Καλησπέρα!
Σύμφωνα με το νόμο 3699, σε Τ.Ε. φοιτούν μαθητές μετά από πρόταση του ΚΕΔΔΥ ή και χωρίς γνωμάτευση, εφόσον παρουσιάζουν ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες (π.χ. δυσλεξία, δυσαριθμησία, αυτισμός μέσης και χαμηλής λειτουργικότητας, κ.α.). Οι μαθητές με αναπηρία ή σοβαρότερες εκπαιδευτικές ανάγκες στους οποίους η φοίτηση σε γενικά σχολεία ή τμήματα ένταξης καθίσταται αρκετά δύσκολη, φοιτούν σε σχολεία ειδικής αγωγής (ΣΜΕΑΕ).
Συμφωνώ με τις ειδικές μαθησιακές δυσκολίες, δυσλεξία και όποια μαθησική ξεκινά από το πρόθημα δυσ-, όπως επίσης και παιδιά με αυτισμό Asperger ...επισης τυφλά .. στο σχολειο βεβαια που ημουν μεσα απο συνεννοηση με το Συλλογο, ειχα παιδια στο τμημα ενταξης με νοητικη υστερηση, ΔΕΠΥ, οπως επισης ειχαμε και παιδι με αλφισμο.
Δεν δεχομαι δηλαδη οτι ενα παιδι με ελαφρια η μετρια νοητικη στερηση δεν εχει τη δυνατοτητα ενταξης μεσα στο κανονικο σχολειο.. ο Συλλογος Δασκαλων και Καθηγητων εχει τη δυνατοτητα να ενταξει ενα παιδι με μαθησιακες στο τμημα αυτο, αρκει βεβαια να υπαρχει αμεση συνεννοηση με ολο το Συλλογο και τη Διευθυνση, ωστε τεχνικες και στρατηγικες να χρησιμοποιουνται οσο γινεται και απο το δασκαλο της Γενικης, γεγονος που πιστεψτε με ειναι δυσκολο για πολλους λογους.. στο τελος ομως αν ολοι παλεψουν και κυριως ο δασκαλος της ειδικης (πρεπει να εχεις κοτσια) υπαρχει αποτελεσμα.
ψυχή που λέμε...Λέτε ότι συμφωνώ με τη δυσλεξία,μαθησιακές δυσκολίες και όποια μαθησιακή ξεκινά απ'το πρόθήμα δυσ-,δηλαδή ένα παιδί με κινητική αναπηρία,δε συμφωνείτε να είναι σε τμήμα ένταξης;Δεν έχουν όλα τα παιδιά τα ίδια δικαιώματα;Το σχολείο δε σου μαθαίνει μόνο γράμματα...
Αυτό το δυσ-,αν μπει μπροστά απο άλλες λέξεις όπως δυσλειτουργία,δυστυχία,δυσκολία,δυσαρέσκεια με κάνει και μένα να συμφωνώ σε πολλά που βιώνουν τα παιδιά μας μέσα στο σχολείο,δυστυχώς!
Γιατί,ένα παιδί με αναπηρία,όταν είναι στο σχολείο,κερδίζει την κοινωνική αναπηρία...
Και εδω κι αν δε θέλει κότσια!
Ευχαριστώ,
Λένα
Δεν καταλαβαινω γιατι αυτη η ξαφνικη επιθετικοτητα.. Λεγοντας "συμφωνω" αναφερομουν στο σχολιο που προηγηθηκε του δικου μου, το οποιο αναφερε ποια παιδια τυπικα και νομικα εντασσονται στα τμηματα ενταξης... Θα παρακαλουσα να μην προτρεχουμε σε εικασιες, διοτι πιστεψτε ειχα παιδι με κινητικα προβληματα στο τμημα μου και δεν ειχα κανενα προβλημα, οποτε ας μην βγαζουμε συμπερασματα απο τα λεγομενα καποιου, διοτι ο γραπτος λογος, πολλες φορες αποπροσανατολιζει και μπερδευει..
Ευχαριστω
Αλλά και΄γω είπα τη γνώμη μου,με αφορμή το σχόλιο σας.
Με χαρακτηρίσατε επιθετική, ή καλύτερα γράψατε για ξαφνική επιθετικότητα... την ίδια στιγμή που λέτε να μη βγάζουμε συμπεράσματα, διότι ο γραπτός λόγος πολλές φορές αποπροσανατολίζει και μπερδεύει.
Λυπάμαι αν ο δικός μου γραπτός λόγος, προέτρεξε σε εικασίες, ήταν μπερδεμένος και επιθετικός. Εδώ μέσα καταθέτω την ψυχή μου,έτσι...
Ευχαριστώ,
Λένα
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικέςεμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.
Aναζητούμε παράλληλη στήριξη για αγόρι με ΔΑΦ υψηλής λειτουργικότητας για το το έτος 2024-25, στην Δ’ Δημοτικού, σε ιδιωτικό σχολείο, φιλικό στην παράλληλη στήριξη, που βρίσκεται στα Γλυκά Νερά / Σταυρό (έχει και σχολικό). Είναι ένα παιδί πολύ φιλικό, ιδιαίτερα δυνατό γνωσιακά που θέλει υποστήριξη σε θέματα κοινωνικοποίησης. Επικοινωνήστε
Αναζήτηση θεραπευτών για Κέντρα Ειδικών Θεραπειών
Τα Κέντρα Ειδικών Θεραπειών και πρώιμης παρέμβασης Νοημάθηση - My Little Academy, αναζητούν έμπειρους θεραπευτές για τη στελέχωσή τους. Συγκεκριμένα:
Δύο (2) εργοθεραπευτές SI για το πρωινό τμήμα (08.30-14.30) και δύο (2) SI για το απογευματινό (14.00-21.00),
Δύο (2) λογοθεραπευτές για το πρωινό τμήμα και έναν/μία (1) για το απογευματινό,
Έναν/Μϊα (1) ειδικό παιδαγωγό για το πρωινό που θα αναλάβει και τη συνοδεία των παιδιών στο λεωφορείο (07.00-15.00) και
Έναν/Μία (1) ψυχολόγο για το απογευματινό (2 ή 3 ημέρες ανά εβδομάδα).
Απαραίτητο δελτίο παροχής υπηρεσιών. Παρέχεται εποπτεία. Συνεργασία από 01/09/2024. Βιογραφικά με τίτλο την αντίστοιχη ειδικότητα μέσω E-mail από τη σελίδα της ΝΟΗΜΑΘΗΣΗΣ εδώ.
Αναζήτηση ειδικού παιδαγωγού για 7χρονο με ΔΕΠΥ (Χαϊδάρι)
Χρειαζόμαστε ένα ειδικό παιδαγωγό για την υποστήριξη κατ' οίκον 7χρονου παιδιού με ΔΕΠΥ διάσπασης, για τη μελέτη των μαθημάτων, σε καθημερινή βάση, φοιτά στην Α' Δημοτικού και επιθυμούμε συνεργασία από τώρα και τον επόμενο χρόνο. Επικοινωνήστε.
Αγγελία για συνοδεία νεαρού 24χρονου από Σεπτέμβριου (Ψυχικό - Χαλάνδρι)
Για νεαρό 24 ετών ζητείται συνοδεία από Σεπτέμβριο (σε Kέντρο) και υποστήριξη σε πρόγραμμα κατ' οίκον (εναλλακτικά), οποιασδήποτε ειδικότητας, π.χ. εργοθεραπευτής/τρια, λογοθεραπευτής/τρια, ψυχολόγος, ειδικός/ή παιδαγωγός. Περιοχή: Ψυχικο - Χαλανδρι. Ωράριο 08.30 - 14.30. Δυνατότητα και για απογευματινά (έξτρα) η/και Σάββατο πρωί (έξτρα). Απαραίτητο δίπλωμα οδήγησης. Επικοινωνήστε.
Σχόλια
Τμήμα ένταξης - ειδικό σχολείο
Ευχαριστώ, Θάλεια
Είναι όλα σχετικά...
Στη ζωή παντού χρειάζονται κότσια
Δεν καταλαβαίνω αυτή την ξαφνική επιθετικότητα
Συγγνώμη
Λένα..