ΔΕΠ ή κάτι άλλο?

Εικόνα Anonymous
Καλημέρα σας. Καταρχήν θα ζητήσω συγνώμη για το σεντονάκι που ακολουθεί. Αν θέλετε δείτε το σαν παραμύθι... αλλιώς μην το διαβάζετε. Σκοπός μου δεν είναι να σας κουράσω μακρηγορώντας αλλά να μπορέσω να πάρω μια γνώμη για το τι μπορεί να συμβαίνει. Είμαι μητέρα δυο αγοριών 9 1/2 και 8 χρονών (δεν ξέρω αν παίζει ρόλο αλλά ο δεύτερος γεννήθηκε 32 εβδομάδων).

Θα προσπαθήσω να σας περιγράψω λίγο το μικρό γιό μου ο οποίος έχει διαγνωστεί (???) με διάσπαση προσοχής.

Ως μωρό ήταν πολύ ήσυχος - σαν να μην υπάρχει στο σπίτι - σε αντίθεση με τον μεγάλο που δεν κοιμόταν τα βράδια πάνω από 3 ώρες μέχρι την ηλικία των 5!!!! Αργότερα κοντά στην ηλίκια των 2-3 ετών παρατηρούσαμε ότι ήταν ένα παιδί περισσότερο ζωηρό άπο τα άλλα. Ένα παιδί γεμάτο περιέργεια που του άρεσε να εξερευνά , να ανοίγει κάθε είδους κουτί ή ντουλάπι που θα βρισκόταν μπροστά του και που δε δίσταζε να απομακρυνθεί από κοντά μας. Στην ηλικία των 5 ετών που πήγε στο προνήπιο είχε μια "παιδαγωγό" που δεν είχε και πολύ όρεξη να ασχολείται με ζωηρά παιδιά. ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ(κυριολεκτικά, από το Σεπτέμβρη μέχρι τον Μάρτιο) που πήγαινα να των πάρω έλεγε μπροστά του πάντα ότι είναι πολύ ζωηρός, ότι δεν τον αντέχει, ότι δεν κάθετε καθόλου, ότι δεν την αφήνει να κάνει μάθημα, οτι τα άλλα παιδιά δεν τον θέλουν - δεν είναι επιθετικός αλλά του αρέσει να ενοχλεί τους αλλους - κ.α. Ίσως φταίμε κι εμείς που απλά στην αρχή τη θεωρήσαμε υστερική, όμως η αλήθεια είναι οχι ότι δε θέλαμε να δούμε το πρόβλημα αλλά ότι στο σπίτι τα πράγματα δεν ήταν τόσο απογοητευτικά όσο ήταν στο σχολείο. Μέσα στο σπίτι δεν έκανε ζημιές η άλλες πράξεις που να μας προβληματίσουν. Στις εξόδους μας (που ήταν περιορισμένες για αυτό ακριβώς για αυτό το λόγο)έπρεπε κάποιος απο εμάς τους συνοδούς του να μην κάτσει στο τραπέζι και να τρέχει απο πίσω του. Όταν ρωτήσαμε τη νηπιαγωγό του τι κάνει εκείνη για να αντιμετωπίσει και να βοηθήσει το παιδί είπε οτι τον βάζει στο τελευταιο θρανίο,του στερεί την έξοδο στο διάλειμμα κ.α. Τότε ήταν η πρώτη φορά που επισκεφτήκαμε έναν παιδοψυχίατρο απο το κέντρο ψυχικής υγειας παιδιων και εφήβων της περιοχής μας, που μας καθησύχασε οτι απλά είναι ανώριμο γιατί είναι πολύ μικρό ακόμα και έχει γεννηθεί και 8 μηνών και οτι θα τον ξαναδεί μετά την πρώτη δημοτικού για να μπορούμε να μιλάμε για ΔΕΠΥ ή για οτιδήποτε άλλο. Την επόμενη χρονιά στο νήπιο μας έτυχαν δυο αξιόλογες νηπιαγωγοί που δεν έβλεπαν το παιδί σαν το μαύρο πρόβατο κι όλα κύλισαν ομαλά. Στη συμπεριφορά του στο σπίτι και στις εξόδους δεν είχαν αλλάξει και πολλά πράγματα. Σχετικά ήσυχος μέσα στο σπίτι αρκετά υπερκινητικός έξω απο αυτό. Στην πρώτη δημοτικού παρ΄όλους τους φόβους μου πως δε μπορούσε να καθίσει τόσες ώρες στο θρανίο τελικά τα κατάφερε. Καλός στην ανάγνωση και την ορθογραφία και κάτω του μετρίου στα μαθηματικά. Αρκετά ζωηρός την ώρα του διαλείμματος πειράζοντας τα υπόλοιπα παιδιά και φθείροντας αρκετές φορές περιουσιακά στοιχεία του σχολείου όπως θρανία ,πλακάκια, βρύσες στην τουαλέτα κ.α. πήρε επαξίως τον τίτλο του μαύρου προβάτου του σχολείου. Φέτος που ήταν στη δευτέρα Δημοτικού ήταν πολύ καλός στην ανάγνωση κάτω του μετρίου στην ορθογραφία κάνοντας λάθη απροσεξίας όπως π.χ. να γράφει τα ουσιαστικά με ωμέγα και τα ρήματα με όμικρον ενώ αν τον έβαζες να τα διαβάσει και να διορθώσει μόνος του τα λάθη του το έκανε με μεγάλη επιτυχία. Θεωρώ πως στο μαθησιακό κομμάτι έκανε άλματα όμως στο κομμάτι της συμπεριφορές χειροτέρεψε και στο σχολείο και στο σπίτι και στις εξόδους... Η φετινή δασκάλα εφάρμοζε τον παρακάτω (όχι και τόσο ορθό κατ έμε πάντα) τρόπο συμμόρφωσης: όταν κάποιο παιδί (συνήθως ο δικός μου κι άλλοι δυο) έκανε κάτι κακό όπως να μιλάει την ωρα του μαθηματος ή να ενοχλεί τους άλλους ή να σηκώνετε απο τη θέση του έπαιρνε τιμωρία όλη η τάξη (φωτοτυπίες 3,4,5 σελίδες ανάλογα). Παράλληλα με αυτήν την τιμωρία είχαμε και το ποινολόγιο που μόλις συμπλήρωνε κάποιους βαθμούς κάποιο παιδί έπρεπε "και καλά" να αλλάξει σχολείο. Αυτό είχε σαν αποτέλεσμα το παιδί μου να περιθωριοποιηθεί οι άλλοι να αγανακτήσουν μαζί του(με το δίκιο τους πιστεύω), να μην έχει φίλους(παρόλο που ο ίδιος λέει οτι όλοι τον αγαπάνε κι όλοι είναι φίλοι του) και να κάνει συνεχώς παράλογα και ενοχλητικά πράγματα. Να κάνει τον κλόουν μέσα στην τάξη να βγάζει κραυγές στα καλά καθούμενα να σπάει τα μολύβια των άλλων παιδιών , να παίρνει τα κλειδιά του σχολείου απο το γραφείο και να τα κρύβει,να χύνει τους χυμούς του στο πάτωμα κι αλλά τέτοια. (Οι τιμωρίες να συνεχίζονται και το χάσμα ανάμεσα στους συμμαθητές του και στους υπόλοιπους δασκάλους να μεγαλώνει). Το αποκορύφωμα ήρθε λίγο μετά το Πάσχα όταν μια μέρα που η δασκάλα είχε γυρισμένη την πλάτη της το παιδί έκανε (δεν την ακούμπησε όμως) κίνηση να της πιάσει τον πισινό!!!! Να σημειώσω οτι δε συνηθίζει να χουφτώνει - που λέμε - ούτε έχει κάποιου είδους σεξουαλική εμμονή. Φαντάζεστε τι έγινε... τα υπόλοιπα παιδιά άρχισαν να ουρλιάζουν και να γελάνε. Η δασκάλα ρώτησε το λόγο κι όταν της είπαν ότι πήγε να κάνει αυτήν την κίνηση αυτή άρχισε να φωνάζει οτι αυτό είναι απαράδεχτο, ότι δεν τη σέβεται (ουρλιάζοντας πάντα) ότι δεν το περίμενε αυτό απο εκείνον οτι την απογοήτευσε. Όλα αυτά μπροστά στα έκπληκτα μάτια (και αυτιά) των υπολοίπων παιδιών. Με κάλεσε κλαίγοντας στο τηλέφωνο να μου πεί να πάω να πάρω το παιδί γιατί δεν τον θέλει μέσα στην τάξη της κι οτι της έκανε κάτι ασυγχώρητο!!!

Παρόλο που ενοχλήθηκα με το τηλεφώνημα γιατί ήμουν στη δουλειά και έπρεπε να κόψω το λαιμό μου να πάω να πάρω το παιδί απο το σχολείο, ήμουν έξω φρενών μαζί του γιατί δεν μπορούσα πια άλλες προσβολές!!!

Όταν έφτασα στο σχολείο για να τον πάρω χτύπησα την πόρτα της τάξης του νομίζοντας οτι είναι μέσα. Ανοιξα και τι να δω??? 24 παιδιά να κλαίνε. Άλλα έντονα σπαράζοντας και άλλα βουβά ..ΜΟΝΑ ΤΟΥΣ. Στην ερώτηση μου που είναι το παιδί, τρία τέσσερα από αυτά μου φώναζαν ότι είναι στο γραφείο του διευθυντή και να πάω να τον πάρω και να μην τον ξαναφέρω γιατί η κυρία τους είναι πολύ στεναχωρημένη και «ΕΞΑΙΤΙΑΣ του» (αυτήν ακριβώς τη φράση μου είπαν) η κυρία τους δε θέλει να τους ξανακάνει μαθημα... και οτι αυτό που έκανε ο γιος μου ήταν απαράδεκτο και πολύ άσχημο!! Πήγα στο γραφείο πήρα το παιδί και αναζήτησα τη δασκάλα η οποία ήταν σε άλλο γραφείο με συνάδελφό της. Της είπα ότι ήρθα να τον πάρω και μου είπε -μπροστά του - "Πάρτον από δω. Δε θέλω να τον ξαναδώ στα μάτια μου. Δεν ξέρω σε λίγες μέρες αλλά τωρα δεν τον θέλω. Αυτό που μου έκανε δε μου το χει ξανακάνει κανείς. Με προσέβαλε." Μετά από αυτό το επεισόδιο παρόλο που θεώρησα την αντίδραση της υπερβολική, δεν μπορούσα με τίποτα να δικαιολογήσω τη συμπεριφορά και τον παρορμητισμό του γιού μου. Επαναλάβαμε λοιπόν την επίσκεψη μας στο κέντρο ψυχικής υγείας που άλλωστε ήταν και χρονικά η ώρα να γίνει. Συμπληρώσαμε ένα ερωτηματολόγιο εμείς και ένα η δασκάλα και μετά από μελέτη αυτών και συνάντηση μαζί μας και με το παιδί, ο παιδοψυχίατρος έβγαλε τη διάγνωση της ελειμματικής προσοχής η οποία σύμφωνα πάντα με τα λεγόμενα του δικαιολογεί όλη αυτή τη συμπεριφορά του παιδιού. Κάποιο έγγραφο που να αναφέρει ότι έχει αυτή τη διαταραχή δε μας δόθηκε γιατί είναι λέει αντίθετος στον στιγματισμό του παιδιού!!! Εγώ όμως έχω μια μικρή αμφιβολία για το αν είναι σωστή η διάγνωση ή αν κρύβεται κάτι βαθύτερο σε αυτήν την συμπεριφορά. (Έχω ζητήσει εκ νέου ραντεβού με παιδοψυχολόγο αυτή τη φορά για μετά τον 15 Αυγουστο.)

Και κλείνοντας το πόστ αυτό (ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΓΙΑ ΣΑΣ), θα ήθελα να σας παρουσιάσω το γιό μου όσο πιο αντικειμενικά μπορώ.

Είναι πολύ φιλότιμος, λυπάται να βλέπει δυστυχία γύρω του, και είναι (??) πάντα χαρούμενος και γελαστός. Δε θέλει να προσφέρει βοήθεια στο σπίτι, θέλει να γίνεται πάντα το δικό του και το απαιτεί με έντονο ύφος. Συχνά λέει ότι είναι Θεός ότι είναι ο καλύτερος, και δε πολυνοιάζεται για την σωματική του ακεραιότητα. Κάνεις συνεχώς επικίνδυνα πράγματα όπως να ανάβει φωτιές(κατ επανάληψη) και να πηδάει από το ένα μπαλκόνι στο άλλο (το έκανε μια φορά και είμαστε στο 2 όροφο!!!). Μας αντιμιλάει, δεν υπακούει σε κανόνες και γενικά δεν έχει όρια. Δείχνει να συναισθάνεται όταν κάνει κάτι κακό ,αλλά μετά από λίγο κάνει πάλι τα ίδια. Είχε εξάρτηση με τα ηλεκτρονικά παιχνίδια που ευτυχώς καταφέρα να του την κόψω…αλλά τωρα έχει εξάρτηση με τις τσίχλες. Νιώθω τις δυναμείς μου να με εγκαταλείπουν. Εχω δοκιμάσει τα πάντα μαζί του. Από κουβέντα και τρυφερότητα ,μέχρι τιμωρία και απόρριψη. Τίποτα δεν είχε αποτέλεσμα. Νιώθω ότι απέτυχα σαν μάνα. Ευχαριστώ για το χρόνο σας. Περιμένω συμβουλές.

Σχόλια

Δεν ρωτατε και αλλου; Ή εστω παρτε μια διαγνωση...

Εικόνα katerina n.smyrni
Δεν ρωτατε και αλλου? ή εστω παρτε μια διαγνωση, γιατι διαφορετικα θα αντιμετωπισετε παρομοια προβληματα και του χρονου. Αν οι δασκαλοι γνωριζουν και επισημως περι τινος προκειται ισως να τον αντιμετωπισουν πιο εξιδεικευμενα και με μεγαλυτερη κατανοηση!
like1

Ίσως θα πρέπει να απευθυνθείτε και άλλου

Εικόνα Ιωάννα
ισως θα πρεπει να απευθυνθειτε και καπου αλλου και σε εναν ας πουμε παιδοψυχολογο...και ισως και καποιον ακομα παιδοψυχιατρο..ισως να χρειαζεται καποιες συζητησεις με εναν παιδοψυχιατρο...παντως πιστευω ( δεν ειμαι ειδικη-απλα μαμα ειμαι) οτι δεν πρεπει να τον αποριπτετε..να μην τον μειωνετε μποστα σε κοσμο-ξερω θελει γερα νευρα και ψυχικη ηρεμια ολο αυτο που δεν διαθετουμε ολοι- αλλα μην απογοητευεσαι...κοιτα...παρτο και αλλιως ..και παλιοτερα υπηρχαν ανθρωποι με τα ιδια θεματα αλλα τα ξεπερασαν ισως με τον αλφα η βητα τροπο...δεν λεω να παρατησεις το παιδι στην μοιρα του...ξερω κουραζεσαι και εγω πολυ κουραζομαι...αλλα ξερεις οτι πρεπει να εισαι παρουσα παρ ολη την απογοητευση που νιωθεις... πιστευω οτι θελει συνεδριες το παιδι και ισως και εσυ μονη η με το παιδι για να δειτε το ολο θεμα...μια φορα μια αξιολογηση απο ενα παιδοψυχιατρο δεν νομιζω οτι αρκει...γνωμη μου... με εκτιμηση, dany d
like1

Έχω φρικάρει!

Εικόνα antigoni
Φίλη μου καλή σου μέρα! Ο τίτλος του μηνύματός μου (σε απόλυτη argo το ξέρω) έχει να κάνει καθαρα με τους "παιδαγωγούς" στους οποίους έχει τύχει ο μικρούλης σου. Όσο ζωηρό και να είναι ένα παιδί σε καμμία περίπτωση δεν μένουμε σε αυτό, αλλά πάντα κοιτάμε την αιτία για την οποία ένα παιδί έχει μια συμπεριφορά η οποία δυσκολεύει την ομάδα ή τη σχολική κοινότητα, τόσο για να κατανοήσουμε το παιδί όσο και για να βρούμε τρόπους επικοινωνίας μαζί του. Το γεγονός ότι το παιδί παρουσιάζει εξαρτήσεις είναι αρκετά σοβαρό, αλλά αν δούμε τη φύση των εξαρτήσεων νομίζω ότι αντιλαμβανόμαστε την αιτία τους. Τα ηλεκτρονικά παιχνίδια του προσφέρους ασφάλεια γιατί αναγκάζεται να έχει το μυαλό του προσηλωμένο σε ΕΝΑ μόνο πράγμα το οποίο μπορεί να χειριστεί και οι τσίχλες, προφανώς, τον χαλαρώνουν λόγω της επαναλαμβανόμενης κίνησης της γνάθου. Νομίζω ότι πρώτα απ'όλα πρέπει να απευθυνθείς σε κάποιο κέντρο το οποίο θα μπορεί να σου δώσει μια συνολική εικόνα του τι συμβαίνει στο αγοράκι σου (μαθησιακά, πνευματικά, κοινωνικά κ.λ.π.)και το οποίο θα μπορέσει να ασχοληθεί και συνολικά με την οικογένεια και , κυρίως, με σένα γλυκειά μου, για να μπορέσεις να ξαναπιστέψεις στον εαυτό σου και να δεις την υπέροχη μανούλα που είσαι. Δεν ξέρω που μένεις, αλλά αν θες στείλε μου ένα μήνυμα στο antigonipolys@hotmail.com. Έχω να σου προτείνω καναδυό δοκιμασμένα κέντρα ή ανθρώπους. Με πολύ εκτίμηση, Η μανούλα Αντιγόνη.
like1

Καλησπέρα. Η γνώμη μου αρχικά

Εικόνα klia
Καλησπέρα. Η γνώμη μου αρχικά για την όλη συμπεριφορά του παιδιού σας εξηγείται απόλυτα και ιδίως ο "κλοουνερισμός" του. Απλώς κανένας και εννοώ κανένας από τους σημαντικούς στη ζωή του (σχολείο-οικογένεια) δεν τον έχει καταλάβει. Όσον αφορά το διαγνωστικό μέρος για το αν χρειάζεται διάγνωση από παιδοψυχίατρο (και σίγουρα όχι παιδοψυχολόγο) καλύτερα να απευθυνείτε στο ΚΕΔΔΥ της περιοχή σας (όσο και αν περιμένετε-αν ενοχληθεί από το σχολείο θα συντομευτεί η διαδικασία). Το βασικό σύμπτωμα που έχετε να αντιμετωπίσετε αυτή τη στιγμή είναι το σχολείο. Κανένας παιδοψυχίατρος δεν μπορεί να κατευθύνει κανέναν εκπαιδευτικό γιατί δεν είναι εκπαιδευτικός.....
like1

Κάτι μου θυμίζει

Εικόνα Τασούλα
γεια σου...Καπως ετσι ηταν και η μεσαια μου κορη η οποια εχει δεπυ και με υπογραφη...απο κεδυ απο κεντρο ψυχικης υγειας και δεν θυμαμαι πλεον και απο που αλλου σκοπος μου δεν ειναι να σου επιβεβαιωσω οτι ισχυει το ιδιο και για τον γιο σου αλλα παρε και μια αλλη γνωμη ειδικου για να εισαι σιγουρη γιατι η πειρα μου λεει οτι σε καποια τουλαχιστον ΚΨΥ δεν γινεται και πολυ σωστη δουλεια... Παντως αυτο που μπορω να πω με σιγουρια ειναι οτι το μεγαλυτερο κακο στο παιδι σου το εκαναν οι εκπαιδευτικοι που ειχε.Η συμπεριφορα τους ηταν απαραδεκτη και πραγματικα ευχομαι να μην το αφησες να περασει ετσι. Και καποιο μικρο προβλημα να ειχε το παιδι σου να εισαι σιγουρη οτι αυτοι το γιγαντωσαν.Τετοιοι ανθρωποι καταστρεφουν ψυχες και δεν πρεπει να τους το επιτρεπουμε.Αυτη την δασκαλα το λιγοτερο που θα της εκανα θα ηταν να την αναφερω στον προισταμενο της. Δεν εισαι η μονη που αισθανεσαι αποτυχημενη ,αν αυτο σε κανει να νιωθεις καλυτερα να ξερεις οτι πολλες ειμαστε στο κλαμπ Εγω εχω δοκιμασει τα παντα πανω σε αυτο και ακομη παλευω χωρις ομως αποτελεσμα. Παντως να ξερεις οτι η επικριτικοτητα σε τετοια παιδια, που οπως μου ειπε καποιος γιατρος εχουν απλα μια ιδιαιτερη ιδιοσυγκρασια που επειδη εμεις δεν μπορουμε να την αντιληφθουμε δεν σημαινει οτι αποτελει και προβλημα,ειναι καταστροφικη πιστεψε με.αν κατι εμαθα απο οσα τραβηξα και ακομη τραβαω ειναι οτι πρεπει παντα να ειμαι ενθαρυντικη μαζι της ΠΟΤΕ ΤΩΝ ΠΟΤΩΝ επικριτικη δια ροπαλου και να εχω οσο γινεται σταθεροτητα απενεντι της. Οχι οτι τα καταφερνω παντα αλλα προσπαθω.... Αν τελικα εχει δεπυ ο μικρος ετοιμασου για μεγαλο αγωνα και οποπιαδηποτε πληροφορια χρειαστεις πες μου, εχω παει παει σχεδον παντου και εχω δοκιμασει σχεδον τα παντα. Απο κανονικη ιατρικη μεχρι και εναλλακτικες μεθοδους... Για να μην σου πω οτι πιστευω οτι το ολο θεμα σου εφτασε εδω απο λανθασμενη μεταχειριση του παιδιου απο το σχολειο. Μην το αφησεις να ξανασυμβει
like0

Είμαι στα πρόθυρα της κατάθλιψης...

Εικόνα Arntin
Εκανα εγγραφή στην όμορφη παρέα σας για να μπορέσω να σας ευχαριστήσω όλες για τις απαντήσεις και το ενδιαφέρον σας στο αρχικό μου μήνυμα. Τουλάχιστον διαπίστωσα πως δεν είμαι μόνη!!!!!! Είναι πολύ δύσκολο να μεγαλώνεις ένα τέτοιο παιδί, που μοιάζει μονίμως ηφαίστειο εν ενεργεία και δεν ξέρεις πότε θα εκραγεί... Μέχρι πρόσφατα βαρυγκομούσα και αναρωτιόμουν γιατί σε μένα? Τι έχω κάνει??? Όμως αυτό το καλοκαίρι είδα ότι δεν έχω δικαίωμα να το κάνω, γιατί υπάρχουν παιδιά με σοβαρότερα προβλήματα απ' ό,τι το δικό μου. Υπάρχουν παιδιά που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν μόνα τους. Υπάρχουν παιδιά που δεν μπορούν να επικοινωνήσουν με τους δικούς τους (τουλάχιστον όχι με λόγια). Υπάρχουν παιδιά που στο μυαλό θα είναι για πάντα ΜΩΡΑ αλλά δυστυχώς δε θα ζησούν ποτέ ως παιδιά (με τα παιχνίδια τους, με τις παρέες τους, με τις σκανδαλιές τους...) Σίγουρα έχει παίξει μεγάλο ρόλο στην εξέλιξη του παιδιού μου το σχολικό περιβάλλον αφού εκεί περνούσε και θα συνεχίσει να περνάει 6 ώρες την ημέρα (πολύ περισσότερες απο αυτές που εγω σαν μητέρα έχω ελεύθερες για να ασχοληθώ ΜΟΝΟ μαζί του.) Σαν μητέρα πολλές φορές αισθάνομαι ότι έχω δικαιώματα πάνω στο παιδί μου,ενώ η αλήθεια είναι οτι θα έπρεπε να έχω μόνο υποχρεώσεις προς αυτό. Νιώθω αρκετές τύψεις τώρα τελευταία, μη βλέποντας καμία βελτίωση αλλά τουναντίον να βλέπω τα πράγματα να βαίνουν απο το κακό στο χειρότερο. Νιώθω οτι κάτι έπρεπε να είχα κάνει κι εγώ για να προλάβω μια κατάσταση που πολύ φοβάμαι οτι θα φουντώσει κι άλλο... Τρέμω για το μέλλον και για το τι χαρακτήρας θα εξελιχτεί το παιδί... Φοβάμαι μήπως μεγαλώνω έναν τύραννο... Είμαι στα πρόθυρα της κατάθλιψης...
like0

Πώς ειναι σημερα τα πράγματα;

Εικόνα PCStudios1 Μιχαήλ

Καλησπερα μετα απο 12 χρονια πως ειναι σημερα ο μικρος;; Έχει αλλαξει η συμπεριφορα του μετα απο τοσα χρονια;;; Δωστε μας καποιες πληροφορίες!!! Ευχαριστω!!!

like0

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.