Τρεις γεματοι μήνες σε σχολειο ειδικης αγωγής
γνωρισα τον αυτισμο (σχετικα ηπιας μορφης) απο κοντα, τη νοητική υστερηση, την ανωριμοτητα, τη διασπαση προσοχής , συνδυασμένα σε ομάδες που λέγονται τάξεις.
Μετά απο τρεις μήνες, μπορω να πω πιο ηχηρα .... οτι απέχουμε απο την οργανωμένη Ειδική Αγωγή. Πολυ φιλοτιμο, αυτοσχεδιασμός και πειραματισμός ....αλλα αυτα μπορεί να βλαψουν...οσο καλες προθεσεις κι αν υπαρχουν.
Δεν μπορω να αξιολογησω τη δουλειά που έκανα, αφου δεν μπορεσα εξαρχής να ορισω στόχο, ή καλυτερα, όσες φορές εθεσα στοχο, τον αναθεωρησα πολλές φορές, για να πλησιασω μια πιο ρεαλιστική προσεγγιση.
Αν η αξιολογηση είναι αυτο που εκπεμπουν και εκδηλωνουν τα παιδια, τότε είμαι ευτυχής.
Αλλα τα παιδια επιστρεφουν την αγαπη που λαμβανουν. ..... δεν πρεπει να ξεγελιομαστε, αυτο δεν ειναι αξιολογηση του εκπαιδευτικου έργου και αποτελεσματος.
Ισως σε αυτο τον ιστοχωρο, να πρεπει να δημιουργηθει ένας ζωντανος διαλογος μεταξύ εκπαιδευτικών, που βρισκονται με τα παιδια σε τάξη, και οχι μονο σε προσωπικές συναντησεις/συνεδρίες κλπ. Και να ανοιξει ο διαλογος και η κατανοηση μεταξυ εκπαιδευτικων και γονεων.
Ειναι ενας κρικος που λειπει, μια και αυτοι ειναι αυτοί που καλουνται να καλυψουν το κενο της μαθησης, πέραν των προσπαθειών των γονεων που μπορουν να αφιερωσουν χρονο και προσπαθεια (και χρημα) γιαυτο.
και αν φανει οτι υπαρχει ενδιαφερον, θα προσπαθησω μεσα απο μικρες διηγησεις, να σας πω αυτα που βλεπει ο εκπαιδευτικος....οχι ο ειδικός, ....αλλα αυτος που η δημοσια παιδεία ορίζει οτι πρεπει να προσπαθησει να διδάξει τα παιδια σας.
ΥΓ συγχωρηστε μου τυχον λανθασμενη ή απηρχειωμενη ορολογία, δεν είμαι ειδικός, τώρα μαθαινω απο το υλικο που βρισκω εντός και εκτός σχολείου
Σχόλια
Καλησπέρα
Μου άρεσε !!!!
houz, η
Απο τα μεσα εξω!