Απορίες

Εικόνα Γλυκερία Καρύδη
Καλημερα, θα ηθελα τα φωτα σας πανω σε καποιες αποριες που εχω. Ο Οδυσσεας εχει αξιολογηθει απο τον Κο Καμπακο. Εγω επειδη ειχα διαβασει καποια βιβλια πανω στον αυτισμο ειχα αναφερει οτι βλεπω καποια αυτιστικα στοιχεια στο παιδι. 'Οταν εγινε η αξιολογηση μου διευκρινησε οτι το παιδι δεν εχει αυτισμο. Αυτα τα οποια εγω βλεπω ωσ αυτιστικα στοιχεια οφειλονται σε ανωριμοτητα του εγκεφαλου λογω επιληπτικων ατονικων κρισεων που ειχε μικρος. Η γνωματευση γραφει "αναπτυξιακη καθυστερηση". Το παιδι απο τοτε που σταματησαν οι κρισεις αυτες (1 χρονο) εχει κανει τεραστια προοδο γιατι στην αρχη ειχαμε και κινητικα προβληματα. Εχω την εντυπωση πως ο εργοθεραπευτης μου αναφερει συνεχως για αυτισμο. Νομιζετε οτι αν ηταν ο Κος Καμπακος δεν θα μας το ελεγε; Ο ορος αναπτυξιακη καθυστερηση εννοει αυτισμο; Και αν ναι γιατι μας εκανε αυτη την διευκρινηση οτι το παιδι δεν εχει αυτισμο; Πρεπει να παρω και αλλη γνωμη;

Σχόλια

"Aυτιστικά στοιχεία"

Εικόνα Emma
Και εγω ακουσα αυτες της λεξεις, διοτι ειναι λογο αναπτυχιακο ανωριμοτητα οχι αυτισμος. Πιστευω πως ο εργοθεραπευτης που βλεπει το παιδι πιο συχνα θα καταλαβαινει καλυτερα το παιδι σου απο τον γιατρο που τον βλεπει που και που. Εγω βρήκα οτι πολλες συμβουλες για αυτιστικα παιδια βοηθουν το παιδι μου. Ο γιος μου παει σε ενα Συλλογο που χρησομοποιεί TEACCH και PECS. Δυο "quotes" (αν καποιος μπορει να βοηθησει στην μεταφραση;) "When the dual diagnosis was made of SLD and autism it was suggested to the parents that the main problenm was his difficulties in learning and his autism was described as being 'autistic features', thus implying to parents and others that these were in some way secondary and peripheral." It is impoertant to recognise the implications of both the autism diagnosis and the SLD when determining special education needs; it is also important to know the individual and how they learn and make sense of the world' Rita Jordan Autism and SLD (severe learning difficulties) Αν θελετε να μιλησετε για το θεμα περισοτερο να μου γραψετε [συγγνώμη δεν εχω χρονο τωρα να γραψω και αλλο]. 'Εμμα
like1

Μετάφραση στο παραπάνω

Εικόνα Άγγελος Κουτουμάνος
Όταν έγινε διπλή διάγνωση για ΒΝΚ (βαριά νοητική καθυστέρηση) και αυτισμό, εδόθη η εντύπωση στους γονείς ότι το βασικό πρόβλημα είναι οι δυσκολίες στη μάθηση ενώ ο αυτισμός περιγράφηκε ως "αυτιστικά στοιχεία", επομένως υπονοώντας ότι ήταν κατά κάποιον τρόπο δευτερεύοντα και περιφερεικά προβλήματα. Είναι σημαντικό να αναγνωρίζουμε τις επιπλοκές τής διπλής διάγνωσης, αυτισμός και βαριά νοητική καθυστέρηση, όταν καθορίζονται οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Είναι, επίσης, σημαντικό να γνωρίζουμε το άτομο και τους μηχανισμούς που διαθέτει για να μαθαίνει και να αντιλαμβάβεται τον κόσμο. Ρίτα Τζόρνταν "Αυτισμός και ΒΝΚ (βαριά νοητική καθυστέρηση)" - agkou of noesi.gr :)
like2

Αναπτυξιακή καθυστέρηση = αυτισμός

Εικόνα Γλυκερία Καρύδη
Εμας μας μιλησε για αναπτυξιακη καθυστερηση και απερριψε τον αυτισμο. Αυτο που μας τονισε ειναι οτι η αναπτυξη του παιδιου κρυβει εκπληξεις και ποτε δεν ξερεις που θα φτασει.
like0

ΝΚ και "αυτιστικα στοιχεια"

Εικόνα Emma
Αγγελε, ευχαριστω για την μεταφραση, (καθομαι εδω με ενα λεξικο :)). Μονο να προσθετω SLD περιλαμβανει σοβαρα και βαρυ ΝΚ , στην Αγγλια τουλαχιστον αυτο καλυπτει πολλες ικανοτιτες (η ισως εγω καταλαβαινω καλυτερα τι συμαινει ΝΚ πλεον?) Ελπιδα, ισως θα ειναι καλυτερα να ρωτισεις τον γιατρο τι ακριβος εννοει. Εγω αρχιζω να μπερδευω τι ειναι η διαφορα απο ΝΚ, αναπτυχιακη καθυστερηση, και ψυχοκινητικη καθυστερηση, και οχι μονο στα Ελληνικα. Το σιγουρα ειναι οτι παντα μας περιμενουν εκπληξεις! εμμα
like3

ΝΚ και αυτισμός

Εικόνα Κυριάκος Καραμπατζιάκης
ΝΚ= Νοητική Καθυστέρηση ΨΚΚ= Ψυχοκινητική Καθυστέρηση (παλιότερη ονομασία της ΝΚ, στο DSM III εμφανίζεται, στο DSM-IV που ισχύει τώρα ΟΧΙ) ΝΥ = Νοητική Υστέρηση. Ο όρος ΝΥ περιγράφει καλύτερα την κατάσταση παιδιών με χαμηλότερο νοητικό δυναμικό (κάτω του 70) γιατί καθυστέρηση σημαίνει ότι αργώ αλλά φτάνω, ενώ εδώ έχουμε υστέρηση σε κάποια αναπτυξιακά στάδια και κάποια από αυτά δεν αναμένουμε να τα φτάσουμε (χωρίς να σημαίνει αυτό ότι το παιδί δεν έχει την ίδια αξία ως άνθρωπος, μπορεί να κάνει άλλα πράγματα πολύ καλά, καθώς και να εκπαιδευτεί σε πολλές δεξιότητες). Ότι δε θα μάθει πχ. να λύνει εξισώσεις 2ου βαθμού δεν έχει και σπουδαία σημασία, αν μπορεί να είναι λειτουργικός, να αυτουπηρετείται, να κάνει μια εργασία έστω και προστατευμένη. Αυτισμός= Διάχυτη Αναπτυξιακή Διαταραχή, το νοητικό δυναμικό μπορεί να είναι φυσιολογικό, υψηλό ή πολύ υψηλό (πχ. Η Grandin Temple έχει δείκτη νοημοσύνης 162), ή χαμηλότερο του φυσιολογικού. Αυτό που συνήθως συναντάμε είναι ιδιαίτερες ικανότητες σε καποιες δεξιότητες και μεγάλη αναπτυξιακή καθυστέρηση σε άλλες. ΟΜΩΣ. Αν βρεθεί ο σωστός ή ιδαίτερος τρόπος να εκπαιδευτεί στις υπόλειπόμενες δεξιότητες μπορεί να έχει άλματα προόδου, που δεν εξηγούνται από την ΝΥ που υποτίθεται ότι είναι συνοδό του αυτισμού. (Η "κλασσική" ΝΥ συνοδεύεται από αργούς ρυθμούς μάθησης) Φιλικά Κυριάκος (εξαιτίας της ελπίδας και μόνο)
like2

Τι συμβαίνει;

Εικόνα ανώνυμο
ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΟ ΙΔΙΟ ΣΥΝΕΒΗ ΚΑΙ ΣΕ ΜΑΣ. ΔΙΑΓΝΩΣΗ ΑΝΑΠΤΥΞΙΑΚΗ ΚΑΘΥΣΤΕΡΗΣΗ ΠΟΥ ΔΕ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΣΑΦΩΣ ΝΥ ΑΦΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΕΞΕΛΙΣΕΤΑΙ ΘΕΑΜΑΤΙΚΑ. Η ΑΛΛΗ ΠΛΕΥΡΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ Κ ΤΩΝ ΑΝΑΠΤΥΞΙΟΛΟΓΩΝ ΠΟΥ ΥΠΟΠΤΕΥΟΜΑΙ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΝΤΑΙ ΕΧΕΙ ΚΟΛΗΣΕΙ, ΜΑΛΛΟΝ ΕΧΕΙ ΒΑΛΤΩΣΕΙ ΣΤΙΣ ΔΑΔ. ΟΙ ΕΝΔΕΙΞΕΙΣ ΟΜΩΣ ΓΙΑ ΑΥΤΙΣΜΟ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΕΣ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΤΑΣΙΑΚΕΣ Κ ΕΜΦΑΝΙΖΟΝΤΑΙ ΩΣ ΑΡΧΙΚΗ ΑΝΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΑΝΑΔΥΘΗΚΕ ΧΑΡΗ ΣΤΗ ΔΟΥΛΕΙΑ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ. ΚΑΘΕ ΜΑΝΑ ΞΕΡΕΙ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ. ΕΧΕΙ ΕΝΣΤΙΚΤΟ. ΕΝΗΜΕΡΩΝΕΤΑΙ. ΑΛΛΑ ΕΚΕΙΝΟ ΠΟΥ ΤΗ ΚΑΝΕΙ ΠΙΟ ΕΓΚΥΡΗ ΣΤΗ ΠΙΣΤΗ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΠΟΥ ΔΙΑΨΕΥΔΕΙ ΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΙΗΜΕΝΕΣ ΘΕΩΡΙΕΣ.
like1

Προς Κυριάκο

Εικόνα Emma
Ευχαριστώ για την απάντηση, δυσκολεύτηκα να καταλάβω τη διαφορά με την καθυστέρηση και την υστέρηση, τώρα όμως, την αναπτυξιακή καθυστέρηση; Και επίσης, καταλαβαίνω ότι ο αυτισμός είναι μία διαφορετική ανάπτυξη, όχι καθυστέρηση ή υστέρηση, αλλά δεν υπάρχουν άτομα με ΝΥ ή ΝΚ με συνοδό τον αυτισμό; Περίπου 10 στα 100 άτομα με σύνδρομο Down έχουν και τη διάγνωση "αυτισμός" Βασικα, γιατι να μη υπαρχει αυτισμος μεσα σε όλα τον πληθυσμό, ρωτω αυτο γιατι θα ειναι αδικο για καποιον να μην εχει προσβαση στην εκπαιδευσει που χρειασεται διοτι την διαγνωση του αναγνωριζει μονο ΝΥ. Αν θελετε μπορουμε να ανοιξουμε το θεμα στο φορουμ να μην μπερδευουμε με την ερωτηση της Ελπιδας. Εμμα
like2

Emma & Ελπίδα

Εικόνα Enlogo
Εγώ δεν μπορώ να καταλάβω πώς μπορεί να γίνει διάγνωση για το νοητικό επίπεδο ενός παιδιού που δεν επικοινωνεί, που είναι "κλεισμένο". Και επιπλέον, διάβασα σε συνέντευξη του Νίκου Λυγερού, του υπερευφυιούς - με 189 βαθμούς - Έλληνα, οτι όταν κάποιος βρίσκεται σε κατάσταση stress, θλίψης, γενικά κακής ψυχολογικής κατάστασης, το IQ πέφτει, δηλαδή δεν μπορεί να αποδόσει όλο το δυναμικό του (ή δεν ενδιαφέρεται). Οπότε, φαντάζομαι το παιδί που πάει για εξέταση... Τί εικόνα μπορεί να δώσει; Ενώ στον εργοθεραπευτή βρίσκεται, όχι για να εξεταστεί, αλλά για να κάνει κάτι ενδιαφέρον, δημιουργικό, το κλίμα είναι πολύ διαφορετικό. Γίνεται μια προσπάθεια να δημιουργηθεί σχέση. Οι γιατροί έχουν την τάση να τα βλέπουν όλα παθολογικά. [Δεν κάνει το παιδί αυτό ή εκείνο, άρα "δεν μπορεί".] Μήπως είναι κάτι άλλο; Μήπως είναι κάτι σαν αντίσταση, άρνηση, μπλοκάρισμα; Το ότι έχουμε εκπλήξεις αποδεικνύει μάλλον το δεύτερο.
like3

Συμφωνω!

Εικόνα Emma
Μαριαννα, συμφωνω μαζι σου, δεν πιστευω οτι καποιος μπορει να εχει μια ολοκληρη εικονα χορις να βλεπει το παιδι σε ενα περιβαλλον που νιωθει ηρεμος και πεποιθηση. Επισης πρεπει να δουν το παιδι μαζι με την μαμα και μπαμπα του, σε μια φυσικη αλληλεπιδραση (ψαχνω natural interaction?). Αυτο που καταλαβαινω εγω, ειναι οτι πρεπει να χτισουμε οι ικανοτιτες που το παιδι εχει τωρα, και να προσφερουμε συνεχεια ευκαριες να δοκιμαζουμε κανουρια πραγματα, να προσπαθουν να κανουν πραγματα μονο τους, να προσφερουμε μια πλουσια ζωη. Δεν λεω "δεν μπορει" μεχρι να το δοκιμαζι πολλες φορες, και αν δεν μπορει σημερα, δεν σημαινει οτι δεν θα το κανει αυριο, η την επομενο μηνα η του χρονου. Και την διαγνωση μπορει να αλλαξει με την αναπτυχη του παιδιου. Εμμα
like0

Μπράβο

Εικόνα ανώνυμο
Μπράβο κορίτσι μου. Ας αντισταθούμε επιτέλους σε αυτό το κλίμα τρομοκρατίας.
like2

Emma, αν θες κάτι περισσότερο

Εικόνα Κυριάκος Καραμπατζιάκης
Επικοινώνησε μαζί μου στο E-mail μου. Κυριάκος
like2

Γιατί μας λένε ό,τι νά' ναι;

Εικόνα Ilipier
Εμενα μου ειχαν πει για το παιδι μου νοητικη καθυστερηση μετα αναπτυξιακη καθυστερηση σχεδον ολοι ελεγαν επισης (στο φασμα του αυτισμου). Ενας ψυχολογος στο Χατζηπατερειο δεν ειναι εκει ποια (δεν εχω παραπονο απο το υπολοιπο κεντρο ειναι αψογο) μου ειπε "κανε την κηδεια σου, το παιδι σου δεν θα κανει ποτε τιποτα, κανε την κηδεια σου, και συμβιβασου" (τοτε επαθα και σοκ για 2μηνες). Το παιδι απο 2 εως 4 ετων περναγε βαριες ωττιτιδες και δεν ακουγε γιατι κανενας μαγκας γιατρος ψυχολογος νευρολογος δεν το ειπε να παμε να το δουμε και να βοηθησει ωστε να γινει η εγχειρηση. Τελικα καναμε κρεατακια αμυγδαλες η διαφορα τεραστια και τωρα 1 χρονο μετα πολυ μεγαλη. ΚΥΡΙΟΙ DOCTORES οταν ερχομαστε δεν θελουμε να μας λετε γενικα και αοριστα πραγματα... βαρεθηκαμε... να μας λετε κανε εργο κανε λογο κανε φυσιο θεραπειες και τα λεμε σε 6 μηνες. Το τελικο με την μικρη μου ειναι οτι ειναι 6μιση ετων παρολο οτι εβγαλε κρεατακια αμυγδαλες κανει ευκολα ωττιτιδες (αρα απλα προσεχουμε με τους ωρλ)και επισης τρεχει παιζει μιλαει ζηταει σταματησε σχεδον ολες τις στερεοτυπιες μετα την εγχειρηση. Θελουμε λυσεις οχι υποθεσεις για υποθεσεις να ερθω και εγω αμα θελετε. Και κατι τελευταιο για τον Agkou. Η Star ειναι η μονη που ειναι μεσα απο το προβλημα και δεν θα πρεπει να την κοβεις για κανενα λογο. Λεει αληθειες.
like2

ΨΚΚ και αυτιστικά στοιχεία

Εικόνα Μαίρη Στεργίου Βελλή
Κυριάκο, χαίρομαι που τα λέμε και πάλι, απλά ήθελα να σε ρωτήσω το εξής, η ΨΚΚ τελικά τι είναι; Καθυστέρηση ή υστέρηση; Υπάρχουν περιπτώσεις παιδιών με συνοδά αυτιστικά στοιχεία (όπως μας είχαν πει εμάς) λόγω της ΨΚΚ; Μαίρη Βελλή
like1

Έχουμε διαφορετικές άποψεις

Εικόνα Άγγελος Κουτουμάνος
Ξέρετε, οι γιατροί (θεραπευτές) είναι από τις λίγες ειδικότητες που ο "πελάτης" τους έχει πάντα άποψη για το πώς θα πρέπει να κάνει ο γιατρός τη δουλειά του. Και καθώς έχουν να κάνουν με ανθρώπους σε πόνο, είναι από τις πιο δύσκολες. Η δική μου εμπειρία στην Ειδική Αγωγή είναι ότι υπάρχουν πολλές διαφορετικές προοπτικές για το ίδιο άτομο υπό διάγνωση / παρέμβαση: των ιατρών, των γονιών, των λογοθεραπευτών, των εργοθεραπευτών, των κοινωνικών λειτουργών κ.α.. Ο ένας σκέφτεται (και μερικές φορές το λέει άλλες όχι) για τον άλλο τι πρέπει να κάνει, πώς να κάνει τη δουλειά του, τι είναι σωστό, τι λάθος... Αντί να προσπαθούν να βρουν μία ισορροπία, έχοντας κοινό σκοπό. Δεν είναι κακό να υπάρχουν διαφορετικές απόψεις για τη φύση ενός προβλήματος και τις πιθανές λύσεις. Αλλά πρέπει να μπορούμε να τις βάλουμε όλες στο ίδιο τραπέζι και να δούμε τι είναι καλύτερο. Τις περισσότερες φορές πετάμε όσες δε μας αρέσουν πριν καν τις βάλουμε στο τραπέζι. Για τη Star που αναφέρετε, εσείς λέτε ότι λέει αλήθειες. Άλλοι έχουν διαφορετική άποψη. Η δική μου γνώμη είναι ότι η Star δεν (θα) ανήκει στο NOESI.gr γιατί απλά το θεωρεί "βούρκο" και ως τέτοιο το αντιμετωπίζει - μαζί με αυτό και όλους μας όσοι γράφουμε στις σελίδες. Επιπροσθέτως, χρησιμοποεί το NOESI.gr κυρίως για να προβάλλει τη δράση ενός φορέα. Η απόφαση είναι δική μου, βασίζεται σε πολύ περισσότερα από όσα γράφτηκαν στις σελίδες, μετά από πολλές ευκαιρίες για διάλογο για να βρεθεί μία χρυσή τομή. - agkou of noesi.gr :)
like2

Ο Θεός να βάλει το χέρι του

Εικόνα Ilipier
    Ξέρετε, οι γιατροί (θεραπευτές) είναι από τις λίγες ειδικότητες που ο "πελάτης" τους έχει πάντα άποψη για το πώς θα πρέπει να κάνει ο γιατρός τη δουλειά του
...Ασχετα βεβαια με το οτι σε οποιον γιατρο και να πας σου λεει τα ιδια οπως "καντε λογο- εργο- θεραπεια και τα λεμε σε 6 μηνες παλι" και κανενας τους δεν λεει ρε σεις μηπως το παιδι δεν ακουει;;; Δεν βλεπει καλα;;; Ειναι σωστα τα γυαλια του;;; Καινουργια MRI μαγνητικη εχει κανει;;; Και ενα σωρο αλλα που τα ξερετε (στην δικη μας περιπτωση το παιδι δεν ακουγε καθολου και επρεπε να παει 3,5 ετών για να το παρουν χαμπαρι;;; Mηπως οταν δεν μπορουν να σου δωσουν μια πραγματικη λυση να πρεπει να σε παραπεμπουν σε καποιον συναδελφο τους που εχει πιθανον περισσοτερη εμπειρια στο συγκεκριμενο προβλημα που εχουν μπροστα τους, η το μονο που τους ενδιαφερει τελικα ειναι να μην χασουν τον πελάτη;;; Συγνωμη δηλαδη, το ποιο βαρυ φαρμακο που εχω παρει στην ζωη μου τα τελευταια 10 χρονια ειναι Depon. Εμεις να αποφασισουμε για κατι τοσο δυσκολο που μπορει να αποδειχθει μοιραιο;;; Αν και στην περιπτωση μας το καναμε και παμε αρκετα καλυτερα απο οτι μας ελεγαν οι Doctores οτι θα παμε. Kαι κατι τελευταιο, ευχαριστω τον Κο Ντινοπουλο που παρολο οτι δεν ειχε ξαναδει το παιδι μου μεσα σε αυτη την μια ωρα μου ειπε λυσεις μου ειπε τι πιθανον να εχει συνεβη στο παιδι (πριν του δωσω να διαβασει ιστορικο η κατι αλλο) και μας αφησε αναυδους. Xωρις υφος, χωρις στυλ, χωρις "καπως". Ο Θεός να βάλει το χέρι του σε όλα τα παιδιά του κόσμου.
like3

Σε ευχαριστω Κυριακο

Εικόνα Γλυκερία Καρύδη
Μολις ηρθα απο το εξοχικο και βρηκα την απαντηση σου η οποια ειναι διαφωτιστικη.Σε ευχαριστω για τον κοπο που εκανες να απαντησεις.Οπως και οσους απαντησαν στην απορρια μου.Διαβασα για μια συναντηση με μαμαδες.Ενημερωστε με για την επομενη γιατι ενδιαφερομαι
like1

Χαρά μου Ελπίδα

Εικόνα Κυριάκος Καραμπατζιάκης
Έχω επιλέξει να μην γράφω πια στο NOESI.gr. Το κάνω μόνο για κάποιους ανθρώπους που πιστεύω ότι αξίζουν να τους μιλάω. Ότι θες μπορείς να επικοινωνείς μαζί μου στο E-mail μου. Επίσης θα σε ενημερώσω για επόμενη συνάντηση γονέων. Φιλικά, Κυριάκος
like2

Μην χαθείτε Κυριάκο...

Εικόνα Ιουλία Σαββα
Καλησπέρα σας. Έχω διαβάσει κατά καιρούς τα λεγόμενα σας και μας έχεtε βοηθήσει αρκετά! Μην χαθείτε. Θα ήθελα να με ενημερώσετε για την επόμενη συναντηση γονέων αν θέλετε, φυσικά Φιλικά Τζούλια jsavva@vodafone.net.gr
like1

Πληροφορίες για τη δουλειά του κου Δημητρίου

Εικόνα Ευαγγελία

Θα ήθελα πληροφορίες για τη δουλειά του αναπτυξιολόγου Δημήτρη Δημητρίου. 

like2

Αναπτυξιακή ανωριμότητα, τι σημαίνει;

Εικόνα ΟΛΓΑ ΠΑΠΑ

Καλησπέρα σας. Θα ήθελα παρακαλώ να μου εξηγήσει κάποιος τι σημαίνει αναπτυξιακή ανωριμότητα σε ένα παιδί που έχει φτάσει πλέον στην πέμπτη δημοτικού, 10 χρονών. Η διάγνωση είχε γίνει όταν η κόρη μου πήγαινε στο νηπιαγωγείο και στην συνέχεια απο το ΚΕΔΔΥ στην τρίτη δημοτικού οπου εκει σημειωθηκε οτι εχει γενικευμένες μαθησιακές δυσκολίες.

Παρατηρω οτι έχει στοιχεία ( κομμάτια) απο όλες τις μαθησιακές δυσκολίες - δυσαριθμησια - δυσλεξία - διασπαση προσοχης...

Μηπως πρέπει να ξαναεξεταστεί απο καποιον ειδικό ή η αναπτυξιακη ανωριμότητα σε επίπεδο μετά σχολείου, βγάζει όλα τα παραπάνω θέματα?

Ευχαριστώ.

like0

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.