Φοίτηση σε τυπικό παιδικό σταθμό??

Καλησπέρα σας! 

Έχω εναν γιο 2, 5 ετών έχει διαγνωστεί με αναπτυξιακή καθυστέρηση και διαταραχή λόγου (προς το παρόν) τον Μάρτιο που μας πέρασε, έκτοτε κάνεις λογοθεραπείες και εργοθέραπείες και έχω δει μεγάλη διαφορά στο παιδί μου. Το θέμα μου όμως είναι η φοίτηση στο βρεφονηπιακό σταθμό, ήδη είναι εγγεγραμμένος μέσω ΕΣΠΑ, δεν τον έστελνα όμως γιατί μόλις είχα γεννήσει και δεν ήθελα να φέρνει ιώσεις στο σπίτι. Όταν τον έστειλα, ξεκίνησε να αρρωσταίνει και τον διέκοψα για κάποιους μήνες. Μετά ήρθε η διάγνωση και τον ξαναπήγα την προηγούμενη εβδομάδα (αρρώστησε πάλι).

Οι βρεφοκόμοι μου λένε ότι δεν συμμετέχει πηγαινοέρχεται, δεν τρώει, έχεις τάσεις φυγής  καθώς επίσης ότι δεν μπορούν να κάνουν και πολλά πολλά γιατί προσέχουν 19 παιδιά ( εν ολιγοις δεν θέλουν να συνεργαστούν με τη λογοθεραπευτρια του γιατί λένε δεν προλαβαίνουν κ.α ).

Εγώ ήθελα από την αρχή να πάρω μια ειδική παιδαγωγό μαζί του ώστε να το βοηθήσει στην ένταξη όμως δεν το δέχτηκε ο σταθμός, σήμερα πάω σε έναν ιδιωτικό σταθμό να ρωτήσω εάν δεχτεί την παράλληλη στήριξη σε ένα τέτοιο παιδί και αυτή με ισοπέδωσε, μου είπε ότι δεν ξέρει και εάν τη δεχτεί, πρέπει το παιδί να προσαρμοστεί γρήγορα γιατί θα αναγκαστεί να διακόψει τη φοίτηση του, γιατί έτσι λέει η νομοθεσία, και το βλέπει σαν επιχειρηματίας ότι τα άλλα παιδιά θα κάνουν παράπονα στους γονείς τους και δεν θέλει να χάσει πελατεία, θέλει να κρατήσει ένα επίπεδο στο σταθμό.

Σε γενικές γραμμές εννοούσε ότι δεν θέλει τέτοια παιδιά στο σταθμό της για να μη χαλάσει το prestige της!

Το έζησα και αυτό εν έτοι 2017, υπάρχουν ακόμα τέτοιες αντιλήψεις??? 

Μα και αυτισμό να έχει το παιδί μου, για ειδικό σχολείο δεν είναι προς το παρόν τουλάχιστον, εδώ η λογοθεραπεύτρια μου λέει ότι η παράλληλη στήριξη είναι αρκετή και κάποια στιγμή μπορεί και να μην την έχω στο συγκεκριμένο παιδί γιατί πάει πολύ καλά με τις θεραπείες, 3,5 μήνες κάνει μόνο. Και εγώ είμαι αυτής της άποψης, το παιδί μου δεν έχει εκρήξεις θυμού, απλώς θέλω έναν άνθρωπο να τον εντάξει, να του εξηγήσει κάποια πράγματα και στην πράξη να συμμετέχει σε ομάδες, είναι σημαντικό αυτό, νομίζω ότι και η ηλικία είναι ιδανική για κάτι τέτοιο. Εδώ ουσιαστικά μου λένε (μένω σε νησί τί περίμενες!) να το βάλω στο περιθώριο...

Έχει κάποιος παρόμοια εμπειρία? Δεν ξέρω τί να κάνω , είμαι σε απόγνωση... λυπάμαι πολύ που υπάρχουν τέτοιοι άνθρωποι... Δεν είναι διαθετιμένος κανείς να βοηθήσει... είναι κρίμα για το παιδάκι μου . Εσείς τί θα κάνατε στη θέση μου?  Εδώ να σημειώσω ότι είμαι Φιλόλογος Ειδικής Αγωγής και πολύ ευαισθητοποιημένη αλλά νομίζω ότι είμαι η μόνη! 

Σχόλια

Φοίτηση σε τυπικό παιδικό σταθμό

Εικόνα Γιώργος

Αυτά που γράφετε τα αντιμετωπίσαμε κι εμείς σε ιδιωτικούς παιδικούς σταθμους εδώ στην Αθήνα όπου στέλναμε το παιδί μας για να τον προσέχουν καλύτερα με το σκεπτικό ότι έχουν λιγότερα παιδιά. Αλλά και οι ιδιωτικοί παδικοί έχουν πχ 10-15 παιδια και μία υποαμοιβόμενη νηπιαγωγό που πρέπει να τα προσέχει. Ευτυχώς υπάρχουν κάποιες κοπέλες από ΙΕΚ που κάνουν πρακτική σε αυτούς τους παιδικούς και σώζουν την κατάσταση.

Δυστυχώς κάποιοι ιδιωτικοί παιδικοί είναι επιχειρήσεις πρώτα από όλα και όντως θέλουν να βγάζουν μία ωραία βιτρίνα προς τα έξω για να έχουν πελάτες. Πχ εμάς με το πρόσχημα ότι το παιδί μας θα αποσυντόνιζε τα άλλα παιδιά δεν συμμετείχε στην καλοκαιρινή γιορτή του σταθμού και με περισσό θράσσος δεν μας κάλεσαν έστω και για το τυπικό της ιστορίας. Ευτυχώς φέτος πηγαινουμε σε άλλο ιδιωτικό παιδικό σταθμό πιο οικονομικό αλλά δεν έχουμε θέματα απόρριψης.  

Επειδή αλλάξαμε και Κέντρο θεραπειών θά ηθελα να πω ότι η παράλληλη στήριξη κάνει μόνο καλό γιατί κι ο δικός μας δεν συμμετέχει στην ομάδα και λειτουργεί αυτόνομα και περιθωριακά. Πάντως κι εμάς στο φετινό παιδικό στην αρχή η ιδιοκτητρια ενώ μας είχε πεί ότι δεν χρειάζεται παράλληλη στήριξη τελικά προσφατα δέχτηκε να βαλουμε. Επιπλέον κανουμε μικτό προγραμμα, δηλαδή 2 φορές την εβδομάδα πηγαινουμε τα πρωινά σε κέντρο πρωιμης παρέμβασης βασικά για να μάθει το παιδί να αυτοεξυπηρετείται. Βέβαια ο δικός μας έχει λόγο ενώ τα άλλα παιδιά στο κέντρο πρωιμης παρέμβασης είναι χωρίς λόγο κι εδώ πιστεύω ότι χανουμε σε σχέση με τον τυπικό παιδικό σταθμό όπως και στο θέμα της κοινωνικοποίησης. Τα απογεύματα κάνουμε λόγο— & έργο—. Πάντως του χρόνου που θα πάμε νηπιαγωγείο θα κρατήσω μόνο την ιδιωτική παράλληλη στήριξη και θα κάνουμε θεραπείες το απογευμα. Το ΚΕΔΔΥ? που μας είδε μας έγραψε ότι το παιδί θέλει παράλληλη στήριξη κι όχι ειδικό σχολείο ούτε τμημα ένταξης. Δεν ξέρω την κατάσταση στην Κω αλλά κάποια κοπέλα που να θέλει να κάνει πρακτική μπορεί να σε βοηθήσει στο θέμα της παράλληλης.

Θέλω να πω ακόμη ότι δυστυχώς πολλοί έχουν γίνει "ειδικοί" πάνω στο θέμα του αυτισμού κι εκφέρουν άποψη, ειδικά δε την καραμέλα με την "βλεμματική επαφή" που μας την έχουν πεί και σε εμάς πολλές φορές. Βασικά ακολούθα το ένστικτό σου και δώσε χρόνο στο παιδί σου για να διαψεύσει τους διάφορους "ειδικούς". Και συνέχισε τις θεραπείες και εάν μπορείς να βάλλεις παράλληλη στήριξη έστω και σε δημόσιο παιδκό σταθμό.

Καλή δύναμη

Και εμένα μου λένε για τη βλεμματική επαφή

Εικόνα Μαρια Ρουφ

Ευχαριστώ για την απάντηση, εμένα να δεις τί μου λένε που το παιδί δεν έχει πάει ένα μήνα να πούμε ότι προσαρμόστηκε. Εμένα δεν μιλάει ακόμα με προτάσεις τώρα άρχισε να λέει λεξούλες κάνει μόνο 3 μήνες λογοθεραπεία. Αυτό με τη βλεμματική το λένε συνέχεια , οκ μα ξέρω τις αδυναμίες του παιδιού μου , έχω κάνει αυτά που θα έπρεπε, έχω ενημερώσει, τώρα για ποιο λόγο "γουστάρουν " κάθε φορά να μου τα λένε δεν ξέρω.Είναι "ειδικοί " μάλλον. Εγώ πιστεύω  ότι τις ενοχλεί το παιδί μου. Φαντάσου δεν έχει καν εκρήξεις θυμού, μόνο ζωηρός είναι θέλει να εξερευνεί, είναι ανώριμος, πρέπει να μπουν όρια και στο σχολείο. Λοιπόν βρήκα την εγκύκλιο για την παράλληλη στήριξη και θα γίνει χαμός εάν δεν τη δεχτούν, αφού δεν μπορούν να τα βγάλουν πέρα δεν μπορώ να αφήσω έτσι το παιδί, μόνο έτσι θα ωφεληθεί από το σχολείο . Το παιδί πάει πολύ καλά έχω βρει τους κατάλληλους θεραπευτές, κάνουμε δουλειά και στο σπίτι οπότε πάει καλά και επικοινωνιακά και λεκτικά θέλει όμως δουλίτσα αρκετή είναι μικρός έχει πολλές δυνάμεις , έχει αντίληψη. Δεν υπάρχει περίπτωση να σταματήσω τις θεραπείες , αυτές θα τις κάνει για χρόνια, όσο πιο νωρίς μπει η παράλληλη στήριξη τόσο πιο νωρίς το παιδί θα αντιληφθεί τον κόσμο γύρω του όσο αυτό είναι εφικτό. Να ξέρεις ότι η πρώιμη παρέμβαση είναι τόσο σημαντική για τη μετέπειτα πορεία του παιδιού , πολλές φορές εξαλείφονται ακόμα και δυσκολίες. ( ανάλογα πάντα με την περίπτωση) 

Φοιτηση σε τυπικό παιδικό σταθμό

Εικόνα Γιώργος

Σε συνέχεια της ανάρτησής μου, θα ήθελα να πώ ότι τις 2 τελευταίες βδομάδες που έχουμε παράλληλη στήριξη μάθαμε λεπτομέρειες για την συμπεριφορά του παιδιού στον παιδικό που αγνοούσαμε εντελώς γιατί απο τον παιδικό μας λέγαν μόνο τα τυπικά (φαγητό, ύπνο, τουαλέτα). Ο κύριος της παράλληλης στήριξης έδωσε κι οδηγίες στην νηπιαγωγό για το πως να χειρίζεται τον παιδί μας. Και να φανταστείς ότι η ιδιοκτήτρια δεν ήθελε να βαλουμε παράλληλη στήριξη από την αρχή, προφανώς γιατί δεν ήθελε ξένο κόσμο στον χώρο της.  Κι εμείς είμαστε υπερκινητικοί, απειθαρχοι κι ανώριμοι βέβαια και δεν ταιριάζει αυτό στο κλισε του παιδικού.

Και κάτι άλλο που μας στενοχώρησε. Μας ενημέρωσε η παράλληλη στήριξη ότι ο σταθμός προγραμματίζει την καλοκαιρινή γιορτή και φυσικά ο δικός μας δε θα συμμετάσχει. Η ιδιοκτήτρια ούτε που μας ενημέρωσε και φυσικά ουτε μας έστειλε προσκλήσεις έτσι για το τυπικό. Τελικά μόνο φύλαξη παρέχουν και τίποτα άλλο δυστυχώς. Κι όμως την πρώτη χρονιά σε άλλο παιδικό σταθμό το παιδί (3,5 χρονων τότε) ειχε ολοκληρώσει κανονικά την σχολική γιορτή του καλοκαιριού. Αλλά τότε η νηπιαγωγός ηταν έμπειρη και τον πρόσεχε. Φέτος όπως σας ειπα η νηπιαγωγός δεν θέλει να ασχοληθεί μαζί του και αφήνει τις κοπέλες που κάνουν πρακτική από ΙΕΚ να τον προσέχουν. Θέλω να πώ ότι αν δεν έχεις δικό σου ανθρωπο τελικά το παιδί  περιθωριοπείται. Κι ακόμη η παράλληλη στήριξη (ειδικός παιδαγωγός) του χει επιβάλει όρια του και σε γενικές γραμμές τον ακούει μολονότι με εμάς ειναι χειριστικός. Μας ειπαν ότι το παιδί σε αυτη την ηλικία 5,5 χρονών πρέπει να κάθεται στο θρανίο τουλάχιστον 5 λεπτα (αναμονή) ώστε όταν παει 8 χρονών να μπορεί να καθεται 40 λεπτα (όσο το μαθημα)

Να φανταστείτε ότι το παιδι τον έχει συμπαθήσει κι έχει δεθεί τόσο μαζί του ώστε τον ψάχνει στον παιδικό μόλις τον αφήσω στις 8,30 καθότι το ωράριο του ειναι μετά τις 9. Για την κυρία του βέβαια αμφιβάλλω αν τρέφει καθόλου συμπαθεια.

Πάντως διαβάζοντας το site έχω βρεί ότι υπάρχει και παράλληλη στήριξη που βλεπει την εργασια μονο διεκπεραιωτικά και λίγοι είναι αυτοι που πραγματικά αγαπάνε την δουλεια τους γιαυτο θελει προσοχη και στην επιλογή τους.

Βρείτε έναν παιδικό σταθμό, όπου θα δεχτούν την παράλληλη

Εικόνα Penny

Θα πρέπει να οπλιστείτε με υπομονή! Θα έχετε να αντιμετωπίσετε πάρα πολλά...

Ψάξτε να βρείτε ενα παιδικό σταθμό όπου θα μπορέσουν να δεχτούν την παράλληλη στήριξη.  Ειναι τεράστια βοήθεια για το παιδί. Και μην ανέχεστε να ακούτε από άσχετους "ειδικούς" κουβέντες είτε αυτοί είναι δασκαλές είτε ότιδήποτε άλλο. Κάνεις δεν πρέπει να λεει τι δεν μπορεί να κάνει ενα παιδι, ειδικά όταν είναι τόσο μικρό!

Θα παλέψετε για το καλό του παιδιού και μόνο έσεις γνωρίζεται ποιο είναι αυτό  Πολλοί ειδικοί έχουν τάση να λενε το οτιδήποτε, το παιδί με την αναλογη προσπάθεια θα τους διαψεύσει ! (Είχα ειδικούς που από τα 3 του μου έλεγαν οτι δεν θα βγάλει την πάνα, δεν θα πει κουβεντα και δεν θα μπορει να μάθει το ότιδηποτε και να μην τον παω παιδικό σταθμό γιατί θα τον κοροιδεύουν... Τους διέψευσε όλους! Είναι 7 χρόνων και γνωρίζει να γράφει, να φτιάχνει τοστ για να φάει, να πλένει τα δόντια και άλλα πολλά.)

Δείτε μήπως κάποιο κέντρο κάνει πρωινά, μήπως πηγαίνει κάποιες μέρες παιδικό σταθμό και κάποιες μέρες στο κέντρο. Και να είναι μαζι με άλλα παιδάκια!

Κάνουμε πλέον ένα μεικτό πρόγραμμα

Εικόνα Γιώργος

Κυρία Πένυ

έχουμε αλληλογραφήσει παλιότερα. Ναι αυτό που κάνουμε πλέον ειναι μικτο προγραμμα, δηλαδή πηγαινουμε 2 μέρες στο κέντρο όπου τον βλέπει πάλι το ίδιο άτομο που έχουμε για παράλληλη στήριξη και 3 μέρες στον παιδικό με παράλληλη στήριξη. Στις 2 μέρες που κανουμε στο κέντρο βασικά δουλευουν την αυτοεξυπηρέτηση. Πλέον κανουμε κι 8 ωρες κάθε εβδομάδα λογο + εργο + ειδική διαπαδαγωγηση.

Βέβαια βγαινει πάρα πολύ ακριβά (!!!!) αλλά απο κεί που καναμε 2 ωρες εργο + 2 ωρες λόγο την βδομάδα και χωρίς παράλληλη στηριξη στον παιδικό και το παιδί ηταν στασιμο, τώρα το παιδί έχει βελτιωθεί αρκετα σε 1 μηνα. Στοχος ειναι να μην ξαναεπαναλάβει το νηπιαγωγείο του χρόνου.

Δυστυχώς οι αληθινοί παιδαγωγοί ειναι λίγοι

Εικόνα Αλεξανδρα

Δυστυχως οι αληθινοι παιδαγωγοι ειναι λιγοι! Οταν αποφασισαμε να στειλουμε το παιδι μας σε παιδικο σταθμο, ιδιωτικο διοτι ηταν αρχες καλοκαιριου, εξηγησαμε τα προβληματα της με απολυτη ειλικρινεια. Θελαμε να μας ενημερωνουν για τα παντα οσον αφορα το παιδι για να ενημερωνουμε κι εμεις τις θεραπευτριες της οπως ειναι λογικο. Αφου μας ελεγαν λοιπον καθημερινα οτι ολα ειναι καλα κι ωραια, μετα απο δυο μηνες συνεβη καποιο μικρο ατυχημα απο δικη τους καθαρα απροσεξια. Τοτε τα εβγαλαν ολα στη φορα και πηγαν να βγουν κι απο πανω! Το τμημα ειχε μολις 7 παιδια μαζι με το δικο μου... Ευτυχως δεν επαθε κατι το παιδι... Τοτε αποφασισαμε να βαλουμε παραλληλη στηριξη και μαλιστα σε δημοσιο σταθμο, ενω φετος ειναι σε δημοσιο νηπιαγωγειο με υπεροχες δασκαλες και την εχουν ενταξει σε ολα, γιορτες, εκδρομες, τα παντα! Ευτυχως υπαρχουν και τετοιοι ανθρωποι που δινουν αγαπη στα παιδια μας!

Βρήκα άκρη, τελικά θα δεχτούν τη παράλληλη

Εικόνα Μαρια Ρουφ

Τελικά θα δεχτούν τη παράλληλη αφού βέβαια πήγα με την εγκύκλιο, (κάτι που θα έπρεπε ήδη να γνωρίζουν) επιτέλους αποφάσισαν να συνεργαστούν, 3 μέρες την εβδομάδα θα πηγαίνει στο σταθμό 3 ώρες, τις ίδιες μέρες το απόγευμα θα έχει έργο— και τις δυο μέρες θα κάνει τα πρωινά λόγο—.

Νομίζω ότι για την ηλικία του δεν θα μπορούσα να του προσφέρω κάτι καλύτερο. Πάντως εγώ κατάλαβα ότι δεν είναι όλοι ίδιοι... το bullying ξεκινάει από τα ίδια τα σχολεία, τους εκπαιδευτικούς... δεν υπάρχει σεβασμός στο διαφορετικό, είμαστε έτσι φτιαγμένοι που ώρες ώρες ντρέπομαι που είμαι άνθρωπος.. εγώ λέω οι παιδαγωγοί που βλέπουν τα παιδιά σαν χρήμα μόνο να πάνε να τα κάψουν τα πτυχιάκια τους γιατί μάλλον δεν έμαθαν τίποτα... ξεφτίλα μόνο αυτό.

Είναι υποχρεωμένοι όλοι οι σταθμοί να δεχτούν τη παράλληλη ειδικά όσοι είναι με το ΕΣΠΑ... είναι νομοθετικά κατοχυρωμένο το δικαίωμα αυτό παιδιά ΑμεΑ να έχουν το συνοδό τους και στο σχολικό πλαίσιο εάν το επιθυμεί ο γονέας. Όλοι οι σταθμοί που είναι με ΕΣΠΑ ας διαβάσουν το τι πρέπει να παρέχουν στο παιδί (στο κάθε παιδί — με βάση τα ανθρώπινα δικαιώματα των παιδιών ΑμεΑ) και μετά να έρθουν να μου πουν εμένα ότι θα χαλάσει το pregiste — αει σιχτιρ πια με όλους τους αμόρφωτους.

Είμαι σε απόγνωση

Εικόνα Σοφία Καραντάνη

Διαγνωστήκαμε με αυτισμό. Ο μικρός μου μόλις 3 χρονών. Ψάχνω παιδικό αλλά ακόμα και από τα ''ειδικά'' κέντρα βρίσκω κλειστές πόρτες. Στα απλά δημόσια δεν δέχονται την παράλληλη στήριξη και στα ειδικά εχουν πολλες αιτησεις και δέχονται λίγα παιδιά.

Κάποια συμβουλή στο τι μπορώ να κάνω?

Κανείς δεν έχει το δικαίωμα να πει ότι δε δέχεται το παιδί σας

Εικόνα Δανάη Σπανού

Κα Καραντάνη καλησπέρα,

είδα τη δημοσίευσή σας καθυστερημένα, καθώς αν κρίνω από την αγγελία που διακινήσατε μέσω του νόηση βρήκατε παιδικό σταθμό που δέχεται τον γιο σας. 

Θα ήθελα ωστόσο να σας παραπέμψω στο άρθρο 6 που αφορά τη φοίτηση παιδιών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ιδιαιτερότητες στα σχολεία. Σας επισυνάπτω τη σελίδα να το διαβάσετε και μόνη σας αλλά θα ήθελα να σας επισημάνω ότι αν υπάρχει έκθεση από ΚΕΔΔΥ που αναφέρει ότι ο μικρός σας μπορεί να παρακολουθήσει σε δημόσιο παιδικό σταθμό με παράλληλη στήριξη κανείς δεν έχει το δικαίωμα να σας πει ότι δε δέχεται το παιδί σας ή τον εκπαιδευτικό της παράλληλης στήριξης. Ο μόνος λόγος που προσωπικά θα σας απέτρεπα να πάτε σε έναν τέτοιο παιδικό σταθμό είναι το αρνητικό κλίμα που θα δημιουργηθεί θα εισπραχθεί από τον μικρό και δε θα βοηθήσει στη μετέπειτα πορεία του. 

Ελπίζω να βρήκατε έναν αξιόλογο παιδικό σταθμό με παιδαγωγούς που δεν προβαίνουν σε τέτοιου είδους διακρίσεις! Σας παραθέτω παρακάτω και το link από το άρθρο 6 του Υπουργείου Παιδείας.

Με εκτίμηση,
Σπανού Δανάη 

Δημοτικός παιδικός σταθμός

Εικόνα Ελίνα Μανικα

Καλησπέρα! Πριν 1 χρόνο ξεκίνησα να πηγαίνω τον μικρό μου σε έναν παιδικό σταθμό που έκανε και τα απογεύματα διάφορες ωριαίες δραστηριότητες. Διαλέξαμε αρχικά την μουσικοκινητικη αλλά επειδή δεν του άρεσε γιατί είχε πολύ θόρυβο διαλέξαμε τα εικαστικά. Του μικρου του άρεσε πολύ και καθόταν χωρίς πρόβλημα. Κάποια στιγμή μου είπε η ιδιοκτήτρια ότι αν σκεφτούμε για παιδικό με χαρά θα δεχτούν τον μικρό και ας έχει αυτισμό και αφού είναι γνωστό ότι τα παιδιά αυτά κουράζονται με πολλές ώρες οπότε μιλούσαμε για λίγες ώρες άρα και με μειωμένο κόστος. Επειδή όμως είμαστε στενά οικονομικά λόγω του αγαπητού εοπυυ που πληρώνει οπότε του καπνίσει σκεφτήκαμε τον δημοτικό παιδικό σταθμό. Αναφέροντας ότι το παιδί έχει δαδ μας είπαν επειδή δεν είχαν ποτέ τέτοιο παιδί θα πρέπει να περάσει από μια επιτροπή του Δήμου. Κλείσαμε ραντεβού και ήρθε ένας συμπαθέστατο παιδίατρος και μια εξαιρετική κοινωνική λειτουργός και πήγαν στην αίθουσα με τα παιδάκια και το δικό μου για περισσότερο από ώρα. Εμείς στο γραφείο και περιμέναμε. Η κοινωνική λειτουργός μας είπε ότι δυστυχώς το κράτος δεν έχει μεριμνήσει για παράλληλη στήριξη και με βάσει ένα άρθρο δεν έχουν υποδομές οπότε δεν δέχονται. Κάνοντας όμως μια παράκαμψη επειδή θέλουν να βοηθήσουν τα παιδιά μας που έχουν αυτά τα αναπτυξιακά προβλήματα κρίνοντας ότι δεν δημιουργούν προβλήματα τα δέχονται αλλά για 1-2 ώρες τη μέρα για να μην κουράζονται. Αφού τελειώσουν οι εγγραφές και με τα μόρια περνάμε θα έρθει μια άλλη επιτροπή και με το οκ της κοινωνικής λειτουργού το παιδάκι μας θα ξεκίνησει από Σεπτέμβρη. Αυτή ηήταν η δική μας εμπειρία! 

Ερώτηση

Εικόνα Ελίνα Μανικα

Καλησπέρα κα Σπανού, εμάς μας είπαν ότι αυτό το άρθρο ισχύει για την πρωτοβάθμια κλπ εκπαίδευση και όχι για τους παιδικούς δημοτικούς σταθμούς. Ισχύει? 

Τα ΚΕΔΔΥ δεν δίνουν γνωματεύσεις για παιδιά σε παιδικό σταθμό

Εικόνα Αλεξανδρα

Τα ΚΕΔΔΥ δινουν γνωματευσεις για παιδια που φοιτουν στην πρωτοβαθμια και δευτεροβαθμια εκπαιδευση και οχι σε παιδικο σταθμο.

Μπορώ να συνδράμω;

Το noesi.gr αξιοποιεί την κοινωνική συνεισφορά για να αναπτύξει ακόμη περισσότερο το μη κερδοσκοπικό έργο του, παρέχοντας κοινωνικές υπηρεσίες δωρεάν σε άτομα και οικογένειες από ευάλωτες κοινωνικές ομάδες όπως, επίσης, σε ειδικώς αναγνωρισμένα φιλανθρωπικά σωματεία και συλλόγους γονέων ή ΑμεΑ, βάσει καταστατικού. Αν βλέπετε θετικά τη συμβολή του, μπορείτε να στηρίξετε την προσπάθεια. Δείτε πώς, παρακάτω.

ANANOESI ®

Δωρίστε χρόνο ομιλίας. Επισκεφτείτε ένα κατάστημα με είδη κινητής τηλεφωνίας και βάλτε χρόνο ανανέωσης ομιλίας π.χ. 10€, 20€ στα νούμερα:

Στείλετε γραμματόσημα. Αγοράσετε γραμματόσημα π.χ. 3€, 5€, 10€ από ΕΛΤΑ, βάλτε τα μέσα σε φάκελλο και ταχυδρομήστε τον στη διεύθυνση: NOESI.gr -- Μιστράλ 4 -- Ν. Ψυχικό 154 51.

Καταθέσετε χρήματα. Δεχόμαστε χρηματικές δωρεές μέσω Alpha Bank. Επικοινωνήσετε από τη σελίδα noesi.gr/contact για πληροφορίες, αποδοχή δωρεάς και έκδοση απόδειξης.

Στείλετε χρήματα μέσω κάρτας. Αν χρησιμοποιείτε πιστωτική ή χρεωστική κάρτα, internet banking ή PayPal, χρησιμοποιήστε τον σύνδεσμο "Donate" για τη δωρεά σας.

Στηρίξτε το NOESI.gr μέσω PayPal.

Μάθετε περισσότερα! Στη σελίδα www.noesi.gr/ananoesi διαβάστε αναλυτικά για τους σκοπούς που υποστηρίζονται δωρεάν από το noesi.gr.

Λαμβάνετε το ...Nousletter; Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο καταχωρώντας το E-mail σας παρακάτω.
Δείτε παλιά ...Nousletter!

Γιατί συντονίζουμε δίκτυα;

Στόχο του NOESI.gr αποτελεί η δικτύωση επαγγελματιών, φορέων και οικογενειών, ώστε να διευκολύνονται η ενημέρωση, η υποστήριξη και η συμβουλευτική με απώτερο σκοπό τη δια βίου μάθηση, την επαγγελματική κατάρτιση και εν γένει την κοινωνική ένταξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Οι Ομάδες είναι "γειτονιές" πανελλαδικά. Ενημερώστε, ρωτήστε, αναζητήστε.

Βρείτε μια "γειτονιά" εδώ.
 

Νέος Οδηγός "Προνόησε"!

Κυκλοφόρησε ο Οδηγός υπηρεσιών "Εκπαίδευση - Υγεία - Πρόνοια" σε Ελλάδα και Κύπρο, με τον διακριτικό τίτλο "Προνόησε". Διατίθεται δωρεάν σε ηλεκτρονική ή έντυπη έκδοση. Απευθύνεται σε γονείς, φοιτητές, εθελοντές, ιδιώτες επαγγελματίες και στελέχη εταιριών ή οργανισμών. Λάβετε την αναλυτική πανελλαδική έκδοση ή την έκδοση ...τσέπης της περιοχής σας!

Μπορώ να συνδράμω τον Οδηγό;