Ζητείται δάσκαλος ειδικής αγωγής ή φιλόλογος ειδικής αγωγής για να παρέχει ιδιωτική παράλληλη στήριξη σε αγοράκι Τετάρτης Δημοτικού που φοιτά σε δημόσιο σχολείο. Περιοχή: Αγία Παρασκευή.
Η αγγελία διακινήθηκε προς τα διαπιστευμένα μέλη στις 01/10/2019. Στις 03/06/2019 διακινήσαμε αγγελία για την ίδια θέση, η οποία όμως τελικά δεν καλύφθηκε εκείνο το διάστημα.
Ονομάζομαι Ιβάννα Σιστούκ. Το παιδί μου φοιτά στην Β τάξη του δημοτικού σχολείου Ευδήλου και κάνει χρήση του δικαιώματος παράλληλης στήριξης με τη παρουσία ΕΒΠ και παρακολουθεί και το τμήμα ένταξης. Φέτος πληροφορηθήκαμε ότι το παιδί αν και δικαιούται παράλληλη στήριξη δεν θα την έχει λόγω αδυναμίας κάλυψης της θέσης από αναπληρωτή ΕΒΠ όπως και αδυναμία παρακολούθησης του τμήματος ένταξης λόγω μη κάλυψης της θέσης.
Αυτό έχει ως αποτέλεσμα το παιδί να υποχρεώνεται να πηγαίνει σχολείο χρησιμοποιώντας ως παράλληλη στήριξη εμένα, τη μητέρα του. Παράλληλα να κινδυνεύω να χάσω την εργασία μου προσπαθώντας να καλύψω το κενό του ΕΒΠ και να δυσκολεύω συναισθηματικά τη κατάσταση του παιδιού μου με τη συνεχή παρουσία μου στο χώρο του σχολείου.
Αναζητούμε παιδαγωγό, για παράλληλη στήριξη σε παιδάκι δημοτικού. Ψάχνουμε ένα άτομο που αγαπά αυτό που κάνει. Περιοχή: Κουφάλια Θεσσαλονίκης.
Η αγγελία δεν θα διακινηθεί προς τα διαπιστευμένα μέλη, καθώς δεν πέρασε το κριτήρια ασφαλείας ως προς τις διαθέσιμες πληροφορίες για τους ενδιαφερόμενους.
Αναζητούμε επειγόντως ειδικό παιδαγωγό για παράλληλη στήριξη σε αγοράκι ηλικίας 5 ετών που πηγαίνει στο νηπιαγωγείο. Ωράριο: 08:00 έως 13:00, Περιοχή: Πολύδροσο Αμαρουσίου.
Η αγγελία διακινήθηκε προς τα διαπιστευμένα μέλη στις 30/09/2019. Ενημέρωση 04/10/2019: Η θέση καλύφθηκε! Η αγγελία έληξε.
Η Εταιρεία Ψυχοκοινωνικών Μελετών (Ε.ΨΥ.ΜΕ.) στο πλαίσιο του Εθνικού Στρατηγικού Πλαισίου Αναφοράς (ΕΣΠΑ) για την προγραμματική περίοδο 2014-2020, Επιχειρησιακού Προγράμματος «ΑΤΤΙΚΗ 2014-2020», Άξονας Προτεραιότητας (09) «ΠΡΟΩΘΗΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΕΝΤΑΞΗΣ ΚΑΙ ΚΑΤΑΠΟΛΕΜΗΣΗ ΤΗΣ ΦΤΩΧΕΙΑΣ ΚΑΙ ΔΙΑΚΡΙΣΕΩΝ – ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗ ΤΗΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗΣ ΣΥΝΟΧΗΣ», με τη συμμετοχή του ΕΚΤ και τίτλο «ΚΕΝΤΡΑ ΔΙΗΜΕΡΕΥΣΗΣ-ΗΜΕΡΗΣΙΑΣ ΦΡΟΝΤΙΔΑΣ ΑΤΟΜΩΝ ΜΕ ΑΝΑΠΗΡΙΑ», λειτουργώντας ω
Αναζητώ άμεσα κάποιον εξειδικευμένο επαγγελματία με ισχυρό σθένος, κατά προτίμηση άνδρα, να αναλάβει την παράλληλη στήριξη μαθητή 7 ετών στην Β' Δημοτικού στον Άλιμο. Η γνωμάτευση του (F84 - ΔΑΔ - με σοβαρές δυσκολίες συμπεριφοράς και προσαρμογής) από το ΚΕΔΔΥ έχει εισηγηθεί την φοίτησή του στο γενικό σχολείο με παράλληλη στήριξη από Εκπαιδευτικό Ειδικής Αγωγής για όλη τη διάρκεια του Εβδομαδιαίου Ωρολόγιου Προγράμματος Διδασκαλίας (Ε.Ω.Π.Δ.). Παρόλα αυτά η συνοδός που ήρθε (12 ώρες) είναι "ανεπαρκής" για την περίπτωσή μας, με αποτέλεσμα το παιδί να πηγαίνει στο σχολείο για δυο ώρες, τις οποίες δεν τις αξιοποιούν καν εντός της τάξης!
Ολοκληρώθηκε εντός του Σεπτεμβρίου 2019 η μοναδική έως σήμερα αξιολόγηση της Ελλάδας από τον ΟΗΕ, αναφορικά με την εφαρμογή της Σύμβασης του ΟΗΕ για τα δικαιώματα των ατόμων με αναπηρία!
Μπορείτε να δείτε την πρώτη Έκθεση του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) για την Ελλάδα σε σχέση με τη σύμβαση για τα άτομα με αναπηρία. Η Έκθεση έφτασε στα χέρια μας από μέλος της Επιτροπής του ΟΗΕ για τον έλεγχο της εφαρμογής της Σύμβασης του ΟΗΕ για τη διασφάλιση των δικαιωμάτων των ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ).
Η Έκθεση περιέχει 11 σελίδες προτάσεων του Οργανισμού Ηνωμένων Εθνών (ΟΗΕ) προς τη χώρα μας, βασισμένες στα επιμέρους άρθρα της Σύμβασης, τις θα πρέπει να τις διαχειριστούμε σε τοπικό και πανελλαδικό επίπεδο στο εύρος της στρατηγικής πολιτικής και πρόνοιας αναφορικά με τα άτομα με αναπηρία στην Ελλάδα.
Ζητείται εργοθεραπευτής /-τρια ή λογοθεραπευτής /-τρια, με εμπειρία στον αυτισμό για παράλληλη στήριξη σε κορίτσι με ΔΑΦ Δ' δημοτικού, τυπικό σχολείο. Περιοχή: Ίλιον.
Ζητείται δασκάλα ειδικής αγωγής ή λογοθεραπεύτρια με εμπειρία για παράλληλη στήριξη 3χρονου αγοριού με ΔΑΦ ήπιας μορφής για καθημερινή στήριξη 3 ή 4 ωρών σε παιδικό σταθμό. Περιοχή: Μαρούσι.
Ενημέρωση 26/09/2019: Ενημερωθήκαμε από την οικογένεια ότι η θέση έχει καλυφθεί (πριν τη διακίνηση της αγγελίας).
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικέςεμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.