Παιδί 13 ετών με γλωσσική διαταραχή

Εικόνα Elina Karvouniari

Εχω ενα παιδι 13 ετων και στο δημοτικο δε καθοταν να γραψει ουτε να διαβασει ουτε στο σχολειο ουτε στο σπιτι... Εβγαινε στη 1η δημοτικου απ τη ταξη μιλαγε σηκωνοταν... Δε συμπληρωνε τίποτα... Δε χαραχτηριστηκε ΔΕΠΥ αλλα γλωσσικη διαταραχη, μαθησιακες δυσκολιες αργοτερα. Καναμε λιγες εργο και λογο και ηταν δυσκολα γιατι δεν ειχσ χρηματα... Στις τελευταιες ταξεις του δημοτικου δεν του διναν ουτε λογο- εργο- και εμεινε ετσι ως στο γυμνασιο  οπου του κρεμασαν κουδουνια οτι εχει ΔΑΦ,  ενω 2 κρατικες υπηρεσιες εδιναν μαθησιακα.

Ειδα 2 γιατρους σε νσοκομειο και ξεπετα δε μου δωσαν ουτε λογο- εργο- ουτε παραλληλη. Τωρα μου λενε να βαλω ιδιωτικη. Εχω εξετασει τη μικρη σε Τζανειο, Αγλαια Κυριακου, Λιθαρακι, Κεντρο ΠΨ υγιειεινης ΕΟΠΥΥ και ΚΕΔΥ. Κανεις δε λεει συνδρομο αλλα και κανεις δε βοηθαει.

Δε διαβαζει και δε θελει να γραφει. .ΕΧΕΙ ΝΕΥΡΑ κανει απουσιες. Το σχολειο ζηταει παραλληλη. Τι δε κανω σωστα;;; Μηπως αλλος γιατρος ειναι πιο αξιοπιστος;;; Μηπως την αφηνουν στη τυχη της. Να βαλω ΕΒΠ αλλα ειναι ζορι το οικονομικο...

ΙΔΕΕΣ;;;; Είμαι χάλια. 

Σχόλια

Από ότι αντιλαμβάνομαι δεν έχει δουλευτεί το παιδί επαρκώς..

Εικόνα Dimitra Giann.

Από ότι αντιλαμβάνομαι δεν έχει δουλευτεί το παιδί επαρκώς.. κοίτα να δουλέψετε λοιπόν τα συμπτώματα και ας μη στεκόμαστε στην ετικέτα... δείτε ποιες είναι οι δυσκολίες της μικρής και έπειτα ενισχύστε τα δυνατά της σημεία, πάντα σε συνεργασία με το σχολείο.. νιώθει ήδη μειονεκτικά και όσο μεγαλώνει θα είναι χειρότερα τα πράγματα διότι αντιλαμβάνεται ότι πιθανά υπολείπεται σε κάποιες δεξιότητες... λόγο και έργο χρειάζεται ακόμα κατά πάσα πιθανότητα...

Φιλικά, Δήμητρα

like0

ΚΕΣΥ και παράλληλη στήριξη

Εικόνα Verina Verti

Η διάγνωση είναι σημαντική και στην τακτική που θα ακολουθήσει κανείς θεραπευτικά αλλά φυσικά και στο τι θα σας καλύψει οικονομικά το κράτος γιατί βάσει αυτής γράφονται οι θεραπείες. Αν δεν υπάρχει κάποιο συγκεκριμένο σύνδρομο ίσως να πέφτετε στις ρωγμές του συστήματος που ενώ έχετε πρόβλημα δεν μπαίνετε σε κουτί που να μπορούν να σας γράψουν θεραπείες. Εγώ θα έλεγα να ξεκινήσετε από το σχολείο αφού ζητά παράλληλη στήριξη και το ΚΕΣΥ που είναι το αρμόδιο για τις δημόσιες παράλληλες στηρίξεις. 

Ο γιος μου στον νηπιαγωγείο είχε προβληματίσει τις δασκάλες του ότι ήταν ανώριμος κοινωνικά. Έκανε φασαρία στην τάξη, δεν σταμάταγε να κλαίει κλπ. Σε συνεργασία μαζί τους έστειλα αίτημα στο ΚΕΣΥ (πρώην κεδυ), στείλανε αναφορά οι δασκάλες του, εξέτασαν εμάς τους γονείς του και το γιο μου σε δύο διαφορετικές συνεδρίες και τελικά κατέληξαν να μας δώσουν παράλληλη στήριξη. Η διαδικασία πήρε τουλάχιστον 6 μήνες και τελικά ο εκπαιδευτής που ήρθε μοιράζει το χρόνο του με άλλον ένα μαθητή. Αλλά μοιάζει να βοήθησε σημαντικά και τα πράγματα έχουν κυλήσει αρκετά ομαλά και για τον γιο μου και για την τάξη του. 

Είναι πιθανό και τώρα να  ξεκινήσετε να μην σας το εγκρίνουν μέχρι του χρόνου. Αλλά από τη στιγμή που το ζητά το σχολείο, εγώ θα εκμεταλλευόμουν ακριβώς αυτό. Δηλαδή να το κινήσετε μαζί με το σχολείο προς το ΚΕΣΥ. Στο μεταξύ δείτε αν μπορείτε να πάρετε ιδιωτική παράλληλη. Δεν ξέρω καθόλου που να απευθυνθείτε και τι χρήματα θέλει αλλά μπορεί να αξίζει γιατί θα έχετε και ένα δικό σας άνθρωπο που μπορεί να σας δώσει πληροφορίες.

like2

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.