Χαρούμενα νέα
Από καιρό ήθελα να γράψω ένα "βιολόγιο" για την εξέλιξη του Γιάννη μου, αλλά δεν το αποφάσιζα λόγω των έντονων αντιπαραθέσεων που δημιουργήθηκαν στην ιστοσελίδα. Ελπίζω όλοι μας να πορευτούμε με ομόνοια ως μια ομάδα με ένα κοινό στόχο: το καλύτερο μέλλον των παιδιών μας.
Πάνω σ’ αυτό το πλαίσιο αποφάσισα να σας ενημερώσω για την σχολική πορεία του παιδιού μου.
Πέρσι τον Ιούνιο ο γιος μου αξιολογήθηκε από το ΚΔΑΥ και κρίθηκε ικανός να φοιτήσει στην Α’ Δημοτικού σε κανονικό σχολείο με τμήμα ένταξης. Όμως οι εκπαιδευτικοί του σχολείου, στο οποίο φοίτησε τελικά ο Γιάννης, είχαν διαφορετική άποψη, χωρίς όμως να έχουν δει το παιδί μου.
Το ΚΔΑΥ δεν μου έδωσε εγγράφως την γνωμοδότηση του, επειδή δεν ήθελε να έρθει σε αντιπαράθεση με τους εκπαιδευτικούς του σχολείου, αλλά απαίτησε να αξιολογηθεί εκ νέου.
Πραγματικά, το Σεπτέμβριο ο Γιάννης αξιολογήθηκε ξανά από το ΚΔΑΥ και η νέα γνωμάτευση ανάφερε ότι ο γιος μου ήταν ικανός να φοιτήσει στην Α’ Δημοτικού σε κανονικό σχολείο με συνεκπαίδευση.
Εκπαιδευτικός συνεκπαίδευσης δεν ήρθε.
Προβλήματα υπήρχαν στην αρχή πολλά, επειδή έπρεπε να φοιτήσει σ’ ένα νέο σχολικό κτίριο, με νέα δασκάλα και άγνωστα παιδιά.
Οι δάσκαλοι στην αρχή ήταν διστακτικοί και πολλά παιδιά τον κορόιδευαν.
Παρόλα αυτά, ο Γιάννης προσαρμόσθηκε στο νέο σχολικό πλαίσιο, παρακολούθησε κανονικά όλα τα μαθήματα και μάλιστα ήταν καλός μαθητής, απέκτησε πολλούς φίλους και φίλες και οι δασκάλες του (της κανονικής τάξης και του τμήματος ένταξης) τον αγάπησαν πολύ. Η δασκάλα του τμήματος ένταξης δάκρυσε την τελευταία μέρα του σχολείου, επειδή θα αποχωριζόταν το Γιάννη. Μου είπε ότι έχει βάλει στοίχημα με τον εαυτό της να τον βοηθήσει όσο μπορεί, ώστε να είναι πολύ καλός μαθητής και αγαπητός στα παιδιά της τάξης του. Η δασκάλα της κανονικής τάξης μου είπε ότι θα προσπαθήσει την επόμενη σχολική χρονιά να είναι στο σχολείο (δεν έχει οργανική θέση στο σχολείο αυτό) για να αναλάβει την τάξη του γιου μου και την επόμενη σχολική χρονιά.
Οι δασκάλες του αποφάσισαν ότι δεν χρειαζόταν η γνωμοδότηση του ΚΔΑΥ για να παρακολουθήσει την επόμενη τάξη. Ελπίζω και στη Β’ Δημοτικού ο Γιάννης να ακολουθήσει την ίδια εξέλιξη.
Η σχολική πορεία του Γιάννη φαίνεται από τα γραπτά του, γι’ αυτό παρακάτω παραθέτω μερικά δείγματα από εργασίες του.
Αντιγραφή από το τετράδιο της αντιγραφής του στις 04/12/2007.
Αντιγραφή από το τετράδιο της αντιγραφής του στις 03/06/2008.
Η πρώτη του έκθεση με θέμα: "Το καράβι που θα’ θελα να είχα".
Άσκηση γραμματικής.
Ασκήσεις μαθηματικών.
Η σχολική πορεία του Γιάννη φαίνεται από τα γραπτά του, γι’ αυτό παρακάτω παραθέτω μερικά δείγματα από εργασίες του.
Αντιγραφή από το τετράδιο της αντιγραφής του στις 04/12/2007.
Αντιγραφή από το τετράδιο της αντιγραφής του στις 03/06/2008.
Η πρώτη του έκθεση με θέμα: "Το καράβι που θα’ θελα να είχα".
Άσκηση γραμματικής.
Ασκήσεις μαθηματικών.
Σχόλια
Μπράβο Γιάννη
Eίναι ένα όνειρο
Πλημμύρισε η καρδιά μου συναισθήματα...
Mπράβο Γιάννη
Χίλια μπράβο!
Αυτά είναι "βιολόγια"
Χαίρομαι πολύ!
Μπράβο Γιάννη
Συγχαρητήρια
Μπράβο
Γιάννη, Λάμπεις....
Μπράβο Γιαννάκη !!
Μαργαρίτα και Γιάννης