Πρόσκληση ΙΚΕ για φοίτηση σε πρόγραμμα "ΚΔΗΦ - ΑΜΕΑ" παιδιών ηλικίας 2,5 έως 12 ετών με εγκεφαλική παράλυση

Λογότυπο ΙΔΡΥΜΑ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.Το Ίδρυμα Κοινωνικής Εργασιας προσκαλεί άτομα με αναπηρία (εγκεφαλική παράλυση και συνοδά προβλήματα) ηλικίας 2,5 έως 12 ετών να υποβάλλουν αίτηση συνοδευόμενη με τα απαραίτητα δικαιολογητικά για την συμμετοχή τους στο πρόγραμμα: “Κέντρα Διημέρευσης – Ημερήσιας Φροντίδας Ατόμων με Αναπηρία”. Η φοίτηση στο πρόγραμμα είναι δωρεάν και καλύπτεται με χρηματοδότηση μέσω ΕΣΠΑ.(*)

Ακολουθούν τα σχετικά συνημμένα αρχεία.

(*) Η πρόσκληση αυτή του ΙΚΕ γίνεται στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) για την προγραμματική περίοδο 2014-2020, του Επιχειρησιακού Προγράμματος «Αττικη 2014-2020», άξονας προτεραιότητας (09) με τίτλο «Προώθηση της κοινωνικής ένταξης και καταπολέμηση της φτώχειας και διακρίσεων – διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής», με τη συμμετοχή του ΕΚΤ και τίτλο «Κέντρα Διημερευσης - Ημερησίας Φροντίδας Ατόμων με Αναπηρία», λειτουργώντας ως δικαιούχος της πράξης «Πρόγραμμα ολιστικής παροχής υπηρεσιών αποκατάστασης σε παιδιά με εγκεφαλική παράλυση και συνοδά προβλήματα», με κωδικό ΟΠΣ 5002481.

Συνημμένα αρχεία: 

Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο καταχωρώντας το E-mail σας εδώ.
Δείτε παλιά ...Nousletter!

Συντονίζουμε δίκτυα

Στόχο του NOESI.gr αποτελεί η δικτύωση επαγγελματιών, φορέων, οικογενειών, προς διευκολύνση ενημέρωσης, υποστήριξης, συμβουλευτικής, με απώτερο σκοπό τη δια βίου μάθηση και εν γένει την κοινωνική ένταξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Οι Ομάδες του είναι δίκτυα, είναι γειτονιές. Ρωτήστε, αναζητήστε, ενημέρωστε.
Βρείτε την Ομάδα σας εδώ.

Η 1η Ημερίδα του είδους!

Σας προσκαλούμε στην ημερίδα για οικογένειες παιδιών με αναπηρία, που οργανώνεται στην Κηφισιά, το Σάββατο 8 Δεκεμβρίου 2018 στο πλαίσιο του Προγράμματος "ΠΡΟΝΟΗΣΕ+©". Η ημερίδα απευθύνεται σε γονείς και άλλους συγγενείς παιδιών που έλαβαν διάγνωση σχετική με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή κάποια αναπηρία.
Μάθετε περισσότερα εδώ.
You must have Javascript enabled to use this form.