Μετά από 5 μήνες ήθελα να μοιραστώ τα νέα μας

Εικόνα Michele Pan

Μετά από 5 μήνες ήθελα να μοιραστώ τα νέα μας. Καταρχήν από το σχολείο λένε τα καλύτερα για τον μικρό. Για την άψογη συμπεριφορά του πόσο αγαπητός και έξυπνος είναι. Παίζει με τα άλλα παιδιά αλλά και λίγο μόνος του επικοινωνεί και συνεννοείται μια χαρά. Κάνει όλες του τις εργασίες, όταν ρώτησα αν χρειάζεται επαναφοιτηση ή παράλληλη στήριξη μου είπαν ότι επαναφοίτηση σε καμία περίπτωση γιατί δεν έχει κάτι άλλο να πάρει από το νηπιαγωγείο και εκτός αυτού είναι ο καλύτερος μαθητής με διαφορά με φοβερή ενσυναίσθηση!!!

Όσο για την παράλληλη ο μόνος λόγος που μπορεί να χρειαστεί είναι γιατί κουράζεται αρκετά τις τελευταίες ώρες και ίσως χρειάζεται κάποια ενίσχυση και βοήθεια, επειδή είναι άλλοι οι ρυθμοί στο δημοτικό και αυτό κατά τη γνώμη της θεωρεί ότι μέχρι τον Σεπτέμβριο μπορεί να διορθωθεί.

Από το Kέντρο που πηγαίνουμε, επίσης, μου λένε ότι πηγαίνει εξαιρετικά με γρήγορη εξέλιξη, είναι εντελώς διαφορετικός σε σχέση με την πρώτη τους συναντηση - αξιολόγηση και ότι όσο περνάει ο καιρός ξεδιπλώνει τα ταλέντα του. Η άποψη της λογοθεραπευτριας του είναι καλύτερα να συνεχίσει στο ιδιωτικό χωρίς παράλληλη στήριξη παρά σε δημόσιο με παραλληλη (αν την δικαιούμαστε, φυσικά).

Ο παιδοψυχίατρος που τον είδε τον Νοέμβριο, μας μίλησε για ελαφριά ανωριμότητα λόγω των χειρουργείων που έκανε. Δεν είδε κάτι ανησυχητικό και μάλιστα μου είπε να ξεχάσω αυτά που μου είπαν παλιότερα γιατί συνέχεια του έκανα ερωτήσεις περί αυτισμού.

Ο τρόπος που παίζει δείχνει ότι έχει φαντασία με προσποίηση. Είναι σε φάση που μαζεύει πληροφορίες και θα φτάσει τα παιδιά της ηλικίας του άλλωστε είναι πολύ κοντά. Τις φοβίες και την υπερκινητικότητα τα βρήκε φυσιολογικά για την ηλικία του. 

Και εμείς, φυσικά, βλέπουμε μεγάλη βελτίωση και ειδικά στο κοινωνικό κομμάτι αλλά και στην ομιλία. Οι ερωτήσεις που κάνει ο πιο αυθόρμητος λόγος του, το πώς μιλάει και αλληλεπιδρά με όλους κυρίως με τα παιδιά. Η συγκέντρωση του, επίσης, έχει βελτιωθεί παίζει επιτραπέζια παιχνίδια, περιμένει τη σειρά του. Για τα συναισθήματα δεν το συζητώ, γιατί πραγματικά ποτέ δεν είχε πρόβλημα σε αυτό το κομμάτι, μπορεί να μην μιλούσε πολύ αλλά πάντα η συναισθηματική του αλληλεπίδραση ήταν άψογη.

Έχω τόσα πολλά ακόμα να πω. Έμαθε να λέει και την ώρα!! Διαβάζει, γράφει.

Όμως εγώ δεν μπορώ να ηρεμήσω και δεν νομίζω ότι θα τα καταφέρω ποτέ. Ειλικρινά, δεν ξέρω, αν υπήρχαν απλώς αυτιστικά στοιχεία τα οποία ξεπεράστηκαν με την πρώιμη παρέμβαση, αν ήταν όντως ήπιος αυτισμός και απλώς υπάρχει καλή εξέλιξη ή αν όντως είναι απλά μια ανωριμότητα που ξεπερνιέται.

Περιμένω και δικά σας νέα.

Σχόλια

Εμείς προτιμήσαμε να πάει δημόσιο με παράλληλη

Εικόνα Leon24

Έχω επανειλημμένα ακούσει για τα παιδιά με ΔΑΔ που φοιτούν σε δημόσιο νηπιαγωγείο, να θέτουν όρο επαναφοιτησης στο νηπιαγωγείο για να μπορέσουν να πάρουν παράλληλη. Το καλύτερο, που έχετε να κάνετε, είναι να περιμένετε να πάει πρώτη και τότε να περάσετε ΚΕΔΑΣΥ.

Η δουλειά που κάνει μια εκπαιδευτικός παράλληλης στήριξης δε συγκρίνεται με καμιά εξωραϊσμενη εικόνα που σας προβάλλει ένα ιδιωτικό (το οποίο δεν αποκλείεται να σας το ζητήσει στην πορεία). Εμείς ως που ο μικρός μας διάβαζε από τα 4 (άλλο αν δομησε λόγο στα 5) προτιμησαμε να πάει στο δημόσιο με ιδιωτική παράλληλη, η οποία τον έχει βοηθήσει πολύ με την καθημερινή του αλληλεπίδραση με τους συμμαθητές του. 

like1

Ο μικρός δεν έχει πάρει επίσημα διάγνωση για ΔΑΔ

Εικόνα Michele Pan

Ο μικρός δεν έχει πάρει επίσημα διάγνωση για ΔΑΔ. Μιλάει επικοινωνεί και αλληλεπιδρά κανονικά γι'αυτό μας είπαν από το νηπιαγωγείο να μην  γίνει επαναφοιτηση και γι'αυτό θεώρησαν ότι δεν χρειάζεται παράλληλη στην πρώτη δημοτικού. Η λογοθεραπευτρια του μας πρότεινε καλύτερα το ιδιωτικό χωρίς παράλληλη στήριξη από την άποψη ότι θα μάθει πολλά περισσότερα στο ιδιωτικό και θα συνεχίσει με τους φίλους του ενώ στο δημόσιο αν περάσουμε από κεδασυ και περιμένουμε την δημόσια παράλληλη μπορεί να περάσει και μισή χρόνια και να μην εμφανιστεί καν. Και εκτός αυτού και η ίδια πιστεύει ότι δεν χρειάζεται παράλληλη. Στην τάξη του υπάρχει παιδάκι με ιδιωτική παράλληλη και γενικά δεν είναι σχολείο που δεν δέχεται παιδιά για να μην χαλάσει το όνομα του. 

like1

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.