Οργανώνουμε με πρότυπο τρόπο την πλατφόρμα www.noesi.gr/tounoumou που αφορά στην υλοποίηση μελετών και ερευνών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Μπορείτε να τη συστήσετε σε άτομα, που γνωρίζετε, ώστε να συμμετέχουν εφόσον το επιθυμούν.

Μπορείτε να δείτε οδηγίες για την ανακοίνωση της μελέτης σας, στην ενότητα "Δημοσιεύσεις | Δημοσίευση ερευνητικών μελετών" στην ιστοσελίδα με τους κανόνες δεοντολογίας του NOESI.gr.

Παράταση μέχρι 30/11/2022 της υποβολής αιτήσεων συμμετοχής στο πρόγραμμα για τους νέους ανέργους με αναπηρία 18-29 ετών

Εικόνα NOESI.gr
Δήλωσε συμμετοχή σήμερα σε επιδοτούμενα προγράμματα επαγγελματικής κατάρτισης της ΕΣΑμεΑ για νέους /-ες 18-29 ετών, ανέργους /-ες με αναπηρία (ΑμεΑ) ή άλλη χρόνια πάθηση.
Τετ, 30/11/2022 - 09:00

Είσαι νέος - νέα με αναπηρία ή χρόνια πάθηση, άνεργος- άνεργη 18-29 ετών; Είσαι ταυτόχρονα απόφοιτος/η δευτεροβάθμιας ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης ή απόφοιτος/η Εργαστηρίων Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης ή ΙΕΚ και εγγεγραμμένος/η στη ΔΥΠΑ (τ. ΟΑΕΔ); Στο πρόγραμμα της ΕΣΑμεΑ θα αποκτήσεις πιστοποίηση σε υπολογιστές (κατάλληλο για ΑΣΕΠ), πιστοποίηση σε ειδικότητες εμπορίου ή διοικητικής υποστήριξης, θα επιδοτηθείς μέχρι 2.500 ευρώ και δεν θα χάσεις το επίδομά σου!

Εκδήλωση ενημέρωσης των πολιτών για τα νέα εμβόλια

Εικόνα NOESI.gr
Από το το τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων
Δευ, 25/01/2021 - 18:00

Με την ευκαιρία της έναρξης των εμβολιασμών του γενικού πληθυσμού, το τμήμα Βιολογικών Εφαρμογών και Τεχνολογιών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων θα οργανώσει εκδήλωση ενημέρωσης των πολιτών για τα νέα εμβόλια.

Εκδήλωση ενημέρωσης των πολιτών για τα νέα εμβόλια.

Ερωτηματολόγιο πρόθεσης χρήσης Μ.Μ.Μ. από πολίτες με μειωμένη κινητικότητα

Εικόνα Σοφοκλής Αλέπης

Αγαπητέ / Αγαπητή Κύριε / Κυρία

Το παρόν ερωτηματολόγιο που αφορά την πρόθεση χρήσης των Μέσων Μαζικής Μεταφοράς από εμποδιζόμενους πολίτες.

Το ερωτηματολόγιο αποτελεί μέρος της διατριβής μου με θέμα "πλαίσιο εξυπηρέτησης εμποδιζομένων στις μεταφορές" και εκπονείται στο Τμήμα Ναυτιλίας και Επιχειρηματικών Υπηρεσιών (Τ.Ν.Ε.Υ) του Πανεπιστημίου Αιγαίου με επιβλέποντα τον καθηγητή κ. Νικήτα Νικητάκο.

Διερεύνηση του στρες και των οικογενειακών αναγκών σε γονείς παιδιών με αυτισμό ή ΔΕΠΥ

Εικόνα Ιωάννα Νταρλαδήμα

Καλησπέρα σας, ονομάζομαι Ιωάννα Νταρλαδήμα και είμαι μεταπτυχιακή φοιτήτρια στο Π.Μ.Σ. "Ειδική Αγωγή" του Παιδαγωγικού Τμήματος Δημοτικής Εκπαίδευσης Αθηνών του ΕΚΠΑ. Στα πλαίσια της διπλωματικής μου εργασίας με τίτλο "Το στρες και οι ανάγκες της οικογένειας γονέων παιδιών με ΔΑΦ ή ΔΕΠΥ" παρακαλώ τους γονείς οι οποίοι έχουν παιδί με αυτισμό ή με ΔΕΠΥ να συμπληρώσουν το ανώνυμο αυτό ερωτηματολόγιο. Τα στοιχεία αυτά θα χρησιμοποιηθούν αποκλειστικά για ερευνητικούς σκοπούς.

Eρωτηματολόγιο για την παράλληλη στήριξη

Εικόνα Αλίκη Μ

Ονομάζομαι Αλίκη Μαυραντωνη και κάνω μεταπτυχιακό στο ΕΚΠΑ, με τίτλο "Ειδική Αγωγή". Στα πλαίσια της διπλωματικής μου διεξάγω έρευνα για τις απόψεις των εκπαιδευτικών ειδικής αγωγής όλων των βαθμίδων για την παράλληλη στήριξη. Θα εκτιμούσα, αν αφιέρωναν 10 λεπτά και συμπλήρωναν όσοι ασχολούνται με την παράλληλη στήριξη.

Διερεύνηση επιπέδων, στρες, κατάθλιψης και ψυχικής ανθεκτικότητας σε γονείς παιδιών που έχουν διαγνωστεί με Διαταραχή του Φάσματος του Αυτισμού

Εικόνα NOESI.gr

Οι γονείς παιδιών με ΔΑΦ παίζουν τον κύριο ρόλο στην ανατροφή και εκπαίδευση τους με λίγη στήριξη από τους κοινωνικούς φορείς, και ενώ παράλληλα ανατρέφουν την υπόλοιπη οικογένεια (Seltzer, Shattuck, Abbeduto, & Greenberg, 2004). Ανάλογα με τη συμπτωματολογία των παιδιών τους απαιτείται από τους γονείς να παίξουν ενεργό ρόλο για την κάλυψη βασικών αναγκών, την εκπαίδευση και την κοινωνικοποίηση. Μεγαλύτερα επίπεδα σοβαρότητας των συμπτωμάτων της αυτιστικής διαταραχής σχετίζονται με υψηλότερα επίπεδα στρες και κατάθλιψης των γονέων που οξύνονται με την έλλειψη επαρκών δικτύων στήριξης της οικογένειας (Davis & Carter, 2008˙ Ingersoll & Hambrick, 2011). Σήμερα, η διεθνής κοινότητα έχει αναγνωρίσει την επιτακτική ανάγκη έρευνας τρόπων υποστήριξης των γονιών παιδιών με ΔΑΦ  και έχει θέσει ως προτεραιότητα τη διερεύνηση των ιδιαίτερων δυσκολιών που αντιμετωπίζουν (Autistica, 2016) . 

Η παρούσα έρευνα εστιάζει στη μελέτη της ψυχικής υγείας των γονιών παιδιών με ΔΑΦ (πληθυσμός στόχος). Συγκεκριμένα, θα καταγραφούν τα επίπεδα άγχους, κατάθλιψης και η ψυχική ανθεκτικότητα των γονιών παιδιών με ΔΑΦ με στόχο α) να καταγράφει με τρόπο έγκυρο και αξιόπιστο την εμπειρία των γονιών β) να συλλεγούν δεδομένα στον Ελληνικό χώρο τα οποία θα είναι συγκρίσιμα με τα αντίστοιχα διεθνών ερευνών γ) να διερευνηθούν διαμεσολαβητικοί παράγοντες (ενδοατομικοί ή περιβαλλοντικοί), οι οποίοι μπορεί να επηρεάζουν θετικά ή αρνητικά την ψυχική υγεία των γονιών παιδιών με ΔΑΦ και, τέλος, δ) να καταγράφουν οι πηγές στήριξης, προσωπικές, κοινοτικές ή κρατικές του ανωτέρω πληθυσμού. Μακροπρόθεσμος στόχος της παρούσας έρευνας είναι να συνδράμει στην καλύτερη κατανόηση των δυσκολιών που αντιμετωπίζει ο πληθυσμός στόχος και την ανάλογη ανάπτυξη προγραμμάτων και παρεμβάσεων στήριξής του. Τέλος, η συστηματική καταγραφή αυτών των παραγόντων θα εμβαθύνει την κατανόηση των προβλημάτων που αντιμετωπίζουν άτομα που ζουν με χρόνια αντιξοότητα.

Πρόσκληση για Συμμετοχή σε Έρευνα: Συναισθήματα Γονέων παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, συναισθηματική ρύθμιση και γονεϊκή αυτο-αποτελεσματικότητα

Εικόνα Μαριάνθη Φραγκάκη

Αγαπητέ Γονέα / Κηδεμόνα,

Η παρούσα έρευνα πραγματοποιείται στο πλαίσιο της Πτυχιακής Εργασίας της Πατούνα Σπυριδούλας και της Φραγκάκη Μαριάνθης. Η εργασία αποτελεί μέρος του ετήσιου προγράμματος εκπαίδευσης στην Ειδική Αγωγή το οποίο διοργανώνεται από το Πανεπιστήμιο Αιγαίου.

Η συγκεκριμένη έρευνα μελετά την διερεύνηση των συσχετίσεων μεταξύ των συναισθημάτων γονέων παιδιών που βρίσκονται στο φάσμα του αυτισμού, της συναισθηματικής ρύθμισης (γνωστικής συναισθηματικής ρύθμισης και μη συνειδητής συναισθηματικής ρύθμισης) και της γονεϊκής αυτο-αποτελεσματικότητας.

Πρόσκληση: Μελέτη αναγκών οικογενειών με παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ή/και αναπηρία στην Περιφέρεια Αττικής

Εικόνα NOESI.gr
Το Πρόγραμμα με τον διακριτικό τίτλο ΠΡΟΝΟΗΣΕ+© ("ΠΡΟΝΟΗΣΕ ΚΙ ΕΣΥ") αφορά τη μελέτη αναγκών μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και ατόμων με αναπηρία, σε όλο το φάσμα της παιδικής ηλικίας, έως την ενηλικίωση. Σκοπεύουμε να καταγράψουμε τις ανάγκες, τους στόχους, τα σχέδια και τις προκλήσεις για το μέλλον, σε οικογένειες που μεγαλώνουν παιδιά με αναπηρία. Οι συμμετέχοντες στη μελέτη, γονείς και αδέλφια παιδιών με αναπηρία, προσέρχονται στις συναντήσεις για να παρουσιάσουν τις ανάγκες τους, να περιγράψουν καλές πρακτικές ή τυχόν κενά στις υπηρεσίες που λαμβάνουν. Επίσης, μία ξεχωριστή μελέτη επικεντρώνεται στις ανάγκες των μαθητών με αναπηρία, τους οποίους επισκεπτόμαστε στις δομές, όπου φοιτούν.

Έρευνα για την υποστηριζόμενη λήψη αποφάσεων σε θέματα διαχείρισης προσωπικών οικονομικών πόρων, καταναλωτικών δικαιωμάτων και υγείας

Εικόνα "ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ" Εργαστήρι Ειδικής Αγωγής

Στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου I DECIDE, το ΕΕΑ ΜΑΡΓΑΡΙΤΑ αναζητά υποσχόμενες πρακτικές στην Ελλάδα, πάνω στο θέμα τής Υποστηριζόμενης Λήψης Αποφάσεων στα πεδία τής διαχείρισης των προσωπικών οικονομικών, του δικαιώματος του καταναλωτή και της προσωπικής υγείας. Το πρόγραμμα I DECIDE είναι ένα ευρωπαϊκό πρόγραμμα ERASMUS+ για Στρατηγικές συμπράξεις στους τομείς τής εκπαίδευσης, της κατάρτισης και της νεολαίας, που χρηματοδοτείται από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι οργανώσεις μπορούν να υποβάλλουν τις πρακτικές τους, ώστε να γίνουν μέλη του δικτύου I DECIDE στην Ελλάδα αλλά και σε ευρωπαϊκό επίπεδο.

Ερωτηματολόγιο για γονείς που έχουν παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας (Άσπεργκερ) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Εικόνα Μαρία Μπουσχανετζή

Ονομάζομαι Μαρία Μπουσχανετζή και είμαι υποψήφια διδάκτορας του Τμήματος Προσχολικής και Δημοτικής Εκπαίδευσης του κρατικού Πανεπιστημίου "Άγιος Κλήμης της Αχρίδας" στη Σόφια. Το θέμα που διαπραγματεύομαι έχει να κάνει με την ανάπτυξη μίας σχολικής τάξης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η οποία θα εντάσσει / συμπεριλαμβάνει τους μαθητές με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας (Άσπεργκερ) και τους τυπικούς μαθητές σε ένα κοινό πλαίσιο και θα προάγει το ακαδημαϊκό, συμπεριφορικό και κοινωνικό επίπεδο των πρώτων χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στους δεύτερους. Για αυτό τον σκοπό χρειάζομαι τη βοήθεια μέσω της πλατφόρμας tounoumou? των γονέων που έχουν παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ώστε μέσω των απόψεών τους να μπορέσω να αναδείξω τα προβλήματα που υπάρχουν σε αυτόν τον ευαίσθητο τομέα και να προσπαθήσω να κάνω κάτι, που θα βοηθήσει στην εξέλιξή τους.

Αλληλεπίδραση της συζυγικής διαμάχης, της ικανοποίησης από τον γάμο και των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών (πρόσκληση για μητέρες παιδιών ηλικίας 6-12 ετών)

Εικόνα Varvara Kladi

Ονομάζομαι Κλάδη Βαρβάρα και αυτη την περίοδο κάνω το μεταπτυχιακό μου στην Κλινική Παιδοψυχολογία στο Anglia Ruskin University, στο Cambridge της Αγγλιας. Βρίσκομαι στο τελευταίο μου τρίμηνο και κατα το διάστημα αυτό εκπονώ την διπλωματική μου ερευνητική εργασία για τη μελέτη της αλληλεπίδρασης της συζυγικής διαμάχης, της ικανοποίησης από τον γάμο και των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών. Η πρόσκληση απευθύνεται σε μητέρες με παιδιά ηλικίας 6-12 ετών μέσω της πλατφόρμας tounoumou?

You are not authorized to access this content.

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Δείτε τη νέα πλατφόρμα του Οδηγού υπηρεσιών: www.pronoise.org

Λογότυπο οδηγού υπηρεσιών "Προνόησε".