα θα πηγαίνει και στο λογοθεραπευτη, τον εργοθεραπευτη κτλ. οπότε θα κάνει και τις θεραπείες του! Στο γενικό σχολείο είναι τέτοιες οι καταστάσεις και τόσο πιεστικές που δεν μπορώ να βοηθησω(εγω που είμαι της ειδικής) ουσιατικά...Φανταστείτε ο νηπιαγωγός γενικής που δεν έχει ιδέα!
like4

Το τι κάνει η Πολιτεία για τα ΑμεΑ

Εικόνα Eidiki Paidagwgos
Το τι κάνει η Πολιτεία για τα ΑΜΕΑ δεν θα το σχολιάσω περισσότερο: ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΤΙΠΟΤΑ.
like3

Θα θέλαμε να είναι...

Εικόνα Λένα Γκαντιά
για τα παιδιά μας,για το καλό τους θέλουμε να είναι ένα σύστημα εκπαίδευσης σωστό και νόμους να τηρούνται,δικαιώματα να μη στερούνται.Λέτε ας δούμε τα πράγματα όπως είναι...Γιατί;Ποιός το ορίζει αυτό;Έτσι τα κάναν τα πράγματα,εμείς δεν πρέπει να αγωνιστούμε,να ονειρευτούμε για το καλύτερο; Άλλοι σπουδάζουν,άλλοι όχι,άλλοι παίρνουν ειδικής και τι;Τρέχα γονιέ να βρείς τους ειδικούς για το σχολείο,πάνε βόλτα με το παιδί σου ειδικές ώρες στο πάρκο,ειδικά εσυ γονιέ κάνε κουράγιο και πάνε κατά πως βολεύει το ανάπηρο σύστημα και τα παρακλάδια του.
like4

Οι συνθήκες ορίζουν πως ειναι τα πράγματα

Εικόνα Eidiki Paidagwgos
Οι συνθήκες ορίζουν πως ακριβώς είναι τα πράγματα. Το ίδιο πράγμα λέμε, διεκδικήστε λοιπόν ένα καλύτερο σύστημα για το παιδί σας και τα άλλα παιδιά όπως κάνουν και τόσοι άλλοι γονείς και εκπαιδευτικοί. Δεν υπάρχει άλλος δρόμος απο το να απαιτούμε όλοι απο τη δική μας θέση. Συγνώμη αλλα δεν βλέπω άλλο τρόπο για να αλλάξει αυτό. Με τη μετάθεση ευθυνών σε άτομα που δεν τις έχουν, δεν γίνεται τίποτα.
like0

Για τη μίμηση

Εικόνα Ιωάννα
εγω ενα εχω να πω...ευτυχως εχω διδυμα...ευτυχως ηταν μεχρι εκει το θεμα μας...η μικρη μου με το θεματακι ευτυχως εχει την αδελφη της και παιρνει συνεχως ερεθισματα ...δεν μπορειτε να φανταστειτε ποσο πολυ την μιμειται...εγω την αλλη μου κορη την λεω το τζινι μου...γιατι τραβαει την αδελφη της μπροστα...και της χρωσταω πολλα...καποτε θα της τα πω οπως της τα λεω και τωρα βεβαια τι μεγαλο καλο κανει στην αδελφη της...τοτε ομως θα το καταλαβαινει ...θα καταλαβαινει το μεγεθος της προσφορας της...παντως σε θεωρητικο επιπεδο μπρουμε να μιλαμε ωρες για το τι πρεπει να γινει...εγω παντως προτεινω να αξιολογουν πρωτα τους δασκαλους και μετα τα παιδια μας!!!!!!!!!!!!!
like2

Ποιές συνθήκες;

Εικόνα Λένα Γκαντιά
Δεν ξέρω αν λέμε το ίδιο πράγμα,και σίγουρα δε μεταθέτω αλλού τις ευθύνες και όσο γίνεται προσπαθώ για το καλύτερο των παιδιών μου και όχι μόνο,πάντα θα προσπαθώ.
like3

Το κακο ειναι οτι και εμεις

Εικόνα mairipapa5
Το κακο ειναι οτι και εμεις δεν εχουμε τη δυνατοτητα να επιλεξουμε τους εκπαιδευτικους ...αλλα ουτε και να τους καθαιρεσουμε οταν αυτοι δεν ανταποκρινονται στα καθηκοντα τους σωστα. Δεν μας ενδιαφερει τι θα γινει ισως σε 20, 30 χρονια, αλλα στο τί γινεται τωρα.καποια στιγμη τα πραγμτατα θα αλλαξουν, αυτο ειναι βεβαιο αλλα δεν θα γινει σε 1-2 χρονια και μια και ξερω τα πραγματα απο μεσα εδω και χρονια, πιστεψτε με θα αργησει πολυ. Αν σκεφτειτε οτι πολλα ειδικα σχολεια λογω ελλειψης χρηματων απειλουνται να κλεισουν, και αν σκεφτειτε και τη γενικοτερη οικονομικη κατασταση της χωρας, θα δειτε οτι ακριβως το αντιθετο γινεται.Τα ατομα με ειδικες αναγκες δεν προσφερουν εσοδα στο κρατος γιατι δεν προκειται ποτε να πληρωνουν φορους. Καταλαβαινετε ισως οτι για εμας που ειμαστε τοσο στο περιθωριο , το να διεκδικησουμε κατι γενικοτερα αλλα και ειδικοτερα αυτην την εποχη(που δεν προκειται να κρατησει λιγα χρονια αλλα αρκετα αυτη η κριση ) ακουγεται σαν ανεκδοτο. Απο τη στιγμη που σας φερουν στην ταξη σας καποιο παιδι με προβλημα , ειστε ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ απο τη μονιμοτητα σας και μονο , να βρειτε τον τροπο να το χειριστειτε. Το να κολλατε ταμπελες και να λετε οτι αυτο ειναι "ειδικο παιδι " και δεν ανηκει σε κανονικο σχολειο, ειναι σαν να βαζετε "ταμπελα" για να καλυψετε τις ευθυνες σας. αν δεν σας αρεσει , μπορειτε καλλιστα να αφησετε το δημοσιο σχολειο ...που τοσο σας βασανιζει. αν ειστε ομως στην ουσια παιδαγωγος, και οχι απλα δημοσιος υπαλληλος, σιγουρα καποια στιγμη θα ανοιξετε καποιο βιβλιο να διαβασετε , μη φοβαστε, δεν δαγκωνουν.
like3

Ομολογώ ότι είναι πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση

Εικόνα ανώνυμο
ομολογώ ότι είναι πολύ ενδιαφέρουσα η συζήτηση που έχω παρακολουθήσει μέχρι τώρα και συμμερίζομαι και τις δυο απόψεις. Απλώς θα ήθελα να πω ότι ως γονείς πρέπει να εξετάζουμε και ποιο ειναι το καλυτερο πλαισιο για το παιδι μας. για το δικό μου ήταν το τμήμα ένταξης γιατί ο εκπαιδευτικός ήταν πιο ειδικευμένος (όσο κι αν θέλει ο εκπαιδευτικός της γενικής δεν έχει τις ίδιες γνώσεις ούτε την ίδια εμπειρία) και το κλίμα πιο καλό γιατί το παιδί δεν ένιωθε άσχημα. Πολλές φορές ένα παιδί με ιδιαιτερότητες χρειάζεται πιο πολύ χρόνο ενασχόλησης από ό,τι ένα άλλο παιδί και σλιγουρα ο εκπαιδευτικός της γενικής αγωγής στην κανονική τάξη δεν μπορεί να του τον δώσει. Μην ξεχνάτε ότι μιλάμε για παιδια 4-5 χρόνων που έχουν ούτως ή άλλως ανάγκη από περισσότερη προσοχή. Αυτό που οφείλουμε να κάνουμε ως γονείς είναι σίγουρα να πιέσουμε την πολιτεία α. αφενός να επιμορφώνει τους εκπαιδευτικούς ωστε να μπορούν να βοηθήσουν όλα τα παιδιά (κάτι που σήμερα δεν γίνεται) και β. να παρέχει ειδικευμένους εκπαιδευτικούς στα παιδιά που το χρειάζονται. Τέλος θα ήθελα να πω ότι μέσα σε μια τάξη με 25 παιδιά ακόμα και αν θέλει ο εκπαιδευτικός δεν είναι τόσο εύκολο να προσέξει σχεδόν κανένα παιδί, είναι λογικό να ασχολείται με το μέσο όρο (μην ξεχνάτε ότι και οι άλλοι γονείς απαιτούν να δαπανα χρόνο για τα παιδιά τους) και εγώ προσωπικά δεν θα ήθελα το παιδί μου να μην πάρει το μέγιστο που μπορεί από την εκπαίδευση. Αν η τάξη είχε 10 ή 15 παιδιά όπως σε όλες τις χώρες (στις περισσότερες από τις οποίες υπάρχει και βοηθός) τότε πιο εύκολα θα μπορούσαμε να απαιτήσουμε περισσότερα πράγματα. Πρέπει να απαιτήσουμε και μικρότερες τάξεις εκτός των άλλων ευχαριστώ
like1

Το παιδάκι μου έχει σύνδρομο

Εικόνα Mariass
Το παιδάκι μου έχει σύνδρομο down, και το σχολείο του χωριού μου έχει 15 παιδάκια σε κάθε τάξη( 2 τάξεις).Το έχω γραμμένο στο κλασσικό και όχι στο ολοήμερο, επεδή όμως η νηπιαγωγός δεν μπορεί με αυτό το παιδί μέσα στην τάξη, το έχει στο διάδρομο. Το θεωρείται σωστό; Είμαι άνθρωπος μς ηρεμία και κατανόηση, αλλά στο διάδρομο;επίσης η συγκεκριμένη ζήτησε να την καταλάβω.Φυσικά το παιδί ερχόταν στο σπίτι με νευρικότητα, και πήγαινε πίσω όλη η δουλειά που κάνουμε. Αυτό και άλλα πολλά συνέβαιναν μέχρι αρχές του μήνα, μέχρι που ήρθε νηπιαγωγός-παράλληλη στήριξη και λύθηκαν όλα. Η κυρία αυτή είναι ικανότατη, δεν συναντάει καμία ιδιαίτερη δυσκολία, συνεργαζόμαστε, και το παιδί έχει αλλάξει. Ερχεται στο σπίτι και μιλάει για το σχολείο. Έυχομαι όλα τα παιδιά που χρειάζονται υποστήριξη να έχουν την τύχη μας. Είχα μείνει έξω απο το σχολείο, το άγχος ήταν απερίγραπτο.
like2

Έχουμε παρακολουθήσει 2 χρονιές με νήπιο

Εικόνα ειρηνη πολιτου

Έχουμε παρακολουθήσει 2 χρονιές το νήπιο και ήρθε η ωρα για δημοτικό.το κεδδυ με στέλνει για ενα χρονο στο ειδικό και εγώ δεν συμφωνω πηγα στο γενικό που φοιτά η κόρη να γραψω και τον γιο μου και ο διευθυντής του σχολείου δεν δέχεται λέει εγώ είπα οτι η απόφαση είναι δική μου το που θα παει το παιδι η νηπιαγωγός, οι λογοθεραπευτές και οι γιατροί λένε οτι το παιδι δεν πρεπει να παει σε ειδικο.

like1

Πολύ με αγχώνει αυτό το θέμα

Εικόνα Αλεξάνδρα

Ηδη απο τον παιδικο σταθμο με ρωτησε η δασκαλα που θα τον παω του χρονου, σε ειδικο νηπιαγωγειο η σε κανονικο.. Εγω δε θελω να παει προνηπια ακομα(ειναι 4), θελω να ξαναπαει παιδικο αλλη μια χρονια, μιας και τον τελευταιο καιρο προσαρμοστηκε, δηλαδη μετα απο αρκετους μηνες και παλι οχι τελειως, που να του αλλαξω ξανα σχολειο??? Δεν ξερω τι να κανω, ειναι πολυ κρισιμο νομιζω το τι θα επιλεξουμε και δεν κοιμαμαι πολλες φορες απο το αγχος.. Νιωθω ωστοσο, οτι αν παει ακομη μια χρονια στον παιδικο και παει νηπιαγωγειο κατευθειαν μετα, οπως τα παιδακια που εχει στο τμημα του(στο μερος μας δε λειτουργει προνηπιο,μονο νηπιο οποτε θα πρεπει να παει πιο μακρια και δε θα εχει τους "συμμαθητες του" στο τμημα).. Για μενα ειναι σημαντικο να αισθανθει οικειοτητα και μονο αν συνεχισει με τα ιδια παιδακια στη φαση που ειναι θα την εχει.. Δεν ξερω, τι να πω.. Ευχομαι να σας πανε ολα καλα και να κανετε τις σωστες επιλογες

like6

Aπαράδεκτη νηπιαγωγός

Εικόνα kati. d

Ευχομαι στην απαράδεκτη νηπιαγωγό σας να την αφήσει η ζωή σ΄ένα διάδρομο κάποτε, ίσως ενός γηροκομείου. Το έχω ζήσει αυτό το συναίσθημα με καθηγήτρια πανεπιστημίου. Βλέπετε παντού υπάρχουν απαράδεκτοι και ανίκανοι εκπαιδευτικοί. Μακάρι, κανένα παιδί να μην τους συναντήσει!

Να χαίρεστε το ευτυχισμένο παιδάκι σας.!

Η μαμά Καίτη

like0

Θα ήθελα τις εμπειρίες σας

Εικόνα Φιλιώ Σιδεράκου

Αν δεν σας πειραζει, επειδη ειναι και ο γιος μου τωρα να παει σε νηπιαγωγειο, θα ηθςλα τις εμπειριες σας απο εκεινη την εποχή. Το mail μου ειναι fsiderakou@yahoo.com. Θα χαρω να σας ακουσω.

like0

Απαράδεκτη και αντιπαιδαγωγική συμπεριφορά

Εικόνα Bίκυ Παπαευθυμίου

Προφανως απλως εισαι ενας απλοσ δημοσιος υπαλληλισκος!!!!!! 

Ως καθηγητρια και παιδαγωγος πανω απ ολα , πρεπει να σου πω πως δουλεια μας ειναι να μεταφερουμε γνωσεις τα παιδια ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΝΑ ΕΙΜΑΣΤΕ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ (για τη σωματικη τους ακαιρεοτητα αλλα και τη πνευματικη, οση ωρα ειναι στο σχολειο)!

ΕΙΔΙΚΑ τις ηλικιες που εχεις εσυ ειναι Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟ  εντελως να λες οτι εισαι  ΑΠΛΩΣ ΕΝΑ ΦΥΤΟ ΕΚΕΙ ΜΕΣΑ!!!!! και δεν δινεις σημασια στα παιδια που εχεις υπ ευθυνης σου!!! ΝΤΡΟΠΗ πραγματικα να σκεφτονται ορισμενοι συναδελφοι ετσι!!!!!!!!!!!!! ντροπη σου!!!!!! 

Θελεις να λεγεσαι εκπαιδευτικος!!!! Συναδελφοι σαν και εσενα δεν πρεπει να βρισκονται ΚΑΝ στο χωρο της εκπαιδευσης)!!!! Δεν χωραει η βαρεμαρα και η αδιαφορια στο επαγγελμα μας!!!!

like2

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.