ΔΑΔ - Αυτισμός, προβλήματα δυο σχολείο

Φέτος ο γιος μου 7 ετών παρακολουθεί την Α τάξη Δημοτικού και σε τμήμα ένταξης 2 ώρες την ημέρα κατόπιν γνωμάτευσης του ΚΔΑΥ. Ο Διευθυντής του σχολείου όμως μας είπε ότι αυτός αποφασίζει για τις ώρες που θα διατεθούν για το παιδί από την δασκάλα ειδικής αγωγής η οποία θα διαθέτει μια ώρα μόνο γιατί υπάρχουν κι άλλα παιδιά με προβλήματα. Μετά την απεργία των δασκάλων το παιδί αντιμετώπισε πρόβλημα γιατί μέχρι τότε μόνο η πρώτη τάξη έκανε μάθημα και υπήρχε ησυχία στο σχολείο. Το παιδί το παίρναμε από το σχολείο βρεγμένο γιατί έκανε τσίσα πάνω του και έκανε πολλές εκρήξεις θυμού στο σπίτι επίσης έλεγε ότι το κοροιδεύουν τα άλλα παιδιά γιατί τρέχει παράξενα. Μετά από αυτό ζήτησα από το Διευθυντή να παρέμβουν οι ιδιώτες ειδικοί που παρακολουθούν το παιδί για να τους δώσουν οδηγίες αλλά αυτός δεν μπορούσε να δεχθεί οδηγίες από ιδιώτες γιατί έτσι ο νόμος ορίζει. Μετά από αυτό αφού πέρασαν δύο μαύρες εβδομάδες και τελικά πέντε εβδομάδες γιατί οι δασκάλες δεν μπορούσαν ούτε να πάνε το παιδί στην τουαλέτα, έγινε παρέμβαση του σύμβουλου ειδικής αγωγής ΚΥΡΙΟΥ ΣΤΑΘΗ και το παιδί θα παρακολουθεί δύο ώρες μάθημα στην τάξη του με την δασκάλα ειδικής μια ώρα στην τάξη ένταξης και τις υπόλοιπες μόνος στην τάξη του γιατί θα μπορεί. Επίσης σήμερα επισκέφθηκε το σχολείο και ειδικός από τα ΚΔΑΥ και είπαν ότι το παιδί θα έχει και άλλες δύο ώρες υποστήριξη τον Γενάρη. Όταν παρουσιάστηκε το πρόβλημα έστειλα πολλά email ζητώντας βοήθεια πήρα πολλές ιδέες και από μέλη του site NOESI.gr δεν έλυσα όμως το πρόβλημα με πολιτικό μέσον όπως πολλοί με συμβούλεψαν γιατί δεν το είχα κιόλας και ΑΣΦΑΛΩΣ δεν θα το ήθελα αλλά όλα έγιναν απλά όπως ορίζουν οι νόμοι και ταλαιπωρήθηκα από την άγνοια νόμων που έχουν μερικοί παιδαγωγοί. Τελικά θα δώσουν οδηγίες και οι ιδιώτες ειδικοί που παρακολουθούν το παιδί. ΚΟΥΡΑΓΙΟ, ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΠΟΥ ΜΑΣ ΕΛΑΧΕ.

Σχόλια

Καλή συνέχεια

Εικόνα Angela Papastavrou
Σας εύχομαι καλή δύναμη και πολύ πολύ κουράγιο για την συνέχεια. Εύχομαι ολόψυχα να πάνε όλα καλά από εδώ και πέρα!
like1

Ο γιος μου 9

Εικόνα Soula
Ο γιος μου 9 ετων με συνδρομο asperger, σημερα πηγαινει σε κανονικο σχολειο με 1 ωρα στο τμημα ενταξης . Οντως το πως θα λειτουργησει το τμημα ενταξης δεν μπορουμε να το χειριστουμε αλλα υπαρχει συνεργασια με τον ιδιωτικο παιδοψυχιατρο μου απο την 1η δημοτικου. Αν δεν υπαρχει συνεργασια πως στην ευχη θα τα καταφερουν;; Δεν ειναι παντογνωστες ,ο καθενας στην ειδικοτητα του και με την υποθεση των παιδιων μας δεν παιζουμε. Να επιμεινεται σε συνεργασια ειναι υποχρεωμενοι να την δεχτουν. Οσο για τα πολιτικα μεσα δεν χρειαστηκε ποτε να τα χρησιμοποιησω. Εμαθα ομως οτι δεν πρεπει να ειμαι δεκτικη σε αυτα που μου λενε και να υποστηριζω το δικιο μου οπου εχω φυσικα. Καλως ηρθατε στον κοσμο του σχολειου, οσο για τα παιδια που τον κοροιδευουν, γιατι ο διαφορετικος ειναι ενα πολυ καλο θυμα προς κοροιδια, φροντιστε να τα συζητατε ολα με τον γιο σας να του δειχνεται τροπους αντιμετωπισης και να ενημερωνεται συχνα πυκνα δασκαλους και διευθυντες για οτι συμβαινει. Εδω ειναι η δουλεια τους να μαθουν ολα αυτα τα παιδια ,τα δικα μας και δικα τους παιδια να ενταχθουν οσο πιο ομαλα γινεται. σουλα
like4

Ένταξη παιδιών στο σχολείο

Εικόνα Μαργαρίτα
Διάβασα με ενδιαφέρον το συγκεκριμένο κείμενο και εύχομαι το παιδί σας να μπορέσει να ενταχθεί αρμονικά στο σχολείο και να δημιουργήσει φιλικές σχέσεις με τα άλλα παιδιά. Όλοι γνωρίζουμε ότι ένα παιδί με προβλήματα συμπεριφοράς θα αντιμετωπίσει δυσκολίες κατά τη προσαρμογή του σε ένα νέο σχολικό πλαίσιο και κυρίως στη Α’ δημοτικού. Όμως με προβλημάτισε η αντιμετώπιση των εκπαιδευτικών και η έλλειψη ευαισθησίας εκ μέρους τους. Δυστυχώς δεν μπορώ να σας βοηθήσω, επειδή ο γιος μου πηγαίνει φέτος στο νηπιαγωγείο σε τμήμα ένταξης. Γνωρίζω όμως ότι η επόμενη σχολική χρονιά όπου τα παιδιά μου θα φοιτήσουν στην Α΄ δημοτικού και το ένα και σε τμήμα ένταξης θα αντιμετωπίσω πολλά προβλήματα. Θα ήθελα να μας ενημερώσετε σχετικά με τη σχολική πρόοδο του παιδιού σας. Μαργαρίτα
like4

Μόνο εμείς θα κάνουμε τη διαφορά

Εικόνα Lenak
Διάβασα με πολύ προσοχή το βιολόγιό σας, γιατί παρόμοια εμπειρία είχα και εγώ με την κόρη μου τον Σεπτέμβριο που πήγε την 1η Δημοτικού. Γνωρίζουμε όλοι νομίζω την κατάσταση που επικρατεί στις τουαλέτες των δημόσιων σχολείων! Έχουν ακόμα τις τρύπες, δεν υπάρχει λεκάνη, (για λόγους υγειηνής ήταν η απάντηση) και βέβαια δεν φαντάζομαι να πιστεύετε πως έχουν μεριμνήσει για τα παιδιά με κινητικά προβλήματα. Διόλου! Πλήρης αδιαφορία. Και θέλουμε να λέμε οτι ζούμε στην Ευρώπη του 2007! Η μικρή μου λόγο κινητικού προβλήματος στα ποδαράκια ήταν αδύνατον να πάει σε εκείνες τις τουαλέτες. ΑΠΑΙΤΗΣΑ να φτιαξουν μια τουαλέτα κανονική, με λεκάνη για το παιδί μου, και εν ανάγκη θα την έκανα δωρρεά στο σχολείο, αρκεί να βρισκόταν μια λύση. Τελικά με τα πολλά τα κατάφερα. Ο Διευθυντής του σχολείου πρέπει να πω πως είναι αρκετά ευαισθητοποιημένος και τον ευχαριτώ από καρδιάς. Η δασκάλα της ενώ τα καταφέρνει στο μάθημα της Γλώσσας, προτιμά να την στέλνει και για εκείνη την ώρα στο τμήμα ένταξης, συν το μάθημα των Μαθηματικών που όντως το χρειάζεται. Εκεί δεν της χαρίστηκα. Είμαι εκπαιδευτικός και ξέρω πολύ καλά που υστερεί και που όχι. Δεν είναι και τόσο πρόβλημα να λέει πιο σιγά την ορθογραφία για να προλαβαίνει να την γράφει το παιδί, έτσι δεν είναι; Τόνισα λοιπόν οτι δεν θέλω το παιδί μου να φεύγει στο τμήμα ένταξης την ώρα του μαθήματος της Γλώσσας. Σου αναφέρω όλα αυτά,για να τονίσω οτι ΜΟΝΟ εμεις, δυστυχώς, πονάμε και νοιαζόμαστε για τα παιδιά μας, και ΜΟΝΟ από εμάς θα πάρουν τη βοήθεια που έχουν ανάγκη. Πάντα δίπλα τους λοιπόν, τα μάτια μας ανοιχτά, και να παλεύουμε με νύχια και με δόντια να κατακτήσουμε αυτά που θα έπρεπε να τους ανήκουν δικαιωματικά από όλους τους φορείς!
like4

Συνεργασία με σχολεία

Εικόνα Ιγνάτιος Καφαντάρης
Έχω ήδη μπόλικη εμπειρία συνεργασίας με σχολεία, δημόσια και μη, όλων των βαθμίδων. Έχω δει τα πάντα, έχω ακούσει τα πάντα! Καλά και κακά. Συμπερασματικά μιλώντας, πιστεύω πια ότι η έναρξη της συνεργασίας του σχολείου με τους γονείς ή τους ειδικούς που γνωρίζουν το παιδί, εξαρτάται από το τι άνθρωπος διευθύνει το σχολείο. Όταν η έναρξη αυτή είναι προβληματική, έχουμε να κάνουμε με:
  • α) επιφύλαξη/φόβο [τι μπελά βρήκα μαζί σας τώρα;],
  • β) άγνοια/προκατάληψη [να πάτε σε ειδικό σχολείο, τι γυρεύετε εδώ;],
  • γ) κατά το δοκούν ερμηνεία των ισχυουσών διατάξεων [δεν έχουν και την σαφέστερη διατύπωση!].
  • Να έχετε υπόψη ότι σε πολλά ΚΔΑΥ δεν υπάρχουν ειδικοί που είναι σε θέση να αντιλαμβάνονται το πρόβλημα του παιδιού ή να κατανοούν τις επιπτώσεις του. Επίσης, το ΚΔΑΥ στέλνει στο σχολείο συστάσεις, δεν το διατάζει, δεν το υποχρεώνει! Όποτε οι γονείς ελιχθούν προς πολλές κατευθύνσεις και δείξουν αποφασιστικότητα και σεβασμό ταυτόχρονα, οι αρνητικές στάσεις του σχολείου αργά ή γρήγορα αλλάζουν και αναδύεται το καλό πρόσωπο της εκπαίδευσης. Τότε πράγματι οι εκπαιδευτικοί γίνονται πιο ελαστικοί και από τις προβλέψεις των διατάξεων! Το θέμα είναι τελικά και η δική τους προσαρμογή, δεν είναι απλό πράγμα! Ιγνάτιος Καφαντάρης-Ζεϊμπέγλου Ψυχίατρος παιδιών και εφήβων
like2

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.