Επειδή τα λόγια είναι εύκολα

ΙΣΕΣ ΕΥΚΑΙΡΙΕΣ:Το βασικό στοιχείο και η βασική του επιδίωξη είναι η διασφάλιση των ίσων ευκαιριών με κεντρικό στόχο την ένταξη ή την επανένταξη των παιδιών αυτών στο γενικό εκπαιδευτικό σύστημα και σε δεύτερη φάση στην κοινωνία και στην αγορά εργασίας. ΟΡΓΑΝΙΚΕΣ ΘΕΣΕΙΣ: Το δεύτερο καινοτόμο στοιχείο είναι η διεπιστημονικότητα. Δηλαδή, θέσεις από όλες τις απαραίτητες ειδικότητες που πρέπει να στελεχώνουν ένα τέτοιο σχολείο ή ένα τέτοιο εργαστήριο, ώστε η αξιολόγηση, η εποπτεία αλλά και στη συνέχεια η δια βίου παρακολούθηση των παιδιών να είναι συστηματική και αποτελεσματική, να μην γίνεται μία φορά και πρόχειρα, αλλά να γίνεται ουσιαστικά και συνέχεια, για να μπορεί κάθε φορά το παιδί να αξιολογείται και να πηγαίνει στην βαθμίδα και στο είδος εκπαίδευσης που του αντιστοιχεί. Ο ΡΟΛΟΣ ΤΟΥ ΓΟΝΙΟΥ : Το τρίτο καινοτόμο στοιχείο είναι ότι αναγνωρίζει έναν πρωταγωνιστικό ή καλύτερα έναν συμπρωταγωνιστικό ρόλο στον γονιό. Ο γονιός γίνεται ο συνεργάτης του δασκάλου, γίνεται ο άνθρωπος που μοιράζεται μαζί του την παρατήρηση, και κατά τις ώρες λειτουργίας του σχολείου αλλά και μετά, γίνεται αν θέλετε αυτός που ενημερώνει τον εκπαιδευτικό και ενημερώνεται από αυτόν για την πορεία και συναποφασίζει μαζί του για το πώς θα αντιμετωπιστεί το πρόβλημα στην συνέχεια. ΣΥΝΔΕΣΗ ΜΕ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ:Το τέταρτο σημείο είναι η σύνδεση αυτών των σχολείων με την αγορά εργασίας μέσα από γραφεία διαμεσολάβησης ώστε όταν τα παιδιά σας εδώ θα τελειώσουν αριστούχοι είτε το εργαστήρι ζαχαροπλαστικής είτε κηπουρικής είτε οποιοδήποτε άλλο, θα μπορούν να διασφαλίσουν μία θέση στην αγορά εργασίας και θα τους δοθεί η δυνατότητα να ζήσουν την υπόλοιπη ζωή τους όπως όλοι οι άλλοι άνθρωποι και οι πολίτες αυτής της χώρας. Για τις περιπτώσεις δε εκείνες που μπορεί να διασφαλιστεί μια τέτοια δυνατότητα επανένταξης, μελετούμε τη δημιουργία καθετοποιημένων μονάδων ανά την χώρα με ειδικά campus, όπου ο γονιός θα ξέρει ότι ακόμα και αν θα φύγει από τη ζωή, το παιδί του θα ζει σε ένα ευπρεπές περιβάλλον με διασφαλισμένη αρωγή υγείας αλλά και ποιότητα ζωής. Αυτή είναι μία καινοτόμος απόφαση η οποία θέλουμε να συμπληρώσει τις υποδομές που ούτως ή άλλως αυτή τη στιγμή βρίσκονται σε εξέλιξη για ειδικά σχολεία και για ειδικά εργαστήρια. Διαφωνεί κανένας ;

Σχόλια

Διαφωνεί κανένας ; Νομίζω όχι

Εικόνα Houz
Είναι λόγια του υπουργού παιδείας για το νέο νομοσχέδιο. Αφού δεν διαφωνείται με τα λόγια του γιατί δεν καθόμαστε να περιμένουμε να γίνουν απλώς πράξη.
like1

Όχι βέβαια, δεν

Εικόνα Lenak
Όχι βέβαια, δεν διαφωνούμε......αλλά θυμήσου σε ποιά χώρα ζούμε. Καλοί οι στόχοι αλλά ως την υλοποίηση είναι μακρύς ο δρόμος. Ένας δρόμος που πρέπει να ξεκινήσει από μέσα μας πρώτα, μέσα από το δικό μας μυαλό. Μόλις κατακτηθεί αυτό το κομμάτι μετά μπορούμε να προχωρήσουμε και προς τα έξω Φιλικά Λένα Keep Walking!
like3

Ξέρω σε ποιά χώρα ζούμε

Εικόνα Houz
Σε μια χώρα όπου οι περισσότεροι από εμάς δεν έχουν διαβάσει Donna Williams, Sinclair,Jollife με αποτέλεσμα τα λόγια της star να είναι θυσαυρός και μοναδικά ΣΕ μια χώρα όπου δεν υπάρχει ισχυρό γονεικό κίνημα, η ιατροκεντρική παρέμβαση είναι στο φόρτε της, και τα ειδικά στολεία σταγόνες όασης στην έρημο. Ξαναλέω δεν διαφωνώ με τα ΛΟΓΙΑ...... Απλώς όχι ΛΕΥΚΕΣ ΕΠΙΤΑΓΕΣ.
like2

Αγαπητέ houz, Δεν

Εικόνα Lenak
Αγαπητέ houz, Δεν μπορείς να γνωρίζεις το γνωστικό επίπεδο κάποιου ούτε και να γνωρίζεις το τι έχει διαβάσει ο καθένας από εμάς και το πόσο ψαγμένος είναι, ούτε και να κρίνεις με βάση το οτι τα λόγια της Star είναι θυσαυρός και μοναδικά για εμάς. Από θεωρίες έχουμε χορτάσει και όποιος είναι έξω από τον χορό μιλάει εκ του ασφαλούς. Το να μιλάς όμως με βιώματα και όχι με θεωρίες, με προσωπικές εμπειρίες (κάτι που οι πιο πολλοί από εμάς έχουμε έλλειψη σε αυτό)είναι σίγουρα πολυτιμότερο από τις αερολογίες. Τίποτε δεν πέρνουμε ως δεδομένο, σίγουρα δεν κινούμαστε με λευκές επιτεγές, αλλά καλό θα ήταν να έχουμε ανοιχτό μυαλό και αφτιά, να ψαχνόμαστε περισσότερο εμείς ως άνθρωποι και να πράττουμε σύμφωνα με αυτά που βροντοφωνάζουμε και απαιτούμε για τα παιδιά μας. Όταν λιθοβολούμε εμείς οι ίδιοι τους αυτιστικούς, όταν δεν μπαίνουμε καν στην διαδικασία να τους μελετήσουμε ως τρόπο σκέψης και να διδαχτούμε από αυτό, όταν τους στήνουμε στον τοίχο και προσπαθούμε να τους αποδείξουμε οτι αυτοί είναι λάθος και εμείς οι σωστοί, όταν τους φερόμαστε καθημερινά ως ανάπηρους..........πως έχουμε την απαίτηση να αλλάξει κάτι για τα δικά μας παιδιά? Τι να το κάνω κύριοι, το να υπάρχουν τέλεια ειδικά σχολεία, τέλειο ιατρικό σύστημα όταν η ίδια η κοινωνία δεν έχει καμία σχέση με την τελειότητα? Όταν εμείς οι ίδιοι (που απαρτήζουμε την κοινωνία αυτή) χτυπάμε αυτό που υποτίθετε οτι πρεσβέβουμε? Όταν δεν ξέρουμε τι μας γίνεται γενικώς και μεσα στον πανικκό μας ψάχνουμε τρόπους εκτόνωσης? Το οτι πιθανόν να έχετε διαβάσει Donna Williams, Sinclair ,Jollife ή όποιον άλλο θέλετε, δεν μου λέει κάτι την στιγμή που η ίδια η συμπεριφορά σας δεν δείχνει να σας έχουν ωφελήσει πουθενά όλοι αυτοί, ως άνθρωπο και ως συμπεριφορικό μοντέλο. Το διάβασμα υποτίθεται οτι "ανοίγει" το μυαλό, όμως παρόλαυτά παραμένουμε το ίδιο στενόμυαλοι και εξακολουθούμε να φοράμε παροπίδες και ακριβώς να μιλάμε με εύκολα λόγια. Λένα Keep Walking!
like4

Προς Λένα

Εικόνα Houz
Αγαπητή Λένα, Δεν μπορώ να γνωρίζω το γνωστικό επίπεδο κάποιου αλλά μπορώ να έχω άποψη για αυτό. Όπως μπορώ να έχω άποψη και για αυτά που έγραψες. Και εγώ βιωματικά γράφω……… «Τίποτε δεν πέρνουμε ως δεδομένο, σίγουρα δεν κινούμαστε με λευκές επιτεγές, αλλά καλό θα ήταν να έχουμε ανοιχτό μυαλό και αφτιά, να ψαχνόμαστε περισσότερο εμείς ως άνθρωποι και να πράττουμε σύμφωνα με αυτά που βροντοφωνάζουμε και απαιτούμε για τα παιδιά μας.» Σε ποιο σημείο τις συμπεριφοράς μου είδες ότι εγώ δεν το κάνω ; Δεν λιθοβολώ τους αυτιστικούς, τους αυτιστικούς τους ακούω, προσπαθώ να τους αναλύσω, να μάθω από αυτούς. Τον ΠΡΟΕΔΡΟ ΤΟΥ ΜΟΝΟΥ ΚΑΙ ΕΝΟΣ ΣΥΛΛΟΓΟΥ ΛΙΘΟΒΟΛΩ. Έχει διαφορά δεν νομίζεις ; Λενα δείξε μου ένα post μου που είπα την Star να το βουλώσει. Που είπα να μην μιλάει άλλο. Σε παρακαλώ. Στο μόνο σημείο των post μου που είχα πρόβλημα είναι όταν ανακάτεψε το παιδί μου. Όταν κινδυνολόγησε με το παιδί μου. Εγώ έχω αυτά τα post. Εσύ τι θα έκανες στην θέση μου ; Το αν με έχουν ωφελήσει πουθενά όλοι αυτοί, ως άνθρωπο και ως συμπεριφορικό μοντέλο εσύ πως το γνωρίζεις ; ( Δες αρχή του δικού σου post ) Ωραία. Thx Το διάβασμα "ανοίγει" το μυαλό, να διαβάζει κανείς όσες περισσότερες απόψεις μπορεί. Και όχι μόνο τα «ιερά» του κείμενα. Houz
like3

θησαυρός

Εικόνα annag
Για μένα ο μοναδικός θησαυρός είναι ο γιος μου. Για αυτόν μπήκα σε αυτό το φόρουμ, για αυτό ενδιαφέρθηκα να μάθω για τον αυτισμό ή τις αυτιστικές συμπεριφορές. Λυπάμαι που το λέω αλλά αν δεν ήταν ο Κώστας δεν θα το έψαχνα ποτέ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΤΟ ΚΑΝΩ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΝ ΘΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ. Δεν απορρίπτω τίποτα γιατί θέλω και εγώ να καταλάβω. Δεν θεωρώ ότι τα ξέρω όλα, δεν έχω διαβάσει Donna Williams, Sinclair ή Jollife, αλλά θα τα διαβάσω και αυτά. Δεν διαφωνώ με αυτά που είπε ο υπουργός Παιδείας οπότε ας κάτσω να περιμένω να γίνουν.
like3

Θησαυρός

Εικόνα Houz
Συμφωνώ με σένα annag & για μένα ο λόγος που είμαι εδώ είναι ο δικός μου θησαυρός μου. Όμως αν κάτσουμε απλώς, θα γίνουν αυτά που χρειάζονται τα παιδιά μας ;
like4

Τι προτείνεις;

Εικόνα Angela Papastavrou
Ωραία και εγώ συμφωνώ μαζί σας, αλλά τι προτείνεις houz να κάνουμε;;; Αλλωστε τα εξαγγείλανε τα μέτρα για να εφαρμοστούν (υποτίθεται) απο τον Σεπτέμβριο, ε τώρα καλοκαιριάτικα τι μπορούμε να κάνουμε; αφού θα μας κράξουν ότι ακόμη δεν τα είδαμε και μεις φωνάζουμε, ε;;;
like1

Οικογενιοκεντρική Προσέγγιση, γνώση ισχυρό γονεικό κίνημα

Εικόνα Houz
Νομίζω ότι έχω να πω το πει, και θα το λέω και στο μέλλον. Οικογενιοκεντρική Προσέγγιση, γνώση σε γονείς, ισχυρό γονεικό κίνημα. Το που θα βάλεις την σταγόνα σου είναι και δικό σου θέμα, angela. Το ποτήρι είναι εκεί.... Δεν είμαι υπέρ του κραξίματος. Ανέβασα τις εξαγγελίες για άλλο λόγο και όχι για να επαναπαυτούμε σε αυτές, η απλώς να τις κράξουμε ομαδικώς. Εξάλου και ο νόμος που θα φύγει δεν ήταν ένας άσχημος νόμος. Η μη εφαρμογή του, ή η ελλειπής εφαρμογή του ήταν το πρόβλημα για μένα. houz
like0

Πολυ ωραια ιδεα ενα ειδικο σχολειο...

Εικόνα star
... αλλα αν δεν εχετε ιδεα ποιες ειναι ακριβως οι ικανοτητες, και οι αναγκες ενος αυτιστικου μυαλου, πως νομιζετε οτι θα διδαξετε τα αυτιστικα σας παιδια ετσι ωστε να αξιοποιησετε τον τροπο σκεψης τους, να λαβετε υποψην σας τον τροπο ζωης μας, τις αναγκες μας. Ξερετε οτι ενα αυτιστικο ατομο δουλεθει και μαθαινει καλυτερα την νυχτα και οχι την ημερα; ξερετε οτι ενα αυτιστικο σχολειο πρεπει να εχει αλλο προγραμμα διανομης της διδασκαλιας ωστε να μην κουραζει το αυτιστικο μυαλο; ξερετε οτι ενα αυτιστικο μυαλο δεν μπορει να αντεξει σε πολυωρη διδασκαλια αλλα θελει διαλειμματα σε σωστα διαστηματα και με σωστη απασχοληση διοτι ξεκουραζετε δουλευοντας; ξερετε τι ειδους διαλλειμμα χρειαζετε ενα αυτιστικο μυαλο για να ξεκουραστει; ξερετε πως πρεπει να ειναι γραμμενα τα σχολικα βιβλια ωστε τα μην ειναι αλλαμπουρνεζικα σε εναν αυτιστικο που τα διαβαζει; ξερετε γιατι τα μαθηματα της ιστοριας και γεωγραφιας ειναι η αχιλλιος πτερνα μας; ξερετε πως θα μπορει να κινησει ενας δασκαλος το ενδιαφερον ενος αυτιστικου παιδιου ωστε να το κανει να θελει να μαθει πιο πολλα; ξερετε οτι για να μαθει κατι ενας αυτιστικος χρειαζετε να ακουσει κατι 3 φορες ενω να το δει μονο μια; Ναι ωραια τα λετε να πιεσετε να γινουν οικογενιοκεντρικα προγραμματα αλλα οταν οι ιδιοι οι γονεις ΔΕΝ ξερουν τις πνευματικες αναγκες ενος αυτιστικου μυαλου πως θα γινει η συμμετοχη τους σημαντικη;;; Ναι, οι γονεις μπορει να ξερουν το παιδι τους αλλα και ΔΕΝ ξερουν το παιδι τους. Αν το ηξεραν δεν θα ειχαν τοσο αγχωθει με την προβληματικη συμπεριφορα του/της! Πως ειναι δυνατον να αγχονετε ενας γονεας με την συμπεριφορα του παιδου του αν το ξερει οπως λεει; Στα παλια χρονια οι γονεις πηγαιναν τα παιδια τους σε δασκαλους σαν τον χειρωνα γιατι ηξεραν οτι οσο και να ξερουν τα παιδια τους δεν μπορουν να τα ξερουν οσο πρεπει ωστε να τα διδαξουν καλα και να τα κανουν ηρωες. Διοτι οσο εσεις κανατε και μεγαλωνατε τα παιδια σας, εγω μαζευα γνωση. Τωρα μπορω να διδαξω τα παιδια σας ωστε να γινουν και αυτα μια μερα ηρωες διοτι ο ηρωισμος δεν ειναι να πας να σκοτωσεις καποιον αλλα και να βγης σε μια κοινωνια κατανικοντας τον φοβο που νοιωθεις μεσα σου και χτιζοντας μονος σου τον δρομο που θα πατησεις. Star ΕΛΛΗΝΕΣ ASPERGER - www.aspergerhellas.gr
like4

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.