Ομαδικά Προγράμματα ΚΝΑΠ 2020-2021
Παρακάτω, θα βρείτε αναλυτικά τα ομαδικά προγράμματα του ΚΝΑΠ για το 2020-2021.
1. Μετασχολικό τμήμα κοινωνικών δεξιοτήτων
Απευθύνεται σε παιδιά σχολικής ηλικίας με διάγνωση ΔΑΦ/ΔΑΔ/ΝΥ/ψυχοκινητική καθυστέρηση που χρειάζονται ενίσχυση της κοινωνικοποίησης και την επικοινωνίας τους. Τα παιδιά εντάσσονται σε μία ομάδα συνομήλικων, η οποία χωρίζεται σε υποομάδες δραστηριοτήτων. Κάθε παιδί συμμετέχει στην υποομάδα των ενδιαφερόντων του ενώ ταυτόχρονα υπάρχει και ατομική υποστήριξη ένταξής του στη γενική ομάδα. Όλες οι δραστηριότητες σχεδιάζονται και υποστηρίζονται από εργοθεραπευτές και λογοθεραπευτές ώστε να είναι προσαρμοσμένα στις αισθητηριακές κι επικοινωνιακές ανάγκες κάθε παιδιού.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
2. Τμήμα πρώιμης παρέμβασης ΔΑΦ
Απευθύνεται σε παιδιά προσχολικής ηλικίας με διάγνωση ΔΑΦ/ψυχοκινητική καθυστέρηση. Ακολουθούνται οι πιο σύγχρονες κι επιστημονικά τεκμηριωμένες μέθοδοι για παιδιά στο αυτιστικό φάσμα που περιλαμβάνουν: αισθητηριακή ολοκλήρωση (SI), Εντατική Αλληλεπίδραση (Iintensive Interaction), DIR-floortime, μέθοδος Willbarger, MORE, θεραπευτική σίτιση, με στόχο την σταδιακή και ομαλή τους ένταξη στην ομάδα συνομιλήκων. Το κάθε παιδί έχει ατομικά στόχους βάσει του εξατομικευμένου του προγράμματος. Ταυτόχρονα δίνεται μεγάλη έμφαση στην εκπαίδευση γονέων μέσω του προγράμματος HANEN - More than words, καθώς έρευνες δείχνουν ότι τα πιο αποτελεσματικά προγράμματα πρώιμης παρέμβασης υιοθετούν παρέμβαση που βασίζεται στη συμμετοχή του γονέα.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
3. Ομάδες Κοινωνικοποίησης
Τα παιδιά κοινωνικοποιούνται μέσω των ακόλουθων προγραμμάτων:
- Lego therapy
- Attention autism
- Ομάδες κοινωνικοποίησης για παιδιά με Άσπεργκερ
- Ομάδες κοινωνικοποίησης νηπίων με δυσκολίες στην πραγματολογία
- Εξωτερικά προγράμματα κοινωνικοποίησης
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
4. Πρόγραμμα Εναλλακτικής & Επαυξητικής επικοινωνίας
Τα παιδιά με δυσκατάληπτο λόγο ή με απουσία λόγου, βιώνουν περιορισμούς στην επικοινωνία είτε στα πλαίσια πιθανής διάγνωσης ΔΑΦ, Εγκεφαλικής Παράλυσης, Νοητικής Υστέρησης, συνδρόμου κα. Oι περιορισμοί αυτοί δημιουργούν προβλήματα στην κοινωνικοποίηση τους, με αποτέλεσμα να υπάρχει κίνδυνος κοινωνικής απομόνωσης, να επηρεάζεται η κοινωνικό-συναισθηματική ανάπτυξη και συνεπώς η συμπεριφορά τους (αυτοτραυματισμοί, στερεοτυπικές κινήσεις). Έρευνες δείχνουν ότι στις περιπτώσεις που έγινε εισαγωγή συστήματος εναλλακτικής επικοινωνίας υψηλής τεχνολογίας (ΕΕΥΤ) τύπου τάμπλετ κι ακολούθησε η κοινωνική του χρήση μειώθηκε η προκλητική συμπεριφορά κι αυξήθηκε η κοινωνική επικοινωνία. Υπάρχουν παιδιά που άρχισαν να κάνουν σημαντικά βήματα στη δημιουργία φιλίας, στη συζήτηση, στην εμπλοκή και το μοίρασμα, ως εκ τούτου και η επιτυχής ένταξη στην ομάδα.
Για περισσότερες πληροφορίες πατήστε εδώ.
Γνωρίστε το ΚΝΑΠ
Το Κέντρο Νευροεξελικτικής Αγωγής Παιδιού (Κ.Ν.Α.Π.) είναι ένα οργανωμένο, πλήρες θεραπευτικό κέντρο για παιδιά, που ιδρύθηκε και λειτουργεί από το 1995, στην ευρύτερη περιοχή του Πειραιά. Στοχεύει στην ποιοτική φροντίδα του παιδιού με αναπτυξιακές διαταραχές και της οικογένειάς του.
Πρόσφατα σχόλια