Παράλληλη στήριξη και νήπιο

Εικόνα Grace Under Pressure
Λοιπον το θεμα εχει ως εξης. Τα διδυμα μου πανε νηπιο φετος σε δημοσιο σχολειο. Ειναι στο ολοημερο καθοτι δουλευω. Γενικα δεν ειναι καλο σχολειο, δεν μενουμε σε καλη περιοχη (Σεπολια) αλλα δυστυχως εδω υπαγομαστε. Απο την αρχη που πηγα να τα γραψω δεν μου εκαναν καλη εντυπωση αλλα ειπα να τους δωσω μια ευκαιρια. Στην ταξη ειναι 20 παιδια. Η δασκαλα γενικα δεν παιρνει ευθυνη, λεει συνεχεια οτι ειναι μια απλη υπαλληλος. Μου λεει οτι αν δεν παρω παραλληλη στηριξη για το παιδι θα το διωξει στο Κλασσικο επειδη λεει ετσι λεει το Υπουργειο. Το παιδι δεν εχει περασει επιτροπη. Μου ειπε πως αν δεν τους παω χαρτι που να λεει οτι το παιδι χρηζει παραλληλης μεχρι τις 20, θα τα διωξουν και τα δυο απο την ταξη και οτι δεν τον αντεχει τον Γιαννη. Θελω να μαθω τα δικαιωματα μου. Υπαρχει οντως αυτη η εγκυκλιος? Απο την αρχη της χρονιας προσπαθουν να μας "διωξουν" στο Κλασσικο (που σημειωτεον εχει πιο πολλα παιδια η ταξη). Ο Δαμιανος δεν κρινει οτι το παιδι χρηζει καθως ειναι πολυ ελαφρια περιπτωση... Αν μπορειτε, βοηθήστε με. Πού να απευθυνθω (εκτος απο τα ΚΕΔΔΥ δηλαδη που η αναμονη ειναι μηνες;). Ευχαριστω!

Σχόλια

Για παράλληλη στήριξη και νήπιο

Εικόνα Λένα Γκαντιά
Δεν μπορεί και δεν έχει δικαίωμα η δασκάλα να μιλάει έτσι,και η παράλληλη στήριξη δεν είναι στον πάγκο της μαναβικής στο σουπερ μαρκετ,για να την πάρεις και να φύγεις,πρέπει να το γνωρίζει η κυρία δασκάλα,όπως και την γραφειοκρατία και όχι μόνο της χώρας μας.Μήπως πρέπει να αναφέρετε το γεγονός στην Α΄βάθμια εκπαίδευση της περιοχής σας;Ας μάθει να κάνει υπομονή η δασκάλα.
like2

Παραλληλη στηριξη

Εικόνα -Aναστασία
Α. Παράλληλη στήριξη · Η αίτηση για έγκριση και παροχή παράλληλης στήριξης υποβάλλεται στο σχολείο φοίτησης του μαθητή από τον γονέα ή κηδεμόνα του το διάστημα από 25 Αυγούστου έως και 20 Οκτωβρίου εκάστου έτους. · Με την αίτησή του για παροχή παράλληλης στήριξης, ο γονέας συνυποβάλλει γνωμάτευση του οικείου ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Αρμόδιο όργανο για την εισήγηση παράλληλης στήριξης είναι αποκλειστικά το ΚΕ.Δ.Δ.Υ. Στη γνωμάτευση του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. θα πρέπει να αναφέρονται και οι ώρες της παράλληλης στήριξης. Σε περίπτωση που στο σχολείο λειτουργεί τμήμα ένταξης, η γνωμάτευση του ΚΕ.Δ.Δ.Υ θα πρέπει να περιλαμβάνει ειδικότερη αιτιολογία, ήτοι να εξειδικεύει τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες του μαθητή καθώς και τους λόγους για τους οποίους δεν αρκεί η ένταξη του μαθητή στo τμήμα ένταξης. · Η Διεύθυνση του σχολείου διαβιβάζει τις υποβληθείσες αιτήσεις μαζί με βεβαίωση εγγραφής ή φοίτησης κάθε μαθητή στο συγκεκριμένο σχολείο στη Διεύθυνση Ειδικής Αγωγής του ΥΠ.Ε.Π.Θ., μέσω της αντίστοιχης Δ/νσης Εκπαίδευσης. · Εκπρόθεσμες αιτήσεις δεν γίνονται δεκτές. · Η παράλληλη στήριξη των μαθητών παρέχεται μόνο από εκπαιδευτικούς του ΥΠ.Ε.Π.Θ., σύμφωνα με τις κείμενες διατάξεις. · Η πράξη έγκρισης παροχής παράλληλης στήριξης ισχύει για ένα σχολικό έτος. · Κατ’ εξαίρεση για τους μαθητές με αυτισμό για τους οποίους έχει εγκριθεί από τη Δ/νση Ειδικής Αγωγής του ΥΠ.Ε.Π.Θ. η παροχή παράλληλης στήριξης για το έτος 2008-2009 (άρθρο 7 § 4, περ. γ΄ του ν.3699/2008 ), δεν απαιτείται η υποβολή νέων δικαιολογητικών για όσο χρονικό διάστημα ισχύει η γνωμάτευση του ΚΕ.Δ.Δ.Υ. νομος 3699/2008 Άρθρο 6 Φοίτηση 1. Οι μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες μπορούν να φοιτούν: α) Σε σχολική τάξη του γενικού σχολείου, εφόσον πρόκειται για μαθητές με ήπιες μαθησιακές δυσκολίες, υποστηριζόμενοι από τον εκπαιδευτικό της τάξης, ο οποίος συνεργάζεται κατά περίπτωση με τα ΚΕΔΔΥ, με τους σχολικούς συμβούλους γενικής και ειδικής εκ­παίδευσης και τους συμβούλους ΕΕΠ. β) Σε σχολική τάξη του γενικού σχολείου, με παράλ­ληλη στήριξη-συνεκπαίδευση, από εκπαιδευτικούς ΕΑΕ, όταν αυτό επιβάλλεται από το είδος και το βαθμό των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών. Η παράλληλη στήρι­ξη παρέχεται σε μαθητές που μπορούν με κατάλληλη ατομική υποστήριξη να παρακολουθήσουν το αναλυτικό εκπαιδευτικό πρόγραμμα της τάξης, σε μαθητές με σο­βαρότερες εκπαιδευτικές ανάγκες όταν στην περιοχή τους δεν υπάρχει άλλο πλαίσιο ΕΑΕ (ειδικό σχολείο, τμήμα ένταξης) ή όταν η παράλληλη στήριξη καθίσταται απαραίτητη – βάσει της γνωμάτευσης του ΚΕΔΔΥ – εξαι­τίας των ειδικών εκπαιδευτικών τους αναγκών. Στην τελευταία περίπτωση η στήριξη από ειδικό εκπαιδευτι­κό μπορεί να γίνεται σε μόνιμη και προγραμματισμένη βάση. Την παράλληλη στήριξη εισηγείται αποκλειστικά το οικείο ΚΕΔΔΥ το οποίο με γραπτή γνωμάτευσή του καθορίζει τις ώρες παράλληλης στήριξης κατά περίπτω­ση. Οι αιτήσεις για παράλληλη στήριξη υποβάλλονται στη διεύθυνση του σχολείου και μέσω της οικείας διεύ­θυνσης εκπαίδευσης διαβιβάζονται στη Διεύθυνση ΕΑΕ του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων για έγκριση και προγραμματισμό εκτέλεσης. Ο χρόνος υποβολής αιτήσεων παράλληλης στήριξης ορίζεται από την ημερομηνία εγγραφής στο σχολείο μέχρι την 20ή Οκτωβρίου κάθε σχολικού έτους. γ) Σε ειδικά οργανωμένα και κατάλληλα στελεχωμένα Τμήματα Ένταξης (ΤΕ) που λειτουργούν μέσα στα σχο­λεία γενικής και επαγγελματικής εκπαίδευσης με δύο (2) διαφορετικούς τύπους προγραμμάτων: αα) Κοινό και εξειδικευμένο πρόγραμμα, που καθορί­ζεται με πρόταση του οικείου ΚΕΔΔΥ για τους μαθητές με ηπιότερης μορφής ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, το οποίο για κάθε μαθητή δεν θα υπερβαίνει τις δεκαπέντε (15) διδακτικές ώρες εβδομαδιαίως. Στα ΤΕ μπορούν να φοιτούν και μαθητές χωρίς γνωμάτευση από διαγνω­στικό φορέα, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του σχολικού συμβούλου ΕΑΕ. Για την ίδρυση ΤΕ απαραίτητη προϋπό­θεση είναι να υπάρχουν κατ’ ελάχιστον τρεις μαθητές και σχετική πρόταση από διαγνωστική υπηρεσία. Σε περιπτώσεις συστεγαζόμενων ή γειτονικών σχολικών μονάδων, τα ΤΕ συνενώνονται μέχρι του μέγιστου αριθ­μού δώδεκα (12) μαθητών ανά ΤΕ. ββ) Εξειδικευμένο ομαδικό ή εξατομικευμένο πρόγραμ­μα διευρυμένου ωραρίου, που καθορίζεται με πρόταση του οικείου ΚΕΔΔΥ, για τους μαθητές με σοβαρότε­ρης μορφής ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες, οι οποίες δεν καλύπτονται από αντίστοιχες με το είδος και το βαθμό αυτοτελείς σχολικές μονάδες. Το εξειδικευμένο πρόγραμμα μπορεί να είναι ανεξάρτητο από το κοινό, σύμφωνα με τις ανάγκες των μαθητών. Στις περιπτώ­σεις αυτές η συνδιδασκαλία γίνεται σύμφωνα με τις προτάσεις των διαγνωστικών υπηρεσιών. Στα τμήματα που φοιτούν μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες πρέπει να μειώνεται αναλογικά ο αριθμός των μαθητών και οι παραπάνω μαθητές να κατανέμονται εξίσου στα τμήματα της ίδιας τάξης. 2. Μαθητές που δεν αυτοεξυπηρετούνται φοιτούν ή σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ ή σε σχολεία της γενικής εκπαίδευ­σης ή σε ΤΕ με την ανάλογη στήριξη και την παρουσία Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (ΕΒΠ), ανάλογα με το είδος της αναπηρίας τους και τις ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες που απορρέουν από αυτή. 3. Για τους μαθητές με αναπηρία και ειδικές εκπαι­δευτικές ανάγκες που φοιτούν σε σχολεία της δευ­τεροβάθμιας εκπαίδευσης, η φοίτησή τους θεωρείται επαρκής όταν: α) το σύνολο των επιπλέον απουσιών δεν υπερβαίνει το τριάντα τοις εκατό (30%) των προβλεπόμενων από το οικείο αναλυτικό πρόγραμμα σπουδών με βάση το ωρολόγιο πρόγραμμα και β) οι επιπλέον από τις προβλεπόμενες κάθε φορά δικαιολογημένες ή αδικαιολόγητες απουσίες οφείλονται αποδεδειγμένα στη συμμετοχή τους σε προγράμματα αποκατάστασης και θεραπείας που πιστοποιούνται από τον φορέα υλοποίησης. 4. Όταν η φοίτηση των μαθητών με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες καθίσταται ιδιαίτερα δύσκολη στα σχολεία του κοινού εκπαιδευτικού προ­γράμματος ή στα τμήματα ένταξης, λόγω των ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών τους, η εκπαίδευση των μαθη­τών αυτών παρέχεται: α) Σε αυτοτελείς ΣΜΕΑΕ. β) Σε σχολεία ή τμήματα που λειτουργούν είτε ως αυτοτελή είτε ως παραρτήματα άλλων σχολείων σε νοσοκομεία, κέντρα αποκατάστασης, ιδρύματα αγωγής ανηλίκων, ιδρύματα χρονίως πασχόντων ή Υπηρεσίες εκπαίδευσης και αποκατάστασης των Μονάδων Ψυχι­κής Υγείας, εφόσον σε αυτά διαβιούν άτομα σχολικής ηλικίας με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες. Οι εκπαιδευτικές αυτές δομές θεωρούνται ΣΜΕΑΕ που υπάγονται στο Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρη­σκευμάτων, εμπίπτουν στο πλαίσιο της ΕΑΕ παιδιών σχολικής ηλικίας και εφαρμόζουν εκπαιδευτικά προ­γράμματα που εποπτεύονται από το Υπουργείο Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων. Οι λεπτομέρειες οργάνω­σης και λειτουργίας αυτών των ΣΜΕΑΕ ρυθμίζονται από κοινές υπουργικές αποφάσεις των καθ’ ύλην αρμόδιων Υπουργών. Φορείς, Ν.Π.Ι.Δ., πιστοποιημένοι από το Ε.ΚΕ. ΠΙΣ., μπορούν να παρέχουν ισότιμα με τις ΣΜΕΑΕ του Υπουργείου Εθνικής Παιδείας και Θρησκευμάτων Εκπαί­δευση, Κατάρτιση και Συμβουλευτικές Υποστηρικτικές Υπηρεσίες σε άτομα άνω των δεκαπέντε (15) ετών με βαριά νοητική υστέρηση και συνοδές αναπηρίες. γ) Με διδασκαλία στο σπίτι, όταν αυτή κρίνεται ανα­γκαία, για σοβαρά βραχυχρόνια ή χρόνια προβλήματα υγείας, τα οποία δεν επιτρέπουν τη μετακίνηση και φοίτηση των μαθητών στο σχολείο. Η έγκριση της δι­δασκαλίας στο σπίτι γίνεται με απόφαση του περιφερει­ακού διευθυντή εκπαίδευσης της αντίστοιχης βαθμίδας στην οποία φοιτά ο μαθητής, κατόπιν αιτιολογημένης πρόσφατης ιατρικής γνωμάτευσης, στην οποία αναγρά­φεται η διάρκεια επιβεβλημένης παραμονής στο σπίτι. Η γνωμάτευση αυτή παρέχεται από δημόσια ιατροπαιδαγωγική υπηρεσία ή δημόσια υγειονομική επιτροπή. Οι προαγωγικές ή απολυτήριες εξετάσεις διέπονται από τις διατάξεις των κατ’ ιδίαν διδαχθέντων. Στο πρόγραμ­μα διδασκαλίας στο σπίτι μπορεί να χρησιμοποιείται και το σύστημα της τηλεεκπαίδευσης. 5. Για κάθε μαθητή με αναπηρία και ειδικές εκπαιδευτι­κές ανάγκες, το ΕΠΕ σχεδιάζεται από τη διεπιστημονική ομάδα του οικείου ΚΕΔΔΥ, συντάσσεται και υλοποιείται από τον αρμόδιο εκπαιδευτικό ΕΑΕ, σε συνεργασία με τον εκπαιδευτικό της τάξης, τον σχολικό Σύμβουλο ΕΑΕ και τον σύμβουλο ΕΕΠ. Στο σχεδιασμό του ΕΠΕ συμμετέ­χει και ο γονέας ή ο κηδεμόνας του μαθητή και το ΕΕΠ των ΣΜΕΑΕ, μετά από πρόσκληση του οικείου ΚΕΔΔΥ. ολοημερο νηπιαγωγειο http://thess.pde.sch.gr/jm/index.php?option=com_content&view=article&id=149&catid=39&Itemid=84 Η νηπιαγωγος δε μπορει να διωξει τα παιδια.Ζητησε της να σου το δωσει εγγραφως αυτο που σου λεει κ αν σου δωσει τετοιο χαρτι(που δεν το βλεπω),οτι δλδ πρεπει να διωξει τα παιδια ,να πανε στο κλασσικο, πηγαινε στη διευθυνση που ανηκει το σχολειο σας...πχ 1ο γραφειο πρωτοβαθμιας εκπαιδευσης.ανεφερε την περιπτωση κ σιγουρα θα συνετιστει η νηπιαγωγος.Εξαλλου εργαζεσαι κ το νηπιαγωγειο ειναι υποχρεωτικη εκπαιδευση..ελπιζω να βοηθησα λιγο. Καλη συνεχεια, φιλικα Αναστασια
like1

Τα Σεπόλια (παλιά μου γειτονιά)

Εικόνα ανώνυμο
Τα Σεπόλια (παλιά μου γειτονιά) ανήκουν στο Πρώτο Γραφείο της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, στο οποίο τουλάχιστον μέχρι πέρισυ ήταν ένας πολύ καλός Διευθυντής (κ. Ριζόπουλος). Να απευθυνθείς σε αυτόν. Οσο για το νηπιαγωγείο ελπίζω να μην πήγες σε αυτό που μαρτύρησα δύο χρόνια λογω μιας εμπαθούς νηπιαγωγού - διευθύντριας. Αν πρόκειται για αυτήν πρόκειται για άτομο για το οποίο έχουν γίνει πολλές καταγγελίες από γονείς με παιδιά που χρειάζονται ιδιαίτερη φροντίδα. Συμφωνώ με την Αναστασία. Ο,τι θέλει να κάνεις να στο ζητήσει εγγράφως και να το κοινοποιήσει στην Πρωτοβάθμια. Στα ΚΕΔΔΥ προηγούνται τα παιδιά που πρόκειται να πάνε σχολείο. Στο Α΄ΚΕΔΔΥ που ανήκεις υπάρχουν άνθρωποι με πολύ κατανόηση. Επικοινώνησε πάλι μαζί τους και εξήγησέ τους την περίπτωση. Γνωρίζουν όλους τους εκπαιδευτικούς της περιοχής.
like0

Εξελίξεις

Εικόνα grace under pressure *
Λοιπον τα πραγματα εχουν ως εξης: εμπλεχθηκε η σχολικη συμβουλος σε ολο αυτο. Πηγα σημερα και την ειδα ηταν μια συμπαθεστατη κυρια πραγματικα και νιωθω μεσα μου οτι ενδιαφερεται πραγματικα να βοηθησει. Ο κος. Ριζοπουλος επισης προσπαθει να βοηθησει... Πηρα και το χαρτι απο το Σισμανογλειο που λεει για την παραλληλη στηριξη... εφερα τα διαδικαστικα εις περας... προσληφθηκαν και 500 ειδικοι παιδαγωγοι (πανελληνιως). ΟΜΩΣ... να και το μεγαλο ομως.. θα την παρουμε την παραλληλη στηριξη? Ολοι λενε να ειμαι με θετικες σκεψεις... απο αυτα που εχω ακουσει ομως... δεν νομιζω. Δεν ξερω για ποια νηπιαγωγο μιλατε παντως η δικη μας δεν ειναι διευθυντρια. Επισης εμαθα οτι δεν μπορει και δεν υπαρχει περιπτωση να αλλαξουν τα παιδια ταξη. Και να ηθελε δεν υπαρχουν θεσεις ουτε στο Κλασσικο ουτε σε αλλο σχολειο τουλαχιστον της περιοχης. Και τωρα... περιμενουμε. Μακαρι σε λιγο καιρο (ποιος ξερει ποσον) να σας γραφω οτι πηραμε την παραλληλη για τα διδυμα μου! Μεσα μου ομως δεν ελπιζω και πολυ... Μας προτειναν τελος παντων να ζαχαρωσουμε την νηπιαγωγο να τα παμε καλα για το καλο των παιδιων μας... και πολυ θα το ηθελα, εγω δεν ηθελα να κανω κανεναν καυγα αλλα οταν σε παιρνουν και σου λενε "φερε χαρτι μεχρι μεθαυριο αλλιως θα σου διωξω τα παιδια"... ε κατι παθαινεις... Θα σας ενημερωνω. Ευχαριστω παρα πολυ για τις καλες σας σκεψεις, τις ιδεες σας και τα καλα σας λογια..
like4

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.