Μεγάλες τεχνικές δυσκολίες στη διαχείριση του NOESI.gr λόγω σήματος COSMOTE

Εικόνα ΣΥΝΕΡΓΑΤΙΚΕΣ ΟΜΑΔΕΣ
Αγαπητοί μας επισκέπτες, ζητούμε συγγνώμη για τις ελλείψεις στην επικοινωνία εκ μέρους του NOESI.gr, ειδικά τον Ιούλιο και τον Αύγουστο. Λόγω προβλημάτων, που οφείλονται στην κακή ποιότητα του σήματος της COSMOTE, δεν ήμασταν σε θέση, ως συνήθως, να:
  • Απαντήσουμε σε αρκετές εισερχόμενες κλήσεις στο τηλέφωνο του NOESI.gr.
  • Διαχειριστούμε επαρκώς τη λειτουργία των ιστοσελίδων στο NOESI.gr.
  • Απαντήσουμε στα E-mail σας.
Γενικότερα, δεν καταφέραμε να οργανώσουμε την ευρύτερη επικοινωνία του NOESI.gr, όπως να εγκρίνουμε νέους λογαριασμούς μελών, να αποστείλουμε E-mail καλωσορίσματος προς τα νέα μέλη. Δεν καταφέραμε να αποστείλουμε όλα τα ενημερωτικά δελτία Nousletter μας και τις ειδοποιήσεις όταν υπάρχουν νέες δημοσιεύσεις που σας αφορούν.

Το παραπάνω πρόβλημα οφείλεται στην αδυναμία της COSMOTE να παρέχει 3G δίκτυο σε περιοχές των Νομών Αττικής, Μεσσηνίας, Χίου, Χανίων.

Επιπλέον, υπάρχει μία σημαντική τεχνική ιδιαιτερότητα στο δίκτυο της COSMOTE όταν παρέχει κάλυψη 2G δικτύου, που έχει ως εξής:

Δεν μπορούν να δεχτούν εισερχόμενες κλήσεις οι συνδρομητές της COSMOTE, την ώρα που χρησιμοποιούν Internet στο κινητό (mobile data) σε δίκτυο 2G.

Μόλις ενημερωθήκαμε (Ιούνιος 2012) από την COSMOTE για αυτό το θέμα, περιορίσαμε στο απολύτως απαραίτητο τη χρήση Mobile Internet μέσω COSMOTE.

Το σύστημα της COSMOTE μας ενημερώνει με καθυστέρηση πολλών ωρών για τις χαμένες εισερχόμενες κλήσεις.

Αυτό σημαίνει ότι για τους μήνες Ιούλιο και Αύγουστο, εστιάσαμε μόνο στην απλή διαχείριση της επιμέλειας της πρώτης σελίδας του NOESI.gr, δηλαδή στη δημοσίευση των κειμένων των μελών. Όλες οι άλλες λειτουργίες ανεστάλησαν, μερικώς ή εντελώς.

Δυστυχώς, η επικοινωνία μεταξύ NOESI.gr και COSMOTE είναι απογοητευτική και έτσι δεν περιμένουμε άμεσα αποτελέσματα που να διευθετούν το πρόβλημα.

Λυπούμαστε για την αναστάτωση. Από Σεπτέμβρη και έπειτα, θα μεριμνήσουμε ώστε να αποκαταστήσουμε αυτό το πρόβλημα.
Ενημέρωση Σεπτεμβρίου 2012
  • Καμία λύση στα προβλήματα λήψης 3G σήματος από την COSMOTE. Ενεργοποιούμε εναλλακτικό τρόπο παροχής σύνδεσης στο Internet. Το +306948986898 εξακολουθεί να παραμένει το κύριο τηλέφωνο για επικοινωνία με το NOESI.gr.
  • Θέτουμε προς COSMOTE σοβαρά θέματα υπόψιν της Εξυπηρέτησης Πελατών για την παροχή τεχνικής υποστήριξης και ενημέρωσης για το δίκτυο και τη χρήση συσκευών Apple iPhone 4S.
  • Στέλνουμε fax την Τρίτη 25/9 προς Τμήμα Εξυπηρέτησης Εταιρικών Πελατών της COSMOTE. Τηλεφωνεί η κα Ζαγκαβιέρου μία εβδομάδα αργότερα να πει: "Λάβαμε μόνο την πρώτη σελίδα του fax σας" (που είναι η πρώτη σελίδα - cover page - με τα στοιχεία αποστολής και αναφέρει ότι ακολουθεί επιστολή με 4 σελίδες).
Η επιστολή - απάντηση της COSMOTE στα προβλήματα που μας έχει δημιουργήσει, ελήφθη 3/10/2012 μέσω E-mail. Απίθανο για να περιγράψουμε με λέξεις, με πόση απάθεια αντιμετωπίζει τα προβλήματα που την αφορούν και τα αιτήματα των καταναλωτών πελατών της. Εντός του 2012, θα αναζητήσουμε άλλον πάροχο τηλεπικοινωνιών, προκειμένου να αποκαταστήσουμε τα προβλήματα στην επικοινωνία που μας δημιουργεί το δίκτυο και η τεχνική υποστήριξη της COSMOTE.
Ενημέρωση Μαρτίου 2013
Το +306948986898 εξακολουθεί να παραμένει το κύριο τηλέφωνο για επικοινωνία με το NOESI.gr, παρότι ήδη θέσαμε σε εφαρμογή εναλλακτικό τρόπο τηλεφωνικής επικοινωνίας και πρόσβασης στο Internet. Προωθήσαμε δε, προς COSMOTE και EEΤΤ νέες επιστολές για την επίλυση των θεμάτων που έχουν δημιουργηθεί. Δεν έχουμε καμία ενημέρωση από την COSMOTE για επίλυση κάποιων από τα θέματα που τίθενται παραπάνω.

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.