Αγώνας μετ' εμποδίων
Μετά από πολύ καιρό σας ξαναγράφω και αφού - ευελπιστώ - έχω ξεπεράσει τους σκοπέλους της ανάλγητης γραφειοκρατίας. Ζώντας με ένα παιδί που παλεύω να το βγάλω από τον αυτισμό και τα καταφέρνω στο βαθμό που αυτό το παιδί μπορεί βρίσκω μπροστά μου μία πολιτεία και κάποιους εκπαιδευτικούς που αυτοί ίσως είναι αδιάγνωστοι αυτιστικοί. Με την γνωμάτευση των ΚΔΑΥ εγκρίθηκε η παράλληλη στήριξη για φοίτηση του Δημήτρη στο δημόσιο "κανονικό" δημοτικό στην Α' τάξη σχολειο πλήν όμως δημόσιος εκπαιδευτικός μετά από 1 1/2 μήνα μαθημάτων δεν ήρθε ακόμη και έχοντας αυτή την κακή εμπειρία κι από πέρισυ φρόντισα ενεργώντας νομότυπα να τοποθετήσω ειδικό παιδαγωγό δικό μου τον οποίο τον πληρώνω εγώ.
Η πρώτη κοπέλα που επέλεξα στάθηκε ατυχής επιλογή γιατί μπορεί μεν τυπικά να είχε όλες τις προδιαγραφές αλλά η χημεία της δεν ταίριαξε με του Δημήτρη ενώ αντίθετα ταίριαξε με των δασκάλων του σχολείου και του διευθυντή οι οποίοι με επέπληξαν για την αλλαγή ζητώντας μου εξηγήσεις και παίρνοντας τις κατάλληλες απάντήσεις αφού τέθηκαν θέματα ασφαλείας και ευθυνών.
Με τον νέο θεραπευτή που έχω δίπλα στο Δημήτρη ξεβολεύτηκαν γιατί ενώ είχαν μάθει σε μία κατάσταση που ο Δημήτρης ήταν με την παραμικρή φωνή εκτός τάξης κι απαλλασσόταν από την παρουσία ενός αυτιστικού που διατάρασσε την ηρεμία τους τώρα πλέον έχουν έναν άνθρωπο που δένει με το Δημήτρη, που τον έχει συνέχεια μέσα στην τάξη, που είναι ο "άνθρωπός μου" στα κακώς κείμενα και την αδιαφορία τους και γι' αυτό τον λόγο μου υπέδειξαν να ξαναπάρω την κοπέλα που είχα με το σαθρό και γελοίο επιχείρημα ότι τα υπόλοιπα παιδάκια της τάξης έχουν πρόβλημα στις αλλαγές των προσώπων ενώ αυτός και μόνο που θα έπρεπε να είχε πρόβλημα και δεν έχει είναι ο Δημήτρης. Κι έπεται συνέχεια...
Σχόλια
Πόλεμος καθημερινός είναι
Οι γνωστές ηλιθιότητες
Ερώτηση
Ο ειδικός βοηθός
Υπήρχαν και λειτουργούσαν κάτω απο την ανοχή όλων των πλευρών. Κάτι σαν παράνομο ζευγάρι. Πλέον ετοιμάζονται να πάνε στην εκλησία/δημαρχείο. Για να δούμε τι θα δούμε; Ο ΝΟΜΟΣ "Η παράλληλη στήριξη των αυτιστικών μαθητών μπορεί επίσης να υλοποιείται και από ειδικό βοηθό που εισηγείται και διαθέτει η οικογένεια του μαθητή, κατόπιν σύμφωνης γνώμης του Διευθυντή της Σχολικής μονάδας και του Συλλόγου Διδασκόντων.» Μεγάλο το κάζο με τους συνοδούς. Σε λίγο καιρό θα γίνει χαμός. Με τον νέο νόμο (επιτρέπονται) πολλοί γονείς έβαλαν ή θα θέλουν να βάλουν συνοδό αλλά άρχισε ήδη να γίνεται χαμός. ΟΙ ΔΑΣΚΑΛΟΙ Από την μία αν ο δάσκαλος γενικής αγωγής ή και ο ειδικής του τμήματος ένταξης τα ξύνει τότε η πληροφόρηση μεσω συνοδού φτάνει στον γονέα και... Από την άλλη εμένα δεν θα μου ήταν και τόσο εύκολο να αποδώσω/διδάξω σε μία τάξη κάτω από το «μάτι» ενός μη συνεργάσιμου ατόμου/ελεγκτή/επιθεωρητή ιδιέτερα ότνα μου τον επιβάλουν με το έτσι θέλω. ΟΙ ΣΥΝΟΔΟΙ (ΕΙΔΙΚΟΙ ΒΟΗΘΟΙ ) Από την άλλη κάποιοι συνοδοί (λόγω κόστους) είναι άπειροι και τα κάνουν #$%@$#% Εμποδίζουν το μάθημα συμπεριφέρονται λές και ξέρουν τα πάντα. Και προκειμένου να καλύψουν την έλλειψη πείρας συμπεριφέρονται σαν αιμοβόροι «ρόνιν» του τέκνου που συνοδεύουν, αδιαφορώντας για την εύρυθμη λειτουργία της υπόλοιπης τάξης ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ Κάποιοι γονείς είτε από άγνοια είτε από ένα γενικώς επαναστατικό πνεύμα προς πάσα κατεύθυνση ( αιτία των πολλών αδικιών που λαμβάνουν ) είτε από έλλειψη παιδείας ζητάνε πράγματα τρελά. ΤΟ ΚΡΑΤΟΣ Ο νόμος αναφέρει απλώς ειδικό βοηθό και τίποτα άλλο. Με λίγα λόγια βάζει τους γονείς απέναντι στον Διευθυντή και τους δασκάλους. Μαλώστε μεταξύ σας και αφήστε με ήσυχο. Όπως παρέδωσε την πρώιμη παρέμβαση στον ιδιωτικό τομέα έτσι προσπαθεί τα παραδώσει και την ΠΣ εκεί. Αν ήμουν κυβερνητικό στέλεχος θα έδινα τα ειλικρινά μου συγχαρητήρια στα golden boys ή girls που το σκέφτηκαν. Τι πρέπει να γίνει ; Δυστυχώς όσο το "γονεικό κίνημα" αποτελεί ανέκδοτο δύο λέξεων, τα πράγματα που μπορούν να γίνουν είναι ελαχιστότατα. Απλώς θα αναμένουμε την υπουργική απόφαση / εγκύκλιος που θα ξεκαθαρίσει το θέμα του ειδικού βοηθού-συνοδού. Τι θα έπρεπε να γίνει ; Καλοπροαίρετος διάλογος. Απομόνωση των λίγων περιπτώσεων απο όλες της πλευρές που δημιουργούν πρόβλημα και λογικές υποχωρήσεις απο όλες τις πλευρές. Μια συζήτηση στρογγυλής τραπέζης μεταξύ όλως των πλευρών και να καθοριστεί πλαίσιο του ειδικού βοηθού και να κατανοήσουν όλες οι πλευρές τι είναι εφικτό και τι όχι. Και κατόπιν η έκδοση υπουργικής απόφασης. Οψόμεθα. Πι-ες : Ακόμα πιστεύω ότι οι περισσότεροι δάσκαλοι γίνονται θυσία για όφελος των παιδιών μας, θέλουν το καλύτερο και πολλές φορές υπερβαίνουν τα όρια τους για να το πετύχουν Ακόμα πιστεύω ότι οι περισσότεροι νέοι ειδικοί συνοδοί αγαπούν τόσο πολύ αυτο που κάνουν και είναι η έλπίδα μας για το αύριο. Πιστεύω ότι η επισημοποίηση του συνοδού έχει την δυναμική να φέρει πολλά καλά στην υπόθεση. Είμαι σίγουρους 100% ότι όλοι οι γονείς θέλουν απλώς το ότι καλύτερο για τα παιδιά τους και οι προθέσεις τους είναι μόνο αυτό. Για το κράτος... απλώς κάνει ότι το υποχρεώνουμε εμείς να κάνει.
Υπάρχει και άλλη λύση
Για τη nia: Υπαρχει κι αλλη λυση