Άρνηση εγγραφής παιδιού σε νηπιαγωγείο

Εικόνα Αλεξάνδρα Λ.

Καλησπέρα σε όλους! Ο γιος μου βρίσκεται στο φάσμα και φετος πηγαίνει σε νηπιαγωγείο το οποίο διαθέτει τμήμα ένταξης.. του χρόνου θα κάνει επαναφοιτηση στην ίδια ταξη, επειδή ομως το συγκεκριμένο σχολείο απο Σεπτέμβρη κατά πάσα πιθανότητα δεν θα διαθέτει τέτοιο τμήμα, μας πρότειναν να τον εγγραψουμε στο σχολείο που ανήκει χωροταξικα, και με το που ξεκινησει η σχολική χρονιά να κάνουμε παλι αίτηση μετεγγραφής σε άλλο σχολείο με τμήμα ένταξης...

Πήγαμε λοιπόν να κάνουμε την εγγραφή του μικρού στο σχολείο που ανήκει, και η διευθύντρια αρνήθηκε λέγοντας ότι για να κάνει την εγγραφή πρέπει να έχουμε απόφαση του ΚΕΔΔΥ που να προτεινει παραλληλη στήριξη! Εγω όμως γνωριζω πολύ καλά ότι αυτό είναι παρανομο και ότι ήταν υποχρεωμένη να τον εγγράψει ακομα και αν δεν υπήρχε κανένα χαρτί από κανένα ΚΕΔΔΥ!

Εν παση περιπτώσει το θεμα μας λύθηκε μέσω της πρωτοβάθμιας, ομως με τον σύζυγό μου σκεφτόμαστε πολυ σοβαρά να προβούμε σε καταγγελία!

Εσείς τι θα κανατε στην θεση μου;

Το θεωρώ απαράδεκτο για ανθρώπους που υποτιθεται επιτελούν λειτούργημα να προσπαθούν απλά να ξεφορτωθούν οποια παιδιά θεωρουν ότι θα τους χαλάσουν την ησυχία τους!

Δηλαδη αν εκπαιδευτικοί έχουν τετοιο σκεπτικό, τι να περιμένουμε μετα απο τους υπόλοιπους;

Σχόλια

Δείτε το με άλλη προοπτική

Εικόνα Άγγελος Κουτουμάνος

Εφόσον το παιδί σας έχει λάβει διάγνωση ΔΑΦ, και ειδικά εφόσον πρόκειται για "πρωτάκι" με τα νέα δεδομένα, είναι σημαντικό να αξιολογηθεί από το ΚΕΔΔΥ ώστε να καθοριστεί το πλαίσιο φοίτησης που συστήνεται. Τα σχολεία, όταν υπάρχουν τέτοιες συγκεκριμένες διαγνώσεις (π.χ. ΔΑΦ), είναι λογικό να "πιέζουν" για την αξιολόγηση του ΚΕΔΔΥ για να πορευθούν με αυτή. Διαφορετικά, ποιος είναι ο ρόλος του ΚΕΔΔΥ;

like182

Σχεδόν ίδιο πρόβλημα.

Εικόνα Jackos Jackos

Και εγώ πήγα να γράψω τον μικρό μου στο προνήπιο, και μου ζητήθηκε γνωμάτευση ΚΕΔΔΥ. Αύριο θα πάω να κάνω την αίτηση, αλλα μου είπαν πως θα κάνει περίπου ένα χρόνο... Μέχρι τότε τη θα κάνω; Να παρατήσω την δουλειά και να έχω στο σπίτι το παιδί;

like193

Ζήσαμε ακριβώς το ίδιο πέρσι

Εικόνα Δώρα Χρυσανίδου

Και εμείς την περσινή χρονιά πήγαμε στην πρωτοβάθμια και αμέσως τηλεφώνησε η διευθύντρια στο νηπιαγωγείο κ την επόμενη μέρα μας δέχτηκαν κανονικά.Καλό θα ήταν αγαπημένη μου Αλεξάνδρα να κάνετε αίτηση για παράλληλη στήριξη για να βοηθηθεί ακόμη περισσότερο το παιδί σας.Εμείς βρήκαμε δική μας παράλληλη λογοθεραπεύτρια. Επίσης δεν υπάρχουν μόνο τα ΚΕΔΔΥ, αλλά και τα ιατροπαιδαγωγικά κέντρα που είναι για μένα πιο εξυπηρετικά.Είναι ισότιμοι φορείς..Καλή υπομονή εύχομαι σε όλους τους γονείς...

 

like188

Άρνηση και σε μας

Εικόνα Θοδωρής Κ.

Εμείς φέτος ζήσαμε αυτά που λέτε.

Πήγε η γυναίκα μου να γράψει τη μικρή σε προνήπια και η υποδιευθύντρια, η οποία ήταν και ειδικής παιδαγωγός άκουσν άκουσον, της είπε ότι δε μπορούμε να το δεχτούμε, πρώτα να περάσει ΚΕΣΥ και γενικά να εχει καθαρισει από πάνα, λες και τα 4χρονα τα στέλνουν στην τουλαέτα μόνα τους.

Επικοινώνησα με το υπουργείο, η γυναίκα μου με την πρωτοβάθμια Αν. Θεσσαλονίκης και μας είπαν ότι πρέπει πρώτα να την γράψουν και μετά θα ακολουθήσουν όλα τα άλλα.Αν εχουμε δυσκολίες να τους ενημερώναμε να το κλείναν το θέμα τηλεφωνικά.

Ντροπή για αυτους τους ανθρωπους.

Πήγαμε την άλλη μέρα και μου είπαν τα ίδια κι εμένα αλλά δε τη γράψαμε θα τη στείλουμε παιδικο και φέτος. ΑΠλά πήγαμε για να τους πούμε πόσο απογοητευση ήταν αυτοί οι άνθρωποι.

Παιδιά, μην αφήνετε τίποτα. Να πηγαίνετε με τα ΦΕΚ και με επικοινωνία με αρμόδιους φορείς γιατί κάθε υπαλληλος προσπαθεί να γλυτώσει κόπο. Να προσπαθείτε για τα δικαιωματά σας.

like178

Ζω και εγώ το ίδιο

Εικόνα Sofia Sotiriou

Εγώ έχω ένα παιδάκι 6 χρονών που μόλις τελείωσε το νήπιο. Φοιτούσε σε ιδιωτικό και δεν τον δέχονται γιατί χριεάζεται παράλληλη στήριξη και το σχολείο δεν το επιτρέπει. Είναι υπερκινητικός και δεν έχει την κοινωνική ωριμότητα λένε οι δασκάλες του  να πάει στην 1η δημοτικού. Είναι παράνομο αυτο? Μπορώ να τους καταγγείλω?

Παρ' όλα αυτά έψαξα σχεδόν όλα τα ιδιωτικά της περιοχής και κανένα απο αυτά δεν δέχεται.

Αλεξάνδρα πως λύθηκε το θέμα σου?

Εγώ είμαι σε αναμονή για ραντεβού από ΚΕΣΥ.

Τον έγγραψα για επαναφοίτηση σε ιδιωτικό. Έχουν δικαίωμα να τον διώξουν ? 

ευχαριστώ

like193

Παράνομο

Εικόνα Θοδωρής Κ.

Πάρε την πρωτοβάθμια της περιοχής σου... χθες.

Τα δημόσια δεν μπορούν να αρνούνται. 

Πάρε και το Υπουργείο.

like194

Είναι απόφαση γονέων...

Εικόνα Irene Maroussi

Αγαπητοί φίλοι, 

διαβαζω την ταλαιπωρία σας με τα παιδιά σας και έχω να σας πω τα ακόλουθα:

1) μονο οι γονείς αποφασίζουν το εάν ένα παιδί θα ξανάφοιτησει σε οποιαδήποτε τάξη του Δημοτικού ή στο νηπιαγωγείο, το εκπαιδευτικό προσωπικό μόνο να προτείνει επιτρέπεται, ακόμα και το ΚΕΣΥ ΜΟΝΟ προτείνει!!!

2) υπάρχουν ιδιωτικά σχολεία που αγκαλιάζουν παιδιά με παράλληλη στήριξη. Είναι ελάχιστα, αλλά υπάρχουν... ας βοηθηθούμε όλοι σε αυτό ώστε κάθε παιδί να μπορέσει να φοιτήσει σε ένα  περιβάλλον που να νιώθει αποδοχή και αγάπη!!!

3) το ΚΕΣΥ είναι μια τραγική ιστορία που ούτε οι ίδιοι οι υπάλληλοι δεν υποστηρίζουν την ύπαρξη του! Κανένας γονιός δεν μπορεί να υποχρεωθεί από κανέναν πχ εκπαιδευτικό ή Διευθυντη να πάρει γνωμάτευση από το ΚΕΣΥ!!! Αν γίνει αυτό κάνουμε καταγγελία ΑΜΕΣΩΣ!!! Το ίδιο το ΚΕΣΥ το βροντοφωνάζει αυτό!!! Η διαδικασία είναι επίπονη για όλη την οικογένεια ποσο μάλλον για το παιδί και το αποτέλεσμα της έκθεσης είναι αμφιβόλου ποιότητας και εκτίμησης... ΚΕΣΥ λοιπόν πάει κανεις το παιδί του αν θέλει μια πιστοποίηση για κάποιο λόγο...  και πάλι δεν είναι βέβαιο ότι θα την πάρει όπως τη φαντάζεται ή όπως θα την ήθελε... τα κριτήρια του ΚΕΣΥ δεν είναι το παιδί, αλλά να λειτουργήσει το σύστημα του δημοσίου με το λιγότερο δυνατό κόστος... 

4) Κάθε γονιός ξέρει το παιδί του... παλέψτε για αυτά που νιώθετε ότι αξίζει το παιδί σας και μην το συγκρίνεται με αλλά παρόμοια περιστατικά και φιλτραρετε το κάθε τι που σας λέει ο κάθε εκπαιδευτικός, θεραπευτής, γιατρος! Υπάρχουν λύσεις, υπάρχουν εναλλακτικές, μην εγκλωβιζεστε, συζητήστε, ενημερωθείτε, ψάξτε το αν νιώθετε ότι αυτό που σας λένε δεν είναι σωστό ή δεν οδηγεί κάπου... 

5) ποσο σημαντικό να μιλάμε ο ένας στον άλλο!!! Όλοι μας έχουμε τραβήξει τα πάνδεινα... ό,τι γνωρίζει ο κάθε ας μας ας το προωθεί και στους άλλους... ας οργανωθούμε λίγο... ας έχουμε κάπου καταγεγραμμένες λίστες με σχολεία όλων των βαθμίδων που δέχονται παράλληλη στήριξη, ας έχουμε κάπου τα δικαιώματα των ιδιωτικών παράλληλων με απλά ελληνικά, ας έχουμε κάπου τα τηλέφωνα των Συμβούλων Ειδικής Εκπαίδευσης που μπορούμε να ρωτήσουμε για τα δικαιώματα μας, ας έχουμε κάπου τις υποχρεωσεις των νοσηλευτριών στα δημόσια σχολεία με δυο λόγια... ας υπάρχουν κάπου τα δικαιώματα των γονέων, και ποτε επιβάλλεται να καταγγείλουμε ένα γεγονός!!! Δεν πρέπει να σωπαίνουμε γιατί στο μέλλον ακολουθούν και αλλά παιδιά που θα πάθουν τα ίδια και χειρότερα και η κατάσταση γιγαντώνεται...

6) οι υψηλές βαθμίδες του Δημοσίου πάντα φωνάζουν να καταγγέλουμε οτιδήποτε στραβό, άδικο και παράταιρο βιώνουμε... μήπως να ξεκινήσουμε όλοι εμείς οι γονείς να κάνουμε λίγο δουλίτσα;;; Πρέπει κάποια πράγματα να μπουν στη θέση τους και να τα παλέψουμε όλοι μας!

like192

Μόνο φέτος γνωρίζω 5 περιστατικά

Εικόνα Θοδωρής Κ.

Πάντως γνωρίζω εγώ μόνο φέτος 5 περιστατικά, όπως το δικό μας, που είπανε οι διευθυντές /-τριες των νηπιαγωγείων ότι δεν τα εγγράφουν και πρώτα να περάσουν από επιτροπή και πρέπει να έχουν καθαρίσει κ.τ.λ. κ.τ.λ.

Επικοινωνία άμεση με την πρωτοβάθμια. Μην το αφήνετε. Καταγγείλετε για να βάλουν μυαλό.

like193

Άρνηση εγγραφής παιδιών στο Δημοτικό

Εικόνα Irene Maroussi

Απαγορεύεται ο Διευθυντής Δημοσίου σχολείου να αρνηθεί την εγγραφή παιδιου στο σχολείο του! Εννοείται ΔΕΝ επιτρέπεται να θέσει ως προϋπόθεση την ύπαρξη χαρτιού από ΚΕΣΥ!!! Γενικότερα, απαγορεύεται οποιοσδήποτε εκπαιδευτικοσ σε ένα σχολείο να απαιτήσει γνωμάτευση από ΚΕΣΥ!!!!

Αποκλειστικα και μόνο ο γονέας αποφασιζει αν το παιδί του θα πάει σε Ειδικό Σχολείο ή σε κανονικό Δημοτικό.

Δεν εξαιρούνται παιδιά με βαριές δυσκολίες! Και αυτά έχουν δικαίωμα να φοιτήσουν σε κανονικό σχολείο! 

Σε περίπτωση που το σχολείο δεν επιθυμεί να φοίτησει ένα βαρύ περιστατικό στο σχολείο του, τότε, και ενώ εννοείται φοιτά κανονικά το παιδί στο σχολείο, ο Διευθυντής και ο σύλλογος διδασκάλων πρέπει να ακολουθήσουν μια πολύ αυστηρή διαδικασία αξιολόγησης του παιδιου και του περιβάλλοντος του σχολείου, σε συνεργασία με ειδικούς συμβούλους και με το ΚΕΣΥ για να αποφασιστεί τι είναι το καλύτερο για το παιδί, και πάλι όμως την τελική κουβέντα την έχει ο γονιός, ακόμα και αν όλοι οι υπόλοιποι υποστηρίξουν κάποιο άλλο πλαίσιο!!!

Ενημερωτικα και μόνο θα σας πω ότι ΚΑΝΕΝΑ Δημόσιο σχολείο μέχρι στιγμής δεν έχει υλοποιήσει αυτή τη διαδικασία αξιολόγησης παιδιου διότι είναι πολύ αυστηρή, απαιτητική σε ανθρωποωρες και πολύ δύσκολη... συνήθως ο Διευθυντής προσπαθεί να πείσει τους γονείς να αλλάξει σχολείο το παιδί τους στην καλύτερη περίπτωση μέσω διαλόγου, άλλες φορές με απειλές και κανοντας τη καθημερινότητα δύσκολη τόσο για το παιδί όσο και για τους γονείς, ζητώντας καθημερινά την παρουσία τους στο σχολείο, με τηλεφωνήματα πανικού, κλπ κλπ! Όλα αυτά είναι ανεπίτρεπτα και άξια καταγγελίας! Οι δάσκαλοι και τα σχολεία, ποσο μάλλον όσα έχουν και τμήμα ένταξης, υποχρεούνται να εκπαιδεύουν όλα τα παιδιά, χωρίς καμία εξαίρεση!!!

Σας παρακαλώ γονείς, τηλεφωνείτε στην Πρωτοβάθμια της περιοχής σας, στην Περιφέρεια, βρείτε τους Συμβούλους Ειδικής Αγωγής να σας κατευθύνουν, είναι πολύ άδικο όλο αυτό που συμβαίνει για τα παιδιά, υπάρχουν νόμοι, υπάρχει πλαίσιο δικαιωμάτων, δεν μπορεί ο καθένας να λέει ό,τι τον βολεύει...

like178

Μπορούμε να πάμε αλλού για επαναξιολόγηση

Εικόνα Li8 Tz5

Εν συντομία, μας είδε αναπτυξιολογος σε δημόσιο νοσοκομείο 3.50 χρονών και μας είπε υποψία αυτισμού και σε 9 μήνες επανεξέταση στο χαρτί μου μας έδωσε εκείνη σημείωσε σε κανονικό νηπιαγωγείο. Δυστυχώς μένουμε επαρχία ήταν δύσκολα για λογοθ/ες, εργο/ες ιδιώτες και μαύρα δεν συνεργαζόταν με ΕΟΠΥΥ οπότε δεν είδαμε βελτίωση όταν ήταν η σχολικές έγραφες πήγαμε σε κεδδυ κεσυ πως λέγονται μας πρότειναν ειδικό να αναφέρω ότι την αξιολόγηση την έστειλαν στο Γενικό  νηπιαγωγείο της περιοχής μας πριν καν δεχτεί οριστικά την εγράφη υπέγραψα ότι το παρέλαβα παρότι η νηπιαγωγός μας είπε ότι όταν έρθει ο καιρός θα ζητήσουμε παράλληλη στήριξη γιατί δεν ήξερε πόσα παιδιά θα έχει για το τμήμα ένταξης να πω ότι είχαμε βγάλει την πανα ξεχώριζε τα πράγματα του γενικά όλα αυτά που πρέπει να έχει κατακτήσει ενα προνηπιο. Ελα όμως από την πρώτη μέρα σχολικής χρονιάς και αυτην 1μιση ωρας κατάλαβε είπε ότι πρέπει να το πάμε σε ειδικό και παράλληλη να την ξεχάσουμε γιατί δε το λέει το ΚΕΣΥ δε.

like113

Μπορούμε να πάμε αλλού για αξιολόγηση 2

Εικόνα Li8 Tz5

Δεν πρόλαβα να ολοκληρώσω οπότε συνεχίζω από εκεί που έμεινα έτσι για 1 μήνα κάθε πρωί μόλις έκλεινε το παιδί 1ωρα μας επερνε τηλ. Και μας πίεζε για ειδικό γιατί δεν πρόκειται να φέρει παράλληλη ούτε ιδιωτική θα την δεχτεί βέβαια ούτε χρόνο του έδωσε αν μπορεί να ενταχθεί στο σχολείο να μην επιμείνουμε κ άρχισε τις πιέσεις κ απειλές το άλλο νηπιαγωγείο το αμέσως κοντά μας δεν είχε θέση για να μας δεχτεί έτσι κάναμε μεταγραφή βέβαια για τους επόμενους 5 μήνες το παιδί δεν πήγανε ούτε στο ειδικό γιατί η απόσταση ήταν 1 μισή ώρα δρόμος κ μεταφορά δεν υπήρχε ούτε εμείς όχημα έτσι κατά το τέλος τις χρόνια με δικά μας έξοδα άρχισε να πηγαίνει στο ειδικό να ξυπνά από τις 5:30 το πρωί να πηγαίνει εκεί υπήρχε μόνο ένα παιδί με βαρια μορφή που φοιτούσε παρότι υποτίθεται έχουν επαφή κ με το σχολείο και τα παιδιά του γενικού δεν έγινε κ δεν θα γίνει γιατί δεν έχει τμήμα ένταξης μας είπαν κ για παιχνίδι λόγο κοβι να πω ότι το παιδί φόραγε την μασκα του κανονικότατα κ συνέχεια κ κάθε βδομάδα έκανε τεστ όπως όλα τα παιδιά κ ας μην χρειαζόταν όπως μας έλεγαν γιατί στα ειδικά δεν είναι υποχρεωτικό τέλος χρονιάς κ αφού η γιατρός μας κ το κεδδυ γιατί μας είπε σε ενα χρόνο απαναξιολογηση θέλουν την έκθεση πως τα πήγε μας είπαν βεβαία τελευταία μέρα ακούσαμε τα καλύτερα για το παιδί μας αλλά δεν μας έδωσαν κάτι μα μας είπαν να τα βασταμε μαζί οχι επέμεναν να τα ζητήσουν υπηρεσιακός κ εμείς τίποτα προσωπικά δεδομένα είπαν θα τρελαθούμε προσωπικά δεδομένα του παιδιού μας να αναφέρω ότι όταν ήταν η εγγραφές ρώτησαμε τι κάνουμε κ μας είπαν τίποτα αν δεν μας δει το κεδδυ αλλά μετά μας είπαν ότι αυτόματα γίνεται επανα φοίτηση στο ειδικό δεν υπογράψαμε βέβαια τίποτα ούτε κάναμε κάπου εγράφη πήγαμε στην γιατρό μας ρωτά πως πήγε σχολείο χρειάστηκε παράλληλη της είπαμε το κ το τι μας ζητά την έκθεση από το ειδικό της είπαμε τι μας είπαν κ τρελάθηκε μας είπε όταν την πάρετε ξανά ελάτε να δω για να έχω εικόνα να ξέρω κ τι έχει το παιδί δεν προλαβαίνουμε να κάνουμε εμείς αξιολόγηση και ότι είναι καθετί οτι το παιδί πρέπει να είναι σε γενικό κακος κάναμε μεταγραφή σε ειδικό στην διάρκεια του καλοκαιριού είδαμε μεγάλη βελτιώσει στο παιδί κρίμα να ρωτάνε τα φιλαράκια του που παίζουν μαζί κάθε μέρα γιατί πάει εκεί ο κ.. η γονείς τον παιδιών μα γιατί σας έστειλαν εκεί το παιδί είναι μια χαρά απλά δεν πολύ μιλά έτσι πήραμε την απόφαση να μετακομίσουμε Αθήνα να πάει για φουλ πρόγραμμα σε κεντρο πρόωρης παρέμβασης κ θα θέλαμε να μάθουμε αν κάποιος-α γνωρίζει κάποιο από τα ερώτηματα μας 1ον το ειδικό τελικά έπρεπε να μας δώσει έκθεση η πως τέλος πάντων το λένε για το πως πήγε. 2ον αυτόματα γίνονται η επαναφοιτηση  επανεγγραφή. 3ο Επειδή φεύγουμε από το νομό περιφέρεια μας κ πάμε Αθήνα μπορούμε να κάνουμε Αθήνα την επαναξιολόγηση μας είτε περιοχής που θα μείνουμε κεδδυ είτε νοσοκομείο παίδων. 4ον μπορούμε από ειδικό να κάνουμε μεταγραφή σε γενικό ( εννοείτε ότι κ να μην μας γράψουν παράλληλη αν μας ζητήσει το σχολείο θα βάλουμε κ ας την πληρώνουμε εμείς). 5ον μπορούμε να πάμε κ σε άλλο γιατρό για δεύτερη γνώμη σε άλλο παίδων. 6ον του ιδιωτικού αναπτιξιολογου πιάνετε η αξιολόγηση στο κεδδυ (αν τυχόν κ δεν βρούμε σύντομο ραντεβού). 6ον αν δεν τον δεχτούν σε γενικό κ μας στείλουν σε ειδικό πάλι στην Αθήνα πως είναι τα πράγματα. Ευχαριστώ πολύ για την υπομονή σας να διαβάσετε το τόσο μεγάλο κείμενο μου 

like117

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.