Aυτή η σελίδα συγκεντρώνει αναρτήσεις για ένα συγκεκριμένο θέμα από τα Βιολόγια (εμπειρίες) και από τους Οδηγούς (τεκμηριωμένη γνώση).
Τip! Οι μπλε τίτλοι παρακάτω είναι σύνδεσμοι — για να διαβάσετε περισσότερα για κάθε ανάρτηση.

Ηθική στο επάγγελμα του ειδικού παιδαγωγού

Εικόνα Χαρά

Μια Ειδική Παιδαγωγός εργάζεται σε μια Ειδική Μονάδα όπου φοιτούν έξι παιδιά με διαφορετικές αναπηρίες ηλικίας 5-12 ετών.  Μια μητέρα επισκέφτηκε πρόσφατα την εκπαιδευτικό και την παρακάλεσε να φιλοξενήσει το παιδί της στο σπίτι της για ένα σαββατοκύριακο, μια και η ίδια εδώ και 8 χρόνια από τη γέννηση του παιδιού και μετά δεν έχει περάσει ούτε ένα σαββατοκύριακο με το σύζυγό της στο εξωτερικό. Η οικογένεια αυτή έχει ακόμη ένα παιδί με μαθησιακές δυσκολίες. Ο συγκεκριμένος μαθητής είναι παιδί με συγκεκριμένο σύνδρομο και του χορηγούνται αντιεπιληπτικά φάρμακα. Δεν έχει λεκτική επικοινωνία, επικοινωνεί με pecs και επίσης δεν έχει ανεξαρτητοποιηθεί στο θέμα της τουαλέτας.

» Δείτε τέσσερα (4) ερωτήματα για την ηθική στο ρόλο της / του ειδικής / -ού παιδαγωγού που δεν απαντήθηκαν ακόμη. Μπορείτε να απαντήσετε εσείς;

Κώδικας Δεοντολογίας του Κοινωνικού Λειτουργού (ΣΚΛΕ)

Εικόνα NOESI.gr

Παραθέτουμε τις βασικές αρχές δεοντολογίας στην άσκηση του επαγγέλματος του Κοινωνικού Λειτουργού κατά τον Σύλλογο Κοινωνικών Λειτουργών Ελλάδος (ΣΚΛΕ).

Κώδικας Δεοντολογίας του Ψυχολόγου (ΣΕΨ)

Εικόνα NOESI.gr

Ο παρών Κώδικας Δεοντολογίας έχει συνταχθεί από τον Σύλλογο Ελλήνων Ψυχολόγων (Σ.Ε.Ψ.) και σκοπό έχει να κρατήσει υψηλά το κύρος του επαγγέλματος του ψυχολόγου στην Ελλάδα και να συντελέσει στην πραγμάτωση της αποστολής του.

Κώδικας Δεοντολογίας του Κοινωνικού Λειτουργού (διεθνής έκδοση)

Εικόνα NOESI.gr

Ο Κώδικας Δεοντολογίας του Επαγγέλματος του Κοινωνικού Λειτουργού υιοθετήθηκε από την Διεθνή Ομοσπονδία την Κοινωνικών Λειτουργών (IFSW) και από τη Διεθνή Ένωση των Σχολών Κοινωνικής Εργασίας (IASSW), το 2004.

Νέα από την πλατφόρμα για μελέτες - έρευνες

Οργανώνουμε με πρότυπο τρόπο την πλατφόρμα www.noesi.gr/tounoumou που αφορά στην υλοποίηση μελετών και ερευνών στην ειδική αγωγή και εκπαίδευση. Μπορείτε να τη συστήσετε σε άτομα, που γνωρίζετε, ώστε να συμμετέχουν εφόσον το επιθυμούν.

Ο ρόλος του Κοινωνικού Λειτουργού σε ιδιωτικές δομές Διάγνωσης, Αξιολόγησης, Παρέμβασης για άτομα με ειδικές εκπαιδευτικές ανάγκες ή/και αναπηρία

Εικόνα Άγγελος Κουτουμάνος

Ο κοινωνικός λειτουργός χρησιμοποιεί τις τρεις μεθόδους Κοινωνικής Εργασίας με Άτομα, Ομάδες και Κοινότητα για την υλοποίηση των παρακάτω σκοπών και καθηκόντων του:

Ο ρόλος του Κοινωνικού Λειτουργού στα ΚΕΔΔΥ

Εικόνα Άγγελος Κουτουμάνος

Ο κοινωνικός λειτουργός συνεργάζεται με το λοιπό επιστημονικό προσωπικό του Κέντρο Διάγνωσης Διαφοροδιάγνωσης και Υποστήριξης (ΚΕΔΔΥ) και καταρτίζει το κοινωνικό προφίλ του μαθητή. Αντλεί πληροφορίες από τους γονείς του μαθητή και αν χρειαστεί όπου είναι αναγκαίο και από άλλους συναδέλφους, με στόχο τις αναγκαίες παρεμβάσεις υποστήριξης, κυρίως στο πρόγραμμα κοινωνικής ένταξης του μαθητή.

Ο ρόλος του Κοινωνικού Λειτουργού στις ΣΜΕΑ

Εικόνα Άγγελος Κουτουμάνος

Το αντικείμενο εργασίας τού κοινωνικού λειτουργού στις Σχολικές Μονάδες Ειδικής Αγωγής (ΣΜΕΑ) είναι ευρύτατο και καθορίζεται από το Προεδρικό Διάταγμα 891/1978 ΔΕΚ 213/7-12/78 ΤΑ. Ειδικότερα, στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση, ο κοινωνικός λειτουργός έχει καθήκοντα και αρμοδιότητες.

Βρείτε ένα θέμα άμεσα!

Διαφήμιση — Ζητήστε προσφορά