Τα "βιολόγια" είναι αληθινές ιστορίες (βίοι με λόγια). Διαβάστε τα όλα εδώ.

Πρόταση ΚΔΑΥ

Εικόνα antoniav.
Σημερα το πρωι πηρα την προταση του ΚΔΑΥ για τον 4χρονο Γιωργο μου με ΔΑΔ, η οποια μεταξυ αλλων μας λεει για Τμημα Ενταξης. Σιγα μη πρότειναν Παραλληλη Στηριξη που ηταν και το ζητουμενο μου. Εδω στο 2ο ραντεβου μου ειπαν στην ψυχρα: "γιατι οχι και σε ειδικο σχολειο,τι εχει;". Πανε να τα δεις πρωτα απο κοντα πως ειναι, και μετα μιλα, ηθελα να της πω, αλλα κρατηθηκα. Δε θελω να προσβαλω οσους στελνουν τα παιδια τους στα ειδικα, αλλα τωρα πια υπαρχουν καλυτερες λυσεις για τα παιδια μας.

Σχόλια

Τμήμα Ένταξης

Εικόνα klia
Το εκπαιδευτικό πλαίσιο που θα ενταχθεί το παιδί σας δεν το κανονίζει το ΚΔΑΥ αλλά το ίδιο το παιδί σας με τις δεξιότητες που έχει. Για να γνωμοδοτεί το ΚΔΑΥ φοίτηση σε Γενικό Σχολείο λογικά θα μπορεί να "σταθεί" σε κάποιο βαθμό. Αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι τι αρνητικό έχει η ένταξή του σε Τμήμα Ένταξης καθώς ηλικιακά είναι πάρα πολύ μικρό; Άλλωστε το μέγιστο των ωρών που θα φοιτά στο Τμήμα Ένταξης είναι οι 10 ώρες, άρα θα είναι τις υπόλοιπες στην τάξη του. Τώρα όσον αφορά το σχόλιο σας για τα Ειδικά Σχολεία το θεωρώ το λιγότερο "ανακόλουθο" και λυπηρό γιατί όποια άποψη και αν έχετε σχηματίσει σίγουρα την έχετε σχηματίσει ως επισκέπτης και όχι ως εκπαιδευτικός Ειδικής Αγωγής. Κλείνοντας, θα ήθελα να σας πως ότι στεναχωρήθηκα που το διάβασα γιατί αναρωήθηκα πως αν ένας γονιός ΑΜΕΕΑ κάνει τέτοια σχόλια για τα άλλα ΑΜΕΕΑ, φαντάσου τι σχόλια "νομιμοποιούνται" οι γονείς των φυσιολογικών παιδιών να κάνουν. ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΌς με 5 χρόνια προϋπηρεσία σε Τμήματα Ένταξης, Ειδικά Δημοτικά Σχολεία και ΕΕΕΚ
like9

Ειδικά σχολεία

Εικόνα Μαριλένα Κοιλανιώτη
Αντωνία, η καλύτερη λύση είναι συνάρτηση των δυνατοτήτων του κάθε παιδιού, για άλλα αυτή είναι η ΠΣ, για άλλα η ένταξη και για άλλα το ειδικό σχολείο. Καλή πρόοδο στο μικρό σου. Όσον αφορά το ειδικό σχολείο, δε θα μπορούσα να συμφωνήσω περισσότερο με τον Κώστα, αντιμετωπίζει την περιφρόνηση των αρμόδιων, των ανθρώπων με φυσιολογικά παιδιά αλλά ακόμα κι εμάς των γονιών Αμεα, που θεωρούμε ότι είναι για παιδά πιο «ειδικά» από τα δικά μας. Τα λίγα ειδικά σχολεία που ξέρω έχουν καταπληκτικούς επαγγελματίες που αγωνίζονται για τα αυτονόητα απέναντι σε μια εχθρική πολιτεία.
like7

Τμήματα Ένταξης

Εικόνα Paletacat
Πραγματικά πιστεύετε ότι ενα παιδί με ΔΑΔ μπορεί να παρακολουθεί μόνο του στην τάξη κανονικά το μάθημα και μετά να φοιτά σε ένα τμήμα ένταξης για δέκα ώρες με παιδιά που πιθανόν να έχουν άλλες δυσκολίες μικρότερες ή μεγαλύτερες για να καλύπτει τα κενά των διδακτικών ωρών ? Τα παιδιά με ΔΑΔ ή αυτισμό χρειάζονται τον δάσκαλο της ειδικής αγωγής δίπλα τους καθόλη την διάρκεια των ωρών διδασκαλίας για να τα συγκεντρώνει, να "μεταφράζει" αυτά που λέει ο δάσκαλος της τάξης, να βοηθάει το παιδί να "χτίζει" την σχέση με τους συμμαθητές τους, να μαθαίνει να παίρνει πρωτοβουλίες στο παιχνίδι στο διάλειμμα και σε πολλές άλλες δραστηριότητες που τα άλλα παιδιά δεν χρειάζεται να μάθουν να συμμετέχουν αλλά τα δικά μας χρειάζονται βοήθεια. Οσο για τα ειδικά σχολεία, δέχομαι τον αγώνα που κάνουν πολλοί συνάδελφοί σας, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι η εικόνα των ειδικών σχολείων είναι η καλύτερη. Επιτρέψτε μας σαν γονείς παιδιών με ιδιαιτερότητες να έχουμε τις δικές μας εμπειρίες που σας βεβαιώ δεν είναι και οι καλύτερες.
like5

ένταξη, στήριξη ή ειδικό σχολείο...

Εικόνα andxer
Είμαι ειδικός παιδαγωγός, μαθηματικός με μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση των κωφών. Η κατάσταση που υπάρχει στα ειδικά σχολεία μας συμφωνώ δεν είναι και η καλύτερη αλλά τα τμήματα ένταξης νομίζετε λειτουργούν καλύτερα; Στο παρελθόν έχω δουλέψει σε τμήμα ένταξης και η αντιμετώπιση από τους υπόλοιπους συνεδέρφους των "κανονικών τάξεων" ήταν απαράδεκτη και επομένως προβληματική για την δουλεία μου. Υπάρχουν καλά και κακά, αν μου επιτραπεί ο όρος, ειδικά σχολεία όπως και τμήματα ένταξης. Επίσης ο διαχωρισμός παράλλη στήριξη, τμήματα ένταξης και ειδικά σχολεία έχει γίνει με ένα σκεπτικό για το καλύτερο του παιδιού όχι της εικόνας της οικογεννείας του.
like6

ένταξη, στήριξη ή ειδικό σχολείο...

Εικόνα andxer
Είμαι ειδικός παιδαγωγός, μαθηματικός με μεταπτυχιακό στην εκπαίδευση των κωφών. Η κατάσταση που υπάρχει στα ειδικά σχολεία μας συμφωνώ δεν είναι και η καλύτερη αλλά τα τμήματα ένταξης νομίζετε λειτουργούν καλύτερα; Στο παρελθόν έχω δουλέψει σε τμήμα ένταξης και η αντιμετώπιση από τους υπόλοιπους συνεδέρφους των "κανονικών τάξεων" ήταν απαράδεκτη και επομένως προβληματική για την δουλεία μου. Υπάρχουν καλά και κακά, αν μου επιτραπεί ο όρος, ειδικά σχολεία όπως και τμήματα ένταξης. Επίσης ο διαχωρισμός παράλληλη στήριξη, τμήματα ένταξης και ειδικά σχολεία έχει γίνει με ένα σκεπτικό για το καλύτερο του παιδιού όχι της εικόνας της οικογεννείας του.
like5

για τα ειδικα σχολεια

Εικόνα Ιωάννα
......πριν απο...χμμμμ...25 χρονια οταν ειμουν στο δημοτικο θυμαμαι οτι ειχαμε κ ειδικο σχολειο διπλα απο το δικο μας...ειμασταν παντα στην ιδια αυλη...απλα το οικημα που εκαναν το μαθημα τους ηταν διπλα μας...κ μαλιστα δεν ηταν ακριβως ξεχωριστο οικημα, ηταν ο χωρος του κλειστου γυμναστηριου του δημοτικου σχολειου ακριβως κολητα ηταν το κιλικειο κ αναμεσα στο κιλικιο κ την εσωτερικη πορτα του γυμναστηριου ηταν ενας χωρος που τον ειχαν κανει αιθουσα! τωρα θα μου πειτε γιατι σας τα γραφω με τοση λεπτομερια...εχει τη σημασια του αυτο που κανω... και συνεχιζω...βγαιναμε τις ιδιες ωρες για διαλειμμα...τα θυμαμαι τα παιδια..ηταν λιγα...κανεις ποτε δεν μας ειχε μιλησει για αυτα...κανεις δεν μας ειχε πει τιποτα απολυτως...μεταξυ μας απο σχολια που καναμε μαθαμε τι ηταν αυτα τα ¨ξεχωριστα¨ παιδια...κ ξερετε τα μικρα παιδια ειναι πολυ σκληρα στα σχολια τους...θυμαμαι το δασκαλο τους...μου φαινονταν γέρος,μεγαλος, μελαγχολικο το βλεμμα του παντα,κ παντα με ενα τσιγαρο στο χερι...δεν μου φαινονταν αυστηρος..αλλα πολυ πολυ μελαγχολικος...ανεκφραστος σχεδον με αυτο το τσιγαρο παντα!!!θυμαμαι κ ενα παιδακι που ηταν τοτε λιγο πιο μικρη απο μενα...κατσαρα μπουκλες τα μαλλακια της καταξανθα σταχυα, με γυαλακια που εκαναν τα ματακια της πιο μεγαλα με χοντρους φακους, με ενα χαμογελαστο προσωπακι..εδειχνε οτι κατι ξεχωριστο πανω της...αλλα μου ηταν πολυ συμπαθης γιατι ηταν πολυ κοινωνικο πλασματακι...προσπαθουσε να παιξει με εμας...θυμαμαι που μου μιλουσε...εγω ποτε δεν τολμισα να ρωτησω σε κανεναν δασκαλο τι τρεχει με την μικρη αυτη...απλα σχολιαζαμε με την παιδικη μας αθωοτητα- σκληροτητα μαζι... θυμαμαι ειχα μπει στην αιθουσα τους σε ενα διαλειμμα..,απο περιεργεια να δω πως ειναι...ηταν οπως οι δικες μας με πινακα κ θρανια...απροσωπες..αλλα θυμαμαι μου φανηκε πιο ψυχρη...μπηκα κ βγηκα γρηγορα...εχω τοσες πολλες μνημες απο αυτο...παντα ειμουν ευαισθητο παιδι( οχι οπως τωρα ¨σκυλα¨), παντα διακριτικη, κ σπανια θα σχολιαζα το ¨διαφορετικο¨ ...σαν να ηξερα οτι θα το ζησω κ κρατουσα ¨πισινη¨...ΤΙ ΣΟΥ ΕΙΝΑΙ Η ΖΩΗ... ...κ ερχομαι στο σημερα...που μαλλον θα βιωσω το ρατσισμο αυτου του ειδους στο πετσι μου...κ ρωταω...τοτε 25 χρονια πριν κανεις δεν ελεγε τιποτα για ¨αυτα¨ τα παιδια...κ μιλαω για τους δασκαλους που ειχα εγω...ουτε ενας κ ηταν ολοι τους πολυ θρησκευομενα ατομα...τους θυμαμαι εντονα στην εκκλησια να ειναι αφοσιωμενοι στην λειτουργια της κυριακης που με αναγκαζε ο μπαμπας μου να παω( οπως ολα τα παιδια ηθελα να κοιμηθω παραπανω μια μερα)...αλλα κανεις τους δεν μας ειχε εξηγησει τιποτα...ποτε κανεις δεν μας ειχε φερει σε επαφη με αυτα τα παιδια...τιποτα... κ ρωταω...εχει αλλαξει τιποτα απο την εποχη εκεινη; εχουν ερθει νεοι με ορεξη για δουλεια; γιατι για να γινεις εκπαιδευτικος σε παιδια με ειδιαιτεροτητες πρεπει να αγαπας πολυ αυτο που κανεις..ετσι το νιωθω εγω τουλαχιστον...το βρισκω αδιανοητο να κανεις κατι που εχει σχεση με παιδια κ να το κανεις ετσι απλα...ειναι σαν να κανεις παιδια ετσι απλα για να τα γεννας...οχι γιατι τα λατρευεις...εχεις δικιο...οι εκπαιδευτικοι αγωνιζονται πολλες φορες για τα αυτονοητα απεναντι σε μια εχθρικη πολιτεια...το λες τωρα εν ετη 2008...ακομα...εχθρικη ηταν κ πριν 25 χρονια...εχθρικη ειναι ακομα...εσυ το λες που τα ζεις απο μεσα...κ το λεω κ εγω που μου τα εχουν πει ανθρωποι που επελεξαν το δημοσιο για να κανουν ομως καλα την δουλεια τους χωρις τα αυτονοητα..κ τα ζητουν κα δεν τα εχουν...γιατι ξερω οτι πολλοι τα ζητουν...τελικα...εχει αλλαξει κατι; το παιδι μου με τι περιβαλλον θα το φερω αντιμετωπο;;; ποσο θα πρεπει να ετοιμαστω κ να ετοιμασω κ αυτο καταλληλα για την διαφορετικοτητα;; σας διαβαζω εδω μεσα εσας που εχετε τα βλασταρια σας ετοιμα για το σχολειο κ παλευετε μηνες για να λαβετε μια απαντηση απο το υπουργειο παιδειας καιαπογοητευομαι...φοβαμαι...θυμωνω..τελικα η δυναμη σας πρεπει να ειναι αστηρευτη για να αντεχετε σε ολα αυτα...θα ερθω κ εγω στην θεση σας..κ ελπιζω ως τοτε να εχουν γινει καποιες αλλαγες προς το καλυτερο...παντα για τα παιδια μας...
like8

Παράλληλη Στήριξη

Εικόνα vicky5
Η παράλληλη στήριξη προτείνεται στις ακόλουθες περιπτώσεις : α) όταν το παιδί παρουσιάζει ήπιες μαθησιακές δυσκολίες ή Asperger και μπορεί να παρακολουθήσει το πρόγραμμα της τάξης του. Η παράλληλη στήριξη σε αυτές τις περιπτώσεις, δεν προτείνεται, όταν στην περιοχή λειτουργεί τμήμα ένταξης. β) όταν το παιδί παρουσιάζει πολλαπλές αναπηρίες, ψυχοκινητική καθυστέρηση, τετραπληγία και άλλες σοβαρές ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και δεν υπάρχει ειδικό σχολείο σε απόσταση μικρότερη των 25 χιλιομέτρων. Παράλληλη στήριξη δίνεται κατόπιν γνωμάτευσης του ΚΔΑΥ και φυσικά όταν υπάρχουν πιστώσεις και διαθέσιμοθ εκπαιδευτικοί για να υλοποιηθεί.
like6

Ειδικά Σχολεία

Εικόνα antoniav
ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΚΑΝΕΝΑ ΣΧΟΛΙΟ ΓΙΑ ΤΑ ΑΜΕΑ, ΑΛΛΑ ΓΙΑ ΤΑ ΕΙΔΙΚΑ ΣΧΟΛΕΙΑ.ΕΙΜΑΙ 13 ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΣΑ ΣΕ ΑΥΤΑ ΓΙΆΥΤΟ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΕΧΩ ΑΠΟΨΗ...ΟΥΤΩΣ Ή ΑΛΛΩΣ ΔΕ ΦΤΑΙΝΕ ΟΥΤΕ ΟΙ ΓΟΝΕΙΣ ΟΥΤΕ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ-ΑΜΕΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΙΔΕΙΑ ΜΑΣ...
like8

Παραλληλη στηριξη και ειδικά σχολεια

Εικόνα Angela Papastavrou
"...και δεν υπάρχει ειδικό σχολείο σε απόσταση μικρότερη των 25 χιλιομέτρων." Σχετικά με αυτό να σας πω σαν μητέρα και παθούσα οτι οσα γραφεται ισχυουν αποκλειστικά και μονο στα χαρτιά!!! Η πραγματικότητα ειναι εντελώς διαφορετική και παρα πολυ ασχημη!!! Ειμαστε 35 χιλιομετρα μακριά απο το ειδικό σχολειο και δυστυχώς ήταν η μοναδική μας επιλογή οπως μας ειπαν απο τα ΚΔΑΥ (αυτολεξή και τηλεφωνικώς), η επομενη επιλογή μας ήταν να μείνουμε σπιτι μας (αυτό μας το ειπαν έμμεσα φυσικά, μην φανε και καμμια μήνυση)!!! Επίσης παράλληλη στηριξη ΔΕΝ δινεται, εκτός κιαν εισαι με χοντρο μεσων και γνωριμίες μεσα στο υπουργειο ή εχεις τετοια τυχη οπως οταν πιανεις το πρωτο αριθμο του λαχειου. Αν δεν ήταν ετσι τοτε δεν θα υπηρχαν τοσες αγγελίες ακομη και εδώ στο noesi οπου γονείς ζητάνε ιδιωτικούς συνοδους για τα παιδιά τους. Αν και εκει παλι υπάρχει μεγάλο προβλημα μιας και ειναι καθαρά θεμα του διευθυντή αν θα δεχτει την ιδιωτική συνοδό ή οχι. Γνωριζω προσωπικά πολλες περιπτωσεις οπου οι διευθυντές σχολειων Αττικής ΔΕΝ τους δεχονται και απορριπτουν συνεχως ολες τις αιτήσεις και μαλιστα διχως δικαιολογία, αλλωστε τους καλυπτει σε αυτό και ο σχετικός νομος που ψηφίστηκε περισυ!!! Οπότε μην λετε ψεμματα στους γονεις!!! Να τους λετε μόνο την αληθεια, οσο ασχημη κι αν ειναι, μπας και καποια στιγμή ξυπνήσουν και ενωθουν οι φωνες και ετσι γινει κατι επιτέλους...
like3

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Η νόηση είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια προσωπικές εμπειρίες, που ανοίγουν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε Βιολόγιο. Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση, επιλέξτε "Δημοσιεύστε νέο κείμενο". Επιλέξτε "Βιολόγιο", συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.