Άρνηση εγγραφής παιδιού σε νηπιαγωγείο

Καλησπέρα σε όλους! Ο γιος μου βρίσκεται στο φάσμα και φετος πηγαίνει σε νηπιαγωγείο το οποίο διαθέτει τμήμα ένταξης.. του χρόνου θα κάνει επαναφοιτηση στην ίδια ταξη, επειδή ομως το συγκεκριμένο σχολείο απο Σεπτέμβρη κατά πάσα πιθανότητα δεν θα διαθέτει τέτοιο τμήμα, μας πρότειναν να τον εγγραψουμε στο σχολείο που ανήκει χωροταξικα, και με το που ξεκινησει η σχολική χρονιά να κάνουμε παλι αίτηση μετεγγραφής σε άλλο σχολείο με τμήμα ένταξης...

Πήγαμε λοιπόν να κάνουμε την εγγραφή του μικρού στο σχολείο που ανήκει, και η διευθύντρια αρνήθηκε λέγοντας ότι για να κάνει την εγγραφή πρέπει να έχουμε απόφαση του ΚΕΔΔΥ που να προτεινει παραλληλη στήριξη! Εγω όμως γνωριζω πολύ καλά ότι αυτό είναι παρανομο και ότι ήταν υποχρεωμένη να τον εγγράψει ακομα και αν δεν υπήρχε κανένα χαρτί από κανένα ΚΕΔΔΥ!

Εν παση περιπτώσει το θεμα μας λύθηκε μέσω της πρωτοβάθμιας, ομως με τον σύζυγό μου σκεφτόμαστε πολυ σοβαρά να προβούμε σε καταγγελία!

Εσείς τι θα κανατε στην θεση μου;

Το θεωρώ απαράδεκτο για ανθρώπους που υποτιθεται επιτελούν λειτούργημα να προσπαθούν απλά να ξεφορτωθούν οποια παιδιά θεωρουν ότι θα τους χαλάσουν την ησυχία τους!

Δηλαδη αν εκπαιδευτικοί έχουν τετοιο σκεπτικό, τι να περιμένουμε μετα απο τους υπόλοιπους;

Σχόλια

Δείτε το με άλλη προοπτική

Εικόνα Άγγελος Κουτουμάνος

Εφόσον το παιδί σας έχει λάβει διάγνωση ΔΑΦ, και ειδικά εφόσον πρόκειται για "πρωτάκι" με τα νέα δεδομένα, είναι σημαντικό να αξιολογηθεί από το ΚΕΔΔΥ ώστε να καθοριστεί το πλαίσιο φοίτησης που συστήνεται. Τα σχολεία, όταν υπάρχουν τέτοιες συγκεκριμένες διαγνώσεις (π.χ. ΔΑΦ), είναι λογικό να "πιέζουν" για την αξιολόγηση του ΚΕΔΔΥ για να πορευθούν με αυτή. Διαφορετικά, ποιος είναι ο ρόλος του ΚΕΔΔΥ;

Σχεδόν ίδιο πρόβλημα.

Εικόνα Jackos Jackos

Και εγώ πήγα να γράψω τον μικρό μου στο προνήπιο, και μου ζητήθηκε γνωμάτευση ΚΕΔΔΥ. Αύριο θα πάω να κάνω την αίτηση, αλλα μου είπαν πως θα κάνει περίπου ένα χρόνο... Μέχρι τότε τη θα κάνω; Να παρατήσω την δουλειά και να έχω στο σπίτι το παιδί;

Ζήσαμε ακριβώς το ίδιο πέρσι

Εικόνα Δώρα Χρυσανίδου

Και εμείς την περσινή χρονιά πήγαμε στην πρωτοβάθμια και αμέσως τηλεφώνησε η διευθύντρια στο νηπιαγωγείο κ την επόμενη μέρα μας δέχτηκαν κανονικά.Καλό θα ήταν αγαπημένη μου Αλεξάνδρα να κάνετε αίτηση για παράλληλη στήριξη για να βοηθηθεί ακόμη περισσότερο το παιδί σας.Εμείς βρήκαμε δική μας παράλληλη λογοθεραπεύτρια. Επίσης δεν υπάρχουν μόνο τα ΚΕΔΔΥ, αλλά και τα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα που είναι για μένα πιο εξυπηρετικά.Είναι ισότιμοι φορείς..Καλή υπομονή εύχομαι σε όλους τους γονείς...

 

Το noesi.gr αξιοποιεί την κοινωνική συνεισφορά για να αναπτύσσει το μη κερδοσκοπικό έργο του, βάσει καταστατικού. Αν βλέπετε θετικά τη συμβολή του...


► Στείλετε γραμματόσημα. Αγοράστε διάφορα γραμματόσημα μικρής αξίας από τα ΕΛΤΑ π.χ. των 0,50€ ή 0,72€ ή 0,90€ και ταχυδρομήστε τα μέσα σε φάκελλο προς:

NOESI.gr — Μιστράλ 4 — Ν. Ψυχικό 154 51

► Δωρίστε χρόνο ομιλίας. Επισκεφτείτε ένα κατάστημα με είδη κινητής τηλεφωνίας και βάλτε χρόνο ανανέωσης ομιλίας π.χ. 5€, 10€, 20€ στα νούμερα:

WIND F2G 6907643701, 6907643658

COSMOTE 6984751366, 6944987319

Στη σελίδα noesi.gr/ananoesi μπορείτε να διαβάσετε αναλυτικά για τους σκοπούς, που υποστηρίζονται δωρεάν από το noesi.gr.
Εγγραφείτε στο ενημερωτικό δελτίο καταχωρώντας το E-mail σας εδώ.
Δείτε παλιά ...Nousletter!

Συντονίζουμε δίκτυα

Στόχο του NOESI.gr αποτελεί η δικτύωση επαγγελματιών, φορέων, οικογενειών, προς διευκολύνση ενημέρωσης, υποστήριξης, συμβουλευτικής, με απώτερο σκοπό τη δια βίου μάθηση και εν γένει την κοινωνική ένταξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων. Οι Ομάδες του είναι δίκτυα, είναι γειτονιές. Ρωτήστε, αναζητήστε, ενημέρωστε.
Βρείτε την Ομάδα σας εδώ.

Οδηγός υπηρεσιών

Κυκλοφόρησε τον Νοέμβριο η πρόσφατη έκδοση του Οδηγού υπηρεσιών "Εκπαίδευση – Υγεία – Πρόνοια" Ελλάδας και Κύπρου από το NOESI.gr για γονείς, φοιτητές, εθελοντές, επαγγελματίες, εταιρείες ή οργανισμούς. Για να λάβετε δικό σας ηλεκτρονικό αντίγραφο δωρεάν, υποβάλλετε Αίτημα αποστολής Οδηγού υπηρεσιών.
Μάθετε περισσότερα εδώ.
You must have Javascript enabled to use this form.