Τμήμα ένταξης ή παράλληλη στήριξη

Εικόνα elizabeth 75
Υπάρχει διαφορά αναμεσα σε Τμήμα Ένταξης και την Παραλληλη Στήριξη; Αν ναι ποια ειναι η διαφορά; Ευχαριστώ

Σχόλια

Τμήμα Ένταξης / Παράλληλη Στήριξη

Εικόνα ΦΩΤΕΙΝΗ1
Απ'ότι γνωρίζω το τμήμα ένταξης είναι για μερικές ώρες την εβδομάδα και έπειτα το παιδι παρακολουθεί την κανονική τάξη, ενώ η παράλληλη στήριξη γίνεται στην κανονική τάξη και μάλλον είναι συνέχεια. Τώρα είτε για το ένα είτε για το άλλο γνωματεύεται το ΚΔΑΥ. Κάτι είδα για ημερομηνίες υποβολής αιτήσεων εδώ http://www.focusonchild.gr/content/view/182/9/
like5

Τμήμα Ένταξης / Παράλληλη Στήριξη

Εικόνα Giota
Στο τμημα ενταξης μπαινουν παιδια με μαθησιακες δυσκολιες για μαθημα ενας προς εναν η σε μικρες ομαδουλες. Ο αριθμος ωρων που μπορει να παρακολουθησει ενα παιδι προβλεπεται απο το νομο το πολυ 10 την εβδομαδα αναλογα και με τις αναγκες του σχολειου. Δηλ. το παιδι βρισκεται στην συνηθη ταξη και βγαινει για να παει στο τμημα ενταξης για μαθημα με την ειδικη παιδαγωγο εως 10 ωρες την εβδομάδα. Στην παραλληλη στηριξη - εφοσον εχει εγκριθει απο το Υπουργειο για το παιδι - διοριζεται εκπαιδευτικος που καθεται μεσα στη συνηθη ταξη και διπλα στο παιδι εως 12 ωρες την εβδομαδα.
like6

Στο Τμήμα Ένταξης

Εικόνα Nia
Στο Τμήμα Ένταξης το παιδί φεύγει απο την τάξη όταν έχουν γλώσσα συνήθως ή και μαθηματικά και πηγαίνει σε κάποιο γραφείο που κάνει τα ίδια μαθήματα με ειδικό δάσκαλο. Στην παραλληλη στήριξη ο ειδικός δάσκαλος κάθεται δίπλα στο παιδί στην κανονική του τάξη.
like5

Περί Παράλληλης Στήριξης

Εικόνα Δημήτριος Βεκίδης
Θά ΄θελα να ρωτήσω άν γίνετε παράλληλη στήριξη σε παιδιά που πηγαίνουν βρεφονηπιακό σταθμό. Αν γίνετε θα ΄θελα να με κατατοπίσετε με τις ανάλογες ενέργιες που πρέπει να ακολουθήσω. [Μήπως θα ήταν καλύτερα το παιδί να παέι στο ΚΔΑΥ ώστε να γίνει πιό σωστή δουλειά; Ή μήπως η παράλληλη στήριξη γίνετε για παιδιά τα οποία δεν μπορούν να πάνε στο ΚΔΑΥ για κάποιο λόγο.]
like5

Περι παράλληλης Στήριξης

Εικόνα elizabeth 75
Η γνώμη μου ειναι να πάτε καλύτερα πρώτα από το ΚΔΑΥ και αυτόι θα σας πούνε τι πρέπει να κάνεται και αν γίνεται και για βρεφονιπιακό σταθμό. πάντως δεν ισχύει οτι η παράλληλη στήριξη γίνεται για παιδιά που δεν μπορούν να πάνε στο ΚΔΑΥ.
like0

Στην Παράλληλη Στήριξη

Εικόνα ανώνυμο
Στην Παράλληλη Στήριξη το παιδί εκπαιδεύεται μέσα στην τάξη με υποστήριξη ενός δασκάλου ειδικής αγωγής σε τακτή βάση. Το Τμήμα Ενταξης πρέπει να είναι "ειδικά οργανωμένο και κατάλληλα στελεχωμένο" σύμφωνα με το νόμο. Το τμήμα ένταξης αποτελεί μονάδα ειδικής αγωγής ενώ η παράλληλη στήριξη δεν αποτελεί(Ν. 2817/00 αρ. 1 παραγρ. 18 και 20). Η περίπτωση παράλληλης στήριξης ενδείκνυται για ελαφριές περιπτώσεις ειδικών εκπαιδευτικών αναγκών όπου τα παιδιά μπορούν να συμμετέχουν στην κανονική τάξη με λίγη υποστήριξη ενώ το τμήμα ένταξης για πιο δύσκολες.Ο νόμος προβλέπει ότι για την υλοποίηση των στόχων ειδικής αγωγής λαμβάνονται κατάλληλα μέτρα (π.χ ειδικά προγράμματα και μέθοδοι διδασκαλίας κλπ)και παρέχονται υπηρεσίες(π.χ λογοθεραπεία κλπ)για την διδακτική και ψυχοπαιδαγωγική υποστήριξη των παιδιών σε όλα τα σχολεία.Συνεπώς αφού το τμήμα ένταξης παρέχει ειδική αγωγή και θα έπρεπε να είναι "ειδικά οργανωμένο και κατάλληλα στελεχωμένο" θα έπρεπε να στελεχώνεται με εξειδικευμένο προσωπικό π.χ με λογοθεραπευτές για παιδιά με προβλήματα λόγου, ψυχολόγους για παιδιά με προβλήματα συμπεριφοράς κλπ έτσι ώστε όλα τα παιδιά να μπορούν να εκπαιδευτούν με προσωπικό κατάλληλο για τις ειδικές τους εκπαιδευτικές ανάγκες. Ωστόσο οι Υπουργικές Αποφάσεις δεν επιτρέπουν να συμβεί αυτό (δεν εφαρμόζουν το νόμο) και παράλληλα η διοίκηση κοροιδεύει τους γονείς και τους λέει ότι "ο νόμος προβλέπει ειδικό προσωπικό" μόνο στα ειδικά σχολεία.Επίσης αποφεύγουν να δίνουν παράλλλη στήριξη όταν υπάρχει τμήμα ένταξης στο σχολείο. Αυτό ανατρέπει το στόχο της ένταξης αφού το κριτήριο του νόμου είναι οι ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες και όχι η οργάνωση του σχολείου. Η μη πρόβλεψη από Υ.Α για στελέχωση τμημάτων ένταξης από κατάλληλο προσωπικό, η ανεπαρκής χρηματοδότηση, η μη έγκριση με Υ.Α αναλυτικών προσαρμοσμένων προγραμμάτων (που αναρτώνται στο σαιτ του Παιδαγωγικού Ινστιτούτου αλλά δεν εφαρμόζονται) και άλλα πολλά, αναιρούν τους στόχους της ένταξης αλλά και της ειδικής αγωγής. Η εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκεες δεν είναι επαρκής, η ένταξη δεν υλοποιείται. Αν κάποιος θα ήθελε να το τραβήξει και θα άντεχε το ψυχικό και οικονομικό κόστος θα έπρεπε να το διεκδικήσει δικαστικά χωρίς βεβαιότητα επιτυχίας. Οι αντιλήψεις πρέπει να αλλάξουν. Το νέο νομοσχέδιο χειροτερεύει όσα προβλέπει ο υφιστάμενος νόμος (2817/00 ο οποίος δεν είναι τέλειος) επειδή η διοίκηση θέλει να πάψει να υφίσταται υποχρέωση εφαρμογής ενός νόμου για την ειδική αγωγή που θέλει πολλούς πόρους και για να υλοποιηθεί. Ναν
like2

Επικοινωνία

Εικόνα ΣΤΑΜΑΤΙΝΑ ΧΑΣΟΜΕΡΗ

Άριστη τοποθέτηση του θέματος, κατά τη γνώμη μου.

like3

Θα κάνουμε κάτι τελικά;;;

Εικόνα Angela Papastavrou
Επειδή αυτά που γράφετε κα/κο Ναν, έτσι όπως τα γράφεται με εκφράζουν 100%, αν μαζευόμασταν αρκετοί γονείς δεν θα μπορούσαμε να κάνουμε μια οργανωμένη καταγγελία και να το πάμε το θέμα δικαστικά μέσω ένός γονέα αυτιστικού παιδιού δικηγόρο ή τουλάχιστον κάποιου δικηγόρου που να νοιάζεται πραγματικά για μας;;;(το έχω ξανα αναφέρει το θέμα πέρισυ, αλλά πάλι δεν πήρα απαντήσεις/προτάσεις, ίσως επειδή δεν είχε μέσα ήβρεις και τσακωμούς;;;(!) Μια σκέψη κάνω για την ώρα, να δω τι σκέφτεστε οι υπόλοιποι, γιατί αρχίζει να φτάνει ο κόμπος στο χτένι και έχουμε μείνει μόνο σε λόγια...ενώ τα παιδιά μας μεγαλώνουν και η ώρα έφτασε, θα φτάσει ή μπορεί και να πέρασε για μερικά απο αυτά ... εμείς όμως θα κάνουμε κάτι τελικά ή απλά θα συνεχίσουμε να κάνουμε "φτηνό και παιδαριώδες" chatroom το noesi και να αναλονόμαστε σε ανούσιους διακπληκτισμούς;;;...λέω εγώ τώρα...!!!
like4

Πολύ καλή ιδέα angela

Εικόνα χρηστος ρ.
εγώ είμαι μέσα. Θέλω όμως να το αναλύσεις λίγο. Ποιός θα είναι ο τελικός μας στόχος; Χρήστος
like5

Σκοπός

Εικόνα Angela Papastavrou
Η εκπαίδευση στο δημόσιο σχολείο για παιδιά με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες δεν είναι επαρκής, η ένταξη δεν υλοποιείται και η παράλληλη στήριξη συνήθως αποφεύγεται διχως σοβαρό λόγο ενώ είναι πάρα πολύ σημαντική. Τα ΚΔΑΥ συνήθως γνωματεύουν ειδικά σχολεία που τουλάχιστον στις περιοχές νοτια και νοτιοανατολικά προάστια που εγώ μένω, δεν υπάρχουν και τότε ο γονέας θα πρέπει να βρει χρήματα για να έχει ή ιδιωτική συνοδό σε κανονικό σχολείο ή θα πρέπει να στείλει το παιδί σε ιδιωτικό σχολείο ή θα πρέπει λογω της δυσμενής του οικογενειακής κατάστασης να κρατήσει το παιδί του στο σπίτι ,το οποιο είναι εγκληματικό και ευθύνεται αποκλειστικά η πολιτεία γιαυτο!!!(δεν φταίει η οικογένεια για το οτι το κράτος φτιάχνει νόμους και προτείνει ένα εκπαιδευτικό φορέα , στην περίπτωση μας εδώ ειδικο σχολείο, και το σχολείο αυτο δεν υπάρχει σε περιφέρεια χιλιομέτρων γύρω απο την οικογενειακή εστία του παιδιού)!!! Στην δική μας φετινή δειλή προσπάθεια για τμήμα ένταξης σε νηπιαγωγείο στις τριγύρω μας περιοχές (μιλάμε για όλα τα νοτιοανατολικά προάστια) οποια πόρτα χτύπησα τις βρήκα ερμητικά κλειστές για το δικό μου παιδί!!! Τελικά θα το "κρατήσω σπίτι", δηλ θα συνεχίσει το κεντρο ημέρας που ήδη πηγαίνει 2 χρόνια και το οποιο φυσικά δεν είναι ένα δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα, αλλά ένα θεραπευτικό σύστημα!!! Αυτά τα προβλήματα βλέπω δύο χρόνια τώρα να τρώνε τις οικογένειες δημιουργώντας τους άγχος, ανασφάλεια και φυσικά οικονομικά προβλήματα δίχως λόγο!!! Εκεί κατά την γνώμη μου θα πρέπει να εστιάσουμε. Τώρα τον τρόπο δεν τον γνωρίζω γιαυτό χρειάζεται συσπείρωση, οργάνωση μα προπάντων νομική βοήθεια!!!
like5

Μήπως μέσω των Δήμων...

Εικόνα Ελένη Κ
Αγαπητή Αngela, Όσον αφορά τα νήπια, θα μεταφέρω την εμπειρία μου, μήπως και δώσει ιδέες για αντίστοιχες πρωτοβουλίες. Εργαζόμουν μέχρι πέρυσι στους βρεφονηπιακούς σταθμούς της Δημοτικής επιχείρησης του Δήμου Ηρακλείου Αττικής. Αυτό που έκαναν εκεί ήταν να έχουν μία μόνιμη (part-time) εργοθεραπεύτρια, η οποία να δίνει οδηγίες στις παιδαγωγούς για τον τρόπο χειρισμού κάποιων παιδιών. Η θέση περιλάμβανε κι άλλους ρόλους, αλλά εγώ αναφέρομαι σε αυτό, μιας και νομίζω ότι θα άνοιγε την πόρτα σε αρκετά παιδιά για τα οποία οι παιδαγωγοί είναι αρνητικές λόγω άγνοιας και φοβούνται α. τί θα αντιμετωπίσουν και β. ότι δεν θα ξέρουν τί να κάνουν. Τώρα, για τα παιδιά τα οποία είναι αρκετά έντονα και δεν θα στέκονταν με αυτή την καθοδήγηση στην τάξη, μήπως θα δέχονταν κάποιες παιδαγωγοί (από ιδιωτικά πια πλαίσια) να έρχεται το παιδί στην τάξη τους, έστω δύο φορές την εβδομάδα; Ακούγεται λίγο δύσκολο για τα παιδιά που θέλουν να έχουν σταθερό πρόγραμμα, αλλά το έχω δει από αρκετά πλαίσια και το παιδί έχει τη δυνατότητα να κερδίσει και από τις δύο προσεγγίσεις (κέντρο ημέρας και εκπαίδευση). Αν θέλεις κάποια διευκρίνιση θα χαρώ να με ρωτήσεις. Φιλικά, Ελένη Κ ΥΓ. Μπορείς να μου δώσεις πληροφορίες για το κέντρο ημέρας; Είναι ιδιωτικό ή δημόσιο; Τί θεραπευτικό πρόγραμμα παρέχουν; πρωινό και απογευματινό; Επειδή πρόσφατα μετακόμισα κι εγώ στην Ανατολική Αττικη, με ενδιαφέρει τί δομές υπάρχουν στην περιοχή.
like3

Για το Κέντρο ημέρας στο Κορωπί

Εικόνα Angela Papastavrou
Το Κέντρο Ημέρας μας είναι στο Κορωπί στην οδό Κολοκοτρώνη 181,τηλ 2106026212. Είναι δημόσιο δηλ το έχει φτιάξει ένας σύλλογος που ονομάζεται "Ανοιχτή Αγκαλιά" με την συνχρηματοδότηση της Ευρωπαικής Ένωσης και αποτι γνωρίζω ο δήμος έχει παραχωρήσει το οικοπεδο και το οίκημα. Απευθύνεται σε παιδιά με αυτισμο,ελαφριά νοητική στέρηση,μαθησιακές δυσκολίες και δυσλεξία. (Γενικά μόνο σε ελαφριές μορφές αναπηριών και οχι κινητικών αναπηριών) Τα παιδάκια που πάνε είναι συνήθως μικρής ηλικίας απο 4 μέχρι 10. Εχει πρωινό πρόγραμμα μέχρι τις 2 το μεσημέρι, για τα παιδάκια που δεν πάνε σε κάποιο σχολικό πλαίσιο και απογευματινό, μέχρι της 4, για τα παιδάκια που παρακολουθούν κάποιο σχολικό πλαίσιο, συνήθως νήπιο και πρώτες τάξεις του δημοτικού. Γίνονται ατομικά μαθήματα και ομαδικά. Εχει όλες τις ειδικότητες, λογοθεραπευτές, εργοθεραπευτές, ψυχολογους, παιδοψυχίατρο, ειδικές παιδαγωγούς και νοσηλευτές. Εμείς είμασταν απο τους πρώτους που μας πήραν και πάμε ήδη 2 χρόνια τώρα και αποτι προβλέπεται θα πάμε και τρίτο χρόνο!!!
like0

Τμήμα 'Ενταξης σε νήπια (ΝΑ Αττική)

Εικόνα Ελένη Κ
Αγαπητή Άντζελα, Βρήκα μία πληροφορία που μπορεί να σε ενδιαφέρει: Καλώντας στο Β' Γραφείο πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης, όπου ανήκουν οι περιοχές μας (τηλ: 210 6624586 και 210 6628412) οι κύριοι ήταν πολύ πρόθυμοι να εξυπηρετησουν. Με ενημέρωσαν ότι πέρυσι δούλεψαν δύο νήπια με Τμήμα Ενταξης: Το 2ο Νήπιο Βούλας και το 2ο Νήπιο Καλυβίων. Προφανώς στο Καλυβίων πρέπει να σταλεί αντικαταστάτρια από το Υπουργείο (η προηγούμενη είναι έγκυος). Επίσης, ως γενική γνώση, υπάρχουν θέσεις και στα νήπια: 4ο Παιανίας, 1ο Μαρκόπουλου και 1 Λαυρίου, για παιδαγωγό ειδικής αγωγής για τμήμα ένταξης, όμως το Υπουργείο δεν έχει στείλει προσωπικό τα τελευταία χρόνια και έτσι έχει αδρανήσειεκεί η κατάσταση, αλλά τίποτα δεν αποκλείεται... Για παραπάνω πληροφορίες κάλεσέ τους απ' ευθείας. Ελπίζω να βρεις κάτι για το παιδί σου. Φιλικά, Ελένη
like4

Τμήμα Ένταξης-Παράλληλη Στήριξη

Εικόνα balkate
balkate Έχοντας γνώση για το τι γίνεται με τους ειδικούς παιδαγωγούς, η λέξη που χαρακτηρίζει όλο αυτό είναι η λέξη "μπάχαλο"... Το υπουργείο δίνει θέσεις για τους ειδ. παιδαγωγούς στα μέσα Σεπτεμβρίου (αυτό γινόταν μέχρι πέρυσι)και οι διευθύνσεις α/θμιας καλούν του εκπ/κους τηλεφωνικώς. Με αποτέλεσμα να πηγαίνουν στα σχολεία στα τέλη Σεπτεμβρίου. Τα νησιά κυρίως καλούν τους εκπ/κους πιο νωρίς γιατί θέλουν να στελεχώσουν τα σχολεία, ενώ οι πόλεις κάπως χρονοτριβούν. Φέτος το υπουργείο άλλαξε τον τρόπο πρόσληψης κι έβαλε τους εκπ/κους σε ενιαίο πίνακα. Αυτό σημαίνει ότι πολύ πιθανό να στελεχωθούν τα σχολεία πιο νωρίς με το κατάλληλο προσωπικό. Επίσης, για τα τμήματα ένταξης ευθύνη έχουν και οι διευθυντές των σχολείων, οι οποίοι πρέπει να αποστείλλουν αίτηση για να προσληφθεί ειδ. παιδαγωγός στο σχολείο τους.
like4

οργανωμένη καταγγελία - Π.Σ. - νομοσχέδιο ειδικής αγωγής

Εικόνα Stathis
Καλημέρα σε όλους, Γράφω πολύ σπάνια γιατί ο χρόνος μου είναι ελάχιστος και δεν προλαβαίνω να μπω στο noesi να ενημερωθώ. Έχω όμως να σας πω ότι έιμαστε μια ομάδα γονέων που εκδίδουμε το περιοδικό "ΠΑΙΔΙ - ΕΙΔΙΚΑ ΔΙΚΑΩΜΑΤΑ", θα μας βρείτε στο e-mail paidikaiomata@gmail.com και στο δικό μου αν μπορώ να βοηθήσω rena.kallergi@energizer.com Σύντομα θα έχουμε δικό μας site και σύλλογο και θα σας τα γράψω. Έχουμε πάρει πολύ στα σοβαρά και το νομοσχέδιο και κυρίως το δικαίωμα των παιδιών μας στην εκπαίδευση. Έχουμε ήδη καταθέσει στο Υπουργείο, με πολύ κόπο προσωπικό, προτάσεις για το προσχέδιο ειδικής αγωγής και σκοπεύουμε να προχωρήσουμε σε ομαδικές αγωγές από Σεπτεμβρη για το θέμα της Π.Σ. Όποιος θέλει να συμμετέχει σε όλα αυτά ας επικοινωνήσει μαζί μας γιατί υπάρχουν συγκεκριμένες ενέργειες που θα πρέπει να κάνουν προς το Υπουργείο οι γονείς και κάποια χαρτιά που πρέπει να έχουν στα χέρια τους πριν προχωρήσουμε.... Εύχομαι καλό καλοκαίρι και καλή δύναμη σε όλους. Ρένα
like7

Ενας σύλλογος μόνο φτάνει

Εικόνα Angela Papastavrou
Μου έχουν στείλει και μένα μαιλ για αυτό το περιοδικό /σύλλογο για να γραφτώ και να συνεισφέρω,αλλά ... αν και θέλω πάρα πολύ να μετάσχω, γιατί θέλω πραγματικά να βοηθησω και να βοηθηθώ, δεν καταλαβαίνω γιατί θα πρέπει να υπάρχουν γενικά τόοοοσοοοοιιιιι σύλλογοι και τόσοι υποσύλλογοι για τό ιδιο θέμα και εντέλη πάλι μόνοι μας να είμαστε αφού έχουμε μοιραστεί!!! Εχω βαρεθεί να γράφομαι σε συλλόγους για τον αυτισμό και να πληρώνω συνδρομές!!!Δεν έχω άλλα χρήματα για πέταμα. Φτάνει πια για μένα!!! Εργα θέλω να δω και όχι μόνο λόγια και καινούργιους συλλογους,καινούργιους προέδρους,...δεν χρειαζόμαστε άλλους!!! Ναί σε περιοδικά έντυπα που ενημερώνουν και κάνουν αγώνες αλλά οχι πια άλλοι σύλλογοι και διαχωρισμοί!!! Δεν θέλω να είμαι σε κανένα σύλλογο έτσι , θέλω να κάνουμε ΟΛΟΙ μαζί κάτι, βαρέθηκα να μοιραζόμαστε λες και μιλάμε για άλλο πράγμα. Για όνομα του Θεού, για τον αυτισμό μιλάμε και αυτός είναι μόνο ΕΝΑΣ!!! Αγγελική
like7

Σύλλογος

Εικόνα annag
Ρένα αυτές τις προτάσεις για το προσχέδιο ειδικής αγωγής μπορούμε να τις μάθουμε και εμείς; Συμφωνώ με την Αγγελική υπάρχουν τόσοι πολλοί σύλλογοι πια, που έχουμε χάσει το μπούσουλα πια. Οκ κάποια παιδιά μπορούν να ενταχθούν στα πλαίσια του δημόσιου σχολικού προγράμματος με τμήματα ένταξης ή με συνοδό, για τα υπόλοιπα τι θα γίνει; Θα βολοδέρνουμε οι γονείς στα πανάκριβα ιδιωτικά ή σε πλαίσια που δεν είναι για τα δικά μας τα παιδιά; Δεν μπορώ να το καταλάβω. Δεν υπάρχει κανείς που να πει: Τόσα παιδιά χρειάζονται ειδική εκπαίδευση με ένταξη ή συνοδό ή ότι άλλο Χ τόσα άτομα που χρειάζονται για αυτό το παιδί = τόσο κοστίζει. Μήπως θα ήταν πιο οικονομικό και πιο δημιουργικό για τα παιδιά μας να λειτουργήσουν 1, 10, 100 σχολεία με πρόγραμμα που να ταιριάζει σ' αυτά τα παιδιά, με μουσικοθεραπεία, με ιππασία, με κολύμπι, με θεατρικό παιχνίδι, με ασκήσεις αισθητηριακής ολοκλήρωσης με ότι τέλος πάντων τα βοηθάει. Να δίνει ένα ποσό το κράτος και τα υπόλοιπα από δωρεές, από γονείς ή από άλλους χρηματοδότες (Ζήμενς Χρήστο). Ας καταλήξουμε επιτέλους κάπου. Συγκεκριμένα.
like2

Εχετε ολοι απολυτο δικιο!

Εικόνα vicky5
Εχετε ολοι απολυτο δικιο! Αλλα πού να βρεθουν λεφτα στο ελληνικο κρατος; Ξερουν καλα να τα τρωνε! Οσο για την εκκλησια που επρεπε να βοηθαει γονεις ΑΜΕΑ... μπροσταρισσα στο φαγοποτι!
like2

Παραλληλη στηριξη απο ιδιωτη ειδικο παιδαγωγό;

Εικόνα ανώνυμο
Ηθελα να ρωτησω αν υπαρχει η περιπτωση να μπει καποιος ιδιωτης ειδικος παιδαγωγος ως παραλληλη στηριξη μεσα στην κανονικη ταξη. Να πληρωνεται απο την οικογενεια. Υπάρχει τέτοια περιπτωση;; ευχαριστω
like3

Ιδιωτική παράλληλη στήριξη

Εικόνα Giota Labrinakou
Μπορει να συμβει αυτο, αν υπαρχει η συμφωνη γνωμη του συλλογου διδασκοντων του σχολειου, οπως προβλεπει ο νομος της Ειδικής Αγωγης 2008, ο οποιος παντως αναφερει αυτη τη δυνατοτητα για παιδια με αυτισμο. Στη δικη μας περιπτωση παντως, ο γιος μου εχει ΔΑΔ, οι καλοι δασκαλοι αρνηθηκαν, γιατι ετσι τους αρεσε. Αυτο συνεβη περυσι στο 7ο Δημ. Νεας Σμυρνης.
like2

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Αφίσα της δράσης Μένουμε Ενωμένοι, μία πρωτοβουλία του noesi.gr για την εξ αποστάσεως υποστήριξη κατά την περίοδο της πανδημίας COVID-19.
✰ Ψηφιακή Αλληλεγγύη NOESI.gr
Η νόηση στο διαδίκτυο είναι μία κοινότητα μελών με Βιολόγια με προσωπικές εμπειρίες, που τροφοδοτούν συζητήσεις, και Οδηγούς, μία κοιτίδα γνώσης. Οι Ομάδες εμφανίζουν τα posts ανά τοποθεσία ή θέμα και η Αρχική τα πιο πρόσφατα.
Οδηγίες​ για να γράψετε "Βιολόγιο". Για να δημοσιεύσετε, μπείτε ως μέλος (Login). Μετά, από το μενού Πλοήγηση επιλέξτε Δημοσιεύστε νέο κείμενο. Επιλέξτε είδος ανάρτησης, συμπληρώστε τη φόρμα με κείμενο, πατήστε Ανάρτηση.