Λίγα λόγια γνωριμίας
Να γράψω λοιπόν κι εγώ ένα βιολόγιο! Διαβάζω τα βιολόγια εδώ και λίγο καιρό. Ήρθε η ώρα να χτυπήσω την πόρτα σας και να πω τα δικά μας. ["Δε μας φτάνουν τα προβλήματα του κόσμου έχουμε και τα δικά μας", διάβασα καπου.] Νά 'μαστε λοιπόν! Ο μικρούλης μου, 3 χρονών τώρα έχει διάγνωση ΔΑΔ. Με το λόγο τα πράγματα είναι δύσκολα.
Ανησυχώ μήπως δεν καταφέρει να επικοινωνήσει με λόγο ποτέ (είναι μια πιθανότητα). Αυτό που δεν ξέρω και θα 'θελα οποιαδήποτε πληροφορία είναι πώς λειτουργεί ο μηχανισμός του λόγου; Όταν έχει κέφια, μαθαίνει καινούριες λεξούλες, τις χρησιμοποιεί για λίγο καιρό και μετά τις χάνει. Πώς μπορώ να τον βοηθήσω να τις κρατήσει; Είναι γνώρισμα της διαταραχής που έχει η απώλεια του λόγου; Βέβαια αυτό που έχει τώρα προτεραιότητα είναι η επικοινωνία, και ο εναλλακτικός τρόπος που προσπαθούμε φαίνεται να πηγαίνει καλα. Ακόμα δυσκολεύεται στην ταύτιση αντικειμένων με εικόνες, αλλά όταν θέλει κάτι έχει μάθει να δίνει μια κάρτα. Είναι ένα κερδος αυτό, του δίνει αυτοπεποίθηση -πιστεύω - το ότι μπορεί να ζητήσει με κάποιο τρόπο. Όταν ηταν 2 χρονών και δεν συνδύασε λέξεις αρχίσαμε να ανησυχούμε. Έλεγε 10 λεξούλες, έδειχνε στο βιβλίο τα ζωάκια, δεν ανταποκρινόταν πάντα όταν του μιλούσαμε. Ελέγξαμε την ακοή του, ok. Ξεκινήσαμε εργοθεραπεία μετά την αξιολόγηση απο ψυχολόγο. Ένα χρόνο μετά, έχει κάνει μικρή πρόοδο. Έχει πολύ καλύτερη βλεμματική επαφή, ζητά βοήθεια όταν δεν καταφέρνει κάτι, έχουμε ξεκινήσει και pecs είμαστε στη φάση ΙΙ. Πάει παιδκό σταθμο εδώ και 4 μήνες, έχει αρχίσει να παίζει και με κουκλάκια, όχι μόνο με αυτοκίνητα, απομονώνεται όλο και λιγότερο και δέχεται την παρουσία άλλων παιδιών κοντά του. Καμμιά φορά παίζει κιόλας μαζί τους αλλά για λίγο, μετά θυμώνει. Μάλλον κουράζεται. θα ξαναγράψω μόλις βρω χρόνο. Μιράντα
Νέο "βιολόγιο" στο NOESI.gr!
Ανησυχώ μήπως δεν καταφέρει να επικοινωνήσει με λόγο ποτέ (είναι μια πιθανότητα). Αυτό που δεν ξέρω και θα 'θελα οποιαδήποτε πληροφορία είναι πώς λειτουργεί ο μηχανισμός του λόγου; Όταν έχει κέφια, μαθαίνει καινούριες λεξούλες, τις χρησιμοποιεί για λίγο καιρό και μετά τις χάνει. Πώς μπορώ να τον βοηθήσω να τις κρατήσει; Είναι γνώρισμα της διαταραχής που έχει η απώλεια του λόγου; Βέβαια αυτό που έχει τώρα προτεραιότητα είναι η επικοινωνία, και ο εναλλακτικός τρόπος που προσπαθούμε φαίνεται να πηγαίνει καλα. Ακόμα δυσκολεύεται στην ταύτιση αντικειμένων με εικόνες, αλλά όταν θέλει κάτι έχει μάθει να δίνει μια κάρτα. Είναι ένα κερδος αυτό, του δίνει αυτοπεποίθηση -πιστεύω - το ότι μπορεί να ζητήσει με κάποιο τρόπο. Όταν ηταν 2 χρονών και δεν συνδύασε λέξεις αρχίσαμε να ανησυχούμε. Έλεγε 10 λεξούλες, έδειχνε στο βιβλίο τα ζωάκια, δεν ανταποκρινόταν πάντα όταν του μιλούσαμε. Ελέγξαμε την ακοή του, ok. Ξεκινήσαμε εργοθεραπεία μετά την αξιολόγηση απο ψυχολόγο. Ένα χρόνο μετά, έχει κάνει μικρή πρόοδο. Έχει πολύ καλύτερη βλεμματική επαφή, ζητά βοήθεια όταν δεν καταφέρνει κάτι, έχουμε ξεκινήσει και pecs είμαστε στη φάση ΙΙ. Πάει παιδκό σταθμο εδώ και 4 μήνες, έχει αρχίσει να παίζει και με κουκλάκια, όχι μόνο με αυτοκίνητα, απομονώνεται όλο και λιγότερο και δέχεται την παρουσία άλλων παιδιών κοντά του. Καμμιά φορά παίζει κιόλας μαζί τους αλλά για λίγο, μετά θυμώνει. Μάλλον κουράζεται. θα ξαναγράψω μόλις βρω χρόνο. Μιράντα
Σχόλια
Λογοθεραπεία;;;
Λογοθεραπεία
Αισθ/ριακη ολοκλήρωση, λογοθ/πεία
Μιράντα
Paletacat, σε ευχαριστώ!
Αισθητηριακή ολοκλήρωση - λόγος;
Αισθητηριακές δυσλειτουργίες;
Αγγελική
Λόγος - επικοινωνία
Βίοι παράλληλοι
Γνωριμία
Μιράντα
Βασίλη
αλφαβήτα