Ειδική γλωσσική διαταραχή

Εικόνα zwh30
Καλησπέρα. Αφού πέρασε αρκετός καιρός και τελικά είμαστε βέβαιοι οτι δεν αντιμετωπίζουμε ΔΑΔ καταλήξαμε στην ειδική γλωσσική διαταραχή. Ο λογοθεραπευτής μας ήταν απο την αρχή σίγουρος, απλά εμείς γεμάτοι με φοβίες είχαμε τις αμφιβολίες μας. Εδώ και αρκετούς μήνες είχαμε μεγάλη πρόοδο στο λόγο και φτάσαμε ένα χρόνο μετά που δεν έλεγε καν μαμά τώρα να λέει τα πάντα απλώς ακόμα όχι καθαρά. Έχουμε ακόμα θέμα με την άρθωση, φυσικά με τη χρήση των άρθρων και των χρόνων. Γενικά όμως είμαστε σε πάρα καλό επίπεδο. Σταματήσαμε τις συνεδρίες απο το Μάρτιο και ήμασταν σε παρακολούθηση ανα δίμηνο. Αυτή τη τελευαία φορά που πήγαμε ο μικρός δεν το έβγαλε το τεστ και μας άγχωσε. Βέβαια είμαστε με μάσκες αυτή τη στιγμή και μπουκωμένοι απίστευτα. Ο λογοθεραπευτής μας έκλεισε ραντεβού σε 3 εββδομάδες για επανέλεγχο μήπως και ήταν τυχαίο το γεγονός. Βασικά του έκανε ενα τεστ ρόλων στο οποίο ανταποκρινόταν αλλά οι λαπαντήσεις ήταν απο τις 10 οι 8 λάθος. Ακούγοντας απο έξω είχα πάθει πλάκα! ήθελα να μπω μέσα και να τον μαλώσω καθώς τα γνώριζε όλα όσα του ζητούσε και τα κάναμε κάθε μέρα. Ας πούμε τι δουλειά κάνει ο μπαμπάς και πού πάει το πρωί οταν ξυπνάει, ποιος σε πηγαίνει σχολείο κλπ και όλα αυτά σε ένα παιχνίδι. Σκεφτόμουν μετά μήπως όντως το είδε σαν παιχνίδι και έλεγε οτι του κατέβαινε αλλά και αυτό δε μου κολλάει. Εδώ στο σπίτι σε εμάς τα λέει κανονικότατα ολα όπως πρέπει και το παιχνίδι είναι εύκολο. Οι αγωνίες μου είναι οι εξής : Άν έχει όντως γλωσσική διαταραχή δεν θα έπρεπε να δουλεύεται διαρκώς; Οι συνεδρίες τι αποτέλεσμα θα έχουν ; γιατί απο οτι διάβασα το πρόβλημα μας θα είναι έπειτα στο σχολείο που προφανώς θα εμφανίσει μαθησιακές δυσκολίες. και με εντατική βοήθεια και απο λογοθεραπευτή και απο εμάς στο σπίτι και απο το σχολείο μπορεί να ξεπεραστεί τελείως; επίσης χρειάζεται και εργοθεραπεία για αυτό; και τέλος πότε θα είμαστε 100% σίγουροι οτι αυτό αντιμετωπίζουμε; Μας τόνισε επίσης οτι πρέπει να βγάλουμε τα κρεατάκια μας γιατί θεωρεί πλέον οτι λόγο ανατομίας δεν μπορεί να αρθρώσει σωστά. Άλλη ιστορία και αυτό. Αν γνωρίζει κάποιος, αν έχει αντιμετωπίσει παρόμοια κατάσταση ας δώσει καμιά απάντηση στα ερωτήματα μου. Ευχαριστώ!!

Σχόλια

Ποιος είπε να βγάλετε τα κρεατάκια;

Εικόνα chrysanthi
Να ρωτήσω, παρακαλώ,επειδή δεν κατάλαβα, ποιός σας είπε να βγάλετε τα κρεατάκια; Ο λογοθεραπευτής ή κάποιος ΩΡΛ; Το παιδί μου για παράδειγμα έχει γλωσσική διαταραχή, έχει δυσφασία αλλά ακολουθεί πρόγραμμα από 2,5 χρονών, τώρα είναι 7, αντιμετωπίζει δυσκολίες στο σχολείο αλλά οι θεραπείες λόγου έργου και ψυχοπαιαγωγικού συνεχίζονται ανελλιπώς. Τέλος, τι τέστ εννοείται ότι έκανε το παιδί σας; Για να αξιολογηθεί τί ακριβώς; Για το τι αντιμετωπίζεται, κι αν αυτό αντιμετωπίζεται 100%, εξαρτάται από την διάγνωση σας. Το παιδί μόνο λογοθεραπευτή βλέπει;
like4

Δεν παρακολουθείται από κανέναν

Εικόνα zwh30
Το παιδί ξεκίνησε λογοθεραπεία στα δυόμιση και τώρα είναι 3μιση. Ο λογοθεραπευτής μας είπε οτι είναι ανατομικό το θέμα με την άρθρωση και οτι θα ελευθερωθεί η γλώσσα του αν βγούν τα κρεατάκια. Και ο ΩΡΛ μας είπε οτι μάλλον εχουμε κρεατάκια γιατί ο μικρός είναι συνέχεια μπουκωμένος αλλά θα του κάνουμε τώρα την εξέταση για να είμαστε σίγουροι για το μέγεθος του προβλήματος. Κάναμε εργοθεραπεία και λόγοθεραπεία για 5 μήνες και μετά οι θεραπευτές μας σταμάτησαν οι ίδιοι γιατί έβλεπαν οτι δεν υπήρχε λόγος πλέον για συνεδρίες. Η πρόοδος του μικρού ήταν μεγάλη και πλεον ήμασταν σε φυσιολογικά πλαίσια με τα παιδιά της ηλικίας του. Δεν γνωρίζω να σου πω το όνομα του τεστ αυτό που άκουγα ήταν το εξής: του έκανε συμοβλικό παιχνίδι, ενα σπίτι, ενα σχολείο, η δουλειά του μπαμπά, το σχολικό οι οικογένεια μας μια δασκάλα και ένας άσχετος κύριος και τα αυτοκίνητα μας. Ας πούμε του έλεγε το πρωί που ξυπνάς που πάς, απάντηση σχολείο, με τι πηγαίνεις; απάντηση με τη μαμά και το μπαμπά (ενώ τον πάει με το σχολικό),που θα πάει ο μπαμπάς το πρωί, απάντηση σπιτι (ενώ έπρεπε να τον βάλει στη δουλειά) η μαμά; απάντηση στη δουλειά ενώ έπρεπε να τη βάλει στο σπίτι κτλ. βασικά νομίζω οτι τον μπέρδευε και λίγο γιατί του ανέφερε και τις επιλογές του και αυτός εκεί μέσα το μυαλό του είμαι σίγουρη οτι το είχε στα παιχνίδια του ιατρείου. Εσείς τι γνωρίσματα είχατε και καταλλήξατε σε αυτή τη διάγνωση και σας την έδωσε παιδοψυχίατρος; Γιατί εγώ απο τους γιατρούς έχω χάσει πλέον τη μπάλα και δεν εμπιστεύομαι κανένα.
like0

Κάποιος όμως, σας παρέπεμψε να ξεκινήσετε λογοθεραπεία

Εικόνα chrysanthi
Κάποιος όμως, σας παρέπεμψε για να ξεκινήσετε λογοθεραπεία. Ο δικός μου γιος, χειρουργήθηκε επίσης για κρεατάκια, επειδή αρρώσταινε αλλά δεν έπαιξε κανένα ρόλο στην ομιλία. Εννοώ, ότι σαφώς δεν γνωρίζω τί έχει το παιδί σας και η κάθε περίπτωση είναι διαφορετική. Η διάγνωση η δική μας, δεν είναι διαταραχές αλλά αυτό που έχει, του έχει προκαλέσει την διαταραχή στην ομιλία. Προφανώς το παιδί σου, έχει βελτίωση αφού γράφεις ότι είναι στα φυσιολογικά επίπεδα. Εμάς δεν μιλούσε καθόλου και αρχίσαμε να ψάχνουμε. Αλλά μετά από πολύ ψάξιμο καταλάηξαμε σε γιατρούς που μπορούμε και επικοινωνούμε.
like5

Περάσαμε απο 40 κύμματα για να φτάσουμε σε αυτή τη διάγνωση

Εικόνα zwh30
Περάσαμε απο 40 κύμματα για να φτάσουμε σε αυτή τη διάγνωση. Στην αρχή μας είπαν οτι είχαμε ΔΑΔ είχαμε αντικρουόμενες απόψεις απο διαφορετικούς γιατρούς που μας έλεγαν οτι δε θα μιλήσει ποτέ το παιδί άλλοι οτι το παιδί δεν έχει τίποτα και δώστε του χρόνο να αναπτύξει το λόγο του. Οι θεραπευτές που ανέλαβαν το μικρό καλού κακού γιατί θορυβηθήκαμε οπως ήταν λογικό μας βεβαίωσαν απο την αρχή οτι ηταν θέμα χρόνου να μιλήσει όπως και έγινε. Με λίγα λόγια μπλέξαμε με λάθος ανθρώπους. Τώρα εμένα η αγωνία μου είναι αν όντως έχει το παιδί γλωσσική διαταραχή πότε θα το ξέρω σίγουρα δηλαδή υπάρχει κάποια ηλικία που είναι ορόσημο, ας πούμε το προνήπιο; Γιατί ήδη τον έχουν βάλει σε τάξη προνηπίου στο σχολείο που πάει και ανταποκρίνεται όπως όλα τα άλλα παιδιά. Η μόνη διαφορά του είναι οτι δεν έχει ακόμα καθαρίσει ο λόγος και η άρθρωση. Δεν έχουμε κάτι άλλο που να συνοδεύει τη διαταραχή λόγου είναι αυτή και μόνο. Απλά εγώ διάβασα διάφορα για τη συγκεκριμένη διαταραχή τα οποία βέβαια θα συζητήσω με τον θεραπευτή μας την επόμενη φορά και το σημαντικό είναι οτι θέλει δουλειά. Απεναντίας ο θεραπευτής μας μου έλεγε μέχρι στιγμής τουλάχιστον οτι ήμασταν καλά και δεν χρειαζόμασταν συνεδρίες και εκεί είναι που έχω μπερδευτεί. Φοβάμαι μη χάσω πολύτιμο χρόνο. Ευχαριστώ πάντως για την απάντηση σου.
like3

Προσοχή σε ιατρικά θέματα

Εικόνα Ο πλανήτης της Φανής
Αρχικά, θέλω να σας πω πως η Ειδική Γλωσσική Διαταραχή (SLI) ή πολύ ωραία όπως λέγανε πιο παλιά "δυσφασία", δεν είναι τόσο σπάνια όσο πίστευαν παλαιότερα και η πρ΄πγνωση είναι πολύ καλή. Τα παιδιά με ΕΓΔ, με πολύ λογοθεραπευτική παρέμβαση και ειδικό παιδαγωγικό και στηρίξη και εργοθεραπεία και ό,τι διαλέξει ο καθένας, προχωράνε πολύ καλά και εξισώνονται όντως με τα άλλα παιδάκια της ίδιας ηλικίας. Κάπως μπερδεύτηκα με το τι κάνατε/κάνετε και ποιος σας 'εδωσε τελικά γνωμάτευση και τι λέει..όπως και να 'χει η ΕΓΔ έχει κάποια πολύ συγκεκριμένα χαρακτηριστικά που ίσως βοηθήσουν να την αναγνωρίσετε. Αυτά είναι φυσικά οι χρόνοι αλλά κυρίωνς τα άρθρα και ο πληθυντικός και ενικός αριθμός καθώς και οι προσωπικές αντωνυμίες. Αν το παιδία σας έχει ΕΓΔ τότε δεν θα δυσκολεύεται μόνο στο συμβολικό παιχνίδι, αλλά σε αππλές καθημερινές ερωτήσεις. Τα παιδιά αυτά μοιάζουν "να μην καταλαβαίνουν" ενώ το νοητικό τους δυναμικό είναι πολύ καλό. Ουσιαστικά, είναι σα να καθυστερεί να αναπτυχθεί ο μηχανισμός κατάκτησης της γλώσσας κι έτσι είναι σα να μαθαίνουν τη μητρική τους γλώσσα με καθυστέρηση..σα να είναι μια ξένη γλώσσα φανταστείτε το. Με αυτά τα στοιχεία, ισως μπορέσετε να καταλάβετε τι συμβαίνει στο απιδί σας, αν και, άποψή μου, θα έπερεπε ήδη η διγνωστικές ομάδες να ξέρουν. Θ πρέπει να προσέξετε πολύ το συναισθηματικό κόσμο αυτών των παιδιών καθώς, όπως λέει ο κανόνας, αφού είναι πίσω γλωσσικά, είναι συνήθως πολύ ανεπτυγμένα συναισθηματικά και πληγώνονται και πολύ εύκολα. Ένα άλλο μέσο έκφρασης, όπως το θέατρο ή κάτι άλλο, συχνά βοηθάει πολύ. Επίσης, αυτά τα παιδιά συχνά εμφανίζουν δυσκολίες στη λεπτή κινητικότητα, οπότε η εργοθεραπέια είναι απαραίτητη καθώς θα βοηθήσει σε αυτό αλλά και σε τυχόν ελλίμματα στο προσανατολισμο. Πολλοά παιδάκια δείχνουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον στα σχήματα..όλα τα παιδάκια με ΕΓΔ που δούλεψα, τους άρεσε να φτιάχνουν σχήματα πλέκοντας τα δάχτυλά τους και ένα από αυτά είχε και ιδιαίτερα αυξημένη οπτική αντίληψη! Κάποια άλλα είχαν λα΄ποιες αιθητηριακές ιδιαιτερότητες/ίσω προτιμήσεις θα ηταν καλύτερη λέξη.. Να σας πω, από την εμπειρία μου, συνήθως το μεγαλύτερο εμπόδιο στην ΕΓΔ είναι ο χρόνος μέχρι να πειστούν οι γονείς και φυσικά οι δάσκαλοι ότι αυτό το παιδί που ακούγεται "σα να μην καταλαβαίνει", έχει απόλυτα φυσιολογική νοημοσύνη!!! Βοηθήστε το απιδί με το καθημερινό λεξιλόγιο, εξηγώντας τα πάντα και ο λόγος του θα απογειωθεί!!! Τέλος, να προσέχουμε λίγο τι λέμε εμείς, αλλά και τι αποφασίζουν οι γονείς, γιατί γιατροί δεν είμαστε!. Τα κρεατάκι δεν επηρεάζουν την άρθρωση, τα κρεατάκια μπορεί να επηρεάσουν τη φώνηση σε σχέση με τη ρινικότητά της. Όπως και να έχει,επειδή δεν μπορώ να γνωρίζω αν έχει μεταφερθεί ακριβώς η άποψη του συναδέλφου, ρωτήστε καλύτερα τον γιατρό σας. Αν το παιδί δυσκολεύεται στην αναπνοή και συναχώνεται συχνά εξαιτίας αυτών, έτσι κι αλλιώς ο γιατρός σας θα σας προτείνει την αφαίρεση. Ελπίζω να βοήθησα, Φανή Βαγγελάτου
like4

Για τη Φανή, σε ποια ηλικία οι γιατροί είναι βέβαιοι;

Εικόνα Ρήνα
Αγαπητη Φανη, διαβαζοντας το σχολιο σου και κυριως τη δευτερη παραγραφο ειδα μια περιγραφη του αυτισμου χωρις να αναφερονται οι εμμονες. Ρωτω λοιπον, σε ποια ηλικια ειναι βεβαιοι οι γιατροι για τη διαγνωση; αλλαζουν οι διαγνωσεις με τον καιρο; και η προγνωση πως καθοριζεται; εκ της διαγνωσεως η εκ του αποτελεσματος;
like1

Ας πω κι εγω κάποια πράγματα

Εικόνα Allou
Ας πω κι εγω κάποια πράγματα που ίσως σε βοηθήσουν καθώς οι ιστορίες μας μοιάζουν... ο γιος μου μόλις έγινε 4, κάνει λογοθεραπεία σχεδόν 1 χρόνο τώρα απο 3, πρόσφατα αρχίσαμε και εργο καθώς θεωρήσαμε οτι θα τον βοηθήσει περαιτέρω... έχουμε επίσημη διάγνωση απο το ικα παιδοψυχικής ειδική γλωσσική διαταραχή με προβλήματα άρθρωσης καθώς και γραφοκινητική αδυναμία. Αυτον τον 1 χρόνο έχουμε δει τρομερή βελτίωση στον λόγο του με προβλήματα άρθρωσης να παραμένουν, σιγά σιγά όμως κατακτάει διάφορα πράγματα. Μπορώ να πω οτι ήμουν και ακόμα είμαι πολύ "κουμπωμένη" με το θέμα του λόγου του- τα εχω ξαναγράψει και στο βιολόγιο- αλλά μαθαίνω να το ελέγχω και να τον βοηθάω. Όλοι οι άλλοι φαίνεται να μην ανησυχούν,μάλιστα θεωρούν οτι υπερβάλλω, αλλά εγω τρέμω την ώρα που θα πάει σχολείο. Ξέρω για τις μαθησιακές δυσκολίες που αντιμετωπίζουν σε μεγαλυτερη συχνότητα αυτά τα παιδιά και δεν ειμαι αισιόδοξη οτι ο γιος μου θα αποτελέσει την εξαίρεση. Φαντάζομαι αυτο τον δρόμο μακρύ και δύσκολο αλλά δεν μπορούμε παρά να τον διαβούμε... Η λογοθεραπευτρια μας ειπε οτι και αυτον τον χρόνο θα συνεχίσουμε και βλέποντας και κάνοντας... είναι αισιόδοξη καθώς τον βλέπει πόσο προσπαθεί και ο ίδιος και αναγνωρίζει τις αδυναμίες του. Επίσης να σου πω για τα κρεατάκια, κι εμείς τα βγάλαμε καθώς έκανε άπνοιες, εδω κι 6 μήνες, δεν τον βοήθησε να μιλήσει πιο καθαρά αλλά σαφώς βελτίωσε τη γενικότερη εικόνα του και φυσική κατάσταση του, πριν ήταν συνέχεια κουρασμένος, είχε μαυρους κύκλους, κοιμόταν χωρίς να ξεκουράζεται κλπ. Σου ευχομαι κουράγιο και σαν μικρή συμβουλή συνεχίστε τις λογοθεραπείες, μόνο καλό θα του κάνουν.
like2

Δύσκολα πράγματα..

Εικόνα Ο πλανήτης της Φανής
Αγαπητή Ρήνα, Έπεσες μέσα σε "κενό" των διαφοροδιαγνώσεων.. Όχι φυσικά πως η ΕΓΔ με τον αυτισμό δεν ξεχωρίζουν έπειτα από διαγνωστικές δοκιμασίες, συχνά όμως εμφανίζεται αυτή η αλληλοεπικάλυψη μεταξύ αυτών των δύο διαταραχών (overlap). Αυτό που λέω εγώ (και αναγνώρισες κι εσύ) είναι ο "φαινότυπος" και ναι, μιάζει με αυτό του αυτισμού με βασική διαφορά (σύμφωνα με έρευνες, κυρίως όμως μιλάω με την εμπειρία μου) είναι αυτή η διάθεση για επικοινωνία που εμφανίζουν τα παιδιά με ΕΓΔ σε σχέση με αυτά στο φάσμα του αυτισμού. Υπάρχει η θέληση για λεκτική επικοινωνία, αλλά δεν υπάρχει η γνώση (με το οικείο περιβάλλον φυσικά). Υπάρχει η βλεμματική επαφή και δεν υπάρχουν οι στερεοτυπίες. Υπάρχει ανεπτυγμένο συμβολικό παιχνίδι και μεγάλη γκάμα συναισθημάτων (εννοείται πάλι δύσκολα όμως εκφράζονται λεκτικά). ΟΙ γιατροί κι αυτοί.. τι να κάνουν; Το ρίσκο μιας λάθος διάγνωση πάντα υπάρχει σε τέτοιες περιπτώσεις κι εκεί που οι γονείς επιμένουν (και με το δίκιο τους) έχουμε αυτές τις ασάφειες για να είναι και αυτοί καλυμμένοι και να μην φανούν ασυνεπείς (και με το δίκιο τους). Σε διαγνωστικές ομάδες με στενή επαφή με το παιδί και πολύ καλό ιστορικό ΠΑΡΑΤΗΡΗΣΗΣ από γονείς και εκπαιδευτικούς, η δουλειά των γιατρών γίνεται πιο εύκολη.. Αχ αγαπητή μου Ρήνα.. φοβάμαι πως δεν έδωσα σαφή απάντηση, γιατί ίσως δεν υπάρχει.. παρ' όλα αυτά, για να σου μιλήσω εμπειρικά, όσα παιδιά με ΕΓΔ ή δυσφασλια έιχα μέχρι τώρα, όλα είχαν διάγνωση από τα 3 ή 4 τους! Παλιότερα η διαφοροδιάγνωση γινόταν με τεστ IQ, ευτυχώς τώρα αυτό δε συμβαίνει σε τέτοιες ηλικίες αφήνει όμως έτσι το περιθώριο για ασάφειες και απορίες..
like0

Ο μικρός μου δεν έχει γραφοκινητικά θέματα

Εικόνα zwh30
Ο μικρός μου δεν έχει γραφοκινητικά θέματα. Το χεράκι μας είναι ξεκάθαρα το δεξί, γράφει ακόμα και το όνομα του απλά με καλλικαντζούρες! Δεν κρατάει ακόμα άριστα το μολύβι και μπορεί και ζωγραφίζει μέσα σε πλαίσιο όχι τέλεια φυσικά. Εμένα αυτά να πώ την αλήθεια όμως δεν με αγχώνουν τόσο όσο η ομιλία. Γιατί βλέπω οτι το παιδί έχει τη διάθεση να μιλήσει απλά ζορίζεται ακόμα. Κάθε μέρα μου λέει και κάτι καινούργιο και διορθώνει και τον εαυτό του πολλές φορές. Σήμερα μου είπε "δε θέλω άλλο παιδικά, βαριέμαι!" Και αυτό το λέω έχοντας στο νού μου οτι ένα χρόνο πριν δεν έλεγε καν μαμα! Απλώς έχω ένα κολλημένο εγκέφαλο που κλωθογυρίζει την πρώτη διάγνωση (δαδ)και όλα τα μελετάει σε απίστευτο βαθμό. Δεν έχω ξεκαθαρίσει ακόμα αν έχει όντως γλωσσική διαταραχή καθώς τον πληθυντικό (όπως αναφέρεται σε κάποιο σχόλιο) τον κατέχουμε. Τις αντωνυμίες σε καλό ποσοστό και τα άρθρα λίγο ποιό κάτω. Συμβολικό παιχνίδι κάνει αλλά περισσότερο μιμητικό. Δηλαδή απο τα παιδικά που βλέπει απο εμάς αυτά που του λέμε ή απο τα άλλα παιδιά που βλέπει. Δεν βλέπω να έχει αναπτύξει ακόμα την φαντασία του τόσο ωστέ να πλάθει μόνος του μεγάλες ιστορίες γιαυτό και δε θέλει να παίζει μόνος του. Νιώθω οτι ο μικρός κυριολεκτικά μας δουλεύει καθώς δεν συγκεντρώνεται όσο πρέπει. Μπορεί να είναι απίστευτος στο λογοθεραπευτή και να τον κουφάνει και την επόμενη φορά απλά να μη βγάζει το τεστ! Φοβάμαι επίσης να μη τον κουράσω με τη πίεση που του ασκώ. Τελευταία έχει αρχίσει και μου λέει "όχι εγώ το λέω σωστά!" ή "όχι δε λέω τίποτα, αρκετά!". Εργοθεραπεία κάναμε και σταματήσαμε μήνες πριν γιατί η ίδια η θεραπεύτρια θεώρησε οτι δεν είχε θέματα να καλύψει. Όσο για τα κρεατάκια. Απο πάντα είχαμε μπουκωμένη μύτη. Ο ωριλάς μου είχε πεί οτι πιθανόν να χρειαστεί αφαίρεση. Τώρα ο λογοθεραπευτής μου το είπε ξεκάθαρα οτι πιστεύει πως είναι ανατομικό το θέμα της άρθρωσης. Θα του κάνω και ένα ακοόγραμμα να έχω και απο κέι καθαρή εικόνα. Μιλάει πάντως με τη μύτη καθώς δεν αναπνέει σωστά. Δεν ξέρω πραγματικά τελικά τί είναι και τι δεν είναι σωστό. Ακολουθώ τις οδηγίες του λογοθεραπευτή και προσεύχομαι όλα να πάνε καλά. Οι γιατροί όντως φοβούνται να πούν ξεκάθαρα την άποψη τους. Όχι όλοι φυσικά γιατί εγώ έπεσα σε κάποιους με αυτοεκτίμηση τρελή! και με αποτρέλαναν και εμένα. Διάγνωση για την γλωσσική διαταραχή δεν πήρα απο παιδοψυχίατρο, άτυπα την πήρα απο τον ίδιο το λογοθεραπευτή. Δεν ξαναβάζω τον μικρό στη διαδικασία μίας λάθος διάγνωσης ούτε και τον εαυτό μου φυσικά. Του δινω περιθώριο τουλάχιστον μέχρι τα 4. Στο κάτω κάτω αυτό που είναι να κάνω το κάνω. Μετά έχω κατα νού κάποια καλή παιδοψυχίατρο και είδομεν. Απλά η αγωνία και ο φόβος καθημερινά δε ξέρω πότε θα πάψει να υπάρχει. Τα ερωτηματικά δεν απαντώνται επαρκώς...και δεν ξέρω πώς θα μάθουμε να ζούμε με αυτά...
like0

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.