Άλλη μια υποχώρηση

Εικόνα Lenak
Καλημέρα φίλοι μου, μαζί σας και πάλι μετά από μια σχετικά μακράν απουσία μου. Καλή σχολική χρονιά σε όλους τους μικρούς μαθητές μας, και καλή δύναμη για όλους εμάς τους γονείς. Και την χρειαζόμαστε στο έπακρον!! Περάσαμε ένα καταπληκτικό δεκαπενθήμερο προς το τέλος του καλοκαιριού, με πολύ θάλασσα και ανεμελιά. Είχα να κάνω με ένα άλλο παιδί!!! Κολυμπούσε ατελείωτα και χαιρόταν την κάθε στιγμή. Ούτε μια κρίση, ούτε το παραμικρό ξέσπασμα... είχε μεγάλη ανάγκη να ξεφύγει από όλα... θεραπείες, μαθήματα και την σκόνη της πόλης. Η επιστροφή αντιμετωπίστηκε αρνητικά, αφού για 2 μέρες ήταν μέσα στον αρνητισμό λέγοντας πως δεν την αγαπάμε αφού την πήραμε από'κει και την φέραμε πίσω. Μετά αναγκαστικά προσαρμόστηκε. Σύντομα όμως ξαναγύρισε και στην σκληρή πραγματικότητα, μιας και έπρεπε να μπούμε στο νοσοκομείο για τον καθιερομένο επανέλεγχο. Μια δύσκολη εβδομάδα ομολογώ για όλους μας. Τα αποτελέσματα... ακόμα πιο δύσκολα. Μέσα σε όλα αυξήθηκε η δόση για τον θυροειδή γιατί δεν μας κάλυπτε η προηγούμενη και νέα δεδομένα μπήκαν στον φάκελό μας... ΑΝΟΣΟΑΝΕΠΑΡΚΕΙΑ έδειξαν τα αποτελέσματα του ανοσιολογικού, πράγμα που σημαίνει οτι δεν έχει τα απαραίτητα αντισώματα για να αντιμετωπήσει τις λοιμώξεις, ιώσεις και οτι άλλο. Δεν την καλύπτουν τα εμβόλια που έκανε μιας και δεν την βοήθησαν να αναπτύξει αντισώματα. Είμαστε εν αναμονή όλων των εξετάσεων που έγιναν και η πιο πιθανή κατάληξη είναι να πηγαίνουμε κάθε μήνα για να της χορηγούν αυτό που λείπει. Και επιστέψαμε στο σχολείο, μετά από μια εβδομάδα απουσίας. Δύσκολη η προσαρμογή μετά από την νοσηλεία και το ιατρικό ξεσκόνισμα. Εδώ εγώ καλά καλά δεν έχω συνέλθει ακόμα από την κόπωση, την αυπνία και το ψυχολογικό σφίξιμο, που το παιδί που τα επωμίστηκε όλα αυτά. Και χθες πήγαν την πρώτη εκδρομή τους. Χάρηκε πολύ όταν τους ανακοινώθηκε η απόφαση. Εγώ ομολογώ οτι μιας και υπερπροστατευτική δεν με ενθουσίασε η ιδέα. 3 ώρες μόνη της, χωρίς κανένας να παίζει της και να της κάνει παρέα δεν είναι και οτι καλύτερο, συν και το πολύ περπάτημα μέχρι να φτάσουν στον χώρο της εκδρομής και να επιστρέψουν. Λόγο του κινητικού μας, περπάτημα πανω από 5 λεπτά την καταβάλλει σε μεγάλο βαθμό. Πήγε όμως. Μισή ώρα πριν επιστρέψουν ήμουν στο σχολείο. Περίμενα να επιστρέψει. Ξάφνου, χαρούμενες φωνές ακούστηκαν από μακρυά και σε πολύ λίγο τα πρώτα παιδάκια έκαναν την εμφάνησή τους τρέχοντας στο προαύλιο. Δεν κοιτούσα όποιο παιδί έτρεχε, γιατί γνώριζω καλά οτι δεν είναι το δικό μου παιδί μιας και δεν μπορεί να τρέξει ακόμα. Επιτέλους την είδα... περπατούσε με το κεφάλι σκυμένο και τα μάγουλά της ήταν κατακόκκινα. Την πλησίασα και της φώναξα: - "Πεταλούδα μου!!" - "Μανούλα μου" αποκρίθηκε και έτρεξε στην αγκαλιά μου... κλαίγοντας!!! Πέρασαν 5 λεπτά για να την καταφέρω να μου πει τι έγινε. Μετά από τις απαντήσεις του τύπου "Δεν ξέρω τι έγινε", "δεν θυμάμαι" "τίποτε", τελικά μου είπε τα μαντάτα... Κάποια παιδιά της πετούσαν χώμα στο πρόσωπο και μάλιστα την ανάγκασαν να το φάει κιόλας!!! Και την κορόιδευαν μετά. Δεν με πείραξε το χώμα στα μαλλιά, στα ματάκια και στο στόμα... με πείραξε το χώμα στην ψυχή. Με πείραξε που δεν έχει το δικαίωμα να χαρεί μια εκδρομή, που το μόνο που εισπράττει είναι κοροιδία και απόρριψη. Δεν θα ξαναπάει εκδρομή μου είπε. Δεν διαφώνησα και υποσχεθήκαμε η μια στην άλλη οτι όποτε θα πηγαίνει το σχολείο εκδρομές εμείς θα πηγαίνουμε για ψώνια και καφεδάκι. Αποτραβιόμαστε από άλλη μια δραστηριότητα που κανονικά έχει κάθε δικαίωμα σε αυτήν. Και μη με ρωτήσετε πια η θέση των δασκάλων σε όλο αυτό. Την απάντηση την γνωρίζετε καλά. Καλή δύναμη λοιπόν σε όλους μας και υπομονή. Λένα

Σχόλια

Δώσε της χρόνο

Εικόνα Athena
Λένα, Καταλαβαίνω απόλυτα τον προβληματισμό σου και συμπάσχω με όλο μου το είναι! Τα παιδιά μπορούν να επιδείξουν φοβερή σκληρότητα μερικές φορές, αλλά και αξιέπαινη ευαισθησία. Ένα πρόσφατο παράδειγμα που έχω, είναι πριν από καμμία βδομάδα που ο γυιός μου μπήκε στην τάξη του στον παιδικό, μια τάξη γεμάτη παιδιά, και καθώς πήγαινε να βρει την θέση του, ένα μεγαλύτερο κοριτσάκι σηκώθηκε και τον αγκάλιασε! Υποθέτω ότι η δασκάλα μίλησε στα παιδιά για τον Στάθη και τους είπε να τον προσέχουν, αλλά όπως και να'χει, εγώ κατασυγκινήθηκα! Για να επανέλθω στο θέμα όμως, προβληματίζομαι πολύ συχνά σχετικά με τον τρόπο που πρέπει να χειριστώ τέτοιες δύσκολες καταστάσεις. Ένας τρόπος είναι να υποβαθμίζεις τη σημασία τους, δηλαδή "δεν έγινε τίποτα", "δεν πειράζει", "μη δίνεις σημασία" κλπ αλλά φοβάμαι μήπως αυτό οδηγήσει σε παθητική στάση και αδυναμία αντίδρασης. Από την άλλη, πως να διδάξεις σε ένα παιδί με ορισμένα προβλήματα παραπάνω από τα άλλα, πως να ξεχωρίζει τις λεπτές διαφορές ανάμεσα στην δικαιολογημένη και εύστοχη αντίδραση και την επιθετική συμπεριφορά, ή αντίστοιχα στην εκούσια αποφυγή συγκρούσεων (όταν αυτό είναι δυνατόν) και την αδυναμία αντιμετώπισης τέτοιων καταστάσεων. Υποθετώ πως στη θέση σου θα αντιδρούσα με τον ίδιο τρόπο στο παραπάνω περιστατικό και θα άφηνα τον χρόνο και την έμφυτη περιέργεια και "ζήλια", ενδεχομένως, των παιδιών να την ωθήσει να αναθεωρήσει την απόφασή της.
like2

Aγαπητή Lenak γειά σου

Εικόνα Soula
Αγαπητη lenak γεια σου και καλο χειμωνα και καλη αρχη. Μη τους αφηνεις να της πατουν την ψυχη της. Ασφαλως και το παιδι θα ΞΑΝΑΠΑΕΙ εκδρομη {αν δεν παει τους κανεις το χατηρι αυτο θελεις;;}, μιλα στους δασκαλους, στους γονεις. ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΝΑ ΠΑΤΑΕΙ ΤΗΝ ΨΥΧΗ ΤΟΥ ΑΛΛΟΥ. ΣΦΙΞΕ ΤΑ ΔΟΝΤΙΑ, πηγαινε μαζι της (χωρις να τη συνοδευεις, θα της πεις οτι η δασκαλα θελει βοηθεια). Να μαθει η δασκαλα τι συμβαινει στο παιδι σου και να απαιτησεις να το χειριστει ετσι οπως αρμοζει στην θεση της αν δεν κανει σωστα την δουλεια της - μες το χωρο του σχολειου οι δασκαλοι ΕΙΝΑΙ ΥΠΕΥΘΥΝΟΙ ΓΙΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΑΣ } τοτε υπαρχει και η σχολικη επιτροπη!!! Αυτο πρεπει να σταματησει, ΕΛΕΟΣ. Να ειστε καλα. Με εκτιμηση, Σουλα.
like3

Στη "Ρώμη" που πληγώναμε...

Εικόνα Άγγελος Κουτουμάνος
Αγαπητή Lenak, διαβάστε και αυτή τη δημοσίευση... Είναι μία από αυτές που μου έχουν μείνει διαβάζοντας τα όσα πολλά έχουμε γράψει σε αυτές τις σελίδες. Νομίζω ότι θα το αφήσω χωρίς σχόλιο άλλο... Στη "Ρώμη" που πληγώναμε... - agkou of noesi.gr :)
like3

Πράγματι δεν μπαίνουν σχόλια εδώ

Εικόνα Lenak
Άγγελε, Πράγματι δεν μπαίνουν σχόλια εδώ. Είναι μια εικόνα από την την καθημερινότητα που βιώνουν τα παιδιά μας. Το δύσκολο είναι οτι όλοι μετανιώνουμε για τις πράξεις μας όταν πλεον έχει γίνει το κακό και όταν είναι πια πολύ αργά. Δεν κρίνω κανέναν, απλά είμαι σε απόγνωση μη γνωρίζοντας τον τρόπο πως να προστατέψω το παιδί μου από όλο αυτό. Τουλάχιστον να μη γίνει μη αναστρέψημη ζημιά στον ψυχισμό της. Όσο καταλαβαίνει περισσότερα τόσο πιο πολύ απομονόνεται, κάτι που στην περίπτωσή μας είναι τροχοπέδη. Ευχαριστώ Keep Walking!
like3

Πάνω από όλα το καλό του παιδιού μου

Εικόνα Lenak
Καλή μου Soula, Καταλαβαίνω απόλυτα τα όσα λες, αλλά δεν ξέρω αν είναι συνετό να βάλω την οργή μου πάνω από το καλό του παιδιού. Δεν υπάρχει θέμα για το αν θα τους κάνω το χατίρι ή όχι (αν και τις περισσότερες φορές έτσι νιώθω). Πράττοντας έτσι πολύ φοβάμαι οτι και οι υπόλοιποι δεν θα πάρουν χαμπάρι αλλά και το παιδί θα υποφέρει, ενώ μπορώ τουλάχιστον απομακρύνοντάς την να της δώσω χαρά και οχι να την αφήσω να παλέψει σε μια άνιση μάχη με θύμα την ίδια. Το πρόβλημα υπήρχε και πέρσι, αλλά όχι σε τέτοιο βαθμό. Περιοριζόταν στο να την κοροιδεύουν και να την αφήνουν ολομόναχη 3 ώρες να μιλάει στον εαυτό της. Μια φορά κάθησε στο χώμα και κυλιόταν κάνοντας λέει οτι είναι στη θάλασσα και κάνει μπάνιο! Φέτος είχα την ελπίδα οτι θα ήταν πιο αποδεκτή μιας και την έζησαν έναν χρόνο και οτι θα είχαν συνηθήσει την παρουσία της κοντά τους. Μάλλον κάνω άπιαστα όνειρα. Δεν μπορώ να καταλάβω σε πιο βαθμό επηρεάζεται από όλο αυτό. Αν πονάει ή αν δεν αντιλαμβάνεται το τι γίνεται γύρω της. Μια φορά χάρηκε και μόνο που της μίλησαν (γελούσαν μαζί της και την κορόιδευαν). Νιώθω οτι πρέπει να την προστατέψω από όλο αυτό κάνοντας πέρα τα δικά μου συναισθήματα (τουλάχιστον όσο αφορά τις εκδρομές). Δεν ξέρω... Σε ευχαριστώ, Λένα Keep Walking!
like1

Αυτό είναι το πρόβλημα

Εικόνα Lenak
Αυτό είναι το πρόβλημα νομίζω Athena μου. 'Οτι δεν μπορούν να ξεχωρίσουν αυτές τις διαφορές ώστε να πράξουν ανάλογα. Όταν το παιδί είναι μέσα στην χαρά που και μόνο κάποιος ασχολείται μαζί του, ενώ στην ουσία γίνεται αντικείμενο περίγελου, πώς να του δώσεις να καταλάβει; Πώς να ξεχωρίσει τα παιδιά που την πλησιάζουν με πρόθεση να της κάνουν παρέα από εκείνα που θέλουν να την κοροιδέψουν; Ο τρόμος μου είναι οτι μπορεί να ξεγελαστεί από τον καθένα και να οδηγηθούμε σε καταστάσεις που ούτε να τις σκεφτώ τολμώ. Καταλαβαίνετε όλοι τι εννοώ έτσι; Με εκτίμηση, Λένα Keep Walking!
like3

Αγαπητή μου Lenak

Εικόνα Angela Papastavrou
Αγαπητή μου lenak, ΕΣΥ θα πρέπει τώρα να βοηθήσεις την κόρη σου να κοινωνικοποιηθεί σε όλους τους τομείς της ΖΩΗΣ!!! Με ό,τι αυτό συνεπάγεται... ενημέρωση των δασκάλων, των γονέων, της γειτονιάς, των φίλων,των συγγενών, των συμμαθητών, του συλλόγου κηδεμόνων, ΟΛΩΝ!!! 'Εχεις δεν έχεις την δύναμη και το κουράγιο θα πρέπει να κάνεις ΚΑΙ αυτό!!! Keep walking καλή μου... κουράγιο θα έρθει άσπρη μέρα και για μας...
like0

Δράσε τώρα!

Εικόνα Angela Papastavrou
"...Πως να ξεχωρίσει τα παιδιά που την πλησιάζουν με πρόθεση να της κάνουν παρέα από εκείνα που θέλουν να την κοροιδέψουν;..." ΔΡΑΣΕ ΤΩΡΑ που είναι ακόμη νωρίς. ΠΡΕΠΕΙ να ψάξεις ΕΣΥ να βρεις ποια παιδιά πραγματικά ενδιαφέρονται, με όποιο τρόπο νομίζεις, με προσέγγιση των γονέων, με κουβέντα στην τάξη με την σύμφωνη γνώμη της δασκάλας, με o,τιδήποτε, βοήθησέ την, μη την αφήνεις να γίνεται περίγελος και θύμα εκμετάλλευσης, είναι μικρή ακόμη και προλαβαίνεις το κακό που έρχεται, το οποίο κακό θα είναι η ικανοποίηση της ακόμη και στον περίγελο και τους χλευασμούς που θα εισπράττει, το οποίο θα είναι μέρος της καθημερινότητας της και σίγουρα ΔΕΝ το αξίζει αυτό το χαρισματικό παιδί σου...
like4

Κάποιος από τους ειδικούς θα ξέρει ελπίζω

Εικόνα miky
Δεν το έχω τωρα πρόχειρο, αν το εχει καποιος υπόψιν του ας στείλει τις σχετικες πληροφορίες... Κάπου είχα διαβάσει πως μπορούμε να προστατέψουμε τα παιδιά μας απο πιθανή κακοποίηση - παρενόχληση. Ένας οπτικός τρόπος παρουσίασης με ομόκεντρους κύκλους στο κεντρο είναι το παιδι, αμέσως μετά μαμα, μπαμπας (πού επιτρέπεται να με αγγίζουν), μετα δασκάλες - θεραπευτές κ.τ.λ. (μπορώ να τους μιλάω, και πού επιτρέπεται να με αγγίζουν), μετα γνωστοι και φίλοι και μετα οι υπόλοιποι - άγνωστοι (δεν τους μιλάω), καπως έτσι .... Είσαι τυχερή που η κορούλα σου μιλάει και σου λέει τι γίνεται. Το δικό μου παιδάκι πριν λίγες μέρες υπέστη το δάγκωμα μιας συμμαθήτριας, και ευτυχώς μου το ανέφερε η δασκάλα. Δε μιλάει όμως, και δεν μπορώ να το εκπαιδεύσω σ' αυτό το θέμα. Καταλαβαίνω τον τρόμο σου. Δεν μπορούμε να ελέγξουμε το περιβάλλον, πώς θα προστατέψουμε τα παιδιά μας; Αυτό που λέει η Αγγέλα είναι σημαντικό, να γνωρίσεις τους συμμαθητες και να ξερεις. Θα νιώθει και η κορούλα σου μεγαλύτερη ασφάλεια αν μιλατε για το Γιαννη, τη Μαρία το νικο και όχι γενικά για "τα παιδια της τάξης". Miranta
like1

Ετσι είναι

Εικόνα Angela Papastavrou
"...είσαι τυχερή που η κορούλα σου μιλάει και σου λέει τι γίνεται..." Αυτό Miranta ξαναπες το !!!
like1

Λένα κουράγιο

Εικόνα Μαριλένα Κοιλανιώτη
Κι εγώ συμφωνώ με την Angela, πήγαινε η ίδια και απαίτησε να συμμετάσχεις και να δεις από πρώτο χέρι τι γίνεται. Διαβάζοντας αυτά που λες - και φέρνοντας στο μυαλό μου παρόμοιες καταστάσεις δικές μας, αν κι εγώ είμαι σίγουρα πιο κοντά στη Μιράντα παρά σε σένα - θέλω να πιστεύω ότι θα βρεις τρόπο να χειριστείς αυτά τα αχαρακτήριστα παιδιά. Θεωρητικά μού 'ρχεται να τα πνίξω διαβάζοντας την ιστορία αλλά από κοντά θα προσπαθούσα να τα κάνω να καταλάβουν, νομίζω τουλάχιστον. Αυτοί που είναι κατάπτυστοι βέβαια είναι οι ενήλικες της ιστορίας, οι κατ' όνομα δάσκαλοι που αναφέρεις.
like1

Συμφωνώ

Εικόνα Lenak
Συμφωνώ κορίτσια και το σέβομαι αυτό που λέτε. Όμως το οτι μιλάει δεν σημαίνει και οτι απαραίτητα επικοινωνούμε κιόλας.Δεν ανοίγεται εύκολα και οταν επιλέξει να μιλήσει πολλές φορές δεν βγάζεις άκρη. Οι πιο συνηθισμένες απαντήσεις που πέρνω είναι "δεν ξέρω τι έγινε", "δεν θυμάμαι", "δεν έγινε τίποτε" κλπ.καικλείνει τα αφτάκια με τα χέρια. Δεν πλησιάζεται οταν είναι συναισθηματικά φορτισμένη. Πως να της μιλήσω; Από την ημέρα της εκδρομής και μετά δεν είναι καλά. Είναι σε υπερένταση, τσιρίζει, λέει σε όλα όχι, δεν ξέρει τι θέλει, δεν συμμετέχει στο μάθημα στο σχολείο και όταν την πέρνω από το σχολείο είναι με κλεισμένη τη φωνή από το κλάμα και τα μάτια κατακόκκινα. Σήμερα μου φώναζε συνέχεια με το που με είδε στην τάξη "Μαμά είσαι κακιά!!" Δεν μου λέει αν έγινε και κάτι άλλο στην εκδρομή ή αν την ενοχλούν και στο σχολείο στα διαλλείματα. Ζήτησα από την εργοθεραπεύτρια σήμετα που είχε συνεδρία μετά από το σχολείο, να δει αν μπορεί να της τα βγάλει μέσω παιχνιδιού. Ήταν αδύνατο. Όποτε πάει η συζήτηση εκεί, αλλάζει θέμα ή λέει ασυναρτησίες ή δεν απαντά καθόλου. Αποσυντονίζεται εντελώς. Φοβάμαι οτι συμβαίνει κάτι πιο σοβαρό. Η δασκάλα μας, δεν αντιλήφθηκε κάτι πέρα από την αλλαγή στην συμπεριφορά της, πράγμα που την εκνευρίζει αφάνταστα. "Τσιρίζει μέσα στην τάξη και δεν μπορώ να κάνω μάθημα. Δεν με προσέχει καθόλου" Και αν πεις οτι κάτι την ενοχλεί πέρνεις την απάντηση"ΑΝΤΕ ΚΑΛΕ. ΚΟΛΠΑ ΤΗΣ ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΤΡΑΒΗΞΕΙ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΧΗ. ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ ΤΙΠΟΤΕ ΚΑΙ ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΤΗΝ ΠΕΙΡΑΖΕΙ". Γνωρίζει καλά όμως οτι δεν φαίρεται έτσι η μικρή όταν είναι καλά. Ποτέ δεν ενόχλησε κανέναν και δεν δημιούργησε το παραμικρό πρόβλημα. Οπότε φίλες μου, μπορεί να υπάρχει λόγος, όμως η επικοινωνία είναι λέξη δύσκολη. Σας ευχαριστώ πολύ Λένα Keep Walking!
like1

Miranta μου το πρόβλημα δεν είναι τα παιδιά

Εικόνα Lenak
Miranta μου το πρόβλημα δεν είναι από τα παιδιά της τάξης. Η δασκάλα τους φρόντισε να την αποδεχτούν. Μπορεί να μην ασχολούνται μαζί της αλλά τουλάχιστον δεν την ενοχλούν και δεν την κοροιδεύουν. Το σχολείο έχει 400 παιδιά. Στεγάζει 2 σχολεία μαζί. Με τα υπόλοιπα είναι το πρόβλημα. Τα παιδιά που δεν την γνωρίζουν από κοντά παρά μόνο την βλέπουν στον αυλόγυρο (αν τολμήσει να βγει!!). Αυτά δεν ελέγχονται. Πολλές φορές μπαίνουν και μέσα στην τάξη για να "σπάσουν πλάκα". Σε μια συζήτηση που είχα στο εργοθεραπευτήριο με μια μαμά με παρόμοιο πρόβλημα από το ίδιο σχολείο. Υπάρχουν λέει κάποια παιδιά που οταν βλέπουν τον γιο της του δίνουν σφαλιάρες. Το παιδί έχει τρομοκρατηθεί και δεν ξεμυτίζει από την τάξη. Τον συμβούλεψε να χτυπάει και αυτός όποιον τον πειράζει. Διαφώνισα κάθετα με αυτό. Της είπα να προσέχει πολύ. Βλέπετε αν τα άλλα παιδιά "τυπικής" ανάπτυξης χτυπήσουν τα δικά μας είναι απλά ΠΑΙΔΙΑ και παίζουν. Αν όμως φερθούν ανάλογα τα δικά μας τα οποία έχουν πρόβλημα τότε αυτόματα τα παιδιά μας κρίνονται ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ για τα υπόλοιπα και ίσως απαιτηθεί να φύγουν από το σχολείο, για την "ασφάλεια" των υπολοίπων. Μιλάω με πραγματικά γεγονότα που τα άκουσα από το στόμα μια μανούλας που ενώ το παιδί της γυρνούσε σπίτι σχεδόν κάθε μέρα γδαρμένο και με σκισμένα ρούχα, όταν τόλμησε να αμυνθεί έγινε το επικίνδυνο για τα υπόλοιπα γιατί δεν "στέκει στα καλά του". Δεν ξέρω ειλικρινά. Είναι απλά πολλά για να τα δεχτώ, υπερβολικά πολλά για να συμβιβαστώ. Λένα Keep Walking!
like0

Σκληρή η κοινωνία των παιδιών, αλλά εύπλαστη

Εικόνα Soula
Αγαπητη μου Λένα ο γιος μου πηγαινει στην Ε' Δημοτικου, με ουκ ο λιγα περιστατικα (ξυλου, κατεβασμα ρουχων, πειραγματων, κοροιδιας). Απο την Α'-Γ' Δημοτικου τον συνοδευω, με γνωρισαν οι συμμαθητες και βρηκα χρονο ετσι να τους εξηγησω καποια πραγματα. Αν συμβει κατι με ξερουν, με εχουν δει, ξερουν με ποιον εχουν να κανουν. Εκτος αυτου καθε φορα που θα συμβει κατι περιεργο (απο την πλευρα του Γιαννη) η δασκαλα ειναι ενημερωμενη και εξηγει την περιπτωση στα παιδια οταν ο γιος μου ειναι στην "Ένταξη". Δε θα ελεγα οτι εβγαλα οργη και εκανα κακο στο παιδι μου αντιθετως βοηθησα τους αλλους να καταλαβουν καλυτερα τον Γιαννη. Δεν μου ηταν ευκολο, δεν μου ηταν και ακατορθωτο ομως. Απο την Δ' Δημοτικού και μετα πηγαινει μονος του στις εκδρομες και ολα καλα. Δεν αξιζει στα παιδια μας τετοια αντιμετωπιση, δεν ειναι τερατα ειναι παιδια και η κοινωνια των παιδιων πολυ σκληρη... αλλα ευπλαστη. Να ειστε καλα, καλη συνεχεια, με δυναμη και κουραγιο. Με εκτιμηση, Σουλα
like0

Το αποτέλεσμα της εκδρομής

Εικόνα Lenak
Σας παραθέτω τα τελευταία νέα. Χθες στην συνάντηση γονέων στο σχολείο, έθιξα το θέμα της εκδρομής. Η δασκάλα μας νόμισε οτι έβαλε χώμα από μόνη της στο στόμα (έτσι μου είπε τουλάχιστον), αλλά όταν της είπα οτι έγινε με το ζόρι δεν έδειξε και μεγάλη έκπληξη. "Αποφεύγω να είμαι κοντά της για να αποκτήσει ανεξαρτησία και να μάθει μόνη της να αντιμετωπίζει καταστάσεις. Είναι δύσκολο να στηρίζεσαι συνέχεια από κάποιον. Χάνεσαι όταν κάποια στιγμή βρεθείς μόνος" ήταν η απάντηση. Ομολογώ πως δεν την βρίκα παράλογη. Της απάντησα οτι έχει δίκιο αλλά γνωρίζοντας την κατάσταση δεν θα έβλαπτε από μακρυά έστω να ρίχνει καμμιά ματιά. Κατέληξα να ζητήσω να μην ξαναπάει εκδρομή, μιας και όλο αυτό επιβαρύνει τελικά το παιδί(περπάτημα 4 χιλιόμετρα πάνε-έλα δεν είναι και οτι πιο εύκολο για ένα παιδί με κινητικό πρόβλημα και επιπλέον τις κοροιδίες και όλα τα άλλα) Το αποτέλεσμα της εκδρομής ήταν να αποκτήσει η μικρή σοβαρή μόλυνση στα μάτια (βλέπετε της πετούσαν και χώματα στα μούτρα!)και να πρέπει να βάζουμε για 10 μέρες σταγόνες 4 φορές την μέρα!. Φίλοι μου το μαρτύριο της σταγόνας περνάμε καθημερινά, και όσοι θυμάστε ένα παλιότερο βιολόγιό μου ,,καταλαβαίνετε τι εννοώ. Αυτό όμως θα περάσει όπως και τόσα άλλα. Το θέμα είναι οτι και πάλι το παιδί μου πληρώνει με κόστος την ψυχική και σωματική αυτή τη φορά υγεία του το παιχνίδι και την αδιαφορία των ανθρώπων γύρω του. Με κτίμηση Λένα Keep Walking!
like4

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.