Οργανώνουμε με πρότυπο τρόπο την πλατφόρμα www.noesi.gr/tounoumou που αφορά στην υλοποίηση μελετών και ερευνών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Μπορείτε να τη συστήσετε σε άτομα, που γνωρίζετε, ώστε να συμμετέχουν εφόσον το επιθυμούν.

Όλες οι μελέτες βρίσκονται σε συμμόρφωση με τους κανόνες δεοντολογίας του NOESI.gr.

Ερωτηματολόγιο για γονείς που έχουν παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας (Άσπεργκερ) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Ονομάζομαι Μαρία Μπουσχανετζή και είμαι υποψήφια διδάκτορας του Τμήματος Προσχολικής και Δημοτικής Εκπαίδευσης του κρατικού Πανεπιστημίου "Άγιος Κλήμης της Αχρίδας" στη Σόφια. Το θέμα που διαπραγματεύομαι έχει να κάνει με την ανάπτυξη μίας σχολικής τάξης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η οποία θα εντάσσει / συμπεριλαμβάνει τους μαθητές με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας (Άσπεργκερ) και τους τυπικούς μαθητές σε ένα κοινό πλαίσιο και θα προάγει το ακαδημαϊκό, συμπεριφορικό και κοινωνικό επίπεδο των πρώτων χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στους δεύτερους. Για αυτό τον σκοπό χρειάζομαι τη βοήθεια μέσω της πλατφόρμας tounoumou? των γονέων που έχουν παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ώστε μέσω των απόψεών τους να μπορέσω να αναδείξω τα προβλήματα που υπάρχουν σε αυτόν τον ευαίσθητο τομέα και να προσπαθήσω να κάνω κάτι, που θα βοηθήσει στην εξέλιξή τους.

Αλληλεπίδραση της συζυγικής διαμάχης, της ικανοποίησης από τον γάμο και των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών (πρόσκληση για μητέρες παιδιών ηλικίας 6-12 ετών)

Εικόνα Varvara Kladi

Ονομάζομαι Κλάδη Βαρβάρα και αυτη την περίοδο κάνω το μεταπτυχιακό μου στην Κλινική Παιδοψυχολογία στο Anglia Ruskin University, στο Cambridge της Αγγλιας. Βρίσκομαι στο τελευταίο μου τρίμηνο και κατα το διάστημα αυτό εκπονώ την διπλωματική μου ερευνητική εργασία για τη μελέτη της αλληλεπίδρασης της συζυγικής διαμάχης, της ικανοποίησης από τον γάμο και των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών. Η πρόσκληση απευθύνεται σε μητέρες με παιδιά ηλικίας 6-12 ετών μέσω της πλατφόρμας tounoumou?

Πρόσκληση συμμετοχής σε έρευνα για τη διερεύνηση των ψυχικών δυνάμεων γονέων παιδιών με αναπηρία

Η Μαρία Βίλλη, Ψυχολόγος - Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αξιοποιεί την πλατφόρμα tounoumou? για την ανακοίνωση της μελέτης της για τη διερεύνηση των ψυχικών δυνάμεων γονέων παιδιών με αναπηρία, στο πλαίσιο της εκπόνησης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Στην έρευνα μπορούν να συμμετάσχουν γονείς παιδιών ηλικίας 6-18 ετών που έχουν διαγνωσθεί στο φάσμα του αυτισμού. Η συμμετοχή είναι εθελοντική, τα ερωτηματολόγια είναι ανώνυμα και τα δεδομένα που θα συγκεντρωθούν, θα χρησιμοποιηθούν μόνο για ερευνητικούς σκοπούς.

Έρευνα για τις παιγνιοποιημένες μεθοδολογίες αντιμετώπισης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)

Εικόνα efgeorgiou

Η κοινοπραξία του FocusLocus που συντονίζεται από το Εργαστήριο Ολοκληρωμένων Συστημάτων του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στην παρούσα συλλογή στοιχείων που αφορά στην διεξαγωγή έρευνας για τις παιγνιοποιημένες μεθοδολογίες αντιμετώπισης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), με καταληκτική ημερομηνία την 31η Μαρτίου 2017. Μάθετε περισσότερα για τη μελέτη.

Πρόσκληση σε μελέτη: Το άγχος των υψηλής λειτουργικότητας μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) στα μαθηματικά

Η Αλεξάνδρα Γεωργίου αξιοποιεί την πλατφόρμα tounoumou? για την πρόσβαση στο δείγμα της μελέτης της. Ονομάζομαι Αλεξάνδρα Γεωργίου και τα τελευταία 8 χρόνια εργάζομαι ως αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, με ειδικότητα Μαθηματικού. Θα ήθελα να σας προσκαλέσω να συμμετέχετε στην έρευνα που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο διδακτορικής διατριβής που εκπονώ στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, της Σχολής Επιστημών Αγωγής, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Το θέμα της διατριβής μου είναι: "Το άγχος των υψηλής λειτουργικότητας μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) στα Μαθηματικά: Η μεταγνώση και τα κίνητρα ως παράγοντες εξισορρόπησης του". Μάθετε περισσότερα για την έρευνα.

Γλωσσικό πρόβλημα στα παιδιά με δυσλεξία: Περιγραφή των δυσκολιών στη συγγραφή περίληψης και στην εκμάθηση γραμματικής και συντακτικού

H Αικατερίνη Παπαδοπούλου αξιοποιεί την πλατφόρμα tounoumou? του NOESI.gr για τις έρευνες και μελέτες με επίκεντρο τις δυσκολίες των δυσλεκτικών παιδιών στην ελληνική γλώσσα, τη γραμματική και το συντακτικό. Στη μελέτη μπορούν να συμμετέχουν παιδιά με δυσλεξία. Ο ρόλος τους είναι να δώσουν μια συνέντευξη για τις δυσκολίες τους στο συγγραφή δοκιμίων, τη σύνθεση μιας ιστορίας και την εφαρμογή των γραμματικών κανόνων. Τα παιδιά είναι ελεύθερα να αποσύρουν τα στοιχεία τους ανά πάσα στιγμή χωρίς οποιαδήποτε εξήγηση. Η συμμετοχή είναι εθελοντική.

Συχνότητα χρήσης ηλεκτρονικών παιχνιδιών σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ ηλικίας 8-15 ετών

H Έφη Βουλκίδου αξιοποιεί την πλατφόρμα πλατφόρμα tounoumou? του NOESI.gr για τις έρευνες και μελέτες με επίκεντρο την έρευνα για τη Μεταπτυχιακή Διπλωματική εργασία της στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο της Κύπρου. Σκοπός της έρευνας είναι να εξεταστεί η σχέση της χρήσης των ηλέκτρονικών παιχνιδιών με τα συμπτώματα διάσπασης προσοχής και υπερκινητικότητας καθώς και ποιοι παράγοντες μπορεί να οδηγήσουν σε "προβληματική χρήση ή εξάρτηση" από τα βιντεοπαιχνίδια. Στην έρευνα μπορούν να συμμετέχουν γονείς ή κηδεμόνες παιδιών με ΔΕΠ-Υ, οι οποίοι έχουν παιδί ηλικίας 8-15 ετών

Παρουσίαση μελέτης: "Η σχέση της χρήσης μπιμπερό και άλλων στοματικών έξεων με την ανάπτυξη της ομιλίας"

Εικόνα Pro

Η Χαρά Ζευκιλή και η Αλεξάνδρα Λουκίσα αξιοποίησαν προ μηνών την πλατφόρμα για τις μελέτες - έρευνες του NOESI.gr με τον διακριτικό τίτλο tounoumou? για να έρθουν σε επικοινωνία με γονείς προκειμένου να συμμετάσχουν στην μελέτη με τίτλο "Η Σχέση της Χρήσης Μπιμπερό και Άλλων Στοματικών Έξεων με την Ανάπτυξη της Ομιλίας". Σήμερα, παρουσιάζουν την περίληψη της μελέτης τους με μία χρήσιμη αναφορά στα συμπεράσματα και αποτελέσματα της μελέτης τους.

Παρουσίαση μελέτης: "Σχολικός εκφοβισμός (bullying) μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τρόποι παρέμβασης των εκπαιδευτικών"

Σκοπός της παρούσας έρευνας με τίτλο "Σχολικός εκφοβισμός (bullying) μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τρόποι παρέμβασης των εκπαιδευτικών: Μία ποιοτική προσέγγιση" υπήρξε η διερεύνηση του τρόπου κατανόησης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού σε μαθητές με αναπηρία από τους εκπαιδευτικούς. Στην έρευνα συμμετείχαν 20 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής του νομού Αττικής. Η μελέτη στηρίχθηκε στην ποιοτική προσέγγιση με χρήση της ημιδομημένης συνέντευξης ως ερευνητικής μεθόδου.

Έρευνα για την προσπελασιμότητα των ελληνικών πόλεων από άτομα με κινητική αναπηρία

Πιλοτική διαδικτυακή εφαρμογή Thess-ράμπα. Η πιλοτική διαδικτυακή εφαρμογή Thess-ράμπα (thessrampa.netai.net) προτείνει βέλτιστες διαδρομές κίνησης για τα άτομα με κινητική αναπηρία στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με την αξιολόγηση πεζοδρομίων και ραμπών πεζοδρομίου. Στην προσπάθεια για τη βελτίωση και την επέκτασή της στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, θα μας βοηθούσατε πολύ με την προώθηση και συμπλήρωση του παρακάτω ερωτηματολογίου.

Προοπτικές γονέων για θέματα παρέμβασης σε σεξουαλικά ανάρμοστες συμπεριφορές παιδιών με αυτισμό

Αγαπητοί γονείς,
Ονομάζομαι Μαρία Αλβανού και είμαι φοιτήτρια στο εξ’ αποστάσεως μεταπτυχιακό πρόγραμμα «ειδικής αγωγής» του  Πανεπιστημίου Λευκωσίας. Στο πλαίσιο της διπλωματικής μου εργασίας για το μεταπτυχιακό, ανέλαβα να διερευνήσω τις «Προοπτικές γονέων για θέματα παρέμβασης σε σεξουαλικά ανάρμοστες συμπεριφορές παιδιών με αυτισμό».

Έρευνα για τα αδέλφια των παιδιών που έχουν διαγνωστεί με ΔΑΦ

Καλησπέρα σε όλη την κοινότητα!
Στα πλαίσια του μεταπτυχιακού μου, διεξάγω μια έρευνα σχετικά με τις οικογένειες των παιδιών με αυτισμό. Πιο συγκεκριμένα, η έρευνα επικεντρώνεται στις ψυχολογικές δεξιότητες των παιδιών που μεγαλώνουν με ένα αδερφάκι στο φάσμα του αυτισμού.

Έρευνα για τις γονεϊκές στρατηγικές στήριξης παιδιών με αυτισμό, εν μέσω της οικονομικής κρίσης

Αγαπητοί γονείς, θα ήθελα να σας ευχαριστήσω εκ των προτέρων για τον χρόνο σας. Ονομάζομαι Μαρία Μπέη και φοιτώ σε Μεταπτυχιακό πρόγραμμα σπουδών στο Πανεπιστήμιο του Μπέρμινχαμ στο Ηνωμένο Βασίλειο που εξειδικεύεται στον Αυτισμό (Autism Med). Με αφορμή την διατριβή μου, σε συνδυασμό με το επάγγελμα της Λογοπεδικού αλλά και την ιδιότητα της αδερφής ενός παιδιού με Αυτισμό, επέλεξα να ερευνήσω ένα θέμα επίκαιρο για την χώρα μας.

Ερωτηματολόγιο για γονείς που έχουν παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας (Άσπεργκερ) στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση

Ονομάζομαι Μαρία Μπουσχανετζή και είμαι υποψήφια διδάκτορας του Τμήματος Προσχολικής και Δημοτικής Εκπαίδευσης του κρατικού Πανεπιστημίου "Άγιος Κλήμης της Αχρίδας" στη Σόφια. Το θέμα που διαπραγματεύομαι έχει να κάνει με την ανάπτυξη μίας σχολικής τάξης στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, η οποία θα εντάσσει / συμπεριλαμβάνει τους μαθητές με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας (Άσπεργκερ) και τους τυπικούς μαθητές σε ένα κοινό πλαίσιο και θα προάγει το ακαδημαϊκό, συμπεριφορικό και κοινωνικό επίπεδο των πρώτων χωρίς να δημιουργεί πρόβλημα στους δεύτερους. Για αυτό τον σκοπό χρειάζομαι τη βοήθεια μέσω της πλατφόρμας tounoumou? των γονέων που έχουν παιδιά με αυτισμό υψηλής λειτουργικότητας στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, ώστε μέσω των απόψεών τους να μπορέσω να αναδείξω τα προβλήματα που υπάρχουν σε αυτόν τον ευαίσθητο τομέα και να προσπαθήσω να κάνω κάτι, που θα βοηθήσει στην εξέλιξή τους.

Αλληλεπίδραση της συζυγικής διαμάχης, της ικανοποίησης από τον γάμο και των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών (πρόσκληση για μητέρες παιδιών ηλικίας 6-12 ετών)

Εικόνα Varvara Kladi

Ονομάζομαι Κλάδη Βαρβάρα και αυτη την περίοδο κάνω το μεταπτυχιακό μου στην Κλινική Παιδοψυχολογία στο Anglia Ruskin University, στο Cambridge της Αγγλιας. Βρίσκομαι στο τελευταίο μου τρίμηνο και κατα το διάστημα αυτό εκπονώ την διπλωματική μου ερευνητική εργασία για τη μελέτη της αλληλεπίδρασης της συζυγικής διαμάχης, της ικανοποίησης από τον γάμο και των προβλημάτων συμπεριφοράς των παιδιών. Η πρόσκληση απευθύνεται σε μητέρες με παιδιά ηλικίας 6-12 ετών μέσω της πλατφόρμας tounoumou?

Πρόσκληση συμμετοχής σε έρευνα για τη διερεύνηση των ψυχικών δυνάμεων γονέων παιδιών με αναπηρία

Η Μαρία Βίλλη, Ψυχολόγος - Μεταπτυχιακή φοιτήτρια Πανεπιστημίου Ιωαννίνων, αξιοποιεί την πλατφόρμα tounoumou? για την ανακοίνωση της μελέτης της για τη διερεύνηση των ψυχικών δυνάμεων γονέων παιδιών με αναπηρία, στο πλαίσιο της εκπόνησης μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας, στο Παιδαγωγικό Τμήμα Νηπιαγωγών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Στην έρευνα μπορούν να συμμετάσχουν γονείς παιδιών ηλικίας 6-18 ετών που έχουν διαγνωσθεί στο φάσμα του αυτισμού. Η συμμετοχή είναι εθελοντική, τα ερωτηματολόγια είναι ανώνυμα και τα δεδομένα που θα συγκεντρωθούν, θα χρησιμοποιηθούν μόνο για ερευνητικούς σκοπούς.

Έρευνα για τις παιγνιοποιημένες μεθοδολογίες αντιμετώπισης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ)

Εικόνα efgeorgiou

Η κοινοπραξία του FocusLocus που συντονίζεται από το Εργαστήριο Ολοκληρωμένων Συστημάτων του ΕΚΕΦΕ Δημόκριτος σας προσκαλεί να συμμετάσχετε στην παρούσα συλλογή στοιχείων που αφορά στην διεξαγωγή έρευνας για τις παιγνιοποιημένες μεθοδολογίες αντιμετώπισης της Διαταραχής Ελλειμματικής Προσοχής και Υπερκινητικότητας (ΔΕΠΥ), με καταληκτική ημερομηνία την 31η Μαρτίου 2017. Μάθετε περισσότερα για τη μελέτη.

Πρόσκληση σε μελέτη: Το άγχος των υψηλής λειτουργικότητας μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) στα μαθηματικά

Η Αλεξάνδρα Γεωργίου αξιοποιεί την πλατφόρμα tounoumou? για την πρόσβαση στο δείγμα της μελέτης της. Ονομάζομαι Αλεξάνδρα Γεωργίου και τα τελευταία 8 χρόνια εργάζομαι ως αναπληρώτρια εκπαιδευτικός ειδικής αγωγής, με ειδικότητα Μαθηματικού. Θα ήθελα να σας προσκαλέσω να συμμετέχετε στην έρευνα που θα πραγματοποιηθεί στο πλαίσιο διδακτορικής διατριβής που εκπονώ στο Παιδαγωγικό Τμήμα Δημοτικής Εκπαίδευσης, της Σχολής Επιστημών Αγωγής, του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Το θέμα της διατριβής μου είναι: "Το άγχος των υψηλής λειτουργικότητας μαθητών με Διαταραχές Αυτιστικού Φάσματος (ΔΑΦ) στα Μαθηματικά: Η μεταγνώση και τα κίνητρα ως παράγοντες εξισορρόπησης του". Μάθετε περισσότερα για την έρευνα.

Γλωσσικό πρόβλημα στα παιδιά με δυσλεξία: Περιγραφή των δυσκολιών στη συγγραφή περίληψης και στην εκμάθηση γραμματικής και συντακτικού

H Αικατερίνη Παπαδοπούλου αξιοποιεί την πλατφόρμα tounoumou? του NOESI.gr για τις έρευνες και μελέτες με επίκεντρο τις δυσκολίες των δυσλεκτικών παιδιών στην ελληνική γλώσσα, τη γραμματική και το συντακτικό. Στη μελέτη μπορούν να συμμετέχουν παιδιά με δυσλεξία. Ο ρόλος τους είναι να δώσουν μια συνέντευξη για τις δυσκολίες τους στο συγγραφή δοκιμίων, τη σύνθεση μιας ιστορίας και την εφαρμογή των γραμματικών κανόνων. Τα παιδιά είναι ελεύθερα να αποσύρουν τα στοιχεία τους ανά πάσα στιγμή χωρίς οποιαδήποτε εξήγηση. Η συμμετοχή είναι εθελοντική.

Συχνότητα χρήσης ηλεκτρονικών παιχνιδιών σε παιδιά με ΔΕΠ-Υ ηλικίας 8-15 ετών

H Έφη Βουλκίδου αξιοποιεί την πλατφόρμα πλατφόρμα tounoumou? του NOESI.gr για τις έρευνες και μελέτες με επίκεντρο την έρευνα για τη Μεταπτυχιακή Διπλωματική εργασία της στο Ευρωπαϊκό Πανεπιστήμιο της Κύπρου. Σκοπός της έρευνας είναι να εξεταστεί η σχέση της χρήσης των ηλέκτρονικών παιχνιδιών με τα συμπτώματα διάσπασης προσοχής και υπερκινητικότητας καθώς και ποιοι παράγοντες μπορεί να οδηγήσουν σε "προβληματική χρήση ή εξάρτηση" από τα βιντεοπαιχνίδια. Στην έρευνα μπορούν να συμμετέχουν γονείς ή κηδεμόνες παιδιών με ΔΕΠ-Υ, οι οποίοι έχουν παιδί ηλικίας 8-15 ετών

Παρουσίαση μελέτης: "Η σχέση της χρήσης μπιμπερό και άλλων στοματικών έξεων με την ανάπτυξη της ομιλίας"

Εικόνα Pro

Η Χαρά Ζευκιλή και η Αλεξάνδρα Λουκίσα αξιοποίησαν προ μηνών την πλατφόρμα για τις μελέτες - έρευνες του NOESI.gr με τον διακριτικό τίτλο tounoumou? για να έρθουν σε επικοινωνία με γονείς προκειμένου να συμμετάσχουν στην μελέτη με τίτλο "Η Σχέση της Χρήσης Μπιμπερό και Άλλων Στοματικών Έξεων με την Ανάπτυξη της Ομιλίας". Σήμερα, παρουσιάζουν την περίληψη της μελέτης τους με μία χρήσιμη αναφορά στα συμπεράσματα και αποτελέσματα της μελέτης τους.

Παρουσίαση μελέτης: "Σχολικός εκφοβισμός (bullying) μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τρόποι παρέμβασης των εκπαιδευτικών"

Σκοπός της παρούσας έρευνας με τίτλο "Σχολικός εκφοβισμός (bullying) μαθητών με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και τρόποι παρέμβασης των εκπαιδευτικών: Μία ποιοτική προσέγγιση" υπήρξε η διερεύνηση του τρόπου κατανόησης και αντιμετώπισης του σχολικού εκφοβισμού σε μαθητές με αναπηρία από τους εκπαιδευτικούς. Στην έρευνα συμμετείχαν 20 εκπαιδευτικοί Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Γενικής και Ειδικής Αγωγής του νομού Αττικής. Η μελέτη στηρίχθηκε στην ποιοτική προσέγγιση με χρήση της ημιδομημένης συνέντευξης ως ερευνητικής μεθόδου.

Έρευνα για την προσπελασιμότητα των ελληνικών πόλεων από άτομα με κινητική αναπηρία

Πιλοτική διαδικτυακή εφαρμογή Thess-ράμπα. Η πιλοτική διαδικτυακή εφαρμογή Thess-ράμπα (thessrampa.netai.net) προτείνει βέλτιστες διαδρομές κίνησης για τα άτομα με κινητική αναπηρία στη Θεσσαλονίκη, σύμφωνα με την αξιολόγηση πεζοδρομίων και ραμπών πεζοδρομίου. Στην προσπάθεια για τη βελτίωση και την επέκτασή της στην Αθήνα και σε άλλες πόλεις, θα μας βοηθούσατε πολύ με την προώθηση και συμπλήρωση του παρακάτω ερωτηματολογίου.

No polls have been added to this group.

Νέα από την ομάδα

Σημαντικά νέα στην ομάδα

Ενεργά μέλη στην ομάδα

Συζητούν, συμμετέχουν

Λαμβάνετε το ...Nousletter; Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο καταχωρώντας το E-mail σας παρακάτω.
Δείτε παλιά ...Nousletter!

Γιατί συντονίζουμε δίκτυα;

Στόχο του NOESI.gr αποτελεί η δικτύωση επαγγελματιών, φορέων και οικογενειών, ώστε να διευκολύνονται η ενημέρωση, η υποστήριξη και η συμβουλευτική με απώτερο σκοπό τη δια βίου μάθηση, την επαγγελματική κατάρτιση και εν γένει την κοινωνική ένταξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Οι Ομάδες είναι "γειτονιές" πανελλαδικά. Ενημερώστε, ρωτήστε, αναζητήστε.

Βρείτε μια "γειτονιά" εδώ.
 

Νέος Οδηγός "Προνόησε"!

Κυκλοφόρησε ο Οδηγός υπηρεσιών "Εκπαίδευση - Υγεία - Πρόνοια" σε Ελλάδα και Κύπρο, με τον διακριτικό τίτλο "Προνόησε". Διατίθεται δωρεάν σε ηλεκτρονική ή έντυπη έκδοση. Απευθύνεται σε γονείς, φοιτητές, εθελοντές, ιδιώτες επαγγελματίες και στελέχη εταιριών ή οργανισμών. Λάβετε την αναλυτική πανελλαδική έκδοση ή την έκδοση ...τσέπης της περιοχής σας!

Μπορώ να συνδράμω τον Οδηγό;