Διάγνωση έμφυτης διάχυτης αναπτυξιακής διαταραχής, ΑΛΛΑ, υπό διερεύνηση!

Εικόνα Izambella

Καλησπέρα σας, εχω ένα γιο, 4,5 χρονών γεννημένο πρωορο, 26η εβδομάδα.

Το παιδι μου, παρόλες τις ανησυχίες μου, δεν αντιμετώπισε κανένα αναπτυξιακό προβλημα, εκτός του ότι άργησε να μιλήσει, πήγε παιδικο στα 2,5 και στον ένα μήνα περίπου άρχισε, στην παρουσα φάση μάλιστα μιλάει 2 γλώσσες ελληνικά-αγγλικά, ειναι Κοινωνικός παιζει ΕΚΤΟΣ ΣΧΟΛΕΙΟΥ , με άλλα παιδια, έχει βλεμματικη επαφή, δεν έκανε σπασμοδικες επαναλαμβάνομενες κινήσεις με τα χέρια του, δεν έχει θέμα με την διατροφή, Μπουσουλισε περπατησε με λίγα λόγια δεν έδειχνε και δεν δείχνει κανένα συμπτωμα, τον παρακολουθουσε ο κ. Ευαγγελίου στη Θεσσαλονίκη, και έκανε φυσικοθεραπείες μόνο μέχρι που περπατησε.

Το πρόβλημα άρχισε στο προνήπιο όπου το παιδι ΔΕΝ μπορεί να ενταχθεί στο τμήμα και γίνεται επιθετικό, δεν θέλει να κάτσει "παρεουλα" Δεν θέλει να κάνει ασκήσεις να παίξει με άλλα παιδια, ΔΕΝ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΆΕΙ ΣΧΟΛΕΙΟ.

Έχουν γίνει πολυ άσχημα περιστατικά στο σχολικό περιβάλλον, δεν θα αναφερθώ αναλυτικά ,ειναι θεμα δικηγόρου.

Γυρίζω στο θεμα , σήμερα πηρα την απόφαση από το ΚΕΣΥ, όπου μας έστειλαν για γνωμάτευση και με λίγα λόγια η απόφαση ειναι πως το παιδι ειναι πισω στη γραφή και το λόγο, προτείνουν έργο θεραπεία-λογοθεραπεια  και παράλληλη στήριξη! και όπως γράφω και στο τίτλο Ο παιδοψυχιατρος ο οποίος ΔΕΝ τον εξέτασε, μίλησε με εμένα μόνο διέκρινε πως το παιδι ειναι στο φάσμα, άλλα δεν ειναι και σίγουρος! 

Πως γίνεται ένα παιδι που δεν έχει δώσει κανένα σημάδι μέχρι τώρα, το οποίο λόγω προωροτητας τον "έτρεχα" Προληπτικά για να προλαβουμε καταστάσεις, να εμφανιστεί με ΔΑΦ ξαφνικά! 

Να σημειωθεί πως Ο μικρός φέτος εχει υποστεί μια μεγάλη αλλαγή στη ζωή του με το μπαμπά του να φευγει μετανάστης και να έρχεται κάθε 3 μήνες, και σας ξανά τονίζω πως η συμπεριφορά των εκπαιδευτικών ειναι ΑΔΙΑΝΟΗΤΗ, εφτασαν το παιδι σε οριακό σημείο. Θα σας αναφέρω μόνο ένα περιστατικό πως Επέτρεψαν μέχρι και σε έξω σχολικό να μπει μεσα στο σχολείο και να του φωνάζει μπροστά στους συμμαθητές του. 

Πραγματικά έχω τρελαθεί, τι να κάνω; να ζητήσω αξιολογιση ξανά; 

Εχε ξεκινήσει λόγο έργο 3 βδομάδες ήδη. Πάει με χαρά συνεργάζεται με τους θεραπευτές, μόλις ακουσει το όνομα της δασκάλας του ή την δει στο βεμπεξ ουρλιάζει φευγει και αρνείται να κάνει μάθημα! 

Συγγνωμη για υον λόγο και τη γραφη μου τα έχω χάσει σήμερα! 

Σχόλια

Ψυχραιμία

Εικόνα Θοδωρής Κ.

Βασικά ψυχραιμία.

Το παιδάκι ανεξάρτητα από τη ταμπέλα θα του βάλουν το ζήτημα είναι να πετυχαίνει τα διάφορα ορόσημα για την ηλικία του και σίγουρα να βλέπετε εξέλιξη.

Το δημόσιο σχολείο και το ΚΕΣΥ είναι αμαρτωλές ιστορίες, οπού το μεν πρώτο προσπαθεί με όλο και λιγότερη κούραση να περνάνε οι μέρες, το δε δεύτερο εκτελεί εντολές ώστε να μην επιβαρύνεται το κράτος οικονομικά, είτε στέλνοντας τα παιδάκια σε ειδικα σχολεία κρατικά (άθλια) είτε μεταφέροντας την ευθύνη στους γονείς, ώστε να προχωρήσουν σε ιδιωτικές πρωτοβουλίες.

Αν έχετε γνωμάτευση από παιδοψυχίατρο, είναι πολύ καλό να κάνετε έργο και λόγο θεραπείες. Δε σημαίνει ωστόσο ότι αν θεωρηθεί το παιδί στο φάσμα, ότι χάθηκε ο κόσμος και ότι πλέον είναι παιδί με αναπηρία. Είναι μεγάλο το πλαίσιο (για αυτό λεγεται και φασμα) και μπορεί να είναι ένα παιδί που κανείς άλλος πέρα από ειδικούς κι εσάς δε θα καταλαβαίνει ότι είναι στο φάσμα.

Ξεκάθαρα έχει πρόβλημα το παιδί με το συγκεκριμένο σχολείο κι όχι γενικά με το σχολείο. Μιλήστε με την πρωτοβάθμια για να αλλάξετε σχολείο ή τάξη ή αν δε θέλετε κάτι τέτοιο βάλτε παράλληλη στήριξη στο παιδί. Σας δίνει το κράτος παράλληλη στήριξη;

like2

Θα αλλάξει σχολείο λόγω μετακόμισης

Εικόνα Izambella

Καλημερα σας, το παιδί θα αλλάξει σχολείο λόγω μετακόμισης σε άλλη πολη της Ελλάδος, το Σεπτέμβριο, όποτε για 2 μήνες δεν θα μπω στη διαδικασία να τον αλλάξω τώρα, επίσης ναι μας δίνουν παραλληλη την οποία θα την ζητήσω το Σεπτέμβριο στο νέο τόπο διαμονής πλεον.

Ξέρετε τι συμβαίνει το παιδί έχει αρχίσει λόγο και έργο ΠΡΙΝ τη διαδικασία του ΚΕΣΥ, γιατί εγώ σαν μαμά είδα πως υστερεί στο γραπτό, όποτε κάνει 1 μήνα θεραπείες τώρα, + ότι άρχισε αθλητισμό. Το παιδί χρειάζεται οριοθέτηση και επαφή με συνομιλίκους γιατί λόγω συνθηκών μεγάλωσε ΜΟΝΟ με ενήλικες οι οποίοι είχαν άλλη ανοχή απέναντι του.

like1

Το παιδί έχει ξεκινήσει έργο- και λόγο-

Εικόνα Izambella

Σας ευχαριστω για την απάντηση, το παιδι έχει ξεκινήσει έργο και λόγο ήδη ενα μηνα, πριν βγει η απόφαση από το ΚΕΣΥ, δεν περιμενα, σχολείο θα αλλάξει ετσι και αλλιως γιατι θα μετακομίσουμε σε άλλη πόλη , εντός Ελλάδας, για να συνεχίσει τις θεραπείες ,θα ήταν καταστροφικό να φευγαμε εξωτερικό μαζί με το μπαμπά τώρα, σε ένα ξένο μέρος με άγνωστη γλώσσα  και να πάει σχολείο εκεί, όποτε θα ζητήσω την παράλληλη του χρόνου στο νέο σχολείο, αφου την δικαιουται, 

Θα ήθελα να σας ρωτήσω, αν γνωρίζετε, από το ΚΕΣΥ γιατί αρνούνται να μου δώσουν αντίγραφο του φακέλου, και ειδικά την έκθεση των εκπαιδευτικών από το σχολείο; επικαλούνται προσωπικα δεδομένα!! Ισχύει κάτι τέτοιο;;

like1

ΚΕΣΥ

Εικόνα Θοδωρής Κ.

Δε γνωρίζω γιατί δε σας το δίνουν; Στην έκθεση που παραλαβατε δεν δίνουν περαιτέρω εξηγήσεις;

Πιστεύω από του χρόνου θα έχετε πολύ καλά αποτελέσματα σε νέο περιβάλλον γιατί από ότι κατάλαβα το ζήτημα είναι περισσότερο με το σχολείο και στο σχολείο παρά δύο ίδιο το παιδί ως άτομο.

Κι εφόσον και η ίδια παρατηρείται πράγματα και παρεμβαίνετε πιστεύω θα κάνετε το καλύτερο για το παιδί.

Καλή δύναμη και πιστεύω όλα θα πάνε καλά

like2

Η διάγνωση του ΚΕΣΥ φάσκει και αντιφάσκει

Εικόνα Izambella

Καταρχάς, συγνώμη για τη διπλή απάντηση, κάτι έκανα λάθος. 

Δεν γνωρίζω γιατι δεν τη δίνουν. Την τρίτη θα παω να ζητήσω ξανά το αντίγραφο του φακέλου.

Επίσης η διάγνωση του ΚΕΣΥ φάσκει και αντιφάσκει. Ναι μεν το παιδί συνεργάστηκε και έφερε εις πέρας τις εργασίες που του δόθηκαν αλλά είχε μια μικρή ανησυχία που χαλουσε τη γενική εικόνα του. Θα σας το πω όσο πιο απλα και κόσμια μπορώ. 

Όποιος ψυχολόγος διάβασε τη γνωμάτευση έβαλε τα γέλια. Ειδικά όσοι ξέρουν το παιδι. 

Εχω δεχθεί απίστευτη ψυχολογική πιεση φέτος, το παιδί γυρνουσε σπίτι και πετουσε πραγματα από τα νευρα του. Δεν θα μιλήσω για το σχολικό εκφοβισμό, ουτε για καταστάσεις "να καλύψουμε τα χωριανακια μας" Θα σας πω μονο πως 2-3 φορές την εβδομάδα με έπαιρνε τηλ η δασκάλα του να μου πει πως έχει πρόβλημα το παιδι και τι θα κάνει στη ζωή του. Πως θα τα καταφέρει κλπ κλπ κλπ . Απαξιωτική συμπεριφορά σε ένα παιδι 4,5 χρονών και σε μια μαμά που είναι μόνη της. Θα ζητήσω επαναξιολόγηση του παιδιου σε ένα χρόνο αφου εχει απομάκρυνθει από το συγκεκριμένο σχολικό Περιβάλλον. 

Πως θα ασχοληθεί αυτο το παιδι με το σχολείο όταν δε το σέβεται η εκπαιδευτικός του; δεν θέλει να παει σχολείο. Ουτε στο βεμπεξ θέλει να μπει! Τη βλέπει και φευγει!! Κρύβεται! Ενώ στο λόγο και το έργο και την ομαδική έργο θεραπεία ειναι άψογος!! 

Έχει σταματήσει το παιδί ένα μήνα να τη βλέπει και ειναι άλλο παιδι!!! 

like3

Μόλις αλλάξει περιβάλλον σχολικό δε θα σας απασχολήσει πια

Εικόνα Θοδωρής Κ.

Καλημέρα, συνεχίζω να πιστεύω αυτό που σας είπα.

Το παιδί μόλις αλλάξει περιβάλλον σχολικό δε θα σας απασχολήσει πια το θέμα, αρκεί να βρει κάποιον άλλο εκπαιδευτικό.

Τα ΚΕΣΥ να ξέρετε περισσότερο προσπαθούν να βολέψουν καταστάσεις παρά να βοηθήσουν τους γονείς.

Και την απόφαση του ΚΕΣΥ, ΑΝ ΘΕΛΕΤΕ την ακολουθείτε και αν θελετε τη χρησιμοποιείτε.

Δεν είναι δεσμευτική. Μη χάνετε το χρόνο σας με το τι γράφουν και τι πιστεύουν οι δημοσιοι υπάλληλοι. Εσείς δείτε το παιδί σας και εφόσον τα πάει καλά στις θεραπείες, θα είναι μια χαρά και στο επόμενο σχολείο. Λογικά υπάρχει πρόβλημα με τη δασκάλα που δε θέλει να κουράζεται και να ασχοληθεί και προσπαθεί να σας διώξει με το τρόπο της. Το έχουμε ζήσει εμείς σε οποιαδήποτε επαφή με δημόσια δομή είχαμε.

like3

Δεν δέχεται ιδιωτική παραλληλη στο σχολείο!

Εικόνα Izambella

Ενώ είχε κανει τεράστια βήματα το παιδί, ήρεμος, συνεργάσιμος, άρχισε έγραφε, άρχισε το σχολείο και σε μια εβδομαδα το παιδί έχει πάει πισω , σε χειρότερο βαθμό από ότι όταν ξεκίνησε λόγο και έργο. Τα κορίτσια στο κέντρο έχουν σοκαριστεί, μίλησα με τη δασκάλα για να βάλω ιδιωτική παράλληλη μέχρι τέλος της χρονιάς, και. Δεν δέχεται. Να γελάει και να κλαίει κάνεις. Να περάσει η χρονιά να φυγει το παιδι από εκεί, να Ηρεμήσει! 

like2

Κυρία izabella έχω εξοργιστεί

Εικόνα Michele Pan

Κυρία izabella έχω εξοργιστεί πραγματικά. Σε ποιον παιδοψυχιατρο πήγατε και σας είπε ότι το παιδί είναι μάλλον στο φάσμα χωρίς καν να το δει; Και όλο αυτό γιατί; επειδή δυσκολεύεται στη γραφή και στην ομιλία; Όσο για την νηπιαγωγό τι να πω θέλει να λέγεται και εκπαιδευτικός. Λογικό το παιδάκι να έχει τέτοια συμπεριφορά εφόσον είναι τόσο άσχημα τα πράγματα στο σχολείο. Είναι και μικρούλης. Σας νιώθω πραγματικά και αν μπορέσω να σας βοηθήσω σε κάτι πολύ ευχαρίστως. 

like2

Από τη μέρα που γύρισε στο σχολείο, το παιδί έβγαλε ΞΑΝΑ φοβίες

Εικόνα Izambella

Καλησπερα σας, 

Κατάφερα να απαντήσω σήμερα γιατί είχαμε , πραγματικά, δυσκολες μερες, 

Η διάγνωση έγινε από τον παιδοψυχιατρο του ΚΕΣΥ, μίλησε μαζί μου και δεν είδε ΚΑΘΟΛΟΥ το παιδί, η ιδιώτης μας είπε πως βλέπει ΔΕΠΥ, κάτι για το οποίο είμαστε προετοιμασμένοι, αλλά και παλι ειναι πολυ μικρός για διάγνωση και για να ειναι σίγουρη, και τώρα παμε στα "ωραία"  Από τη μέρα που γυρισε στο σχολείο το παιδί έβγαλε ΞΑΝΑ φοβιες, άλλαξε η συμπεριφορά του και όπως έγραψα, πήγε πισω μηνες. 

Πλέον δεν τον πάω. Κάνει έργο, λογο, άρχισε στίβο και προσπαθουμε να ηρεμήσει, 

Ο λόγος που ΔΕΝ τον παω σχολειο; πλέον, έτσι και αλλιώς θα αλλαξει από θα Σεπτεμβριο, την προηγουμενη εβδομάδα ήρθε σπίτι βρώμικος με ρετσινι από πευκο σε όλο το σώμα, εντέλει την επόμενη με ενημέρωσε πως ήταν το παιδί ξυπόλυτο όλο το διάλειμμα, στην αυλή , δεν τις άκουγε και απλά τον άφησαν έτσι.. Ουτε καν να παρουν ενα τηλ να πάω να πάρω το παιδι. Αποτέλεσμα;;;  πηγα αμέριμνη έκανα το εμβόλιο στο παιδι εγώ, ο μικρός είχε γαστρεντερίτιδα και μαζί με το εμβόλιο ηταν το παιδί 4 μερες με διάρροια και πυρετό! 

Δεν εχω λογια να εκφράσω όλα αυτά που νιώθω σα μανα. Θέλω μόνο να φυγουμε. Να αλλάξει περιβάλλον για να ηρεμήσει το παιδι. 

Σας ευχαριστω ξανά για το ενδιαφέρον. Και μακάρι να ΜΗΝ ζήσει κανενα παιδι ότι έχει ζήσει το δικό μου φέτος. 

like1

Καλά κάνετε και δεν τον στέλνετε σχολείο

Εικόνα Michele Pan

Καλημέρα. Καλά κάνετε και δεν τον στέλνετε σχολείο και χαίρομαι πάρα πολύ που του χρόνου θα πάει σε άλλο. Η συμπεριφορά τους είναι απαράδεκτη για να το πω κόσμια. Στέλνουμε τα παιδιά στο σχολείο για να εξελιχθούν και να μάθουν κανόνες κτλ και καταλήγουν να τα κάνουν χειρότερα. Όσο για τον γιατρό τι να πω αυτές τις γρήγορες διαγνώσεις του ποδιού δεν μπορώ να της καταλάβω. Εχω περάσει και εγώ πολύ δύσκολα με τις διαγνώσεις και τις ταμπέλες. Ο μικρός μου κάνει λόγο και έργο και τα πηγαίνει υπέροχα. Φέτος πήγε παιδικό και προσαρμόστηκε απίστευτα γρήγορα και συμμετέχει σε όλες τις δραστηριότητες και παίζει πολύ καλά με τα άλλα παιδιά.Του χρόνου προνήπιο σε ιδιωτικό ευτυχώς. Έχω γράψει σε άλλο χρονολόγιο για την δική μας περίπτωση. Θα μπορούσαμε να μιλήσουμε με κάποιο mail; και εγώ στη Θεσσαλονίκη κατοικώ.

like0

Ναι πολύ ευχαρίστως να μιλήσουμε

Εικόνα Izambella

Ναι πολυ ευχαρίστως να μιλήσουμε, υπάρχει τρόπος να σας στείλω ένα E-mail σε μήνυμα ή μόνο εδώ δημόσια; 

Ο δικός μου κάνει λογο-έργο. 

Κάνει αθλητισμού, ειναι ενα ιδιαίτερα κοινωνικό παιδι, το οποίο δημιουργεί προβληματα ΜΟΝΟ στο σχολείο. ΠΟΥΘΕΝΑ ΑΛΛΟΥ. 

like0

Στείλτε E-mail προς τα μέλη του www.noesi.gr

Εικόνα NOESI.gr

❝ ​​Για να στείλετε μήνυμα σε άλλο μέλος ❞

Μπείτε στο λογαριασμό μέλους σας από την κεντρική σελίδα www.noesi.gr.

1. ​Πηγαίνετε στη σελίδα που θέλετε. Κάντε κλικ στο όνομα του μέλους που έχει γράψει το κείμενο (στο "Δημοσιεύτηκε από...").

2. Από τη νέα σελίδα με το προφίλ του μέλους επιλέξτε "Επικοινωνία".

​3. Σε εκείνη τη σελίδα, γράψτε το μήνυμά σας και πατήστε "Αποστολή μηνύματος" για να στείλετε το προσωπικό μήνυμα (E-mail) προς το μέλος που σας ενδιαφέρει.

Τα υπόλοιπα αφήστε τα στην πλατφόρμα του www.noesi.gr. Το μήνυμα σας θα παραδοθεί στον παραλήπτη του χωρίς να βλέπετε τη διεύθυνσή του, για λόγους δεοντολογίας. Αν λάβετε απάντηση στο E-mail σας, τότε μπορείτε να επικοινωνείτε με το άλλο μέλος προσωπικά μέσω του E-mail σας και χωρίς τη μεσολάβηση του www.noesi.gr. Η υπηρεσία αυτή είναι διαθέσιμη σε γονείς ατόμων με αναπηρία, σε άτομα με αναπηρία, διαπιστευμένους επαγγελματίες και φορείς που έχουν καταχωρηθεί ως πάροχοι υπηρεσιών στον τομέα της αναπηρίας. Απαραίτητη προϋπόθεση η χρήση λογαριασμού μέλους στο www.noesi.gr.

like1

Δεν έχει ΔΑΦ ο μικρός, έχει ΔΕΠΥ όπως έχω κι εγώ τελικά

Εικόνα Izambella

Καλημέρα σε όλους, μετά από Γολγοθά πηγαμε σε ανάπτυξιολογο, κάναμε 3,5 ώρες επίσκεψη, μας ξεσκονισε κανονικά με ιστορικό μέχρι συγγένεια 2ου βαθμου, το παιδί το είδε πανω απο 1,5 ώρα. Τα αποτελέσματα; 

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΑΦ ο μικρός, έχει ΔΕΠΥ, όπως ΔΕΠΥ έχω και εγώ τελικά, 

Νοητικά, μαθησιακα, γνωστικά ειναι παραπάνω από το φυσιολογικό. Ειναι δηλαδή ένα πανέξυπνο παιδί, με ΔΕΠΥ, 

Έφυγε ένα βάρος από πάνω μας. Οχι για τον αυτισμό, οχι για το αν ειχε πρόβλημα το παιδί, απλα ΤΩΡΑ ξέρουμε τι να κάνουμε και πως να τον βοηθήσουμε. 

Μην αφήνετε τα παιδιά σε γνωματεύσεις δημοσίου, ουτε σε μεγάλα "ονόματα"  Ελλήνων γιατρών. Ψάξτε , εμείς πηγαμε στα Γιάννενα σε μια καταπληκτική γιατρό με  βιογραφικό και εμπειρία που αμφιβάλω αν την έχει άλλος στην Ελλάδα. Και κυριος ειναι άμεση, Κατατοπιστικη και με όρεξη για αυτό που κάνει. 

Αυτα από εμας, ευχομαι τα καλύτερα για όλους σας, και καλή πορεία στα παιδιά σας. 

like0

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.