Δυσαριθμησία (Dyscalculia)
Τι τρέχει με το παιδί; Γιατί μπερδεύει δεξί - αριστερό, πάνω - κάτω, μπροστά - πίσω; Γιατί δυσκολεύεται στην αφαίρεση αφού την έχει διδαχθεί τόσο καιρό? Είναι τόσο δύσκολη η προπαίδεια και γιατί τα άλλα παιδιά στην τάξη την ξέρουν; Είναι δυνατόν ακόμη να χρησιμοποιεί τα δάκτυλα για απλές πράξεις; Γιατί έχει τόσο αργό ρυθμό, γιατί καταντούν περιπέτεια οι πράξεις στην Αριθμητική, είναι φυσιολογικό;
- Συχνά λένε οι γονείς: "Δεν θέλει να κάνει Μαθηματικά. Αφού φαίνεται να θυμάται ό,τι τον ενδιαφέρει, γιατί έχει πρόβλημα με τα Μαθηματικά;" Είναι γεγονός ότι το παιδί που κάνει πολλά λάθη του δημιουργείται αίσθημα αποτυχίας. Δεν θέλει να ασχολείται με τα μαθηματικά, γιατί δεν θέλει να αποτυγχάνει.
- Συχνά ακούμε: "Τα Μαθηματικά είναι δυσνόητα. Μήπως το παιδί μας δεν είναι για Μαθηματικά;" Η παγιωμένη αντίληψη περί δυσκολίας των μαθηματικών δημιουργεί εφησυχασμό και δεν προβληματίζει έγκαιρα τους γονείς. Όμως οφείλουν να αναλογισθούν, γιατί άλλα παιδιά στην ίδια ηλικία, στο ίδιο σχολείο, κατανοούν τα μαθηματικά και ανταποκρίνονται με επιτυχία;
Σχόλια
Να βλέπουμε την πραγματικότητα για να την αλλάξουμε!!!