Μουσικοκινητική και Τμήμα Ένταξης
Θέλω να βγάλω από μέσα μου και να μοιραστώ μαζί σας ένα περιστατικό που έγινε πριν λίγες μέρες στο νηπιαγωγείο του παιδιού μου όπου λόγω της ΔΑΔ βρίσκεται στο Τμήμα Ένταξης. Πριν 2 μήνες μάθαμε με χαρά ότι θα έρθει δασκάλα μουσικοκινητικής για να διδάξει προαιρετικά τα παιδιά του νηπιαγωγείου κάποια απογεύματα και να πληρώνεται από τους γονείς. . .
Από την πρώτη στιγμή είχαμε τηλεφωνική επικοινωνία μαζί της για να την ενημερώσουμε για τις ιδιαιτερότητες και τις ικανότητες του παιδιού μας, ώστε να προσαρμοστεί όσο γίνεται καλύτερα στο μάθημα. Τότε η διδάσκουσα συζητούσε το ενδεχόμενο να υπάρχει στην τάξη και ένας γονιός του παιδιού για να βοηθάει στην συγκέντρωση και συντονισμό του με την υπόλοιπη ομάδα, με την απαίτηση όμως να μπει στην τάξη από το 2ο ή 3ο μάθημα για να έχει ήδη (απ’ ό,τι έλεγε) συντονίσει πρώτα τα άλλα παιδιά.
Πήγαμε στο πρώτο μάθημα για να γνωριστούμε και από κοντά, αλλά δεν μας άφησε να συμμετάσχουμε. Στο δεύτερο μάθημα και έπειτα από συζητήσεις και πιέσεις από τον Δήμο δέχτηκε να μπει στην τάξη το παιδί, χωρίς όμως συνοδό. Στη διάρκεια του μαθήματος και αφού η διδάσκουσα δεν κατέβαλε καμία προσπάθεια να προσελκύσει το γιο μας στην ομάδα των υπολοίπων παιδιών, έμεινε μόνος του να παίζει με μερικά αυτοκινητάκια σε μια γωνία. Λίγο αργότερα που το παιδί τσουλούσε ένα μεγάλο αυτοκίνητο και έκανε θόρυβο, βγήκε έξω η διδάσκουσα και μας είπε να τον πάρουμε γιατί ενοχλεί το μάθημά της. Και ταυτόχρονα απευθύνεται στα παιδιά και τα ρωτάει (α) αν τα ενοχλεί ο θόρυβος που έκανε το παιδί και (β) αν θέλουν να φύγει από την τάξη. Απαντώντας τα παιδιά θετικά στις δύο ερωτήσεις, απέκτησε έρεισμα η διδάσκουσα και έβγαλε το παιδί από την τάξη.
Εκείνη τη στιγμή είδαμε μια εξωσχολική παρουσία να γκρεμίζει το οικοδόμημα της αποδοχής, βοήθειας και ενσωμάτωσης που προσπαθούν να χτίσουν οι νηπιαγωγοί όλη τη χρονιά για τα παιδιά του τμήματος ένταξης. Αυτά τα τόσο σημαντικά κοινωνικά στοιχεία δέχτηκαν άμεσο πλήγμα τη στιγμή που τα υπόλοιπα παιδιά οδηγήθηκαν στην απόρριψη και απομάκρυνση του συμμαθητή τους από την ομάδα, επειδή η διδάσκουσα δεν δέχτηκε το ελάχιστο να είναι ένας γονιός μαζί με το παιδί για να το βοηθήσει στη συμμετοχή του. Σίγουρα ούτε πρόβλημα θα της δημιουργούσε, ούτε τις γνώσεις και το υλικό της θα της έκλεβε.
Τα συμπεράσματα και τα σχόλια δικά σας.
Σχόλια
Να πάει σπίτι της, να ''διδάσκει" τους τοίχους....
Φοβερό και απάνθρωπο...
Mερικές διευκρινίσεις
Τμήμα Ένταξης
Συμπληρωματικές Πληροφορίες
Άρα λοιπόν είναι πρωτοβουλία του σχολείου
Ήμαρτον Κύριε!
Θα δούμε τι θα κάνουμε . . .
Είναι υπόθεση όλων!
Απαράδεκτη!!!!!