3.4 Παρακολούθηση και εποπτεία (follow up)
Η Σύμβουλος τον πρώτο μήνα , πέρα από την σταθερή ημέρα που επισκεπτόταν την Νίκη στο χώρο δουλειάς κάθε εβδομάδα, είχε συναντήσεις μαζί της, αλλά και με την οικογένειά της στο Κέντρο, όπου συζητούσαν την καθημερινότητά της στην δουλειά, την οργάνωση του ελεύθερου χρόνου της τις νέες ανάγκες της που ανοίγονται στο πέρασμα της από τον ρόλο της σπουδάστριας στον ρόλο της εργαζόμενης.
Κυρίαρχο αίτημά της αυτή την περίοδο ήταν να δουλέψει full time και αυτό το συνέδεε με την ανάγκη της να είναι σαν τους άλλους συναδέλφους της.
Η σύμβουλος της πρότεινε να δουν μαζί το καθημερινό πρόγραμμα των δραστηριοτήτων της και να εξετάσουν μαζί αν αυτό ήταν εφικτό να πραγματοποιηθεί την συγκεκριμένη χρονική στιγμή. Η Νίκη προπονείται 3 φορές την εβδομάδα μεσημεριανές ώρες και μόνη της κατέληξε στο συμπέρασμα ότι για να δουλέψει 8ωρο, θα έπρεπε να εγκαταλείψει τις αθλητικές της δραστηριότητες, κάτι που δεν ήθελε σε καμιά περίπτωση να συμβεί.
Με την συμπλήρωση του τριμήνου ο σύμβουλος ζήτησε την συνεργασία του προϊσταμένου της και του δόθηκε να συμπληρώσει φύλλο αξιολόγησης σχετικά με την απόδοσή της.
Το φύλλο περιελάμβανε τα ακόλουθα:
1. Προσαρμογή στις εργασιακές συνθήκες
2. Ικανότητα επικοινωνίας
3. Σχέσεις με τους συναδέλφους
4. Συμπεριφορά προς τους ανωτέρους
5. Ποιότητα εργασίας που διεκπεραιώνει
6. Τήρηση ωραρίου
7. Ανάγκη για επίβλεψη
8. Εργασία κάτω από πίεση
9. Συναισθηματική σταθερότητα
10. Χρήση και φροντίδα εξοπλισμού
11. Τήρηση κανόνων ασφαλείας
12. Εμφάνιση και υγιεινή.
Με βάση την κλίμακα βαθμολόγησης, η Νίκη συγκέντρωσε 44 βαθμούς από τους 60 που είναι το ανώτερο επίπεδο επίδοσης. Το φύλλο αξιολόγησης έδειξε για μια ακόμη φορά ότι η συναισθηματική σταθερότητα και οι σχέσεις με τους άλλους είναι εκείνο το κομμάτι της Νίκης που χρειάζεται ακόμη πολύ δουλειά.
Η αξιολόγηση του επόμενου τριμήνου είχε τα ίδια αποτελέσματα ενώ αυτή στο τέλος του έτους έδειξε μια σαφή βελτίωση σε ότι αφορούσε τις σχέσεις με τους άλλους.