Ένα τεχνικό σφάλμα στην πλατφόρμα, δεν επιτρέπει τις αναρτήσεις. Εργαζόμαστε για την επίλυση του προβλήματος. Λυπούμαστε για την αναστάτωση.
Μαθησιακές δυσκολίες: Θεωρία και πράξη
Aυτή η σελίδα συγκεντρώνει αναρτήσεις για ένα συγκεκριμένο θέμα από τα Βιολόγια (εμπειρίες) και από τους Οδηγούς (τεκμηριωμένη γνώση). Τip! Οι μπλε τίτλοι παρακάτω είναι σύνδεσμοι — για να διαβάσετε περισσότερα για κάθε ανάρτηση.
Η πρώιμη ανίχνευση είναι υψίστης σημασίας για το μέλλον των παιδιών, επειδή μας επιτρέπει να οργανώσουμε έγκαιρα παρεμβατικά προγράμματα, να στηρίξουμε ψυχολογικά τα παιδιά και τις οικογένειές τους και να προλάβουμε ίσως περισσότερο σοβαρές επιπλοκές.
Εχω ενα γιο 6 ετων σημερα διαγνωσμενο με λεκτικη δυσπραξια και λαμβανει λογοθεραπευτικη βοηθεια απο την ηλικια των 3 ετων στη συνεχεια και εργοθεραπεια και πλεον επειδη πηρε και παραταση φοιτησης λαμβανει βοηθεια και σε γνωστικο επιπεδο για να προετοιμαστει για το δημοτικο η βελτιωση του ολα αυτα τα χρονια ηταν εντυπωσιακη αλλα αργη η ομιλια του ειναι πλεον κατανοητη απο ολουσ και τους ομηλικους του αλλα εχει δουλεια ακομη. Γνωριζω οτι καθε περιπτωση ειναι ξεχωριστη αλλα εχω αναγκη πλεον να μου πουν γονεις που τα παιδια τους επασχαν απο το ιδιο πως εξελιχθηκαν στο περασμα των ετων.
Καλησπερα σε ολους. Θα ηθελα να με βοηθησετε με εμπειριες πανω στην ιδια κατασταση που βιωνουμε. Ο γιος μου ειναι 12, παει πρωτη γυμνασιου και η ψυχολογια του ειναι πεσμενη, καθως δεν μπορει να γραψει και στεναχωριέται που διαβαζει τόσο πολύ και δεν αποδιδει. Εχω κανει αιτηση στο ΚΕΔΔΥ αλλα μου ειπαν 2 χρονια τουλαχιστον. Έχω χαρτιά απο το Ιατροπαιδαγωγικό του νοσοκομειου Βούλας αλλα δεν τους κανει στο σχολειο. Δεν ξερω πως να το χειριστω με το σχολειο. Παω συνεχεια και για ενημερωση και να τους εξηγω καθε φορα τι ειναι η δυσλεξια του παιδιου.
Το “Α-Τεστ” πρόκειται για ένα τεστ, που αναπτύχθηκε στην Ελλάδα, με σκοπό τον προληπτικό έλεγχο των μαθητών του νηπιαγωγείου προ της φοίτησής τους στην Α’ Δημοτικού. Στόχος του εργαλείου είναι η ανίχνευση τυχόν μαθησιακών δυσκολιών ή ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών στους μαθητές.
Καλησπέρα. Μετά από συζήτηση με το δάσκαλο έκλεισα ραντεβού στο Παίδων Αγία Σοφία για να κάνουν αξιολόγηση στο παιδί σχετικά με μαθησιακές δυσκολίες. Σε περίπτωση που μας δώσουν κάποιο χαρτί απαλλαγής από γραπτά, πόσο ισχύει αυτό και μετά από πόσο διάστημα πρέπει να επανεξεταστεί;
Η κόρη μου είναι 20 χρονών και έχει μέτρια νοητική υστέρηση (ΔΝ.35). Είναι γενικά ανεξάρτητη. Το μεγάλο μας πρόβλημα είναι τα μαθηματικά ακόμα και στις πιο απλές πράξεις. Πως μπορώ να την βοηθήσω????
Αγαπητοί γονείς, ίσως και εσείς να έχετε τα ίδια ζητήματα με εμάς. Άλλωστε η ΔΕΠΥ? σπανιότατα εμφανίζεται μονή της .Σχεδόν πάντα υπάρχει συννοσηρότητα. Στην δική μας την περίπτωση η ΔΕΠΥ μας προτιμά να κάνει παρέα με την Δυσλεξία? δημιουργώντας έτσι ένα ζηλευτό team!! Αγαπητοί γονείς θα θελα να σας ρωτήσω τι κάνετε εσείς,πως αντιμετωπίζετε τους καθηγητές στο Γυμνάσιο - Λύκειο;;
Κάθε δυσλεξικό άτομο αναπτύσσει διαφορετικά ταλέντα λόγω κάποιων βασικών νοητικών ικανοτήτων, που συνδέονται με τη δυσλεξία. Οι δυσλεξικοί μοιράζονται κάποια κοινά χαρακτηριστικά, ώστε να έχουν την ικανότητα να σκέφτονται με εικόνες παρά με λέξεις. Διαβάστε αναλυτικά, τις βασικές ικανότητες των δυσλεξικών ατόμων, στο άρθρο εδώ.
Το πιο σταθερό πράγμα των δυσλεξικών ατόμων είναι η αστάθεια των χαρακτηριστικών τους! Και αυτό γιατί ποικίλλουν από μέρα σε μέρα ή ακόμα από λεπτό σε λεπτό. Τα περισσότερα δυσλεξικά άτομα παρουσιάζουν περίπου 10 από τα χαρακτηριστικά που παρατίθενται εδώ. Διαβάστε αναλυτικά, στο άρθρο εδώ.
Αγγελία για παιδαγωγό για παράλληλη στήριξη σε σχολική τάξη Α' δημοτικού (Άνοιξη)
Αναζητούμε παιδαγωγό για παράλληλη στήριξη στη σχολική τάξη Α' δημοτικού Άνοιξης (πλησίον Αγίου Στεφάνου), για αγόρι 7 ετών με ΔΕΠΥ παρορμητικού τύπου και ενίοτε επιθετικότητα προς άλλα παιδάκια. Τηλ. 6972897279 (Ευθύμιος Αγγελάκης, πατέρας του μαθητή) ή στείλτε προφίλ / βιογραφικό εδώ.
Αγγελία για φροντιστή 13χρονου αγοριού ΑμεΑ για 1 ΣΚ / μήνα
Ζητούμε άτομο για τη φροντίδα 13χρονου αγοριού ΑμεΑ για ένα (1) ολόκληρο Σαββατοκύριακο, μία φορά το μήνα. Περιοχή: Άγιος Δημήτριος Αττικής. Επικοινωνήστε εδώ. Το μήνυμα θα προωθηθεί στη μητέρα του παιδιού, Αγγελική.
Αναζήτηση ψυχολόγου ή ειδικού παιδαγωγού για παράλληλη στήριξη (Άνω Γλυφάδα)
Αναζητούμε ψυχολόγο ή ειδικό παιδαγωγό για παράλληλη στήριξη αγοριού 5 ετών στην τάξη του νηπίου με διάχυτη διαταραχή ΔΕΠ-Υ. Αφορά την σχολική χρονιά 2023-2024, στο 10ο Νηπιαγωγείο Άνω Γλυφάδας. Απαραίτητα προσόντα πτυχίο ψυχολόγου ή πτυχίο ειδικού παιδαγωγού και εμπειρία σε στήριξη μαθητών με αναπτυξιακές διαταραχές. Θα εκτιμηθεί θετικά μετεκπαίδευση ή μεταπτυχιακό στον τομέα της ειδικής αγωγής και εξοικείωση με την ΔΕΠ-Υ. Δείτε αναλυτικά την αγγελία και επικοινωνήστε.
Αναζητείται ψυχολόγος ή ειδικός παιδαγωγός (Μοντεσσοριανή Σχολή Αθηνών Μαρία Γουδέλη)
To αντικείμενο εργασίας της θέσης είναι η στήριξη μαθητή εντός της σχολικής τάξης. Αφορά τη σχολική χρονιά 2023-2024 με προοπτική ανανέωσης της συνεργασίας. Δείτε αναλυτικά την αγγελία και επικοινωνήστε.
Αγγελία για έργο- λόγο- ψυχολόγο για παράλληλη στήριξη σε αγόρι 6 ετών στο Νηπιαγωγείο
Αναζητούμε εργοθεραπευτή, λογοθεραπευτή η ψυχολόγο για να αναλάβει την παράλληλη στήριξη αγοριού 6 ετών με αναπτυξιακή ανωριμότητα που κάνει επανάληψη νηπιαγωγείου. Ωράριο 9:00 με 13:00 σε σχολείο στην Βάρη. Δείτε αναλυτικά την αγγελία και επικοινωνήστε.
Αγγελία για παράλληλη στήριξη μαθητή Α' δημοτικού (Βάρη)
Παράλληλη στήριξη μαθητή Β' Δημοτικού στα Εκπαιδευτήρια "Πλάτων"
Αναζητούμε άτομο για να αναλάβει την παράλληλη στήριξη μαθητή Β' Δημοτικού σε ιδιωτικό σχολείο στα Γλυκά Νερά, στην Αττική. Δείτε αναλυτικά την αγγελία και επικοινωνήστε.