Μετακίνηση από δημόσιο σχολείο σε ειδικό

Εικόνα Inna

Θέλω να ρωτήσω αν ο σχολικος συμβουλος γενικης αγωγης μπορει να στειλει ενα παιδι με ηπιο αυτισμό, που φοιτει 3 χρονια στο σχολειο με πρόοδο (και στο γνωστικο μερος και στο θέμα κοινωνικοποίησης) σε ειδικο σχολειο, επειδη θεωρεί ότι η παραλληλη στηριξη δεν προσφέρει σε αυτούς τους μαθητες. Ευχαριστώ

Σχόλια

Παράλληλη στήριξη (προς inna)

Εικόνα Ανώνυμη Εκπαιδευτικός

...επειδη θεωρει οτι η παραλληλη στηριξη δεν προσφερει σ'αυτους τους μαθητες.... Tι θα πει αυτό;;; Τι θα πει αυτό αν το δικαιούσαι βάσει διάγνωσης του παιδιού και νόμου;;; Θα τρελαθούμε;;; Και πώς το έβγαλε το συμπέρασμα ότι δεν προσφέρει; Έτσι τους βόλευε; Δεν έχουν ποιον να στείλουν;;; Δεν δικαιολογείται το κονδύλι;;; Χρειάζεσαι πολύ συγκεκριμένη βοήθεια. Μπες στο site www.autismgreece.gr και ζήτα συγκεκριμένες κατευθύνσεις - βήματα, δες τη νομοθεσία και επικοινώνησε μαζί τους να ζητήσεις και νομική στήριξη αν χρειάζεται. Έλεος...! Μην εγκαταλείπεις τον αγώνα... Καλή δύναμη! Εύχομαι τα καλύτερα.

like3

Από όσο γνωρίζω, υπεύθυνο και αρμόδιο είναι το ΚΕΔΔΥ

Εικόνα Κατερίνα Περικλέους

Από όσο γνωρίζω, υπεύθυνο και κατ' εξοχήν αρμοδιο για μετακινήσεις μαθητών είναι το ΚΕΔΔΥ στο οποίο υπάγεται το σχολείο. Ο φορέας αυτός εξετάζει το παιδί με δική σας αίτηση και κατόπιν γνωματεύει για την παραμονή του στο υπάρχον πλαίσιο ή τη μετακίνησή του σε κάποιο ειδικό. Καλό κουράγιο στον αγώνα σας καθώς από όσα περιγράφετε έχετε έρθει αντιμέτωπη με την αναλγησία του δημοσίου.

like10

Μετακίνηση προς το ειδικό σχολείο (προς inna)

Εικόνα Ο πλανήτης της Φανής
Κανένας δε μπορεί να αποφασίσει για το μέλλον ενός παιδιού αποκλείοντας τους γονείς και αδιοφορώντας για τη πρόοδό του. Όπως περιγράφεις τη κατάσταση (με λίγα λόγια) δεν υπάρχει σαφής αιτιολόγηση για μια τέτοια μετακίνηση, άρα και κανένας προφανής λόγος. Έχετε δικαίωμα να ζητάτε εξηγήσεις για ό,τι λέει κάθε "ειδικός" και "σύμβουλος" για το δικό σας το παιδί και αυτό ακριβώς θα σας συμβούλευα να κάνετε. Έπειτα, δοκιμάστε να ζητήσετε εγγράφως όλα όσα ο σύμβουλος πιστεύει με το αίτημα να κινήσετε τις κτάλληλες διαδικασίες και αξιολογήσεις της πρότασής του. Πολύ πιθανό στο άκουσα του "εγγράφου" να κάνει πίσω και να ανσκευάσει τη πρότασή του. Υπάρχει και ο "σύμβουλος ειδικής αγωγής" τον οποίο και θα μπορούσατε να καλέσετε αφου ο ρόλος των ΚΕΔΔΥ που όριζαν το αρμόδιο σχολείο για κάθε περίπτωση, είναι πια άγνωστος λόγω της προσεχούς διάλυσής τους. Μην ξεχνάτε πως ακόμα και στη περίπτωση που τα ΚΕΔΔΥ όριζαν σχολείο για ένα παιδί με δυσκολίες, το τελευταίο λόγο πάντα τον είχαν οι γονείς. Υπομονή και επιμονή!
like7

Μετακίνηση σε ειδικό σχολείο

Εικόνα Ιγνάτιος Καφαντάρης
Γεια σας! Εξ όσων γνωρίζω, αυτό είναι αρμοδιότητα του ΚΕΔΔΥ. Εάν το ΚΕΔΔΥ κρίνει ότι αυτό είναι απαραίτητο, ο γονέας μπορεί να κάνει ένσταση σε μια τέτοια απόφαση. Αυτές είναι οι διαδικασίες που αναφέρει ο πρόσφατος νόμος για την ειδική αγωγή.
like3

Μετακίνηση παιδιού με ήπιο αυτισμό σε ειδ.σχολείο

Εικόνα Stathis
Καλό απόγευμα, Ο σύμβουλος "γενικής αγωγής" δε μπορεί να μετακινήσει με δική του πρωτοβουλία & ενέργειες και χωρίς τη σύμφωνη γνώμη των γονέων, παιδί με "ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες" σε ειδικό σχολείο. θα επιμείνετε σταθερά σε αυτό και αν εξακολοθουθεί να σας πιέζει θα ζητήσετε γραπτή αιτιολογία, την οποία αν δώσει πράγμα απίθανο, θα την χρησιμοποιήσετε για αναφορά προς την Α' βάθμια διεύθυνση και το Υπουργείο Παιδείας με τις δικές σας θέσεις και γνωματεύσεις ειδικών που παρακολουθούν το παιδί σας. Το δικό μου παιδί είχε πολλές δυσκολίες στο δημοτικό και όμως με πολύ προσπάθεια και εκπαίδευση τα κατάφερε να φτάσει μέχρι το γυμνάσιο που φοιτά τώρα και με πολύ καλή παρουσία μάλιστα. Ένα παιδί με ήπιο αυτισμό δεν έχει κανένα απολύτως λόγο να βρεθεί σε ειδικό σχολείο......και εμείς οι γονείς για να υποστηρίξουμε τη βελτίωσή του δεν πρέπει να το επιτρέπουμε . Καλή δύναμη. Ρένα Καλλέργη Σύλλογος ΕΔΑΑΦ
like10

Eίμαι επιφυλακτικός

Εικόνα Ιγνάτιος Καφαντάρης

Επιφυλάσσομαι να επιβεβαιώσω το σχόλιο της κας Καλλέργη, καθώς πρόπερσι ο νόμος αφαίρεσε από τους γονείς το δικαίωμα επιλογής. Υποθέτω πως η κα. Καλλέργη είχε λύσει το θέμα του παιδιού της παλαιότερα. Δυστυχώς από τότε έχει συμβεί αυτή η δυσμενής αλλαγή.

like7

Μετακίνηση από δημόσιο σχολείο σε ειδικό

Εικόνα Stathis
Κε. Καφαντάρη, Από όσο γνωρίζω είχε προταθεί σε προσχέδιο νόμου άσχετο με την ειδική αγωγή ανάμεσα σε άλλες αλλαγές η ύπαρξη μιας επιτροπής που θα μπορούσε να αποφασίζει για μετακίνηση του παιδιού χωρίς τη σύμφωνη γνώμη του γονέα αλλά δεν ψηφίστηκε όπως και δεν έχει γίνει καμία αλλαγή στο νόμο ειδικής αγωγής 3699/2008 στα άρθρα που αφορούν τον αυτισμό. Έχει όμως ιδιαίτερη σημασία για μας τους γονείς αν πραγματικά υπάρχει (και μας έχει ξεφύγει) κάποια αναφορά κάπου σε οποιαδήποτε απόφαση του ΥΠΕΠΘ να το λάβουμε υπόψη και να προτείνουμε άμεσα κατάργηση της απόφασης αυτής μέσω του συλλόγου και της ομοσπονδίας αυτισμού. Ευχαριστώ, Ρένα Καλλέργη Μέλος ΔΣ ΕΔΑΑΦ / ΕΟΔΑΦ
like2

Νόμος για ΚΕΔΔΥ

Εικόνα Ιγνάτιος Καφαντάρης
Ναι, δεν είμαι βέβαιος, έχω ένα αρχείο με εκτυπώσεις νόμων και ΠΔ, ΚΥΑ κ.λπ. Θα το κοιτάξω γιατί έχω την εντύπωση πως κάτι άλλαξε. Ίσως στον κανονισμό των ΚΕΔΔΥ; Δεν θέλω να πω ψέματα πάντως, θα κοιτάξω.
like7

Δίλημμα για γυμνάσιο με παράλληλη ή ειδικό σχολείο

Εικόνα Α. Ζ.

Θα ήθελα τη γνώμη σας ή τη γνώση σας... Και εμείς είχαμε παράλληλη από το νήπιο μέχρι τώρα... παιδί με ήπιο φάσμα (ενν. αυτισμό)... Αλλά τώρα μας είπαν να πάμε σε ειδικό σχολείο, ενώ συζητούσαμε για συνέχιση με παράλληλη στο γυμνάσιο. Ήταν ξαφνικό και ανησυχώ, όπως και όλοι οι γονείς πώς θα είναι στο ειδικό ...Δε μιλάμε για δύσκολη περίπτωση. Παρακαλώ όποιος απαντήσει θα ήταν μεγάλη βοήθεια... Ευχαριστώ. 

like9

Δίλημμα Α Ζ

Εικόνα Ιγνάτιος Καφαντάρης

Γεια σας.

Πιστεύω ότι η καλύτερη απόφαση μπορεί να παρθεί με βάση τις μαθησιακές δυνατότητες του παιδιού. Το να είσαι στο Α ή Β σχολείο δεν είναι αυτοσκοπός, σημασία έχει τι είναι πιο συμβατό με την εξέλιξη του παιδιού. 

Προσωπικά, θα επέλεγα το ειδικό γυμνάσιο αν γνώριζα ότι το παιδί μου θα δυσκολευτεί υπερβολικά με τη στάνταρ διδακτέα ύλη (άλγεβρα, ιστορία, και τόσα άλλα). Πιο απλά, αν η προοπτική του Λυκείου φαίνεται υπερβολικά φιλόδοξη για το μέλλον, με όλες τις δυσκολίες που ενέχει η σπουδή στο Λύκειο, θα επέλεγα το ειδικό περιβάλλον που θα διευκόλυνε το παιδί μου να νιώθει από τώρα ότι καταφέρνει πράγματα στο σχολείο, αντί να το αφήνω να στρεσάρεται μαθησιακά.

Αν πάλι το μαθησιακό δυναμικό του παιδιού είναι κοντά στον μέσον όρο, θα επέλεγα το γενικό σχολείο.

Είμαι σίγουρος ότι αυτές οι σκέψεις έχουν ήδη περάσει από το μυαλό σας. Δεν θα έδινε πολλή σημασία στις "ευκαιρίες κοινωνικοποίησης" στο γενικό σχολείο, καθώς για τους εφήβους με αυτισμό αυτές ενέχουν πιο πολύ στρες παρά ωφέλεια.

Ελπίζω να σας βοήθησα λιγάκι.

Ιγνάτιος

like6

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Πρόσκληση ένταξης νέων ωφελουμένων / ΑΛΜΑ.
Skate for Autism.
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.